Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: placute frana
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Dsign
Am specificat, anvelope de 205, jantele mele de 17. Plus ca mai conteaza si placutele (de care), si incarcarea, si starea discurilor (si astea, de care)...

Pur si simplu nu accept ca la o hodoroaga de 90 cai obositi sa oboseasca frana, nu are voie. Intelegeam sa se intample asta la o masina de peste 300 cai sau la un camion de 14 tone...
dr_mKe
"Intelegeam sa se intample asta la o masina de peste 300 cai" Dsigneeee, asta-i de bula !

Pai daca-mi iau Jaguar si are fading, ma duc si dau foc la fabrica !
Dsign
Si eu as face la fel... Dar, in cazul asta, cautam, inventam, adaptam de la alte Reno-uri, etc.
Victorine
Etrierii sunt intr-adevar cei cu sigurante, mai mari. Insa discurile au sistemul de ventilare spre fuzeta, nu spre exterior... M-am intors ieri dintr-o calatorie de vreo 2000 km si pot spune ca totusi se simte o oarecare diferenta fata de etrierii vechi si discurile pline. A fost de cateva ori nevoie sa franez mai violent si masina franeaza ceva mai prompt. In situatii asemanatoare, cand aveam discurile pline si etrierii mai mici aveam senzatia ca nu ma mai opresc, parca aveam discurile unse ...

In ceea ce priveste Da-mi voie sa-ti pun la indoiala calitatile si simturile fine in ale sofatului, daca spui ca n-ai simtit diferenta. Imi cer scuze de pe acum daca ma insel.[I]biggrin.gif cred ca ma confunzi cu felceru' de plamani biggrin.gif Eu n-am afirmat ca as avea cine stie ce calitati si simturi fine intr-ale sofatului. N-am facut modificarea asta pentru ca obisnuiesc sa inrosesc frecvent discurile sau asa. Daca ma gandesc retrospectiv era si normal sa nu sesizez cine stie ce diferente dupa doar cateva sute de km de condus in oras in conditiile unei exploatari obisnuite. Dar cum ziceam, dupa mai multi km si situatii mai variate, parca-parca e o diferenta. Insa acum m-ai facut curios de discurile alea mai "speciale" smile.gif
dr_mKe
Fonta imbatraneste in timp, chiar daca discul nu este inca uzat si scade coeficientul de frictiune. Placutele mai mari si etrierul mai mare inseamna doar inertie termica mai mare pana cand ajungi sa fierbi lichidul in fundul pistonului.

Pe disc plin un set de Ferodo DS2500 si Motul RBF660 FactoryLine fac mai mult decat modificarile de mai sus. N-am pomenit inca de pistonase ThermoLock sau racorduri cu manta metalica.

Multe din impresiile legate de frane sunt subiective.

Eu va recomand cu caldura discurile Brembo ventilate lise de 259 mm cu PVT (acelasi sistem de pe B-Max), combinate cu placutele Ferodo Premier FDB 845.

A propos, tu chiar poti vedea pe viu toata povestea asta. Un spiridus rachet de pe alt forum a fost martor la un maraton de vre-o 20 km de franari de urgenta si n-am ramas fara pedala tongue.gif

Orice upgrade la frane este binevenit, tine doar de siguranta, doar ca nu intotdeauna este si justificabil financiar.

In nici un caz nu recomand discurile B-Max celor care nu conduc ca turbatii tot timpul. Plus ca placutele optime pentru ele sunt DS2500 -le care bat spre 400 de lei setul.

Pana una alta, pe langa discuri, etriere si placute, mai raman gumele, primele elemente in contact cu asfaltul wink.gif

La capitolul placute si discuri, in final termodinamica si metalurgia ne omoara tongue.gif
wanderer
acum vreun an scriam de placutele testate/preferate. Am vazut ca acum discutati aprins despre discuri si imbunatatiri...well...eu ramasesem "dator" cu partea de placute - numele topicului, dealtfel tongue.gif - so...

Dupa cum spuneam atunci, prin vara am schimbat Ferodo Premier-urile mai eftinutze (setul al patrulea, care scartaia de nou) cu cele ceva mai scumpe (1781 era codul? in fine, le-am folosit si ca set 3 de schimb). Concluzia mea: I have the winner, Ferodo Premier 17xx, cel la 160-180 lei/set. Sunt silentioase precum le stiam si de la setul 3 (spre deosebire de setul 4), isi fac treaba f bine (la fel ca toate cele 4 seturi folosite pana acum, inclusiv de fabrica si originale din service)...macar problema asta am rezolvat-o....pana nu inceteaza astia sa le fabrice, ca asa am io norocul, cand gasesc un produs care ma multumeste, dispare de pe piata. biggrin.gif

S-aveti...frane! smile.gif

P.S. Da, FDB 1781 erau numitele Ferodo Premier preferate. Mi-au placut ca eficienta si cele FDB 845, setul 4 folosit de mine, mai ieftin, doar ca la mine au scartait mult prea mult, de cum le-am montat pe masina, asa ca prefer sa le evit. Atat. smile.gif
dl_dr25
tot fdb 1781 am si eu de 30mii si tin sa te anunt ca mai scirtie si ele rar, chiar foarte rar
wanderer
stai linistit ca per total am avut si eu 1781 pe masina vreo 25-30k km (astea sunt puse deja de vreo 5-6000, plus setul nr. 3 care, dupa cum spuneam, a fost tot 1781).

Deci stiu, evident ca mai scartaie si astea din an in paste, cand mai prind niste nisip ceva pe acolo (ca rugina nu prea apuca)...dar cele 845 scartaiau non stop...si avand experienta cu setul de placute "original" nr. 2, schimbat in service Dacia, care mi-a mancat discurile dupa 15000 km, parca imi scartaia in creier, imi tot dadea senzatia ca am ajuns la osul placutelor. biggrin.gif Senzatia era gresita, desigur, cand am schimbat setul FDB 845 inca mai avea "carne", da' te pui cu piticii de pe creierul omului?! biggrin.gif
MariusWsW
Ca idee sa stiti cam ce pateste masina mea, am schimbat pana acum 3 seturi de discuri si vreo 6 de placute. Nu va ganditi decat ca eu cobor saptamanal de la fundata-moieciu-bran in brasov cu 120-130 km/h si las fum in urma de nu ma vede nimeni. Asa cobor eu, na. Oricum, cele care m-au tinut cel mai mult, vreo 40 mii km au fost discurile ebc turbogroove cu 2 seturi de placute green si yellow stuff. Acum am brembo max si green stuff si nu sunt foarte multumit de placute.Discurile sunt ok, le am de vreo 20 mii km. Green stuff de la ebc sunt bune ca nu mananca din discuri, dar si franarea este mai slaba ( de la 120 la 0) . Yellow stuff sunt de nota 10 dar odata cu schimbarea placutelor cred ca se schimba si discurile. Se mananca unele pe celelalte.
Discuri turbogroove - 700 lei
green stuff - 150 lei
yellow stuff - 180 lei
brembo max discuri - 560 lei
alindrgn
iti dau un sfat --> ansamblu frane fata de pe van, si scapi de problemele cu franarea !
ursamajor
QUOTE(ursamajor @ 7 Oct 2009, 16:52)
... Ferodo SL845. Eu am dat 64 de lei, aduse pe comandă.


Plăcuțele astea le am de 2 ani și-un pic (vreo 20.000-25.000 km), se vede din postarea din 2009.
De ceva vreme (vreo lună) am constatat că parcă nu mai frâna așa cum trebuie. Și scârțâiau. Zic: trebuie schimbate, cred. Mi-a întărit convingere și tipul care mi-a schimbat deunăzi uleiul, care mi-a spus "atenție, la plăcuțe!".

Când m-am decis să merg la schimbat, cumpărasem deja un nou set de Ferodo SL1781 (cred că aceeași Mărie, fără pălărie, pardon, martor de uzură), made in Belgium, acum la 42 lei.
Când a desfăcut nea mecanicu' acolo la etrier să cad jos: plăcuțele bune, uzură mică. Nu mi-a plăcut nici că am găsit un șanț (nu foarte adânc, ce-i drept, dar vizibil) pe mijlocul discului, dealtfel fără uzură. Și eu, ca fraierul, am luat tot SL-urile astea. Sper să frâneze OK, măcar 2 ani cât au făcut-o și celelalte. Data viitoare, însă, în mod sigur voi căuta altele.
zanzie
Eu o sa fiu nevoit sa-i schimb discurile. Si am montat doar placute de origine.
bossake
A mai schimbat cineva placutele recent in service autorizat? Cat l-a mai dus? Ma refer la placutele originale + manopera;
Initial ma gandeam sa pun Ferodo FDB 1781, dar sunt vreo 1 mil 600, iar la banii astia nu stiu daca merita fata de placutele originale. (daca stiti pe undeva sa fie mai ieftin dati-mi de stire). Am fost destul de multumit de cele 2 seturi de placute originale care le-am avut.
Sau ce alta varianta imi recomandati? FDB 845 am inteles ca sunt cam groaznice la capitolul scartait, ca si pret sunt f ok.
mykissfm
pune tot de origine si nu face experimente s-ar putea sa nu fi multumit,mergi pe cele de origine cu..071 in coada .
le poti lua si de la magazin 120 ron sau pe acolo,iar un mecanic bun,daca nu te pricepi,iti va lua30 ron sa ti le monteze. smile.gif
klax
Am schimbat si eu discuri si placute acum 10000 km. Am mers pe ate si discuri(ventilate) si placute tot ate. Franarea este mai buna fata de discurile originale cu 3 seturi de placute tot de origine, desi cred ca setul 2 a fost contrafacut pentru ca mi-a mancat discurile cam repede. Insa de vreo 3000 km am un scartait ingrozitor pe partea dreapta atunci cand franarea este foarte usoara. Daca apesi mai tare pedala nu mai scartaie. Tot am intrebat in stanga si in dreapta de ce si cum si am auzit ba ca are piatra acolo ba ca are o bucata de metal mai mare in placuta din turnare. Intr-un final am dat roata jos si am verificat. Nimic nicio impuritate sau bucata de metal turnata in placuta nimic. Am curatat bine si am pus placutele inapoi. Rezultatul: Acelasi. scartaia in continuare. Am desfacut din nou si am descoperit ca una din placute era putin mai lucioasa decat cealalta si m-am gandit sa ii iau acel strat de suprafata lucios. Am "frecat-o" putin de asfalt pana s-a luat de pe ea 1mm si le-am montat inapoi. Rezultatul: n-a mai scartait vreo saptamana insa problema a reaparut. In concluzie s-a "ars" una din pacute si asta e motivul scartaielii - din spusele unui mecanic. Intrebarea mea este: De ce numai una? Mentionez ca culisele nu sunt blocate, se misca normal. Ceva idei, sfaturi cum sa scap de scartaiala (fara a le schimba sau a le "unge cu vaselina")?
Victorine
ohmy.gif OMFG! de asfalt?!... Verifica inca odata culisele, scoate-le, curata-le si greseaza-le cu unsoare speciala.
klax
Da de asfalt. Nu te gandi ca le-am harjait prea mult. Numai putin. Eram la capatul rabdarii. Culisele au fost date jos, gresate si tot ce trebuie, deci este exclus ca problema sa fie de la culise.
adisan
Am schimbat si eu placutele ORIGINALE la 63.000 km ca deja erau aproape sterse (era la aceeasi grosime cu fierul pe care sint prinse) si am inlocuit cu FERODO TAR 845 (90R-01141/001; 4x4086/2). Manopera 30 ron.
Un singur dubiu unsure.gif , inainte de a pleca din service am pornit motorul si am apasat pe pedala de frana sa se intareasca ph34r.gif , hmmm.....poate insuficient excl.gif , dar inca nu sint multumit de cum prinde frina.
Posibil ceva anomalie? sad.gif
IRONICK
Mai asteapta sa preia suprafata discului.
Victorine
klax, vezi ca se gasesc decumparat niste plasturi autoadezivi care se lipesc pe dosul placutelor sau niste tablite metalice care se prind tot acolo, tocmai pentru a reduce scartaitul. Asta daca ale tale nu au deja asa ceva. Daca nu m-am exprimat suficient de clar zi si fac niste poze la placutele vechi LPR.

Si pentru adisan, franeaza moderat (si din timp) pana placutele preiau suprafata discului - cum zice IRONICK, nu agresiv, efectul nu e acelasi.
klax
Cred ca stiu despre tablitele de care vorbesti. Sunt prezente pe placute. Eu cred ca este vorba de un defect de fabricatie sau ceva.

Pentru adisan: o sa se imbunatateasca franarea. Evita franarea brusca.
radamesflorin
Salut. cu TRW GDB-400 a incercat careva?
aurelyan
Am eu dintr-astea. Pret decent, silentioase, mai moi si mai eficiente decat Ferodo SL pe care le-am avut inaintea acestora, le-am schimbat dupa maxim 1000 km, nu mi-au placut deloc. Parerea mea. Le recomand.
testike
TRW am pus si eu la recomandarea mecanicului, nu stiu exact modelul.
Am facut vreo 10 mii si mi se par OK, nu am observat nici o diferenta fata de cele din fabrica.
Am mai folosit si Textar care la fel au fost OK dar la pret dublu.
BZN
Dar Remsa?
DMP
QUOTE(radamesflorin @ 6 Dec 2011, 22:33)
Salut. cu TRW GDB-400 a incercat careva?
*



Codul dedicat pentru Logan este GDB1634. Au un pret cam dublu fata de GDB400.
Merg si GDB400.
mykissfm
mad.gif am gdb 400 ,doar 2000km, le am schimbat scartaiau ca dreaqu ,iar frana nu era tocmai buna.
biggrin.gif am pus de origine si e cu totul altceva.
cine stie poate m-am pricopsit cu niste facaturi.
iullym
Am reusit sa citesc tot topicul death.gif ,si am ajuns la concluzia ca sunt unii care confunda drumurile publice cu circuitele de curse sofer5.gif si implicit isi modifica sistemele de franare de parca si-ar fi cumparat Porsche cu frane de Dacia 1310.


Ceilalti, mai "normali", printre care consider ca ma numar si eu, s-au oprit fie la Ferodo FSL1781 sau FDB1781, fie la TRW GDB 400 fie la cele de origine(la care nici pana acum nu m-am lamurit de cine sunt facute) fie mai nou Motrio (cineva spunea ca de fapt sunt Fermit).
Parerea mea este ca cele mai potrivite placute (indiferent de marca si model) pentru o exploatare normala ar fi cele care sunt mai moi pentru ca pana la urma placutele trebuie sa fie cele care sa se subtieze si nu discurile.

Unii spun ca Ferodo FSL sunt mai moi, altii din contra, ca de fapt au tocit discurile si ca ar fi mai potrivite Ferodo FDB.

Exista pana la urma vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret si marketing ?
FDB sunt "premiere" si costa uneori mai mult decat dublu fata de FSL care sunt "economy"
La fel si in cazul TRW GDB400/GDB1634 si probabil si altor branduri.
vi_escu
Poate astia "normali" gandesc ca niste placute performante te pot scoate, la o adica, din kkt.
Si atunci se cheama ca-si merita banii, ba chiar esti in profit!
iullym
Adica cum "la o adica"?
Sa nu incepi si tu cu fadingu ca deja e topicu plin down.gif
am inteles te duci la munte il urci si cand cobori din cauza ca se foloseste doar frana de picior eventual se mai scoate si pe liber, atunci se strica placuta si plange.gif

Eu inteleg ca alea mai scumpe(de ex. FDB1781, GDB1634, originalele) ar trebui sa fie mai performante dar nu cumva sunt insesizabil mai performante decat cele mai ieftine(FSL1781, GDB400, Motrio/Fermit) si pentru un sofer cu stil de condus in limita bunului simt performanta aia nu va fi decat efect placebo (ca doar a dat dublu pe ele)?
vi_escu
"am inteles te duci la munte il urci si cand cobori din cauza ca se..."
Ai inteles prost, unde am zis eu ceva de munte?
La "o adica" iti sare un prost in fata si daca te opresti cu juma' de metru mai repede scapi de o gramada de belele.
iullym
"daca te opresti cu juma' de metru mai repede"
Oh da! adevaru e ca jumatea aia de metru e data neaparat de niste placute despre care producatoru promite ca sunt mai performante si aproape de fiecare data cand "iti sare un prost in fata" se intampla sa fie exact in ultima jumatate de metru a franarii...
Mai lipseste ca ulterior sa se constate, de catre politist sau asigurator, ca tocmai placutele au fost de vina si e reteta completa.

Si pana la urma esti chiar asa sigur de performantele placutelor mai scumpe?Vb din experienta sau doar te bazezi pe ce scrie pe cutie si/sau pe ce spune vanzatorul?

Eu pana acum le-am schimbat o singura data si am pus FERODO gama SL si nu am remarcat vreo diferenta fata de cele cu care a venit masina. Nu mi se pare ca ar frana mai greu, nu scartaie, nu fac nici un fel de zgomot, nu se sfarama, de fapt cred ca daca mi le-ar fi schimbat altcineva fara sa imi spuna, nu mi-as fi dat seama ca sunt schimbate. Au costat acum 2 ani 70 lei iar cele de origine erau 150.
testike
Sa fiu sincer nici eu nu prea inteleg cum vine asta cu franarea mai rapida.
Aveti ceva linkuri cu teste comparative sau alte informatii relevante?
Mi se pare ca nu ar trebui sa fie diferente , cel putin nu semnificative la franare, din moment ce amandoua placutele blocheaza roata?
Inteleg sa faca ABS-ul diferenta, sau tipul de cauciuc, dar daca placuta isi face treaba si blocheaza roata, unde ar putea fi diferenta?
Din ce motiv unele ar frana mai bine - cu aceleasi masina, cauciucuri, abs , etc?
vi_escu
Gata, m-ati, convins!
Tocmai voia Mos Craciun sa-mi aduca niste ATE 13.0463-2834.2 (ca tot erau cadou), am sa-i cer niste Ap002 de la ASAM, de 36 lei setul. Face si mosul economie...
iullym
QUOTE(testike @ 8 Dec 2011, 11:33)
Din ce motiv unele ar frana mai bine - cu aceleasi masina, cauciucuri, abs , etc?
*



Pai teoretic ,conform legilor fizicii, ar frana mai bine daca ar avea un coeficient de frecare mai mare astfel incat la aceeasi forta de apasare sa conduca la o scadere mai rapida a vitezei discului.
Oricum la o scadere prea rapida a vitezei discului va iterveni abs-ul dupa care ciclul se reia.
Deci pana la urma avantajul ar fi acela ca ar trebui sa necesite o apasare mai mica pana la interventia abs-ului.

In realitate insa, diferentele sunt atat de "mari" incat majoritatea nici nu le remarca, dar nu-i nimic, pt asta exista conceptul de marketing.
IRONICK
QUOTE(iullym @ 8 Dec 2011, 13:52)
la o scadere prea rapida a vitezei discului va iterveni abs-ul dupa care ciclul se reia
Total gresit!
QUOTE(iullym @ 8 Dec 2011, 13:52)
In realitate insa, diferentele sunt atat de "mari" incat majoritatea nici nu le remarca, dar nu-i nimic, pt asta exista conceptul de marketing
La fel exista si intelegerea principiului de functionare al abs-ului.
iullym
Poate esti amabil sa explici asa cu cuvintele tale de ce e total gresit.
IRONICK
Ce sa explic? Ca doar blocarea discului este singurul lucru de care se tine cont in functionare?
iullym
Nu-i mare problema ca nu stii cum functioneaza un ABS, mai grav e ca ai impresia ca stii si vrei sa "corectezi" si pe altii.

Nu blocarea discurilor va determina interventia ABS-ului ci o scadere prea rapida vitezei acestora.
Dupa cum ii spune si numele ABS = ANTI-LOCK Breaking system, acesta nu va astepta ca blocarea sa apara ci va actiona inainte de aparitia blocajului.

Nu e nevoie sa ma crezi pe cuvant uite si un link unde este explicat pe scurt fenomenul(sunt sigur ca poti gasi si altele daca vrei sa cauti)

http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/b...lock-brake1.htm

"The controller monitors the speed sensors at all times. It is looking for decelerations in the wheel that are out of the ordinary. Right before a wheel locks up, it will experience a rapid deceleration. If left unchecked, the wheel would stop much more quickly than any car could. It might take a car five seconds to stop from 60 mph (96.6 kph) under ideal conditions, but a wheel that locks up could stop spinning in less than a second.

The ABS controller knows that such a rapid deceleration is impossible, so it reduces the pressure to that brake until it sees an acceleration, then it increases the pressure until it sees the deceleration again. It can do this very quickly, before the tire can actually significantly change speed. The result is that the tire slows down at the same rate as the car, with the brakes keeping the tires very near the point at which they will start to lock up. This gives the system maximum braking power."
IRONICK
Asa se calculeaza coeficientul de frecare ca sa stie pe ce suprafata ruleaza. In functie de pozitia pedalei de frana si decelerare se estimeaza suprafata pe care se ruleaza. Se previne o functionare mai brutala > "tire slows down at the same rate as the car". Si ebd-ul "electronic" este de fapt o estimare a incarcarii, cu o functionare in impulsuri.
iullym
ABS-ul nu are nevoie sa stie sau sa calculeze coeficientul de frecare si nici nu o face. Acesta are doar grija ca deceleratia rotii sa fie sub o anumita limita, limita peste care daca se trece se considera ca roata urmeaza sa se blocheze si atunci intervine temporar si repetat cu o frecventa de pana la 15 ori pe secunda, de aici si impulsurile tale.
"functie de pozitia pedalei"... Oare care o fi piesa aia care masoara pozitia pedalei de frana? poate eventual stii si codul de producator.
"Se previne o functionare mai brutala"....Nu se previne nici o funtionare brutala ... ABS-ul nu functioneza nici brutal si nici bland, ... ABS nu face altceva decat sa elimine surplusul fortei ce actioneaza asupra placutelor/sabotilor, surplus care altfel ar conduce la blocarea rotii.
"ebd-ul "electronic" este de fapt o estimare a incarcarii"... EBD nu e nici o estimare, este o functie suplimentara, un subsitem al ABS, care are rolul de a interveni independent pt fiecare roata in parte, astfel incat in cazul unei franari sa se pastreze un echilibru intre vitezele rotilor, altfel daca la un moment dat rotile ar avea viteze diferite ar putea in anumite conditii sa conduca la pierderea controlului masinii.


Stiu ca de vreo cateva posturi incoace suntem in off-topic dar rar am mai intalnit asemenea.... aaaa..... afirmatii : "In functie de pozitia pedalei de frana si decelerare se estimeaza suprafata pe care se ruleaza" popa.gif

Nu te supara ca iti spun dar am impresia ca ori faci misto ori nu ai habar de functionarea (cel putin principiala) a unui ABS.
electrica2000
TRW GDB 400 cu 4 suruburi si 4 senzori originale nu china am luat si eu pregatire de revizie nu stiu ce am pe ia dar trw mi a recomandat vanzatoru am mers pe mana lui acum sa vad cat tine de pe forum vad ca sant bune cool.gif
adiya
QUOTE(iullym @ 8 Dec 2011, 22:30)
ABS-ul (...) are doar grija ca deceleratia rotii sa fie sub o anumita limita

Nu te supara ca iti spun dar am impresia ca ori faci misto ori nu ai habar de functionarea (cel putin principiala) a unui ABS.
*


E lasa ca stii tu!
cosmin_h82
Am o nedumerire: placute de frana de origine sau Ferodo premier ?; aprox 5-6000 km/an. Este diferenta de preturi, dar vreau ceva calitativ si de durata. F multumit de cele originale....
ani[I]aL_2008
TRW GDB 400, pana la montarea acestora am luat numai placute de frana din reprezentanta.
Recomand TRW GDB 400- nu scartaie, nu lasa mai mult praf decat cele originale( din observatiile mele) , franeaza la fel cu cele originale.
mykissfm
mad.gif eu am avut experienta urata cu gdb400 si mai sunt si altii ,mai bine fsl 845 sau termoquiet .tot in banii aia.

10 Apr 2012, 14:16:
QUOTE(electrica2000 @ 1 Apr 2012, 21:58)
TRW GDB 400  cu 4 suruburi si 4 senzori originale nu china  am luat si eu  pregatire de revizie  nu stiu ce am pe ia  dar trw mi a recomandat vanzatoru am mers pe mana lui acum sa vad cat tine de pe forum vad ca sant bune  cool.gif
*




de pe forum multe sunt bune,dar ramane sa experimentezi si tu.
Cocojambo
A cumparat cineva de pe site-ul asta?

Pe unde m-am uitat magazine/net Ferodo Premier erau cam 150 lei. la ei sunt 95lei...

http://www.daciashop.ro/frana/placute-sabo...-Ferodo-Premier
adiya
Da.
Ampt
De aici mi-am cumpărat consumabilele și uleiul pentru prima revizie.
Totul a fost O.K, mi-au dat inclusiv garanție pentru produsele cumpărate ! smile.gif

Recomand !
Cocojambo
Multumesc,

Vroiam sa stiu daca sunt in regula, pare cam mic pretul si imi era sa nu fie ceva dubios la mijloc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.