Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema setare carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
stebro82
am si eu niste intrebari... am umblat la cele doua suruburi de la carburator cel de aer ce apasa pe acceleratie si cel de imbogatire
in mom. actual e reglat de mine in felul urmator: cel ce apasa pe acceleratie nu apasa acceleratia deci nu actioneasa asupra ei deloc sau extrem de putin, mai putin de un milimetru (apasare a acceleratiei) iar surubul de imbogatire e insurubat la max iar apoi desurubat intre 3.5 - 4,5 ture si turatia in mom de fata e la 900 la relanti. mai putin de atat nu pot sa fac pentru ca nu a mers niciodata mai mica si nu mai merge rotund. in mom de fata merge bine nu am ce sa zic rotund dar vroiam sa stiu ce am afectat si daca e ok. daca nu am facut bine cum se face? ( afecteaza consumul? tractiune? sau alte probleme?)
cand apas pedala de frana de mai multe ori la relanti scade turatia tare. chiar pot opri motorul din cauza asta. care ar fi problema? servo pompa banuiesc dar pot face ceva?

astept raspuns ! va multumesc!!


DACIA 1310 ANUL 1996
Dreamer
Eu iti recomand sa reglezi carburatorul pe stand ... asa vei obtine consulul minim ... sau daca vrei putere, vorbesti cu cel de la stan sa ti-l regleze cum vrei ... daca te joci la el nu reusesti decat sa-l dereglezi ...
Dreamer
Eu iti recomand sa reglezi carburatorul pe stand ... asa vei obtine consulul minim ... sau daca vrei putere, vorbesti cu cel de la stan sa ti-l regleze cum vrei ... daca te joci la el nu reusesti decat sa-l dereglezi ...
LYM
Eu reglez surubul aer/combustibil ( nu ala de la aceeleratie ) in felul urmator: il strang pana motorul e gata sa se opreasca, apoi dau inapoi fix 360grade. Am incercat sa-l desfac mai mult, insa aveam probleme la porniri si nu-mi statea relati-ul bine in mers ( se oprea motorul ). Asa merge bine. Restul reglezi din surubul de la acceleratie, eventual si avans.
HappyBoy
QUOTE(stebro82 @ 16 Feb 2006, 21:59)
am si eu niste intrebari... am umblat la cele doua suruburi de la carburator cel de aer ce apasa pe acceleratie si cel de imbogatire
in mom. actual e reglat de mine in felul urmator: cel ce apasa pe acceleratie nu apasa acceleratia deci nu actioneasa asupra ei deloc sau extrem de putin, mai putin de un milimetru (apasare a acceleratiei) iar surubul de imbogatire e insurubat la max iar apoi desurubat intre 3.5 - 4,5 ture si turatia in mom de fata e la 900 la relanti. mai putin de atat nu pot sa fac pentru ca nu a mers niciodata mai mica si nu mai merge rotund. in mom de fata merge bine nu am ce sa zic rotund dar vroiam sa stiu ce am afectat si daca e ok.  daca nu am facut bine cum se face? ( afecteaza consumul? tractiune? sau alte probleme?)
cand apas pedala de frana de mai multe ori la relanti scade turatia tare. chiar pot opri motorul din cauza asta. care ar fi problema? servo pompa banuiesc dar pot face ceva?

astept raspuns ! va multumesc!!
DACIA 1310 ANUL 1996
*


Salut!Regleaza-l pe stand.Daca esti din Bucuresti,mergi la Turbomecanica(undeva in Militari,dupa statia de metrou Pacii)Mai exista unul in Pantelimon,dar ti l recomand pe cel din Militari,regleaza mult mai bine,eu sunt multumit mai mult de ei.
danny_b
QUOTE(stebro82 @ 16 Feb 2006, 21:59)
am si eu niste intrebari... am umblat la cele doua suruburi de la carburator cel de aer ce apasa pe acceleratie si cel de imbogatire
in mom. actual e reglat de mine in felul urmator: cel ce apasa pe acceleratie nu apasa acceleratia deci nu actioneasa asupra ei deloc sau extrem de putin, mai putin de un milimetru (apasare a acceleratiei) iar surubul de imbogatire e insurubat la max iar apoi desurubat intre 3.5 - 4,5 ture si turatia in mom de fata e la 900 la relanti. mai putin de atat nu pot sa fac pentru ca nu a mers niciodata mai mica si nu mai merge rotund. in mom de fata merge bine nu am ce sa zic rotund dar vroiam sa stiu ce am afectat si daca e ok.  daca nu am facut bine cum se face? ( afecteaza consumul? tractiune? sau alte probleme?)
cand apas pedala de frana de mai multe ori la relanti scade turatia tare. chiar pot opri motorul din cauza asta. care ar fi problema? servo pompa banuiesc dar pot face ceva?

astept raspuns ! va multumesc!!
DACIA 1310 ANUL 1996
*



Sal.Vad ca aveti probleme cu carburatorul.Inafara de jiglorul cu arc de la relanti si nivel in camera nu se prea poate regla.Se curata cu CARBUROL .Se verifica jigloarele de la pompa de sprit-cele care au bila sa inchida rpd si bine.Daca toate sunt curate fara depuneri de gome,carburatorul trebuie sa mearga.Deci circuitele sa fie curate si clapeta sa mearga usor.VERIFICA si planeitatea talpei de prindere a carburatorului.E FOARTE IMPORTANTA !Pe acolo de obicei trage aer fals.


argon
QUOTE(Dreamer @ 16 Feb 2006, 22:16)
Eu iti recomand sa reglezi carburatorul pe stand ... asa vei obtine consulul minim ... sau daca vrei putere, vorbesti cu cel de la stan sa ti-l regleze cum vrei ... daca te joci la el nu reusesti decat sa-l dereglezi ...
*



e risipa , arunci banii pe fereastra..nu ai ce regla la el...are dreptate danny_b
QUOTE(danny_b @ 18 Feb 2006, 10:25)
Sal.Vad ca aveti probleme cu carburatorul.Inafara de jiglorul cu arc de la relanti si nivel in camera nu se prea poate regla.Se curata cu CARBUROL .Se verifica jigloarele de la pompa de sprit-cele care au bila sa inchida rpd si bine.Daca toate sunt curate fara depuneri de gome,carburatorul trebuie sa mearga.Deci circuitele sa fie curate si clapeta sa mearga usor.VERIFICA si planeitatea talpei de prindere a carburatorului.E FOARTE IMPORTANTA !Pe acolo de obicei trage aer fals.
*




Deci nu ai ce regla la el...numai amestecul la relanti(surubul cu arc) si nivelul in CNC(7 mm)..a ..scuze..mai se poate regla turatia de relanti..dar asta si un copil stie..invarti de un surub...
Alea dublucorp se regleaza pe banc ca e mai complicat dar astea simple...pur si simplu nu ai ce...
tabek
Ieri am schimat axul de la clapeta de acceleratie, clapeta si garniturile de teflon.
Insa, se misca destul de greu axul, si nici nu revine comlplet! La ralanti sta frumos la 800rpm, insa dupa ce accelerez nu mai revine la 800, sta pe la 1200. Ce pot sa fac? sad.gif
gabi1
Leaga arcul ala care trage tija de acceleratie dintr-o pozitie mai de jos(pana se mai uzeaza axul).O sa fie pedala de acceleratie un pic mai tare dar asta e.
tabek
QUOTE(gabi1 @ 9 Jun 2006, 11:23)
Leaga arcul ala care trage tija de acceleratie dintr-o pozitie mai de jos(pana se mai uzeaza axul).O sa fie pedala de acceleratie un pic mai tare dar asta e.
*



Am incercat asta, dar este mult prea tare pedala de acceleratie, e foarte obositor si enervant. Chiar si cu arcul pus pe pozitia cea mai de sus e mai tare pedala ca inainte, din cauza axului care acum se misca greu, dupa cum am zis. Alta rezolvare? Am montat oare ceva gresit, de si nu prea cred. Poate ca clapeta atinge de peretele carburatorului si de asta nu mai revine...Mentionez ca, si inainte aveam problema asta, dar macar axul se misca usor. Axul avea insa joc, garniturile de teflon erau si ele uzate, de asta am decis schimbarea lor, cred ca tragea aer fals pe-acolo. Am sperat ca, schimband axul sa scap si de problema asta.
ct03nut
s-a mai discutat de 1000 de ori reglatul carburatorului simplu.


reglati turatia intre 800 si 900 rpm si insurubati surubul de amestec pana cand da sa moara motorul, dupa aceea il desurubati pana cand motorul merge cel mai rotund. daca turatia se modifica dupa aceste reglaje, repetati iar totul, iar treceti la maxim 900 rpm si destrangeti surubul pana merge cel mai rotund motorul


multi strang surubul ala la maxim sperand ca vor avea un consum mai mic, ei bine NU. Motorul se va chinui sa compenseze lipsa de putere si cu mai multa benzina. Si da..surubul ala de amestec nu influenteaza doar relantiul ci si progresia.
tabek
QUOTE(ct03nut @ 9 Jun 2006, 11:57)
s-a mai discutat de 1000 de ori reglatul carburatorului simplu.
reglati turatia intre 800 si 900 rpm si insurubati surubul de amestec pana cand da sa moara motorul, dupa aceea il desurubati pana cand motorul merge cel mai rotund. daca turatia se modifica dupa aceste reglaje, repetati iar totul, iar treceti la maxim 900 rpm si destrangeti surubul pana merge cel mai rotund motorul
multi strang surubul ala la maxim sperand ca vor avea un consum mai mic, ei bine NU. Motorul se va chinui sa compenseze lipsa de putere si cu mai multa benzina. Si da..surubul ala de amestec nu influenteaza doar relantiul ci si progresia.
*



Nu este vorba de reglatul carburatorului, problema mea nu are legatura cu surubul de amestec, ceea ce ai scris tu este perfect adevarat insa n-are nici o legatura cu problema mea.
argon
esti pe langa subiect , e vorba de altceva!
Incearca sa ungi putin bucsile din teflon, sa-si de-a drumul.
Eu cred ca de vina sunt piesele neconforme.

LE se pare ca am postat concomitent cu Tabek
ct03nut
QUOTE(tabek @ 9 Jun 2006, 12:01)
Nu este vorba de reglatul carburatorului, problema mea nu are legatura cu surubul de amestec, ceea ce ai scris tu este perfect adevarat insa n-are nici o legatura cu problema mea.
*




cand deschisesem pagina ultimele posturi nu erau prezente

parerea mea este ca daca ai nevoie de "rodaj" si la mecanismul carburatorului inseamna ca e o prostie, eu zic sa cumperi alt ax si alta clapeta care sa se potriveasca
tabek
Inca nu am rezolvat problema. Astazi, daca o sa am timp, o desfac inca o data carburatorul si o sa ung putin axul cu vaselina. O sa ma uit atent la ax, clapeta, arc sa vad ce-l tine blocat.
Bun.
Daca nu reusesc s-o fac, mai am un carburator dar de 1300, care pare in regula, este doar f. murdar, trebuie doar curatat. As vrea sa incerc si cu carbul de 1300, dar eu am motor de 1400, credeti ca ar merge?
dyogenes
Cu siguranta va merge OK. Eu am luat un carb din dezmembrari intentionat de 1300 (Carfil 32 IRMA) pentru a avea consum mai mic. Nu am simtit nici un fel de diferenta in puterea masinii. Bineinteles ca l-am bibilit inainte, schimbat jicloare, clapeta+ax, curatat, etc. Dar merge deja de mai bine de 6 luni si sunt f multumit. Deci, pe motor 1400 se poate pune fara nici o problema carb 1300. Si scade si consumul.
AlinREHAU
am avut si eu un carburator ... avea ciocul de la sprit pilit sa bage mai multa benzina ( asa am cumparat masina ) pana cand nu l-am schimbat de tot (carburatorul) nu am rezolvat nimic asta inseamna eforturi supra omenesti : seturi de jicloare, clapeta + ax acceleratie ,bucse , garnituri ,membrane etc etc aproape tot , degeaba nu stiu ce are si gata dar merge super prost . eu am simtit diferenta intre carb de 1300 si ala de 1400 , trage mai bine nu sunt doar jicloarele diferite , de la magazinul de unde l-am luat pe ala nou nu avea decat de 1300 in acel moment si am luat unul cu imprumut "unul de service ca sa zic asa " pana cand au adus de 1400 . nu mai am probleme de atunci cu carburatorul smile.gif
gaby-cta-ro
Carburatorul meu Carfil32IRMA, pe Dacia 1310, nu are garnituri de teflon pe ax; ar trebui sa aiba ??! Iar surubul cu arc pot sa il strang pana crapa ca turatia nu se modifica (la fel si daca il deschid) ! Ceva sfaturi ?
Merci anticipat !
tabek
Cred ca am reusit sa fac carburatorul vechi smile.gif Am scos axul, am uns garniturile, si am observat ca clapeta se "agata" de peretele carburatorului. Dupa cateva ore am erusit sa-l fac. Acum iar am relanti la 800 sau la cat vreau eu, si axul se misca usor... rolleyes.gif
Multumesc pentru sfaturi, sper ac problema sa fie rezolvata.
gabi1
QUOTE(gaby-cta-ro @ 13 Jun 2006, 20:18)
Carburatorul meu Carfil32IRMA, pe Dacia 1310, nu are garnituri de teflon pe ax; ar trebui sa aiba ??! Iar surubul cu arc pot sa il strang pana crapa ca turatia nu se modifica (la fel si daca il deschid) ! Ceva sfaturi ?
  Merci anticipat !
*



Explica un pic si cum merge motorul la ralanti(se pastreaza in timp?) si la plecatul de pe loc.E posibil sa ai nivelul de benzina in carburator exagerat de mare sau surubul de reglaj defect(desfa surubul si vezi daca e intreg).
gaby-cta-ro
Relantiul se pastreaza foarte bine in timp, doar ca zguduie daca ii dau avansul mai mare (cu avansul putin marit, chiar daca tacane, trage mai bine chiar si la drum intins); plecarile de pe loc sunt bune iar surubul l-am schimbat de vreo 3 ori si nimic . Plutitorul e de alama si e reglat bine, in schimb se cam uda garnitura de la capac carb oricat as strange suruburile (am pus 2 garnituri una peste alta si degeaba-tot nu strange)
adostar
QUOTE(gaby-cta-ro @ 14 Jun 2006, 08:14)
Relantiul se pastreaza foarte bine in timp, doar ca zguduie daca ii dau avansul mai mare (cu avansul putin marit, chiar daca tacane, trage mai bine chiar si la drum intins); plecarile de pe loc sunt bune iar surubul l-am schimbat de vreo 3 ori si nimic . Plutitorul e de alama si e reglat bine, in schimb se cam uda garnitura de la capac carb oricat as strange suruburile (am pus 2 garnituri una peste alta si degeaba-tot nu strange)
*



asta nu e bine...s-ar putea capacul carburatorului sa nu fie plan.
is89ckd
QUOTE(gaby-cta-ro @ 13 Jun 2006, 20:18)
Carburatorul meu Carfil32IRMA, pe Dacia 1310, nu are garnituri de teflon pe ax; ar trebui sa aiba ??! Iar surubul cu arc pot sa il strang pana crapa ca turatia nu se modifica (la fel si daca il deschid) ! Ceva sfaturi ?
  Merci anticipat !
*


verifica daca mai e duza aia de plastic in furtunul ce duce de la "T"-u la motor jos ca daca nu poti sa strangi surubul sau sa il scoti de tot ca el trage aer cat vrea el din motor
raptordivx
Am si eu una problema:
Carburator monocorp Carfil, motor nou nout, Ulei 20/50 ELF, nu trece de 120km/h nici sa o omori. Inainte de a face motorul si a schimba tot ce e de schimbat prin carburator ajungea si la 140 fara probleme, am senzatia ca nu mai poate. Poate sa fie de la cutie? Am cutie in 4 trepte, dar cu aceesi cutie am ajuns la 140 fara probleme. Am inteles ca se poate seta de la avans .. sau ceva de genul asta sa ii dau mai multa benzina. Unde trebuie sa umblu? Si mai e o chestiuta .. si zic eu ca e de la aprindere, cand apas acceleratia brusc sau chiar la mana.. nu accelereaza din prima.. e o mica intarziere ca si cum ar da sa moara sau nu mai are benzina si dupa aia accelereaza. Bujiile sunt noi BRISK, fisele noi TESLA, capac de delcou nou BOSH, aprindere electronica din aia neagra patrata. Nu stiu de unde sa ma apuc.
danny_b

S-ar putea sa nu-ti inchida bilutele din jigloare si sa nu ai benzina destula pt. sarcini mari la sprit.Verifica-le daca inchid bine.Ai 2 bilute, unul in jiglorul pompei de sprit din CNC si unul in surubul din ciocul de sprit din difuzor.Ele lucreaza invers una fata de alta.Ar mai putea fi partial infundat ciocul sau sa curga benzina pe linga garniturile din cupru cu care e strins ciocul.Cam atunci face asemenea figuri , cind nu are benzina destula.
ct03nut
chiar tu ai zis..ti-ai facut motorul, probabil daca ai schimbat set motor sau doar cuzineti/segmenti , motorul este inca strans, ai rabdare 1000 km cand se va vedea clar schimbarea.
diaconuliviu
QUOTE(raptordivx @ 21 Aug 2006, 17:35)
A[...], cand apas acceleratia brusc sau chiar la mana.. nu accelereaza din prima.. e o mica intarziere ca si cum ar da sa moara sau nu mai are benzina si dupa aia accelereaza. [...]

Raspunsul slab la accelerarea de la relanti spre turatii medii = relanti/progresiune defectuoasa.
Incearca sa deschizi 1/2-1 tura surubul de amestec. Apoi, avansul se poate creste putin, asa incit sa obtii cea mai mare turatie posibila fara a avea "tuse" in esapament, sau, maxim o "tuse" la 3-4 secunde.
aly
[quote=stebro82,16 Feb 2006, 22:59]
in mom. actual e reglat de mine in felul urmator: cel ce apasa pe acceleratie nu apasa acceleratia deci nu actioneasa asupra ei deloc sau extrem de putin, mai putin de un milimetru (apasare a acceleratiei)

Cauta pe forum topicul "Inbunatatiri acceleratie si consum" deschis de Ceacu, si citeste cu atentie partea despre reglajul carburatorului.
Faptul ca acea clapeta de acceleratie nu este apasata aproape deloc nu cred ca este in regula.
Eu l-am reglat cu marginea clapetei exact peste ultima gaurica de progresiune(dupa ce am schimbat axul, garniturile si clapeta), iar ralantiul il setez din surubul de amestec; rezultatul este ca masina se comporta excelent.
Ideea e ca pt a duce clapeta deasupra acelei gaurici la mine e impinsa destul de mult(in orice caz mai mult decat 1 mm).
raptordivx
Motorul are peste 1500 Km ca am fost la mare cu ea .. dar am mers omeneste nu am trecut de 2000 de ture am mers maxim cu 80-90 ca si asa era incarcata. Nu mi-a facut nici o problema. Am ajuns acasa am mers la nenea mecanicul a strans definitiv chiuloasa, dupa care am zis sa incerc sa o forjez nitel. Se duce nu zic nu .. dar pana la 100-105 dupa care greu pana la 120 si dupe care nic tata nic ... cu pedala in podea nimic. Nu stiu de la ce e .. de aia v-am intrebat daca nu cumva de la aprindere. La mine avansul "ma refer la ala ce se seteaza din delcou" e setat in asa fel incat nu da nici un rateu .... ca zice Liviu trebuie sa dea un rateu la 3-4 secunde.. poate o fi din cauza asta. La surubul de amestec l-am strans pana sa dea in nas si dupa aia am mai dat drumul 2 ture.
diaconuliviu
QUOTE(raptordivx @ 22 Aug 2006, 14:10)
[...]ca zice Liviu trebuie sa dea un rateu la 3-4 secunde.. [...]

Nu afirm ca TREBUIE!
Ci ca SE POATE si cu un rateu la 3-4 secunde. Ideal ar fi sa nu ai nici un rateu iar vacuumaticul sa asigure cele 13 grade. Deci, ideea e ca SE ACCEPTA acel rateu rar, nu ca trebuie..
raptordivx
Am scos vacumaticul .. furtunul acela... OAMENI BUNI .. ma asteptam sa se intample ceva .. nici o schimbare.. se aude un ushor tzacanit in delcou dar cam atat nu tuseste nu se gripeaza .. nu face nimic .. ba chiar am senzatia ca merge mai rotund motorul. CE SA FIE ?
diaconuliviu

Membrana capsulei e buna?
AKKA
QUOTE(diaconuliviu @ 23 Aug 2006, 14:36)
Membrana capsulei e buna?
*


Salut don Liviu:)
Poate ma lamuriti si pe mine cu ceva..stresant!Azi am reglat jocul la culbutori(l-am lasat special putin mai mare sa fiu sigur ca se inchid supapele) si am marit cam la 0.9 distanta la bujii(Sinterom).La relanti e vis masina asta Dacie-niciodata nu am reusit sa-i fac un relantiu asa uniform si fara buf-uri in toba! E o placere:)
Dar cand incep sa accelerez o face neuniform..parca ii lipseste ceva?!..si nu se mai infige ca mai demult(acu 2-3saptamani).Am umblat la avans in toate felurile-nimic! Si la platina..nimic.Nu prea sunt lamurit cu carbu,desi l-am tot curatat si schimbat si supapele alea 2 cu bila de la pompa de spritz.Adevarul e ca am schimbat si tubul emulsor..sa fie de aici?Nivelul la CNC am inebunit tot schimbandul..ce sa fie oare?
diaconuliviu
AKKA: nu prea e locul potrivit aici, dar, sa incercam:
ai o aprindere electronica pe masina aia? daca nu, la clasic, 0,9 mm e cam mare, incearca un 0,7 mm, maxim 0,8.
Jocul culbutorilor cit de mare e fata de normal? Un joc mare genereaza o umplere mai slaba, desi reprizele proaste nu cred ca de aici se trag. Mai degraba de la distanta mare si reglaj eronat carburator. Nivelul in cnc sa fie acel 7 mm. Emulsorul- ce carburator ai si ce emulsor ai folosit? Ai schimbat doar emulsorul propriuzis, sau si jiclorul de aer de deasupra lui?
raptordivx
Unde dau de membrana capsulei si cum se verifica daca e buna sau nu? Dar totusi cand scoti ceva de la masina .. ar trebui sa nu mai functioneze corect nu? Ei la mine nu se intampla nimic .. ar putea bine merci sa functioneze si fara furtunul ala. Am apasat acceleratia .. se accelereaza ... Deci undeva e buba. Daca e pus acolo trebuie sa fie bun la ceva. Daca nu era bun nu il mai puneau astia.
AKKA
QUOTE(diaconuliviu @ 24 Aug 2006, 06:56)
AKKA: nu prea e locul potrivit aici, dar, sa incercam:
ai o aprindere electronica pe masina aia? daca nu, la clasic, 0,9 mm e cam mare, incearca un 0,7 mm, maxim 0,8.
Jocul culbutorilor cit de mare e fata de normal? Un joc mare genereaza o umplere mai slaba, desi reprizele proaste nu cred ca de aici se trag. Mai degraba de la distanta mare si reglaj eronat carburator. Nivelul in cnc sa fie acel 7 mm. Emulsorul- ce carburator ai si ce emulsor ai folosit? Ai schimbat doar emulsorul propriuzis, sau si jiclorul de aer de deasupra lui?
*


Don Liviu-bujiile le-am reglat totusi la 0.7 pt ca nu am aprindere electronica si cam asa este si corect(sunt bujii Brisk) iar avansul e reglat la fix(am pus volanta la semn si am invartit usor de delcou pana a dat scanteie la fisa principala-cu contactul pus..normal).La astea nici nu mai umblu!-nu cred sa fie de aici.
Jocul culbutorilor-la cald-era cam 0,25-0,30..dar nu se aude tzacanind dar relantiul este foarte bun si lin(sunet uniform).
Nivelul in cnc poate e mai mic putin de 7mm..poate 6..aproximativ-carburatorul este de 1300 iar emulsorul l-am pus la loc pe al lui-ca mi s-a parut mai bine lucrat(gaurile erau mai in linie si se micsorau progresiv gaurile)..nu stiu date pt ca pe cel nou nu scrie iar pe ala vechi nu m-am uitat.Ce pot spune e ca jicloru principal e de 170 iar pe ciocul de papagal 45(sigur asta).
Da,jiclorul de aer am pus unul nou dar pare la fel de mare in orificiu.Doar ca arata mai nou:)
Subliniez ca motorul la relanti merge fbine dar la o accelerare usoara progresiva nu are continuitate(da in nas).Daca insist mult pana la urma fuge...dar altadata nu facea asa!
Pompa de benzina are jet puternic-dar mi se pare ca da si bule de aer micute uneori(sa fie de aici??..desi am pus si alta pompa si la fel).Nu stiu ce sa-i mai fac dar cred ca problema e de alimentare si nu de aprindere pt ca porneste f.usor si relantiul e super!
PS:am luat alimentat cu bidonul(sa fiu sigur ca nu e de la rezervor) dar tot la fel face...
Ce mai ma sfatuiti
diaconuliviu
Poate 170 era jiclorul de aer, cel de pe emulsor. Jiclorul principal e un fundul CNC, inclinat la 45 grade si e de 135 la 32IRMA, la IRM a fost si de 145.
Nivelul la IRMA e 7, la IRM e 6.
De care pompa de benzina spui ca ai schimbat-o dar scoate bule?
Pompa de benzina nu are voie sa scoata bule; daca totusi vorbesti de cea de sprit, in CNC e o supapa cu bila ce are si un orificiu lateral, pentru a descarca o parte din benzina la accelerari lente; culmea, unele au altele nu(probabil cele de srl nu au).

Acuma, ai avansul la 0 grade, incearca o rotire in sens antiorar, pina ai turatia cea mai mare, dupa care vii inapoi cam la jumatatea "distantei" intre 0 si acel maxim, cit sa ai cel mult 1 rateu la 3-4 secunde in toba. Mai poti deschide si surubul de amestec 1/2-1 tura. Ata daca accelerarea e slaba intre relanti si 2000 rpm; daca accelerarea e proasta de la 1800-2000 in sus, e din pompa de sprit.

Acuma depinde si cum ai carburatorul reglat; cineva spunea pe aici de reglajul clapetei incit sa stea exact sub cea mai de jos gaurica a progresiunii. E bun reglajul, doar ca trebuie sa ti-l faca cineva.
is89ckd
QUOTE(raptordivx @ 24 Aug 2006, 18:42)
Unde dau de membrana capsulei si cum se verifica daca e buna sau nu? Dar totusi cand scoti ceva de la masina .. ar trebui sa nu mai functioneze corect nu? Ei la mine nu se intampla nimic .. ar putea bine merci sa functioneze si fara furtunul ala. Am apasat acceleratia .. se accelereaza ... Deci undeva e buba. Daca e pus acolo trebuie sa fie bun la ceva. Daca nu era bun nu il mai puneau astia.
*


Incearca sa vezi daca nu e infundata gaurica aia mica de la delco (sub capacul ala din metal in care intra furtunasul de care povesteai) sau daca nu e infundata duza aia de pe furtunul ce duce de la carburator la galerii.
AKKA
QUOTE(diaconuliviu @ 25 Aug 2006, 07:25)
Poate 170 era jiclorul de aer, cel de pe emulsor. Jiclorul principal e un fundul CNC, inclinat la 45 grade si e de 135 la 32IRMA, la IRM a fost si de 145.
Nivelul la IRMA e 7, la IRM e 6.
De care pompa de benzina spui ca ai schimbat-o dar scoate bule?
Pompa de benzina nu are voie sa scoata bule; daca totusi vorbesti de cea de sprit, in CNC e o supapa cu bila ce are si un orificiu lateral, pentru a descarca o parte din benzina la accelerari lente; culmea, unele au altele nu(probabil cele de srl nu au).

Acuma, ai avansul la 0 grade, incearca o rotire in sens antiorar, pina ai turatia cea mai mare, dupa care vii inapoi cam la jumatatea "distantei" intre 0 si acel maxim, cit sa ai cel mult 1 rateu la 3-4 secunde in toba. Mai poti deschide si surubul de amestec 1/2-1 tura. Ata daca accelerarea e slaba intre relanti si 2000 rpm; daca accelerarea e proasta de la 1800-2000 in sus, e din pompa de sprit.

Acuma depinde si cum ai carburatorul reglat; cineva spunea pe aici de reglajul clapetei incit sa stea exact sub cea mai de jos gaurica a progresiunii. E bun reglajul, doar ca trebuie sa ti-l faca cineva.
*


Da,jiclorul de aer..asa e!Incurcasem putin borcanele.
Pompa de benzina montata pe blocul motor-arunca benzina foarte puternic dar mi se pare ca da si ceva bule mici de aer(am pus furtunul de iesire intr-un recipient si se vad ceva bule).Dar nu cred sa fie asta..
Da,stiu de supapa cu bila si o am,dar problema mea e cu accelerari de la 1000rpm in sus..accelerari usoare nu sprinturi! Parca nu ii vine benzina cat trebuie..
Inteleg ca va referiti la cele 3gaurele mici care abia se vad acolo jos la carburator.Acestea sunt si pt accelerare sau doar pt mers constant?La deschiderea maxima a clapetei prin cate locuri vine amestecul in carburator?-Eu am inteles ca prin 3-fara ciocul de papagal(pt ca pp ca tinem pedala nemiscata la fund)-,asa e?
Inca o data zic,cand calc acceleratia-usor(nu foarte usor totusi!) motorul parca se opreste,daca ridic usor apoi piciorul isi revine-dar nu accelereaza!
Daca mai aveti vreo idee,nu ezitatati sa-mi ziceti.Salutare!
mihai1677
Cumpara de la benzinarie un spray 2+2 pt curatat carburatoare.
Apoi incalzesti motorul, opresti scoti jiglerul de relanti, itroduci tubuletul subtire in acea gaurica, dai cateva secunde cu spray, montezi la loc jiglerul, pornesti motorul. Vezi cum merge, daca nu e bine mai faci treaba asta de 2 3 ori, se pare ca cele 3 gaurele din corpul carbului sunt infundate, o alta treaba: scoti cagula si cu motorul turat ii obturezi intrarea de aer, pana da sa se opreasca, dai drumul la aer accelerezi, e un pic mai greu dar reusesti.
AKKA
QUOTE(mihai1677 @ 25 Aug 2006, 15:48)
Cumpara de la benzinarie un spray 2+2 pt curatat carburatoare.
Apoi incalzesti motorul, opresti scoti jiglerul de relanti, itroduci tubuletul subtire in acea gaurica, dai cateva secunde cu spray, montezi la loc jiglerul, pornesti motorul. Vezi cum merge, daca nu e bine mai faci treaba asta de 2 3 ori, se pare ca cele 3 gaurele din corpul carbului sunt infundate, o alta treaba: scoti cagula si cu motorul turat ii obturezi intrarea de aer, pana da sa se opreasca, dai drumul la aer accelerezi, e un pic mai greu dar reusesti.
*


Azi am avut bafta lu berila:)..am luat de la dezmambrari un carb si ete ca merge bine!Cu tot jegu care e pe el!Si se vede clar gaurica pt vacumatic nu ca la al meu..dar tre sa-i fac ceva si carbului meu pt ca nu pot sa cred ca s-a infundat in asa hal incat sa nu-l fac!Dupa mai bine de 2sapt de chin si incercari ii dau de cap-sa dea Al de Sus sa mearga asa mereu masinutza asta..smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.