Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum exagerat de GPL
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mic&rau
AM o problema mare imi consuma masina la gaz de ma omoara.Am instalatie longas pusa de cinci ani, masina a avut motor de 1.3 si acum i-am pus de 1.6 si cand am vazut consumul am ramas socat.Ce ziceti instalatia de tipul asta are ceva filtre care ar putea fi imbacsite sau ce saracie are?Robinetul ala care merge la carb nu e deschis nici macar jumatate.Mentionez ca am dat gaura in carb si am pus acolo gazul.
anndi
pote ti sa defectat instalatia, pe la vaporizator ceva. pastilele, poate membrana nu mai are suficienta elasticitate. de reglat ai reusit sa o reglezi? face figuri sau nu da nici un semn de oboseala si consuma?
mic&rau
QUOTE(anndi @ 17 Feb 2006, 11:57)
pote ti sa defectat instalatia, pe la vaporizator ceva. pastilele, poate membrana nu mai are suficienta elasticitate. de reglat ai reusit sa o reglezi? face figuri sau nu da nici un semn de oboseala si consuma?
*


masina mergre bine si la relanti si in ture dar consuma foarte mult.Pastilele alea cum pot vedea dc nu mai lucra cum trebuie, sau membrana.De cand am pus instl nu am facut nici o revizie si are cam vreo 150000km.Nu stiu ce sa zic o sa ma duc sapt viitoare la gigi de la firma panea junior care a montato sa vad ce zice si el.Sper sa rezolv cat mai repede.Dc mai crezi ca poate fi si altceva spunemi sa ma uit.Mersi
anndi
QUOTE(mic&rau @ 17 Feb 2006, 13:25)
masina mergre bine si la relanti si in ture dar consuma foarte mult.Pastilele alea cum pot vedea dc nu mai lucra cum trebuie, sau membrana.De cand am pus instl nu am facut nici o revizie si are cam vreo 150000km.Nu stiu ce sa zic o sa ma duc sapt viitoare la gigi de la firma panea junior care a montato sa vad ce zice si el.Sper sa rezolv cat mai repede.Dc mai crezi ca poate fi si altceva spunemi sa ma uit.Mersi
*


zi-i sa-ti curete neaparat filtrul din electrovalva care da drumul la gaz in vaporizator si sa iti schimbe neaparata pastilele. eu am fost la un mosulica sa imi rezolve chestiile astea pt ca gigi imi lia vo 2 mil si la mosulica am rezolvat cu 600(adica schimbat membrana, pastile si mai o membrana din int mai mica) adica vaporizator ca nou. daca mai ai garantie fugi la gigi pana nu iese idn grantie
mic&rau
QUOTE(anndi @ 17 Feb 2006, 15:18)
zi-i sa-ti curete neaparat filtrul din electrovalva care da drumul la gaz in vaporizator si sa iti schimbe neaparata pastilele. eu am fost la un mosulica sa imi rezolve chestiile astea pt ca gigi imi lia vo 2 mil si la mosulica am rezolvat cu 600(adica schimbat membrana, pastile si mai o membrana din int mai mica) adica vaporizator ca nou. daca mai ai garantie fugi la gigi pana nu iese idn grantie
*


Super mai sunt si oameni de ajutor pe aici.Pai pe mosulica ala unde il gasesc ca nu mai am garantie la gigi si daca nu mai ai garantie nu prea sta de vorba cu tine.Tu de unde bagi gaz, eu am bagat doar de la aia din drumul care merge spre Carpinis ca era eurogaz ar am auzit ca acum nu mai au eurogaz ci butan gaz.Sti pe unde mai sunt care is de la eurogaz?
sorin77
Vorbeste aici MEGAFRUCT SRL
Adresa: TIMISOARA, STR. DEMETRIADE NR. 15, JUD. TIMIS
Telefon: 0745612232 -Zoli

Zoli e un tip de treaba. Daca constata ca vaporizatorul e ok, o sa iti regleze instalatia cu analizorul de gaze.E de treaba, si nici nu te costa mult aprox 150mii.

...chiar dupa ce mi-am pus GPL, si mie mi-a consumat 24%, din pricina ca nu a fost reglata pe analizor ci numai dupa ureche. Acum a scazut consumul la nivele mai acceptabile radmasa.gif
anndi
mosulica de care ti-am zis e in traian. Daca vrei sa mergi la el traci de intersecta aia mere cu liniile de tramvai(cum vi dinspre centru) si in partea dreapta ai sa vezi o cladire cu poarta mare verde si in fata portii e o ghereta unde se vindea popcorn.
Referitor la reglaje e tooooooooooooot dupa ureche o reglez si nu am probleme cu consumul. Chiar mic&rau tu ai reglat instalatia dupa ce ai schimbat motorul?
mic&rau
QUOTE(anndi @ 17 Feb 2006, 19:19)
mosulica de care ti-am zis e in traian. Daca vrei sa mergi la el traci de intersecta aia mere cu liniile de tramvai(cum vi dinspre centru) si in partea dreapta ai sa vezi o cladire cu poarta mare verde si in fata portii e o ghereta unde se vindea popcorn.
Referitor la reglaje e tooooooooooooot dupa ureche o reglez si nu am probleme cu consumul. Chiar mic&rau tu ai reglat instalatia dupa ce ai schimbat motorul?
*


Nu am reglato am lasato cum a fost la 1.3 ca mergea bine, trebuie sa o reglez pt 1.6 ce
sa ii mai reglez spunemi de unde sa vad dc e vreo imbunatatire.Si pe mosulica il gasesc acolo la poarta aia verde?I-am mai strans umpic gazul din robinet dar merge rau si l-am deschis inapoi.
anndi
QUOTE(mic&rau @ 18 Feb 2006, 19:24)
Nu am reglato am lasato cum a fost la 1.3 ca mergea bine, trebuie sa o reglez pt 1.6 ce   
sa ii mai reglez spunemi de unde sa vad dc e vreo imbunatatire.Si pe mosulica il gasesc acolo la poarta aia verde?I-am mai strans umpic gazul din robinet dar merge rau si l-am deschis inapoi.
*



ok, fi antena cum reglezi instalatia. eu stiu de 2 modalitati:
Inainte de toate scoti filtrul de aer.
1. Economica (si cea mai corecta cred): convingi motorul sa stea la relanti dupa care isi din debitul de gaz pana vezi ca scade turatia(stai cu o mana pe acceleratie).
cand incepe sa scada turatia desfaci jumate de tura surubul de la debit si ii faci relantiul din surubl de pe vaporizator. accelerezi de 2-3 ori mai tare(sa suga tot gazul care e pe tava ce vien intre carb si vaporizator) si vezi daca ai reglat bine relantiul, daca nu mai te joci un pic cu relantiul pana il stabilizezi.

2.Var. mai putin economica(adica fuge masina muuuult mai bine): accelerezi masina pe la vo 2500 de ture, o ti constant la turatia aia si insurubezi si desurubezi surubul de debit. O sa cresca turatia. Desurubezi debitul pana incepe sa scada. Cand incepe sa scada turatia in surubezi la loc 1/4 de tura si faci relantiul.
Daca iesi maine prin oras si vrei sa ne jucam cateva min cu masina eu nu am alt probram. Pe mosulica il gasesti in curtea interioara. Are primul garaj pe stanga si pe poarta garajului scrie la ce apartament il poti gasi daca nu e acolo. Bafta.
mic&rau
QUOTE(anndi @ 18 Feb 2006, 20:49)
ok, fi antena cum reglezi instalatia. eu stiu de 2 modalitati:
Inainte de toate scoti filtrul de aer.
1. Economica (si cea mai corecta cred): convingi motorul sa stea la relanti dupa care isi din debitul de gaz pana vezi ca scade turatia(stai cu o mana pe acceleratie).
cand incepe sa scada turatia desfaci jumate de tura surubul de la debit si ii faci relantiul din surubl de pe vaporizator. accelerezi de 2-3 ori mai tare(sa suga tot gazul care e pe tava ce vien intre carb si vaporizator) si vezi daca ai reglat bine relantiul, daca nu mai te joci un pic cu relantiul pana il stabilizezi.

2.Var. mai putin economica(adica fuge masina muuuult mai bine): accelerezi masina pe la vo 2500 de ture, o ti constant la turatia aia si insurubezi si desurubezi surubul de debit. O sa cresca turatia. Desurubezi debitul pana incepe sa scada. Cand incepe sa scada turatia in surubezi la loc 1/4 de tura si faci relantiul.
Daca iesi maine prin oras si vrei sa ne jucam cateva min cu masina eu nu am alt probram. Pe mosulica il gasesti in curtea interioara. Are primul garaj pe stanga si pe poarta garajului scrie la ce apartament il poti gasi daca nu e acolo. Bafta.
*


Maine cred ca nu am timp ca am doua examene dar saptamana viitoare daca nu rezolv ne intalnim sa vedem.O sa incerc ambele variante sa vad.Dar varianta mai neeconomica ce consum ar avea ca nu cred ca ajunge la consumul care il am eu?
anndi
QUOTE(mic&rau @ 18 Feb 2006, 22:25)
Maine cred ca nu am timp ca am doua examene dar saptamana viitoare daca nu rezolv ne intalnim sa vedem.O sa incerc ambele variante sa vad.Dar varianta mai neeconomica ce consum ar avea ca nu cred ca ajunge la consumul care il am eu?
*


Pai la mine diferenta intre cele doua variante e de vo 1,5 - 2 litri. Mie masina imi consuma daca merg normal in jur de 10-11 prin oras, afara 7-8 depinde de viteza(motor 1,7L).Bafta cu ex!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.