Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: borne alternator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
jondo1ro
Dilema e urmatoarea: una bucata alternator Renault de montat pe Dacia1310.
Alternatorul are 4 conectori: doua borne de la diode b+, b-
si inca 2 mufe pe unul scrie F si pe celalalt +.
Nu stiu cum se conecteaza. Banuiesc ca daca are 4 borne are integrat si regulatorul de tensiune unsure.gif ?!?
In cazul asta tre` sa fac cumva conectarea fara releul meu ?

Eu ma gandeam sa conectez bornele care vin la diode ca sunt la fel ca la cel vechi
F de la asta nou la fostel DF ?!? E corect ? In cazul asta tre sa sar cumva releul si sa iau direct de la mufa + ?

Multumesc anticipat ptr eventualul ajutor sau raspunsuri....
diaconuliviu
QUOTE(jondo1ro @ 20 Feb 2006, 11:28)
Dilema e urmatoarea: una bucata alternator Renault de montat pe Dacia1310.
[...]
*


De regula DF e echivalent cu F, deci acolo este excitatia de la releu. B+ e + ..B- e masa.. iar acel + nu stiu, dar, e posibil sa fie acel + suplimentar pentru becul indicator de care se tot vorbeste (ca la Dacia exista dar nu arata nimic). Cel mai sigur intrebi un electrician auto de pe la o reprezentanta Renault.
Sau, da detalii, de pe ce model este, posibil sa te ajute un coforumist.

Sau, daca ai curaj sa-l desfaci, vezi acel + suplimentar de unde este. Daca iese dintr-o punte mai micuta, e cel de indicatie incarcare.
electric
QUOTE(jondo1ro @ 20 Feb 2006, 11:28)
Dilema e urmatoarea: una bucata alternator Renault de montat pe Dacia1310.
Alternatorul are 4 conectori: doua borne de la diode b+, b-
si  inca 2 mufe pe unul scrie F si pe celalalt +.
Nu stiu cum se conecteaza. Banuiesc ca daca are 4 borne are integrat si regulatorul de tensiune  unsure.gif  ?!?
In cazul asta tre` sa fac cumva conectarea fara releul meu ?

Eu ma gandeam sa conectez bornele care vin la diode ca sunt la fel ca la cel vechi
F de la asta nou la fostel DF ?!? E corect ? In cazul asta tre sa sar cumva releul si sa iau direct de la mufa  +  ?

Multumesc anticipat ptr eventualul ajutor sau raspunsuri....
*


pune o poza . sau dute la un electrician sa te ajute. nu te apuca sa faci experimente daca nu sti ce fel de alternator este. e posibil sa ai releu incorporat iar in cazul asta bornele f si + sint pt becul din bord iar + este plusul pe contact. dar nu sint sigur pina nu vad.
jondo1ro
Ideea de a schimba alternatorul a venit cand am vazut ca daca dau drumul lal aeroterma, chiar si in viteza, la 60km/ora, indicatorul se duce mult "pe rosu" daca mai aprind si becurile....
Tensiunile sunt verificate atat de mine cat si de cei care mi-au dat garantia la baterie si sunt ok(cam la limita cand se aprind luminile si cu aeroterma pornita, si scad..). Problema e ca nu debiteaza suficient curent in sarcina. (parerea mea...)
OK. Cam asta ar fi motivul ptr care vroiam sa-l schimb.
Revenind la problema cu alternatorul, am pus firul de la DF pe F si + (pe rand) si incarca..... dar mi se pare ca la fel de prost, poate mai prost decat inainte....
electric---- >daca te pricepi si ai vrea sa ma ajuti ar fi ok, vreau sa rezolv pb...
diaconliviu ----> sincer am incercat sa vad ce e sub mufele F si + care sunt una langa alta...dar sub ele e o cutiute metalica, care eu cred ca e releu, si cam sunt bagate in cauciuc(silicon) firele pe acolo...(nu prea m-as apuca sa rup siliconul ca cine stie ce fire mai dezlipesc.. )
O sa incerc sa fac si ceva poze.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.