Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Daca turez scurt cade turatia sub 600...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dkrysty
Am dacia 1310 L 1998!
Daca accelerez scurt scade turatia sub 600 rpm, daca accelerez usor se ridica la 900 RPM!
Am schimbat platini, capac delco, fise bujii, pus filtru de benzina (hartie), curatat jiglor relanti, jiglor principal, verificat jiglorul cu supapa pt pompa de sprit... , sita...
Reglat aprindere, reglat carburator..., pus in benzina solutie pt apa si impuritati..., benzina 30 litri... (sa-i ajunga...) !!!
Relantiul sta si la 600 rpm cum am spus dar e reglat la 850-950 motorul cald.
Cand accelerez aproape de 3000 pana ajung cu a 4-a la 80 in termen scurt (condus sportiv) la un moment dar se opreste motorul in mers...
De reglat am reglat si la mecanic dar ala nu-si prea da interesul...

Ce parere aveti oameni buni ??? HELP!
argon
nivelul in CNC si/sau jiglere infundate wink.gif
dkrysty
Inca ceva! stie cineva cum se regleaza avansul in functie de vacuum??? (la ureche , oricum...) !
De unde stii ca trebuie mai mare sau mai mic... eu il reglez cu volanta la semn, unde face scantee, apropo am aprindere electronica cu platina...
daca scot furtunul de vacuum scade turatia destul de mult... asta inseamna ca functioneaza dar... conteaza si cat sa scada...
Ajutati-ma sa ies din problema asta!

Multumesc anticipat!!!
bertro
cand scoti furtunul de vacuum, ai grija sa astupi si stutul respectiv de la carb, altfel trage aer pe acolo si normal ca se modifica mersul motorului.
argon
QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:31)
Inca ceva! stie cineva cum se regleaza avansul in functie de vacuum??? (la ureche , oricum...) !
   
*




Nu are sens ce spui.

Exista 2 avansuri reglabile in fata blocului..ca sa spun asa...avansul static, cu volanta la semn, cum spui tu. iar alalalt cel vacumatic, se regleaza de la rotita dintata din delco, in principiu la ala nu ai ce umbla, daca scade turatia cand scoti furtunul lasa-l asa..functioneaza.

Al treilea tip de avans e cel centrifugal, se regleaza pe stand si reprezinta tensiunea in arculetele alea din delco..complicat rau..
dkrysty
Jigloarele le-am verificat! camera de nivel constant pare in regula!! dar nu am reglat-o cica 7mm, dar sunt 2 parametri celalalt cum se regleaza?
argon
QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:37)
Jigloarele le-am verificat! camera de nivel constant pare in regula!! dar nu am reglat-o cica 7mm, dar sunt 2 parametri celalalt cum se regleaza?
*




celalalt e 13 mm si e cursa plutitorului.
dkrysty
Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici...
argon
QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:42)
Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare  sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici...
*



radmasa.gif cam abereaza mecanicul ala...intreaba-l de curios utilitatea avansului vacumatic..pun pariu ca habar nu are wink.gif
De mecanici deastia paranormali cu al saselea simt e plina lumea.
Avansul static e una , cel vacumatic e alta..e adevarat ca se compenseaza ele o idee, dar nu e o solutie...motorul va functiona optim numai la un regim de ture/sarcina..cel mai bine e reglarea separata..in asa fel motorul fa functiona optim la TOATE regimurile
LYM
Amestecul aer/combustibil e reglat bine din surubul ala ? Sa nu fie prea mare.
vi_escu
Daca in carburator totul e OK, vezi traseul de alimentare cu benzina. Am pati-o si eu: se rupsese arcul de sub membranele pompei de benzina.
amc
QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:42)
Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare  sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici...
*


Nu e recomandat...
Mai intai se regleaza avansul static si apoi daca e cazul cel vacuumatic.
RMS
La chestia cu scazutul turatiei la accelerari rapide (la cele bruste), cand calci acceleratia puternic si rapid vine mult mai multa benzina dintr-odata, aer insuficient pe moment si arderea in cilindri nu mai e cum trebuie. E un fel de "lag", intarziere, a aerului.(asta daca toate sunt bune si reglate)
dkrysty
Merci de raspunsuri ! Inca nu i-am dat de cap; vad a daca o accelerez mai brusc da in nas sau cum se spune. daca accelerez usor se duce dar in timp lung...(normal as putea spune) asta pana cand se incalzeste. Vad ca astazi de dimineata nu s-a mai oprit doar simptomele astea.dar am mers cu shokul mult mai mult dar nu tras la maxim! ~8minute.

Merci inca o data!!!
Orce informatie e binevenita!
dkrysty
QUOTE(dkrysty @ 2 Mar 2006, 08:12)
Merci de raspunsuri ! Inca nu i-am dat de cap; vad a daca o accelerez mai brusc da in nas sau cum se spune. daca accelerez usor se duce dar in timp lung...(normal as putea spune) asta pana cand se incalzeste. Vad ca astazi de dimineata nu s-a mai oprit doar simptomele astea.dar am mers cu shokul mult mai mult dar nu tras la maxim! ~8minute.

Merci inca o data!!!
Orce informatie e binevenita!
*



Gata i-am dat de cap! joc la clapeta de admisie!!!
Se slabise destul de tare piulita de pe surubul clapetei de admisie!!!
...si cand miscam chiar si in lateral cama de unde accelerezi manual varia turatia!!!

Tot felul de defectiuni.... sad.gif

Merci!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.