mihait
24 Feb 2006, 11:45
Am schimbat capacul de la delcou cu unul duduco ( dudu & co ).
Am reglat avansul static ( volanta pusa la reper + bec ... ) . Primii kilometrii masina s-a comportat bine. Apoi au inceput problemele, oscila turatia, nu se infigea bine , etc.
Am dat jos capacul de la ruptor si cand ma-am uitat in el am constatat ca, in dreptul fiecarei borne din interior izolatia era strapunsa inaintea ei ( pe o portiune de 3-4mm) , in sensul de rotatie al "lulelei".
Aveti idee de ce s-a intamplat asta ?!
diaconuliviu
24 Feb 2006, 12:02
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 11:45)
Am schimbat capacul de la ruptorul mecanic cu unul duduco ( dudu & co ).
[...] izolatia era strapunsa inaintea ei ( pe o portiune de 3-4mm) , in sensul de rotatie al "lulelei".
Aveti idee de ce s-a intamplat asta ?!
Tu spui acel DUDUCO in gluma? sau chiar exista DUDU&Co? Daca da, e ceva gen SanKYo in loc de Sanyo, etc. Firma ar fi, din cite stiu D
ODUCO.
capacul de la ruptorul mecanic = capac delco?
mihait
24 Feb 2006, 12:10
Probabil doduco , nu mai tin minte exact . Scria "made in germany" pe cutie si a costat destul de mult.
Ma intriga ca nu a tinut nici macar 1000 km si as vrea sa stiu daca a fost el executat aiurea sau din vina altei componente s-au produs acele strapungeri ale izolatiei ?
PS : bobina e ok ( nu se incinge , platina e ok, avansul vacumatic functioneaza ... )
@argon - da capacul de la delcou , scuze ca m-am exprimat gresit
Probabil era contrafacut....eu am un capac Bosch de 15000 km...si se prezinta tare bine..iti recomand.
mai mult ca sigur e contrafacut...
PS
mihait, nu pot lua legatura cu tine pt PM in leg cu aprinderea
da-mi un mail la draku99@yahoo.com
vi_escu
24 Feb 2006, 23:06
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 11:45)
Am schimbat capacul de la delcou cu unul duduco ( dudu & co ).
Am reglat avansul static ( volanta pusa la reper + bec ... ) . Primii kilometrii masina s-a comportat bine. Apoi au inceput problemele, oscila turatia, nu se infigea bine , etc.
Am dat jos capacul de la ruptor si cand ma-am uitat in el am constatat ca, in dreptul fiecarei borne din interior izolatia era strapunsa inaintea ei ( pe o portiune de 3-4mm) , in sensul de rotatie al "lulelei".
Aveti idee de ce s-a intamplat asta ?!
Altul, nene!
mihait
24 Feb 2006, 23:12
QUOTE(vi_escu @ 24 Feb 2006, 23:06)
Ce vorbesti domnule, cum sa pun altu' ?!
L-am lasat pe ala, dupa ce i-am mai facut niste gauri.
Acum pe langa platina ventilata mai am si capac de delcou si mai ventilat ! ( laser FRATE ).
vi_escu
24 Feb 2006, 23:16
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 23:12)
Ce vorbesti domnule, cum sa pun altu' ?!
L-am lasat pe ala, dupa ce i-am mai facut niste gauri.
Acum pe langa platina ventilata mai am si capa delco ventilat ! ( laser FRATE ).
Fara gluma, e bine sa mai ai unul OK la tine, mai ales ca s-a nasolit iar vremea. Eu merg cu un capac de-ala negru, autohton de 4,9 lei de 18000km.
mihait
24 Feb 2006, 23:34
Fara gluma am raspuns si eu .
Normal ca am avut unul de rezerva in stare buna si l-am inlocuit pe cel percutat. (si daca nu aveam cumparam unul)
Data viitoare te rog sa citesti mai atent.
Eu am intrebat daca ar stii cineva de ce s-a intamplat asta , nu daca sa-l schimb.
Dreamer
25 Feb 2006, 02:34
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 12:10)
@argon - da capacul de la delcou , scuze ca m-am exprimat gresit
Te-ai exprimat bine ... asa se numeste ...Īn anul 1900, firma americana "Dayton Engineering Laboratories Co" din Ohio realizeaza noul sistem de distributie, cunoscut sub denumirea rezultata din initialele "DELCO"
mihait
25 Feb 2006, 10:16
@dreamer: initial am scris capac ruptor , apoi am editat.
In fine, m-am convins ca am luat o piesa " de buna calitate".
Se poate inchide topicul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.