Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Capac delcou
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mihait
Am schimbat capacul de la delcou cu unul duduco ( dudu & co ).
Am reglat avansul static ( volanta pusa la reper + bec ... ) . Primii kilometrii masina s-a comportat bine. Apoi au inceput problemele, oscila turatia, nu se infigea bine , etc.
Am dat jos capacul de la ruptor si cand ma-am uitat in el am constatat ca, in dreptul fiecarei borne din interior izolatia era strapunsa inaintea ei ( pe o portiune de 3-4mm) , in sensul de rotatie al "lulelei".

Aveti idee de ce s-a intamplat asta ?!
diaconuliviu
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 11:45)
Am schimbat capacul de la ruptorul mecanic cu unul duduco ( dudu & co ).
[...] izolatia era strapunsa inaintea ei ( pe o portiune de 3-4mm) , in sensul de rotatie al "lulelei".

Aveti idee de ce s-a intamplat asta ?!
*


Tu spui acel DUDUCO in gluma? sau chiar exista DUDU&Co? Daca da, e ceva gen SanKYo in loc de Sanyo, etc. Firma ar fi, din cite stiu DODUCO.
argon
capacul de la ruptorul mecanic = capac delco?
mihait
Probabil doduco , nu mai tin minte exact . Scria "made in germany" pe cutie si a costat destul de mult.
Ma intriga ca nu a tinut nici macar 1000 km si as vrea sa stiu daca a fost el executat aiurea sau din vina altei componente s-au produs acele strapungeri ale izolatiei ?

PS : bobina e ok ( nu se incinge , platina e ok, avansul vacumatic functioneaza ... )

@argon - da capacul de la delcou , scuze ca m-am exprimat gresit
argon
Probabil era contrafacut....eu am un capac Bosch de 15000 km...si se prezinta tare bine..iti recomand.
draku
mai mult ca sigur e contrafacut...

PS
mihait, nu pot lua legatura cu tine pt PM in leg cu aprinderea
da-mi un mail la draku99@yahoo.com
vi_escu
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 11:45)
Am schimbat capacul de la delcou cu unul duduco ( dudu & co ).
Am reglat avansul static ( volanta pusa la reper + bec ... ) . Primii kilometrii masina s-a comportat bine. Apoi au inceput problemele, oscila turatia, nu se infigea bine , etc.
Am dat jos capacul de la ruptor si cand ma-am uitat in el am  constatat ca, in dreptul fiecarei borne din interior izolatia era strapunsa inaintea ei ( pe o portiune de 3-4mm) , in sensul de rotatie al "lulelei".

Aveti idee de ce s-a intamplat asta ?!
*





Altul, nene!
mihait
QUOTE(vi_escu @ 24 Feb 2006, 23:06)
Altul, nene!
*



Ce vorbesti domnule, cum sa pun altu' ?!
L-am lasat pe ala, dupa ce i-am mai facut niste gauri.
Acum pe langa platina ventilata mai am si capac de delcou si mai ventilat ! ( laser FRATE ).
vi_escu
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 23:12)
Ce vorbesti domnule, cum sa pun altu' ?!
L-am lasat pe ala, dupa ce i-am mai facut niste gauri.
Acum pe langa platina ventilata  mai am si capa delco ventilat ! ( laser FRATE ).
*



Fara gluma, e bine sa mai ai unul OK la tine, mai ales ca s-a nasolit iar vremea. Eu merg cu un capac de-ala negru, autohton de 4,9 lei de 18000km.
mihait
Fara gluma am raspuns si eu .
Normal ca am avut unul de rezerva in stare buna si l-am inlocuit pe cel percutat. (si daca nu aveam cumparam unul)

Data viitoare te rog sa citesti mai atent.
Eu am intrebat daca ar stii cineva de ce s-a intamplat asta , nu daca sa-l schimb.
Dreamer
QUOTE(mihait @ 24 Feb 2006, 12:10)
@argon - da capacul de la delcou , scuze ca m-am exprimat gresit
*



Te-ai exprimat bine ... asa se numeste ...Īn anul 1900, firma americana "Dayton Engineering Laboratories Co" din Ohio realizeaza noul sistem de distributie, cunoscut sub denumirea rezultata din initialele "DELCO"
mihait
@dreamer: initial am scris capac ruptor , apoi am editat.

In fine, m-am convins ca am luat o piesa " de buna calitate".


Se poate inchide topicul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.