djmarck
24 Feb 2006, 21:27
stiu ca s-au mai discutat posturile astea dar vreau sa inteleg clar,cum era si o vorba:"sa vada tot prostu",sa se inteleaga clar exact raspunsul intrebarii,ca dupa aia absolut toti cei care le-a fost neclar vreo ceva sa vada si sa se duca ei insusi sa-si rezolve problema.
Neclaritatile mele sunt urmatoarele:
1.cum e cu consumul pe gaz ce suruburi trebuiesc sucite sa am un consum minim,demarajul nu ma intereseaza,poate sa mearga si ca melcu.Am luat cate cadre si va rog sa-mi editati pozele daca este timp daca nu sa imi explicati dupa poza.Problema derajanta e urmatoarea;daca eu invart in sensul infilitarii surubului,motorul da sa se opreasca,ceea ce cred ca e spre un consum minim dar in trafic ma deranjeaza ca daca tin apasata foarte putin apasata acceleratia moare de tot,mai ales la plecarea de pe loc,in intersectii,trebuie sa o turez tare,ceea ce ma inteapa la inima cand aud cum suna motorul(la drum lung il las asa);daca ii mai dau drumu la surub cu o tura se accelereaza frumos,dar ma inteapa inima cand stiu (sau cel putin cred) ca imi consuma prea mult,acum nici nu stiu daca e surubul care afecteaza consumul sau doar relantiul (dupa un alt post acum tind sa cred ca e cel de la presiune).
djmarck
24 Feb 2006, 21:38
2.Aratati prin niste puncte ce suruburi trebuie desfacute pentru a putea scoate gemuletul ala de protectie de la ceasuri,am inteles ca nu este foarte usor si ca trebuiesc scoase cesurile cu totul;mi-ar fi utile cateva indicatii in aceasta privinta.
2 dintre suruburi cred ca le-am dibuit insemnandu-le si in poza;vreau sa schimb beculetele alea care imi lumineaza noaptea ceasurile,2 dintre 3 sunt arse.
djmarck
24 Feb 2006, 21:43
consumul minim la benzina de unde exact se mai poate regla si care jigleor se mai poate schimba cu unul de 1100,macar sa mi le aratati si cum se cheama ca am sa caut eu posturile cu explicatia,o ideea as avea care sunt dar nu sunt sigur si maine vreau sa bajbai eu oleaca cu meritul voastru bineinteles,va multumesc si astept raspunsurile voastre,bafta si numai bine
eXtenSion
26 Feb 2006, 21:25
Scoate scrumiera si mai vezi 2 suruburi sub ea. Cat te`a costat volanul acela?
Ce prafuita e masina..Si la mine era asa
QUOTE(djmarck @ 24 Feb 2006, 21:43)
consumul minim la benzina de unde exact se mai poate regla si care jigleor se mai poate schimba cu unul de 1100,macar sa mi le aratati si cum se cheama ca am sa caut eu posturile cu explicatia,o ideea as avea care sunt dar nu sunt sigur si maine vreau sa bajbai eu oleaca cu meritul voastru bineinteles,va multumesc si astept raspunsurile voastre,bafta si numai bine
Jigleru ce trebuie inlocuit pentru un consum mai mic se afla in interiorul carburatorului..nu se vede in poze...e accesibil dupa ce demontezi capacul carburatorului..si e cel fara bila..ala mai in diagonala...se numeste jiglor principal..nu recomand pentru ca masina va deveni foarte puturoasa.
In rest de la surubul ala de alama cu arc pe el vizibil in poza poti regla cantitatea de emulsie necesara mersului in gol, deci la relanti...afecteaza consumul dar prea putin.