Resuscitez acest topic deoarece vreau sa pun la punct instalatia de stergere a hayonului la breakul meu din 1995.
In bord am buton cu 3 pozitii:
- repaus
- "stergere", pozitie cu retinere (adica butonul ramane apasat, tre' sa-l readuc eu in repaus)
- "spritiera", pozitie cu revenire (cand apas, revine pe arc in pozitia de repaus)
In spate, am stergatorul... si atat. Captuseala interioara de carton presat a hayonului a devenit atat de casanta, ca dac-o desfac se rupe in bucati, asa ca deocamdata am ezitat sa ma uit inauntru. Pe aripa din stanga spate, deasupra stopului, este o gaura (asa am "mostenit" masina), unde presupun ca trebuia sa se gaseasca duza de stropire pentru hayon.
Cand apas pe "stergere", motorasul functioneaza, sterge, dar daca il readuc in repaus bratul se opreste unde era, nu revine la capat de cursa cum fac stergatoarele de parbriz "controlate" de contactul de cama sau cum D-zeu s-o fi numind.
Cand apas pe "spritiera", nu se intampla absolut nimic.
Stergatoarele de parbriz functioneaza (acum) perfect, inclusiv temporizarea intermitenta si cele 3 curse concomitente cu spritiera, lucru realizat acum cateva luni tot cu ajutorul colegilor de pe acest forum, carora le multumesc pe-aceasta cale, caci daca nu ma insel am uitat sa dau feedback pe acel topic
Acuma, ce-as vrea si ce nelamuriri am:
1) Stergatorul de hayon are acel contact cu cama? Altfel spus, pot face cumva sa nu mai trebuiasca sa fiu atent unde-l opresc, sa se opreasca singur jos?
2) Daca adaptez un rezervor separat cu pompita (este loc berechet, ca doar e break), pot face toata treaba sa functioneze ca la parbriz? (adica, la o apasare pe pozitia "spritiera" a butonului, stergatorul de hayon sa mearga cateva curse complete)
Daca nu se poate face folosind temporizatorul existent pentru parbriz, n-ar fi nicio problema sa mai iau inca unul pe care sa-l pun in portbagaj...
Sper ca am fost destul de clar; daca nu, sunt deschis la orice intrebari sau pareri gen "dom'le, esti idiot"
... oricum, multumesc anticipat!