Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
dkrysty
Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!!! se ineaca, da in nas... etc. daca o opresc 1-3 minute isi revine (mai mult sau mai putin)!
Avansul e reglat, bujii, platina, fise, capac delco schimbate!
A reglat-o 3 mecanici!
Cand plec de la ei e ok! problemele incep dupa ce se raceste si se reincalzeste !!!
Daca trag shokul are 1800 rpm daca il imping moare motorul (....se opreste)!
Am curatat jiclorul de relanti, am curatat pe cel principal ,pe cel cu bila, pe toate... sita... filtru decantor, am pus si filtru de hartie... am reglat si plutitorul din CNC.

M-a disperat !!! nu stiu ce sa-i mai fac!!! Sotia nici nu mai merge cu masina ca ii e frica sa nu ramana in intersectie cu ea... si o cred...
wolfin
incearca sa pui un carton la radiator, in dreptul carburatorului. daca este frig afara face grivaj si carb o ia razna
dkrysty
QUOTE(wolfin @ 28 Feb 2006, 09:37)
incearca sa pui un carton la radiator, in dreptul carburatorului. daca este frig afara face grivaj si carb o ia razna
*



Am incercat si asa...
Mi s-a jivrat de cateva ori fara carton dar avea alte manifestari...
Crestea turatia la 4000rpm fara sa apas acceleratia. (o calmam doar oprind motorul!)
Am incercat sa pun chiar si carton intre corpul carburatorului si ventilator (baga aer rece spre carburtor) dar nici o schimbare... asa ca l-am scos!

Merci!!!
rtulea
Mai bine ii faci daca ii lasi cartoanele atat la radiator cat si la carburator. Incearca sa vezi daca nu cumva sunt "muci" pe furtunele ce intra in "T-ul" din carburator iar daca sunt curata furtunele. De obicei, dupa ce motorul se incalzeste putin si se mai dezgheata acei muci, toata apa continuta in ei este absorbita in carburator producand acele rateuri si functionare defectuoasa a motorului.
dkrysty
QUOTE(rtulea @ 28 Feb 2006, 10:25)
Mai bine ii faci daca ii lasi cartoanele atat la radiator cat si la carburator. Incearca sa vezi daca nu cumva sunt "muci" pe furtunele ce intra in "T-ul" din carburator iar daca sunt curata furtunele. De obicei, dupa ce motorul se incalzeste putin si se mai dezgheata acei muci, toata apa continuta in ei este absorbita in carburator producand acele rateuri si functionare defectuoasa a motorului.
*



Am muci dar am pus de dimineata un furtun nou si duza... si tot asas-a manifestat ... dar am muci de 2 ani si a mers bine plus ca in carburator totul e uscat, doar pe furtun se acumuleaza....

menta
scoate furtunul ala dintre capacul colbutori si teu...
baga in locul lui unul lung care sa ajunga sub scut.....
acopera gaura ramasa de la teu.....
Drum bun......
wolfin
si asta este o solutie cu furtunul scos, eu o folosesc desi nu consuma ulei, toate gazele le scoate afara nu in carb si chiar la 180000 de km cat are dacia mea inca mai are sange
dkrysty
QUOTE(wolfin @ 28 Feb 2006, 11:22)
si asta este o solutie cu furtunul scos, eu o folosesc desi nu consuma ulei, toate gazele le scoate afara nu in carb si chiar la 180000 de km cat are dacia mea inca mai are sange
*



...am incercat si varianta asta pt 3 zile cu dop spre carbutrator... desi nu am avut furtun lung am folosit unul de 30 cm si mi-a stropit tot motorul si capota pe dedesupt... dar am observat ca scoate si ulei pe acolo.... si nu putin... poate ca era prea scurt ... dar tot asa facea...
merci!
dkrysty
Am incercat si eu tot ce am stiut si m-am interesat! ce poate sa fie asa iesit din comun....?????
wolfin
ciudat, nu trebuia sa arunce ulei pe acolo
apa din vas ce culoare are? (ar trebui sa fie albastra,sau aproape de la antigel)
menta
cred ca erau mucii aia.. care iti intrau in carburator si in furtunul cu duza.....nu ulei....
oricum daca facea la fel..... adica se oprea dupa 3 km poate ai alta problema....
Buyaka
Incearca sa inlocuiesti bobina... si condensatorul...
bertro
cand moare dupa aia 3km, pune mana pe bobina sa vezi daca nu e excesiv de fierbinte.
dkrysty
QUOTE(dkrysty @ 28 Feb 2006, 14:15)
condensatorul e schimbat!
Dar merge si fara ca am aprindere electronica cu platina!
Cu bobina nu stiu nu m-am gandit....
*



stiti ceva ? ia sa scot aprinderea... sa vad daca se schimba ceva.....
claudiu mdm
QUOTE(dkrysty @ 28 Feb 2006, 08:17)
Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!!! se ineaca, da in nas... etc. daca o opresc 1-3 minute isi revine (mai mult sau mai putin)!
    Avansul e reglat, bujii, platina, fise, capac delco schimbate!
A reglat-o 3 mecanici!
    Cand plec de la ei e ok! problemele incep dupa  ce se raceste si se reincalzeste !!!
    Daca trag shokul are 1800 rpm daca il imping moare motorul (....se opreste)!
    Am curatat  jiclorul de relanti, am curatat pe cel principal ,pe cel cu bila, pe toate... sita... filtru decantor, am pus si filtru de hartie... am reglat si plutitorul din CNC.

M-a disperat !!! nu stiu ce sa-i mai fac!!! Sotia nici nu mai merge cu masina ca ii e frica sa nu ramana in intersectie cu ea... si o cred...
*


impinge si tu soclul dupa ce pornesti motorul
wolfin
nu este de la shocul tras. nu fa misto de om
menta
tocmai a venit un gigel de mecanic sa mi bage ulei la cutie.....(io nu ma bagam pe vremea asta...)si i-am spus de problema asta... si a zis.. BOBINA....
sper sa fi avut dreptate.....daca nu nu ma injura pe mine...
dkrysty
QUOTE(menta @ 28 Feb 2006, 19:06)
tocmai a venit un gigel de mecanic sa mi bage ulei la cutie.....(io nu ma bagam  pe vremea asta...)si i-am spus de problema asta... si a zis.. BOBINA....
sper sa fi avut dreptate.....daca nu nu ma injura pe mine...
*


Daca era de la bobina atunci facea si mai mult timp ... pot sa merg apoi pana la 50 Km fara probleme(atata am avut drum). Care e legatura :bobina cu motorul rece...???
Poti sa-i spui si asta mecanicului? ce zice?
dkrysty
Cateva zile nu mi-a mai facut... acum a luato de la capat...

Noua varianta:
Plec de acasa ... daca ii dau in a 2-a peste 2900-3100rpm..., in a 3-a la fel pana ajung la 60KM/h ... adica mai demaraj! peste 3 km face faza (cade motorul si cu shock si fara sock!) dupa 3-5 secunde daca o pornesc nu mai face toata ziua! (ma rog pana se raceste iar de tot, adica dupa vre-o 8 ore de ne folosinta la maxim 2-5 grade afara...)
Daca merg asa ... 2000-2500 rpm maxim... , poate ca incearca sa cada dar isi revine!
...e vre un fenomen de la carburator se inneaca ceva... in rest merge bine! forta ...! intradevar la jivrare solutia este sa opresti motorul si sa astepti cateva secunde! dar jivrare la 5 grade... poate si 10... am si carton la carburator...
Iar jivrare obisnuita era cu cresterea turatiei pana la >4000rpm... dar o fi de mai multe feluri... pe sortimente... biggrin.gif
wolfin
daca te incalzeste cu ceva si mie imi face la fel de vreo 2 sapt. am fost la un prieten mecanic, a gadilat carb dar tot asa face dimineata la plecare. una din explicatiile mecanicului este ca benzina este proasta( am facut un plin acum 2 sapt).
dkrysty
QUOTE(wolfin @ 16 Mar 2006, 12:50)
daca te incalzeste cu ceva si mie imi face la fel de vreo 2 sapt. am fost la un prieten mecanic, a gadilat carb dar tot asa face dimineata la plecare. una din explicatiile  mecanicului este ca benzina este proasta( am facut un plin acum 2 sapt).
*



biggrin.gif

Frate "ma incalzeste" un pic... merci.... macar imi dau seama ca nu conduc eu prost blush.gif

Am pus benzina si de la ROMPETROL si din aia de 37000lei si filtru de hartie si aditiv in benzina si tot face...

Un motiv trebuie sa fie dar... cum i descoperim???? sad.gif
dkrysty
Am auzit de un fenomen (dar nu am cartea la mine (din '85 de dacia 1300 si nu numai...)) si nu stiu cum se cheama dar cica se face de la stricarea garniturii termice dintre carburator si ..unde se monteaza... blush.gif am uitat cum se cheama...
carburatorul se incalzeste si aburii de benzina trec de din anumite parti in altele (unde nu e voie )si se ineaca...

Nu stiu cat se apropie ce am eu de problema asta dar am expus-o aici poate ... vreo parere...

....imi cer scuze pt detaliile incomplete pe care le-am dat! sper ca ati prins ideea!
sonykel
soclul tras cumva?
wolfin
socul il bag destul de repede. nu se ineaca de la soc. ph34r.gif ciudat oricum- cu socul bagat trage sa se opreasca chiar daca s-a incalzit motorul cat de cat, iar daca trag socul la max se opreste, ineaca.
am uitat sa mentionez doua aspecte:
1 cand accelerez puternic(3000-3200rot) se aude avansul
2 cand pornesc motorul rece cu socul tras bate motorul (disel nu alta), dupa ce se incalzeste nu mai bate( tin motorul turat pe la 1500 pana se incalzeste).


raman la ideea -benzina proasta si carburator care nu func bine

fratilor la toamna ma trec pe perfuzie ,cu carburatia nu mai tine
kufu
Salut! Eu am o nova GT si patesc la fel cu ea... stau cu ea pe loc sa se incalzeasca iar dupa ce plec si merg putin nu mai trage deloc... in a 3-a ma rog de ea sa mearga... parca se infraneaza rotile... daca o las putin sa mearga la relanti isi revine... chiar vreau sa ma duc cu ea sa vad ce are... e ciudata treaba... Sincer nu cred ca are legatura cu benzina... daca o pun pe liber cand face fitele astea motorul merge bine dar se infraneaza...
Ci_co
Salut !
Madah am citit si eu ce a postat lumea si cred ca ma apropii si eu de acest subiect .
Ce am patit acu 2 zile, ma sui in masina trag socul nu am mai astat sa se incalzeasaca am plecat direct si am impins socul cam dupa 30 secunde, asa obisnuit eu cu masina ca merge nasol cand e rece motorul nu am bagat de seama datu ei in nas! excl.gif Ajung la benzinarie nu zic numele dar e cea autohtona romaneasca !:D Am alimentat plec dai si dai pana ajung in Hypermarchetul din militari pana sa intyru in parcare a nceput dezastrul :
Efectele aratate de masinuta mea :.
1 turatia a inceput sa scada temura da rau
2 da in nas de ma mir cum de nu s-au rupt planetarele
3 nu se mai accelera deloc
4 s-a oprit motorul si nu ai mai pornit ( dadeam la automat si nu vroia avea o tentativa sa porneasca si murea imediat)
5 m-am uitat la platina am reglat-o nimica
6 mi-a dat niste rateuri de cred ca pe la toba din mijloc mi-a facut o gaurica
7 nici trasa nu a mai pornit

Acuma intreabarea mea (pana ma apuc sa dau tot jos carburator sa-l curat, platina capac delcou etc) ce are ? ce a patit ? o fi de la benzina??

Numa bine!
danielflorea1985
Si eu am aceeasi problema....am fost pe la mecanici si toti miau spus k problema e din aprindere...am schimbat platini, distibuitorul, capacul delcou, bobina de inductie, fise, bujii si tot la fel sad.gif ....dak va incalzeste cu ceva....
ps: am incercat si ce ati discutat aici dar fara rezultat
wolfin
benzina nenorocita. mad.gif desi nu imi place ideea, de acum o sa bag numai de la unguri. wacko.gif

ai curatat jiglorul?

problema cu aprinderea? dimineata, de cand am problemele astea cu relantiul, porneste la prima cheie blink.gif
decrvl
Dkrysty vezi daca circula apa si prin pata calda care se afla sub carburator.E vorba de cele doua furtune primul iese din chiuloasa si intra sub carburator si al doilea iese pe partea diametral opusa.Ca sa-ti dai seama imediat ce ai pornit motorul furtunul care iese din pompa si intra in calorifer ar trebui sa aibe cam aceeasi temperatura cu cele doua furte mai sus mentionate.Daca nu inseamna ca pata calda e infundata benzina care intra in motor nu e preincalzita.Deci condenseaza pe pereti si din acea cauza nu merge motorul pina nu se incalzeste.
dkrysty
QUOTE(wolfin @ 16 Mar 2006, 12:50)
daca te incalzeste cu ceva si mie imi face la fel de vreo 2 sapt. am fost la un prieten mecanic, a gadilat carb dar tot asa face dimineata la plecare. una din explicatiile  mecanicului este ca benzina este proasta( am facut un plin acum 2 sapt).
*



Am rezolvat-o merge beton! (nu stiu daca a fost aceeasi problema ca la tine)
Dupa ce am reglat aprinderea artistic (metoda "SARMA" introdusa in gaura bujiei pistonului 1, rotire elice pana urca pistonul si nu mai urca, chiar cu o idee mai inainte, ma opresc reglez avansul sa faca scantee(compresie mazina)) (CONDITIE FOARTE IMPORTANTA), trec la reglarea carburatorului:
- strang surubul pana la primul semn de a scadea turatia apoi desfac surubul ajungand la o turatie maxima dupa care inca 180-360 grade cel mult (explicatia mea:prea mult amestec aer benzina!!! (deci am mai strans surubul))
Probabil nici aprinderea nu era reglata ceas (ca acum)
Si mama... zbor cu ea si nu se mai opreste...
BAfta!!!
wolfin
felicitari. sa se mai incalzeasca afara si o sa desfac carb sa ma uit in el(spalare, curatare)
dkrysty
QUOTE(wolfin @ 17 Mar 2006, 11:47)
felicitari. sa se mai incalzeasca afara si o sa desfac  carb sa ma uit in el(spalare, curatare)
*



MERCI

Acum incep cu altele:
- Trebuie sa reglez jocul la colbutori (am spalat motorul cu flush engine si am descolerit ca am joc smile.gif );
- Sa schimb rulmenti si placa de presiune la ambreaj ca face urat;
- Sa repar franele (ca ba sunt tari si tin ba sunt slabe...) nu stiu ce au dupa chef... (am schimbat deja pompa de frana... nu pierde lichid dar targe aer...)
...dupa asta gata ... sau poate nu.... tongue.gif

Dar macar am rezolvat ceva care cred ca era cel mai important: SA MEARGA!!!
Ci_co
Norocosule eu mai inca nu m-am apucat de treaba. Tata mi-a spus k tot din aprindere este si la mine deci sa ma uit k e nasol pieton biggrin.gif !
aaa aceasi faza imi face si mie de cand e rece masina porneste la sfert cand se incalzeste, pei sa dea batau daca mai porneste ea la sfert, bobina blestemata!
Mai am rabdare putin pana in mai-iunie k imi cum pe MPi ! blush.gif

Salutare,
dkrysty
QUOTE(Ci_co @ 17 Mar 2006, 12:39)
Norocosule eu mai inca nu m-am apucat de treaba.  Tata mi-a spus k tot din aprindere este si la mine deci sa ma uit k e nasol pieton biggrin.gif !
aaa aceasi faza imi face si mie de cand e rece masina porneste la sfert cand se incalzeste, pei sa dea batau daca mai porneste ea la sfert, bobina blestemata!
Mai am rabdare putin pana in mai-iunie k imi cum pe MPi !  blush.gif

Salutare,
*



...deci sa intelegi corect :imi facea faza cu orirea dupa 3 km si dupa ce rezolvasem tot la aprindere si restul... pana am mai strans surubul de amestec... (pana la prima idee sa se opreasca si apoi inapoi 180- maxim 360 (rotatie complera(1/2 roptatie de surub maxim una)))
Merge probabil reglajul asta si datorita faptului ca restul (aprindere(platini, bujii, cabluri )) au fost bune si reglate bine (cum am spus dupa metoda "sarma")
Ma gandeam de ce ar fi mai buna metoda "sarma"!?!
Raspunsul: poate ca motorul nu mai e asa calibrat cu volanta... etc. asa ca sa aflu sigur cand ajunge pistonul in pozitia optima folosesc sarma... biggrin.gif apoi bineinteles reglarea delco-ului cu scanteia...
Si a dat super rezultat!!! (oricum de la reglarea aprinderii sigur nu e, orice s-ar mai intampla).
Inainte faceam cu volanta dar verificand unde e pistonul cand semnul pe volanta e in fereastra (ca si acolo e loc mai inainte, mai inapoi) am vazut ca pistonul se afla in cel mai bun caz cel mai sus(in compresie) sau in retragere...
Si corect scrie in carte ca pistonu trebuie sa fie imediat inainte de a ajunge sus de tot (adica avans...)
Si inca ceva : metoda nu am inventat-o eu blush.gif am luat-o din cartea din '85 de dacie... sunt 2 manuale!!!

Asa ca bafta !!! ca naspa e cand nu merge masina.... sad.gif
wolfin
dkrysty vezi sa nu fie fisurat furtunul dintre pompa de frana si motor.

nu este de gluma cu ele
dkrysty
QUOTE(wolfin @ 17 Mar 2006, 13:30)
dkrysty vezi sa nu fie fisurat furtunul dintre pompa de frana si motor.
*



Dintre oala servo??? si motor?

Dar nu trebuia sa fâsaie?

...ca la pompa am decat 4 tevi: fata stanga, dreapta, spate si retur!
si pistinul care se duce in oala servo...
wolfin
,,da si nu" ar trebui sa sfarie. dar daca este fisura mare nu se mai aude ( sau invers, daca este mica)

din oala nu pleaca un furtun mai gros? servo
dkrysty
QUOTE(wolfin @ 17 Mar 2006, 13:41)
,,da si nu" ar trebui sa sfarie. dar daca este fisura mare nu se mai aude ( sau invers, daca este mica)

din oala nu pleaca un furtun mai gros? servo
*



Ba da... dar ce legatura are oala de la servo cu faptul ca prinde aer in instalatie? nu exista nici un contact direct ... decat prin suruburi si pistonul pompei ... dar nu trece lichidul pe acolo...

Nu-i asa????
wolfin
ai dreptate, inca ma gandeam la oprirea motorului via furtun de la servo, cand fura aer. daca furtunul ar fi fisurat ar fi pedala tare. 017.gif
Ci_co
Gata lume am rezolvat problema ! biggrin.gif Am umblat vineri la tot carburator delcou reglaje etc curatat bla bla stiti si voi treaba ! Dar tot nu a pornit asa ca am mai unblat iar la ea pana am vazut capacul de la delcou putin fisurat blink.gif dar cum era seara am lasat masina asa urmand a doua zi sa cumpar capac lulea si condensator asa acolo sa fie. Am ajuns iar la masiona nici nu am mai stat la discutii am montat ruptorul, capacul si condensatorul buna dar nu mai aveam baterie deci a tre sa-i dau un vant nici nu am miscat mult masina ca a si pornit icon_mrgreen.gif fericire !!! Nu va zic ca am impins vineri de mi-a venit rau si tot nu a luat-o radmasa.gif
Dar cum v-am mai zis a dat niste rateuri drept urmare toba din misjolc mi-a cam sparto mad.gif baiat harnic ce sunt am fost la u preten tinichigiu si cu 10 ron am facut-o mai buna ca nou ! blush.gif

Salutare si sa auzim numai de bine, la o bere ceva ! laugh.gif
Ci_co
Omule in legatura cu ce ati vorbit de servo eu am avut o problema cu oala aia mai exact capu ala unde intra furtunul era ere fisurat si se auzea cand pierdea aer, atunci cand puneam frana tremura relantiul rau si nu prea tinea frana bine sleep.gif Asa k mi-am schimbat toata oala sa fie mai bine.
Am auzit pe cineva care tot i se oprea motorul si nu stia de ce !?! eram novice la un service, la recomandarea unui mecanic si-a dat oala jos si a desfacut-o >> ce a gasit in ea ??! membrana de cauciuc era prastie facuta franjuri a schimbat toata oala si motorul mergea perfect mentionez ca el vroia sa schimbe doar membrana zgarcenie pe om 173.gif
Omule verifica servo!
Apropo la pompa de benzina te-ai mai uitat poate dupa un timp nu mai pompeaza benzina, am patit asta se crea in interiorul ei presiune si nu mai baga benzina trebuia sa slabesc capacul ca sa poata pompa iar nici acu nu prea merge prea stralucit dar merge!
Bafta la gasit buba! 090.gif
dkrysty
QUOTE(dkrysty @ 17 Mar 2006, 11:33)
Am rezolvat-o merge beton! (nu stiu daca a fost aceeasi problema ca la tine)
        Dupa ce am reglat aprinderea artistic (metoda "SARMA" introdusa in gaura bujiei pistonului 1, rotire elice pana urca pistonul si nu mai urca, chiar cu o idee mai inainte, ma opresc reglez avansul sa faca scantee(compresie mazina)) (CONDITIE FOARTE IMPORTANTA), trec la reglarea carburatorului:
- strang surubul pana la primul semn de a scadea turatia apoi desfac surubul ajungand la o turatie maxima dupa care inca 180-360 grade cel mult (explicatia mea:prea mult amestec aer benzina!!! (deci am mai strans surubul))
Probabil nici aprinderea nu era reglata ceas (ca acum)
Si mama... zbor cu ea si nu se mai opreste...
BAfta!!!
*



SI INCA CEVA!!!

... dupa cateva zile... am spalat motorul cu "engine flush" valvoline si am pus ulei Valvoline 15w40 SL!
Acum bate motorul (sau tachetii probabil)

Asta nu inseamna ca am stricat ceva ... AM DESCOPERIT O DEFECTIUNE ACOPERITA CU MURDARIE!!! radmasa.gif

...DUPA ALTE CATEVA ZILE...

Am reglat colbutorii!!! aveau joc mare! unul mai mare unul mai mic...
Dar spune mecanicul ca nu e asta cea mai grava problema... ci faptul ca nu stiu ce duce la colbutori (parca 2 tije care trebuia sa se invarta) erau blocate: nu se invartea sa faca ungere etc. ... a rezolvat-o oricum! 100.000rol mi-a cerut! i-am dat 150.000rol!!! (sa nu zic cat am bagat in fise, platina noua, capac delcou nou bujii noi, aprinderea electronica... chiar si jicloare, dar erau alte dimensiuni! am folosit doar 2...)

Masina mergea saraca dar din ce in ce mai prost si nu stiam ce sa-i mai fac ca nu mai pleca la cheie(nici la a doua)! (cu motorul rece) (cu motorul cald..dar cald -> pleca si la cheie ca de.. era reglata super) si imi dadea impresia ca nu poata sa invarta motorul. Am crezut ca e slaba bateria (am verificat nu era...), am crezut ca e de la electromotor (nu era!)!

Dupa ce a pus totul la loc (cu motorul rece a plecat la prima cheie, tine si relantiul...)
...si cand ma gandesc de cand reglez aprinderea si carburatorul (si eu si la mecanici) mi s-a luat (am respectat toate regulile si tot nu mergea ca sa nu mai zic regulat) si era degeaba... ca era de la motor ...

Am schimbat si garnitura (lipita cu silicon), si am izolat unde sunt suruburile cu sfora de azbest!!!
...sa nu mai traga aer fals...

Si am mai facut a doua zi 3 lucruri :

- Am schimbat jiclorul de descarcare cu unul care arunca benzina vertical in jos ca celalalt imi arunca in mijloc si avea efectul scontat abia cand se deschidea clapeta la maxim...);

- Am reglat firul de la pedala de acceleratie astfel incat (inainte sa fiu cu pedala la podea) sa se deschida maxim clapeta de acceleratie!!! (clapeta sa fie verticala)!

- Am scos din intamplare furtunul de la capacul motorului ...si am vazut ca turatia a crescut cu 150 de rpm!!! parerea mea e ca e un plus! (am incercat si inainte sa fac motorul->nu era nici o diferenta!)
Asa ca am blocat intrarea in carburaror pe unde venea de la capacul colbutorilor cu un dop de cauciuc, iar de la capac am dus bine cunoscutul furtun sub masina!!!

...Si daca nu fuge ... nu-mi vine sa cred!!!
Relantiul chiar daca scade sub 600 dupa o turare nervoasa de >3500... nu moare motorul...isi revine in cel mult 2-3 secunde!!! la 900 rpm!
Si porneste domn'e la prima cheie!!!
wolfin
faza cu furtunul scos in scut este buna. si la mine este la fel chiar daca nu scoate fum. cu problemele tehnice la mine am ajuns la parerea ca masina are personalitate. acum nu mai are nici pe dracu 243.gif
mircboy
mie mi-a murit motorul in mers, pe la 50-60/h... nu a mai pornit... am dat la cama putin dar nu venea benzina pe furtun desi mai aveam vreo 10 litri in rezervor... cama unde o puneai acolo statea... nu revenea in pozitie... dupa cateva chei nici macar nu mai incerca motorul sa porneasca.... un clic scurt si gata...mortua est!
Noa, baieti, ce are???????? blink.gif
dkrysty
QUOTE(mircboy @ 21 Mar 2006, 01:05)
mie mi-a murit motorul in mers, pe la 50-60/h... nu a mai pornit... am dat la cama putin dar nu venea benzina pe furtun desi mai aveam vreo 10 litri in rezervor... cama unde o puneai acolo statea... nu revenea in pozitie... dupa cateva chei nici macar nu mai incerca motorul sa porneasca.... un clic scurt si gata...mortua est!
Noa, baieti, ce are???????? blink.gif
*



Probabil cel mai simplu verifici pompa banuiesc ca trebuie sa aiba un arc pe acolo!(pompa mea nu are cama si nu se desface! se schimba...)
Cred ca trebuie desfacuta curatata... si vazut ce nu e inregula pe acolo... daca nu ...schimbata... dar spre deosebire de mine...aveti avantajul de a o repara... poate e simplu de reparat...
egif2001
QUOTE(dkrysty @ 21 Mar 2006, 09:27)
Probabil cel mai simplu verifici pompa banuiesc ca trebuie sa aiba un arc pe acolo!(pompa mea nu are cama si nu se desface! se schimba...)
Cred ca trebuie desfacuta curatata... si vazut ce nu e inregula pe acolo... daca nu ...schimbata... dar spre deosebire de mine...aveti avantajul de a o repara... poate e simplu de reparat...
*


Pt dkrysty -- Ce naiba e cu pompa asta ca si eu am la fel parca e de plastic si incapsulata nu poti sa-i faci nimic. Ce avantaje are de au optat ptr montarea ei.Ca sa ne oftice pe noi ca nu putem sa o curatam sau sa dam la cama?!!!
wolfin
ceva de genul asta!!!!
dkrysty
QUOTE(egif2001 @ 21 Mar 2006, 09:40)
Pt dkrysty -- Ce naiba e cu pompa asta ca si eu am la fel parca e de plastic si incapsulata nu poti sa-i faci nimic. Ce avantaje are de au optat ptr montarea ei.Ca sa ne oftice pe noi ca nu putem sa o curatam sau sa dam la cama?!!!
*



NASHPA... si pe mine ma oftica... cica doar se schimba... o fi fost mai ieftina... sau chestie de marketing sa nu o repari - sa o cumperi!!! ies in avantaj...nu?

...inca se pare ca n-as avea probleme cu ea... dar sunt curios ce mizerie o fi pe-acolo...
wolfin
daca faceti o comparatie intre o dacie 1300 sau chiar o dacie 1310 din 86 cu o dacie din 2000(cum am eu) o sa vedeti cate piese sau sisteme sunt de plastic(bineinteles ca la cele mai noi). cred ca totul tine de costuri de productie. cu fiabilitatea bineinteles ca sunt mai proaste.
oricum, inainte era alta gandire.

un exempul minor dar bun : sigurantele de portelan din daciile vechi si sigurantele de plastic din daciile noastre. asa gandesc acum mad.gif

nemtii cum gandesc: la golf 4 sau 3, nu stiu exact, au scurtat 10 cm din cablul electric de la faruri, si economie de x mii(iar nu stiu exact, oricum o suma considerabila) eur costuri de productie intr-un an la sistemele electrice pentru acel tip de masina blink.gif
AlinREHAU
Aceeasi problema am avut-o si eu . Am desfacut tot sistemul de alimentare l-am curatat si nimic tot asa mergea .Toata chestia e din " furtunul de aer cald " care leaga o tabla prinsa pe galeria de evacuare cu intrarea de iarna a filtrului de aer . dupa ce am bagat furtunul ( care e de fapt o bucata de tub riflat de aluminiu si hartie ) a mers super . Nu stiu ce sa intampla dar daca trage aer rece , merge cat merge si apoi " da in nas ".
Ce bine ca a venit caldura ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.