Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: uzura motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
masonetgv
Care sunt simptomele dupa care imi pot da seama despre uzura unui motor Dacia 1300? Cum sau cand iau hotararea pentru reparatie capitala (segmentare sau set motor)?
AC
QUOTE(masonetgv @ 2 Mar 2006, 16:21)
Care sunt simptomele dupa care imi pot da seama despre uzura unui motor Dacia 1300? Cum sau cand iau hotararea pentru reparatie capitala (segmentare sau set motor)?
*


Cand consuma ulei (>1litru/1000km) sau cand nu mai trage.
EUROPE_
Salut, sau si mai simplu, vezi cat fum (albastru) scoate pe teava de esapament. Si mai uitate la consum ( parerea mea). biggrin.gif
masonetgv
ulei consuma cam 2l la 1000Km, fum albastru parca nu scoate, putere are, benzina consuma cam multa cca 12% urban+exterior
argon
QUOTE(masonetgv @ 3 Mar 2006, 07:05)
ulei consuma cam 2l la 1000Km, fum albastru parca nu scoate, putere are, benzina consuma cam multa cca 12% urban+exterior
*




2 litri la 1000 km e enorm, e timpul de RK, si de unde sti ca nu scoate fum albastru? nu ai cum sa vezi fumul..de obicei apare in sarcina, si atunci se presupune ca esti la volan wink.gif deci in concluzie nu vezi fumul
Bytzu
fumul de ulei e alb...cu o usoara tenta albastra...verificare: pui un prieten sa ambaleze motorul, si vezi ce scoate pe teava
fnp
QUOTE(argon @ 3 Mar 2006, 10:56)
2 litri la 1000 km e enorm, e timpul de RK, si de unde sti ca nu scoate fum albastru? nu ai cum sa vezi fumul..de obicei apare in sarcina, si atunci se presupune ca esti la volan wink.gif  deci in concluzie nu vezi fumul
*



Urci un deal cu a-III-a si acc. al podea si-o sa vezi fumul in retrovizoare! (stiu din experienta biggrin.gif )
EUROPE_
Sau si mai simplu masonetgv, accelereaz-o pe loc cand e calda, si uitate la toba.
Vezi cand o accelerezi ca o sa scoata fum albastru, in caz ca nu scoate, vezi etanseiitatile la baia de ulei, capacul distributiei, s-ar putea sa piarda ulei si pe acolo. Dar cel mai probabil segmentii. Cum iti spusai accelereazo, si uitate la teava de esapament, stai cu un picior pe acceleratie, si te uiti in spate (ma rog, la fumul care iese de la toba), si daca nu iese fum albastru, imseamna ca ai alte pierderi de ulei, si verificale toate posibilitatile de pierdere. wink.gif
Accelereaz-o si la rece, ca la rece scoate mai mult ulei daca consuma, si accelereaz-o rau de tot, doar asa vei vedea daca consuma ( cu pedala de acceleratie la podea=brusc smile.gif ).
Sper ca ti-am fost de ajutor. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.