Am si eu cam aceeasi problema: daca nu merg cu masina doua-trei zile, imi moare bateria de tot. Vreau sa verific dupa metoda descrisa mai sus de Zaheiu
QUOTE(Zaheiu @ 7 Mar 2006, 21:11)
Cica se face in felul urmator: pui un aparat de masura in serie intre o borna scoasa si baterie, pe amperi. Asa arata "parasitic load" adica consumul de curent cu masina oprita, care la tine e mare.
Cu aparatul legat asa scoti pe rand sigurante si vezi unde e scurtul.
Pana te dumiresti poti sa scoti o borna de la baterie cand lasi masina oprita.
Care ar trebui sa fie consumul normal de curent atunci cand masina stationeaza ca bleaga? Sau ar trebuie sa nu existe nici un consum? Eu am si un bloc de sigurante din acela cu leduri, care, atunci cand masina sta, are aprinse cateva leduri dar nu cred ca au un consum asa de mare incat sa imi goleasca bateria in cateva zile... A, si mai am GPL, care am inteles ca solicita bateria mai mult, desi nu inteleg prea bine in ce mod...
Va multumesc pentru sfaturile care vor urma.