Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: imi moare mototrul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Bolo_BCD
Cand sta la relanti si ii dau o pedala (brusc) pana la fund imi moare motoru'
Se imtampla mai mereu.
nu conteaza daca motorul e cald, tot asa imi face.
Daca vreau sa dau o forja trebuie sa o accelerez trepat altfel se imi da in nas.
Cand o forjez pe loc motorul se opreste, iar in mers parca se inneaca.
Am verificat sa nu am apa in rezervor, sa nu fie vreun gunoi, am schimbat tipul de carburant, nu stiu ce sa-i mai fac.
argon
Suna a nivel in CNC prea mic...desfa capacu carburatorului..verifica si jiglerele cu ocazia asta.
cipri20
regleaza aprinderea si carburatorul, aici is problemele de obicei
Bolo_BCD
QUOTE(argon @ 14 Mar 2006, 14:12)
Suna a nivel in CNC prea mic...desfa capacu carburatorului..verifica si jiglerele cu ocazia asta.
*




Poti sa imi explici putin mai detaliat?
smile.gif
argon
Detaliaza despre ce masina e vorba, papuc cu carburator dublu, sau berlina?
Daca ai carb simplu citeste si tu pe aici
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=19213

ai o schema la postul 3

Daca ai carburator dublu...ma abtin de la sfaturi blush.gif
Ci_co
Omule aceeasi problema o am si eu ! Inca o am ! Stati sa va povestesc ... asa aseara pe la 7 bag benzina de la Petrom Militari merg merg cu masina si ma duc spre parcarea din Carrefoure (ma rog cum se scrie ) si poc !!.. dezastru masina nu mai se accelera dadea in nas de zicea ca a inbunit e virusata intr-un final s-a oprit motorul in mers si nu a mai pornit avea mici scapari de pornire dar nu murea instantaneu ! Bun am impinso pana in parcare mai la lumina sa ma uit la ea ce are ( mai stiu si eu putina mecanica ) ma uit la aprindere ( apopo pe vantu ala si nisoarea aia sa umblii la platina e o placere ) Dau sa mai reglez eu platina si cu lanterna acolo una alta cand sa pornesc nimik nu vroia !!??? ma mai uit la carburator dar ce sa-i fac ???!!! am desfacut capacul la carburator sa ma uit in interior, ce sa vad benzina era jiglerul acela cu cioc scuipa benzina bine nu era infundat dar ce am obs este faptul ca pe langa jiglerul acela cu bila in el la baza lui scoatea niste bolboroace ca pierde aier sau ceva de genu ! amsuflat pe acolo cat am putut nema! Intr-un final a murit si bateria (logic ). Treaba e ca nici tractata nu a mai lut-o, era tractata si cu a 3 nu mvroia sa mearga nu stiu ce are ?!! aaa a dat si cateva rateuri de cred ca mi-a spart si toba ! Eu pariez k e de la aprindere dar nu stiu exact , oricum cad va fi mai bine afara dau carburatorul jos si il spal si incep cu aprinderea orice firicel il curat si schimb! Vreo idee ceva??
Un mic ajutor sau sfat e bine venit !
Cu respect

Daca chiar ne respecti, editeaza-ti mesajul si elimina tentele de mirc de aici.!
Bolo_BCD
QUOTE(argon @ 14 Mar 2006, 14:22)
Detaliaza despre ce masina e vorba, papuc cu carburator dublu, sau berlina?
Daca ai carb simplu citeste si tu pe aici
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=19213

ai o schema la postul 3

Daca ai carburator dublu...ma abtin de la sfaturi blush.gif
*




Problema asta se intampla cu pickup-ul.
carburatie
Merci de raspuns
Osa ma uit chiar acum
bertro
daca ai carb dulbu, procedura de verificare a nivelului in CNC e cam asa:
- dai jos filtru de aer, furtun de benzina, furtun retur, etc.
- desurubezi capacul carbului si il ridici incet sa nu strambi plutitorul (se ridica mai usor daca rotesti clapeta de acceleratie ca si cum ai da sprit sau daca scoti tija soc-acceleratie)
- asezi capacul la orizontal cu plutitorul deasupra si masori sa fie 18-19mm de la centrul plutitorului pana la capac (cu garnitura pe el). daca nu e, deformezi "limba" aia de metal de pe pointou pana realizezi distanta respectiva.
- daca tot ai desfacut carbul, verifici si sufli jicloarele.
- pui totul la loc.
Bolo_BCD
Merci Bertro, asta o sa fac dar cred ca pe sambata-duminica daca se mai inbunatateste vremea.
Bolo_BCD
QUOTE(argon @ 14 Mar 2006, 14:22)
Detaliaza despre ce masina e vorba, papuc cu carburator dublu, sau berlina?
Daca ai carb simplu citeste si tu pe aici
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=19213

ai o schema la postul 3

Daca ai carburator dublu...ma abtin de la sfaturi blush.gif
*



Merci.
Am luat poza (schema) si o sa incerc sa-i dau de cap.
nvp_playboy
1. Cu motorul la relanti.....reglezi aerul (din surubul de aer) pana reusesti sa o accelerezi brusc fara sa se opreasca
2. daca nu reusesti oricat ai incerca, vezi platinile, DISTANTA, jocul pipei, capacul distribuitor, fisele.
3. atata timp cat merge bine in sarcina nu sunt probleme din carburator.
diaconuliviu
QUOTE(nvp_playboy @ 14 Mar 2006, 23:12)
1. Cu motorul la relanti.....reglezi aerul (din surubul de aer) pana reusesti sa o accelerezi brusc fara sa se opreasca
[...]
*


Acela e surub de reglaj cantitativ al amestecului la relanti.
Care pina la urma, in oarecare masura regleaza si dozajul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.