QUOTE(diaconuliviu @ 14 Mar 2006, 16:00)
Nu mai deschide cite doua topicuri pentru aceeasi problema
Apoi, pentru problema ta, scrie si ce masina ai.
In profilul tau vad Berlina 1400 cmc.
Daca da, tu vrei cu motorul rece sa pleci in tromba? Asta o faci cu socul tras sau cu al impins?
Daca face asta cu socul tras, verifica reglajul socului. Da o cautare, s-a scris cum se face.
Daca problema apare cu soc impins si motor rece, pe vremea asta nu e de mirare.Tot o cautare iti arata cum se porneste/merge cu masina pe timp friguros.
Problema ta se pare ca se mentine si cu motor cald, deci poate fi carburator murdar, filtru aer infundat, aprindere dereglata/bujii defecte/platina impuscata si chiar si nivel neconform in CNC.
Da mai multe amanunte.
Merci de raspuns in primul rand
In al doi-lea rand am o berlina din 99
In al trei-lea rand cum am mai si mentionat si cand e calda efectul de innecare e prezent mai putin ce e drept dar e si masina e si puturoasa.
Am aprindere electronica de aia Gotronic (rosie cu led) deci faza cu platina inpuscata cade (ca m-am uitat la ea si e ok si nu e de aia de 30 mii e de aia mai scumpa de fabr engl sau ger nu mai stiu exact).
Reglaje:
-bujii noi cu 0,8(ca am apr. el)
-platina la 0,3-0,35
-reglat tachetii sau culbutorii .... asa la 0,15 cu 0,20 la rece
-avans reglat cu metoda beculet aprindere si semn de pe voalant......
-ei aci e problema 'cred' plutitorul nu e reglat zic io ca lumea ca in mom cand am facut reglajele nu am avut exact nicte scule prof(si faza cu tigara am uitat-o atunci ca la ce frig era am fumat tigarile si...
) ca sa am cel 6-7 si cel 13 mm la inchis si la cursa libera respectiv.
-Si ca sa fie treaba buna nici nu a mai vrut sa porneasca ieri
Astept raspuns daca are cineva o solutie ptr bolidul asta adevarat al meu