QUOTE
Partea proasta este ca a mers vreo 3 ore cu turatia la 800-850 dupa care a revenit la turatia de 1000-1200.
Si la mine i-a revenit naravul, altul decit la tine, dupa prima resetare. L-am mai resetat odata si merge bine de atunci, adica de 2 luni. Am dat si cu spray de contacte peste tot pe unde am vazut vreo mufa sau un papuc.
Senzorul de temperatura l-ai incercat? E undeva pe motor inspre baterie si are un conector cu 2 contacte. Daca-l scoti, cind motorul e cald, trebuie sa creasca putin turatia. Daca nu se intimpla nimic ori e defect, ori contactele sint murdare. Se poate masura si cu un ohmetru, cind e rece si cind e cald motorul.
Acum am reglat altfel relantiul. Pt. ca am motorasul de relanti stricat, l-am reglat intr-o pozitie in care tine turatia undeva peste 800, cu motorul cald, si l-am lasat fara mufa de la calculator. Problemele ar fi ca trebuie sa tin tuartia din acceleratie pina se incalzeste motorul si turatia la relanti nu e prea stabila si depinde de tensiunea bateriei, adica de nr de consumatori. Asta pina ma indur sa iau un motoras nou sau sa-i fac un circuit de comanda nou, separat de calculator.