Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Da rateuri in evacuare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
nvp_playboy
Am schimbat platinile la un service ...eram imbracat in tol de nunta, (parul carunt dat cu gel pt. Argon), sa nu ma intind peste aripa murdara .
Bun. La 15km bubuie si sparge toba de foc....renunt la ideeea de Macho si ma apuc de ea....platina pusa bine , capac ok. Merg pe bubuiala in acea seara.A doua zi reparatie: toba sudata (in Argon), platina noua. Face la fel: explozie in toba.
Depasit de situatie (cu toate ca am fire de par grizonate -pt a ma recunoaste unii de pe site)merg la "baietzii" care au reusit sa-i schimbe timpii de evacuare.
Instrumente de instrumente, platini noi, bujii,capac, fise, pusa la punct cu stroboscop.....nimic....mers neregulat la relanti si explozii in evacuare. Trei adevarati in ale mecanicii se uita neputinciosi la o problema relativ simpla.
Masina a ramas la ei pentru investigatii.
Parerea voastra?? Astept sfaturi competente , nu literatura ca am 14 cartzi, nici caterinca de .....moderator
argon
QUOTE(nvp_playboy @ 3 Feb 2006, 21:58)
CUM AM MAI SPUS...AVEAM 200 000 CAND AM DECIS CA NU SE MERITA SCHIMBUL DE ULEI LA DACIE....DE ATUNCI AM MAI FACUT 160 000  DOAR COMPLETAND CU ULEI  "ARS'" .....ARE UN ZGOMOT FE / FE LA PORNIRE  IN SCHIMB TREC LEJER DE 120KM/H
Becurile la ulei stau aprinse la relanti ....dar nu are o comportare diferita fata de un motor tinut pe ulei bun.
Filtrul de ulei nu e schimbat niciodata(de 160 000).
Consumul de ulei variaza intre 0.5 l -- 1 l la 200---300 km.
Niciodata nu am completat cu ulei nou....doar ulei ars de la alte vehicule......
Divagati de la subiect.......vreau ulei.....
Multumesc celor care au trimis ueiul lor.....ars.....dar sa  dus.........
*



...si vine si intrebarea mea acum...te miri ca are rateuri in evacuare???? blink.gif
Sugerez un schimb de ulei ca ar fi cazul..poate si un filtru...daca se poate cu motor cu tot.. blink.gif
andutzu
Asta e chiar tare....
Poate e o supapa de evacuare bulita....
In cazul tau asta ar fi cel mai fericit caz... LolLolLo.gif
Ci_co
Bah fara caterinca ! biggrin.gif tongue.gif
Intersesanta problema ta omule, vezi la avansul ala ce au mesterit aia ceva prin carburator ?! Ce naiba e ai tare un motor compus din fire, metal, plastic , suruburi peste suruburi fata de un om ?!!

In legatura cu faza aia cu uleiul !?? Cum naiba sa mergi cu ulei ars ? sa nu faci tu schimbul de ulei ce naiba uleiul protejeaza masina e ca viagra cu cat e mai buna cu atat e mai "tare" ! Deci ulei ars= motor ars smile.gif
Macar baga niste aditiv tot face ceva.


popa.gif RIP saracu motor .
danny_b
QUOTE(nvp_playboy @ 16 Mar 2006, 23:09)
Am schimbat platinile la un service ...eram imbracat in tol de nunta, (parul carunt dat cu gel pt. Argon), sa nu ma intind peste aripa murdara .
Bun. La 15km bubuie si sparge toba de foc....renunt la ideeea de Macho si ma apuc de ea....platina pusa bine , capac ok. Merg pe bubuiala in acea seara.A doua zi reparatie: toba sudata (in Argon), platina noua. Face la fel: explozie in toba.
Depasit de situatie (cu toate ca am fire de par grizonate -pt a ma recunoaste unii de pe site)merg la "baietzii" care au reusit sa-i schimbe timpii de evacuare.
Instrumente de instrumente, platini noi, bujii,capac, fise, pusa la punct cu stroboscop.....nimic....mers neregulat la relanti si explozii in evacuare. Trei adevarati in ale mecanicii se uita neputinciosi la o problema relativ simpla.
Masina a ramas la ei pentru investigatii.
Parerea voastra?? Astept sfaturi competente , nu literatura ca am 14 cartzi, nici caterinca de .....moderator
*



Exploziile in circuitul de evacuare se de obicei se datoresc sistemului de aprindere dereglat.Adica,se evacueaza amestec nears dupa care vine si scinteia cu intirziere.Normal ca pusca .Se poate sa fie delcoul uzat,avansul dereglat.Incearca sa pui un alt delcou de proba,dupa ce in prealabil s-au facut corect reglajele aprinderii.Bafta!



EUROPE_
Interesanta problema ta, dar dupa parerea mea, s-ar putea ca supapele de evacuare sa aiba ceva probleme, uitate la scaune, la jocul termic, poate o supapa de la un cilindru nu mai etanseaza pe scaunul ei si atunci asta ar putea fi problema... huh.gif cred... smile.gif verifica tot, apoi decoul, ca sa nu il schimbi degeaba....
nvp_playboy
Problema rezolvata. Nici nu va trece prin cap (dealtfel nici mecanicilor nu le-a venit repede ideea) au schimbat ""PLATOUL " cu platini, parea stramb, acum merge.

Multumesc pentru sfaturile "la obiect "ale unora. Aici se vede cine se pricepe si cine se falfiie pe-aici.
argon
QUOTE(nvp_playboy @ 18 Mar 2006, 18:24)
Aici se vede cine se pricepe si cine se falfiie pe-aici.
*



Eu zic sa devi liderul nostru...te vom admira pana la moarte...
Si nu mai fa topicuri doar de-a dragul de a vedea cine se pricepe.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.