Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Roata dr. fata infranata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
egif2001
O problema roata din dr fata cand e frig afara merge infranata se simte si la mana ca se incalzeste un pic in comparatie cu celelalte "4" smile.gif si din aceasta cauza masina trage mai greu un pic si consuma cred mai mult .
Ce imi recomandati tinand cont ca aerisire am facut , am verificat garnitura la pistonas....am curatat mizeria pe la etrier pe acolo ......
Raoul
Si eu am aceeasi problema la aceeasi roata. Eu scap de problema daca actionez de cateva ori pedala de frana.
Cred ca rezolvarea ar consta in deblocarea pistonasului de la etrier sau chiar schimbarea etrierului (in functie de ce se gaseste pe acolo - rugina ...).
egif2001
QUOTE(Raoul @ 20 Mar 2006, 10:36)
Si eu am aceeasi problema la aceeasi roata. Eu scap de problema daca actionez de cateva ori pedala de frana.
Cred ca rezolvarea ar consta in deblocarea pistonasului de la etrier sau chiar schimbarea etrierului (in functie de ce se gaseste pe acolo - rugina ...).
*



Sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate cu etrierul adica mai precis cu pistonasul ptr ca se misca fff greu (eu am dat jos etrierul si ce mizerie aera pe acolo si pe pistonas erau niste depuneri),eu stiu in timp s-a depus mizerie pe el si miscarea e mai greoaie .
eu am un etrier de rezerva complet cu pistonas.... dar tu daca nu ai alta solutie e bine din cate am intrebat si eu sa iei pistonasul la smirgheluit un pic cu smirghel de apa unu fin tare , si sa faci un pic de curatenie .
Eu am facut asta si parca, parca nu mai face asa tare ramane sa mai constat in timp.
Zaheiu
Smirgheluit pistonasul e frectie la picior de lemn. Intr-o luna doua face mai nasol. Mai bine iei pistonase noi, e 30 RON unu, si 2-3 ani nu mai ai treaba. Si garnituri, logic.
Dreamer
A nu se pune banda abraziva pe piston ... de unde va vin toate ideile astea ??? blink.gif
Pistonasul se lustruieste pe lemn ... se freaca de o bucata de lemn de esenta moale pana se face oglinda ....
Daca ai dat cu banda abraziva pe el, iti recomand sa cumperi alt pistonas. Si cu ocazia asta schimba si garniturile ... ca sunt foarte proaste ... si curata foarte bine si canalul in care sta garnitura cu o sarma indoita .... totul trebuie sa fie bec .. altfel nu merge bine ...
milu
O alta problema des intalnita in cazul blocarii rotii, este furtunul de cauciuc care vine de la conducta de cupru la etrier. Furtunul daca se infunda, la calcarea franei, datorita presiunii mari permite lichidului sa mearga la etrier si sa actioneze pistonasul, dar cand se ia piciorul de pe frana lchidul nu mai revine si ramane blocat pistonasul.
Daca tot va apucati sa desfaceti etrierul, parerea mea e sa demontati si furtunul si sa vedeti daca nu e infundat (suflati in el cu pompa de aer, sau cu gura - nu as recomanda ca lichidul e otravitor).
marius-gabriel
in principiu este de la pistonasul de la etrier.
intradevar el se curata NUMAI pe o bucata de lemn.
daca a-ti ajuns la concluzia ca nu e de la etrier, s-ar putea sa fie si de la acea lamela elastica de la placutele de frana, si sa ramana putin blocata placuta..
Raoul
Eu deja am inlocuit ambele etriere cu unele noi. Pistonasul de la roata cu probleme era intr-adevar blocat si am preferat sa schimb etrierele (mai ales ca am si aerisitoarele rupte si nu mai puteam face o aerisire corecta a instalatiei)
adostar
schimba etrierul. mai bine schimbi ambele etriere daca tot vrei sa faci o treaba klumea.
AlinREHAU
un piston nou este ~150 000 rol un etrier nou este 1050 000 rol si nu stiu daca da si piston sad.gif pt aerisitoare rupte stiu ca era un topic deschis ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.