Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: porneste greu motor cu aproape totul nou in el
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
george_fusneica
Salutare! Va rog sa ma ajutati sa pornesc si eu masina dimineata! Ma dispera!
haideti sa va descriu: motor cu 90% nou pe el (adica din cel vechi au ramas blocul, capacul de la colbutori si axul cu came).
Azi pe la 12, in Iasi, la vreo 15 grade de temperatura, deschid capota, dsau de 5-6 ori la cama ca sa ii vina benzina in carb, urc, accelerez de 2-3 ori si ii dau la cheie.... si ii dau, si ii dau..... ma dau jos, benzina ii venea in carburator, incerc iar si iar si intr-un tarziu porneste.... e a treia, a patra oara cand face asa ceva. La cald porneste cand ii arat cheia. Motorul are 1200 km si merge foarte bine o data ce l-am pornit, cu o singura mentiune: daca accelerez brusc, da sa moara dar mi-a zis cineva ca e de la aer si ca sa dau o tura inapoi adica spre stanga surubul de aer si nu mai am probleme..... MA puteti ajuta, va rog? Multumesc!
argon
cred ca o ineci, nu mai da sprituri, porneste cu socul fara sprituri.
AlinREHAU
verifica sa iti mearga pompa de sprit , la mine cand nu-mi mergea pompa de sprit pornea mai degraba la ralanti decat daca o acceleram din cauza ca amestecul era mult prea sarac . Uita-te in carburator si accelereaza , vezi daca prin ciocul ala baga benzina instantaneu ... sa nu fie si infundat .
argon
MAi poate fi si din aprindere...ai cumva electronica?
george_fusneica
Hai sa o luam in ordine
1. Nu cred ca o inec pentru ca nu-i dau decat maxim 4 sprituri pentru ca mai intai, de fiecare data cand pornesc peste noapte, ii dau la cama ca sa ii ajunga sigur in carb.(si e cam ciudat sa o inec de 4 ori la rand)
2. Pompa de sprit merge ok, am desfacut si am vazut ca merge
3. aprinderea e normala, nu electronica.
4. problemele au aparut o data cu (si aici aveti un copy dupa ultimul meu forum ca sa va aduceti aminte ce a patit masina) rezolvarea bataii motorului
"Am rezolvat problema. haideti sa va zic:
desfacut motorul tot: si am gasit: pistonul nr 3 batea in garnitura de chiuloasa, care de rotunda ce(nu) era (gaura respectiva), intra in calea pistonului in calea de ardere. deoarece acesta nu putea executa intreaga cursa, a presat in semicuzinetul de biela superior de la pistonul respectiv, pe care l-a aplatizat, a aparut joc al bielei pe vibrochen, de unde si bataia.
solutia:
inlocuit garnitura de chiuloasa(am luat sublerul si m-am dus sa cumpar). prima garnitura era din maretul set de uzina, deci va dati seama ce calitate are si setul in el....
inlocuit cuzineti biela
pus pompa de ulei noua, luata la schimb in locul primei pompe care era defecta de noua
rezultat: nu mai bate, se aude ceas, merge uns, presiune la ulei 5 la relanti si 6 in turatie. ulei am folosit esso 20 50 110k litrul si filtru Mann 130k.
Concluzia este: cascati bine ochii la ce cumparati si cum se face montajul si verificati de 5 ori inainte de a strange un surub....."
AlinREHAU
Poate fi ceva electric ... incearca cu cineva care sa te ajute sa dai la cheie si tipul ala sa vada cu o fisa scoasa daca merge , sau singur sa invarti de paleta si cu fisa scoasa sa vezi daca da scanteie (cu contactul pus ).Si inca o chestie am avut un prieten care cu bujii noi noute nu-i pornea masina , cu cele vechi mergea
nicolaev
Eu am avut o problema asemanatoare si era de la bujii. Erau Bosch si rupeau f. greu. Le-am schimbat cu Sinterom si nu a mai fost nici o problema.
viulian
Mie mi s-a intamplat ceva asemanator cand aveam bobina cu gatul fisurat. La cald pornea ca motorul era gata incalzit si nu avea nevoie de scanteie prea puternica, la rece nici vorba sa porneasca.
riderontornadoes
incearca sa ii tragi socul si sa o pornesti pur si simplu fara nici un fel de sprit.
DeXteR_G
Vezi avansul.
Platinile distanta,
ii ceva legat de electrica
dar si bujiile in prop de 60%
george_fusneica
multam de sfaturi. azi a pornit binishor. maine verific tot ce mi-ati spus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.