Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: RUGINA si Loganul-TOTUL despre probleme cu rugina
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
GROPO
SALUT sunt nou pe acest forum, am si eu o problema cu DACIA LOGAN, am inceput de rugina pe plafon dar masina este in garantie am postat si o poza (rugina este la usa din spate stinga sus pe plafon acolo unde coboara chederu de usa in jos)Invatatima si pe mine ce pot face .
body
Intai , vezi ca este un topic special cu probleme vopsea la Logan !In alta ordine de idei , oare de ce nu ma mir ?
Incearca la service daca mai ai garantie dar nu stiu ce sanse ai!
klaus
Recomand studierea celor doua topice cu probleme asemanatoare, si daca apar neclaritati, sa se mai puna niste intrebari pe aici
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25543&hl=
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25123&hl=
IRONICK
user posted image
Mi se pare mie sau sunt urme de "frecus" ?
Sau este vopseaua subtire ?
klaus
Pana se mai desluseste lumea care e diferenta dintre butonul de report si cel de add reply, sa mentionez raspunsul userului gropo
QUOTE(GROPO)
Ai dreptate este vopseaua foarte subtire, dar nu stiu ce s-ai fac sa nu se cunoasca acolo sa nu mai iese ca o data iceputa rugina.


05acd
Salutare,
Vopseaua este intradevar foarte subtire, mai ales unde sunt imbinari, dar asta e masina pe care ne-am cumparat-o...eu sunt cel cu rugina...din august.
Verificati si sub chederul de la motor si sa va luati schimngher (sper ca am scris corect), o sa vedeti voi mai ales cei cu masinile albe.
A mea fiind alba ....a avut, dar decat sa ma duc iara la niste incompetenti in service am curatat-o eu si am dat cu putina vopsea...nu se vede e sub cheder...
In rest atentie mare pe la imbinari...apare rugina.
Asta e. Acuma mai ales ca mai e putin pana la iesirea din garantie...ne asteptam la orice din partea tablei. In rest motorul si cutia sunt OK.
O zi buna

A si era sa uit ...si a mea a vut un inceput acolo...
Sony
Recomand a se citi documentatia primita o data cu masina. S-ar putea sa aveti surpriza sa constatati ca aveti garantie anticoroziva de 6 ani.
ICET
Si la mine a aparut rugina in partea aia la usile spate,dar dupa ce am luat la bani marunti acea zona,am observat ca de fapt rugina este de la tabla din cheder si nu de la cea a caroseriei.Deci mare atentie si la astea.Se da pe cheder(pe interior)ori cu vaselina ori cu ulei(cu ce ai la indemana).
Garantia anticoroziune este de 6 ani,asa ca "so pe ei" wink.gif
Lucian123
QUOTE(Sony @ 28 Mar 2006, 21:15)
Recomand a se citi documentatia primita o data cu masina. S-ar putea sa aveti surpriza sa constatati ca aveti garantie anticoroziva de 6 ani.
*




Garantia se sefera la perforarea prin corozoine. Daca doar e ruginita nu se aplica. excl.gif
Anakin

blink.gif Adica tu astepti sa se gaureasca tabla si dupa aceea te duci la garantie? wacko.gif
nvasiliu
Apropos de rugina, de asta ce ziceti?
hebron
Bagati pozele astea si pe site-uri straine sa vada si aia care-s asa incantati realitatea ca ne facem dracu de ras si la capitolul asta...pariul Renault se pare ca e castigat pe bunavointa romanilor care cumpara orice cu incredre, riscand pe banii lor.
RUSINE DACIA&RENAULT!!!!! mad.gif mad.gif
Doctoru
Salut tuturor impatimitilor de Logan!

Sint nou pe acest forum, insa citesc de mult timp tot ceea ce s-a discutat pe aici. Ii admir intr-un fel pe "pionerii" care au pariat pe o masina necunoscuta inca si si-au cheltuit banii pe un produs "Made in Romania". Pentru ca lucrez in presa si ma ocup si de zona auto, ma intereseaza tot ce tine de parerile pozitive, neutre sau negative, de impresiile sau pataniile pe care proprietarii Loganului le au avut de cind si-au luat masina.

Legat de rugina, ii rog pe cei care au astfel de probleme sa ma contacteze pentru o eventuala intilnire si un eventual articol. Chiar daca Logan are certe calitati, nu mi se pare deloc ok ca o masina abia aparuta pe piata sa rugineasca. Ma gindesc de ex. la cei care au apelat la credite pe durata lunga ca sa-si poata cumpara masina ce or sa faca la treminarea creditului? Vor da masina la REMAT pentru 30 mil si o vor lua de la capat cu creditele?
Lucian123
QUOTE(Anakin @ 29 Mar 2006, 21:34)
blink.gif Adica tu astepti sa se gaureasca tabla si dupa aceea te duci la garantie? wacko.gif
*





Astept sa o vand si sa cumpar... MASINA.
nvasiliu
QUOTE(Doctoru @ 30 Mar 2006, 01:05)
Legat de rugina, ii rog pe cei care au astfel de probleme sa ma contacteze pentru o eventuala intilnire si un eventual articol.
*






Da-mi te rog un PM. Eu nu reusesc sa iti dau pt ca zice ca nu exista userul. Eventual un mail pe nvasiliu7@yahoo.com




Am cautat si nu am gasit un topic pe care-l vazusem cu ceva vreme in urma despre un grupa care s-a format pt darea in judecata a uzinei. Aveti un link?
Sony
QUOTE(nvasiliu @ 29 Mar 2006, 20:51)
Apropos de rugina, de asta ce ziceti?
*


Din cate imi amintesc, la tine zona aia a fost reparata ca urmare a unui accident. Asa ca este vina celor din service!
nvasiliu
Iti amintesti partial. Zona aia a fost INLOCUITA, nu reparata. Ei zic cu alte cuvinte ca e Dacia de vina ca nu a tratat corect tabla
13nov
Daca masina a fost lovita spuneti, nu mai puneti poze cu rugina aparuta in urma unor reparatii ca sa murim de inima si noi astia care nu le-am lovit si sa stam cu frica ca o sa rugineasca si ligheanele noastre.
nvasiliu
Zona unde a aparut rugina NU A FOST REPARATA. Piesa a fost inlocuita cu totul, si service-ul a umblat in mod special pe marginile "ligheanului", inauntru doar la "tepusa" care tine roata de rezerva
cataline
QUOTE(nvasiliu @ 30 Mar 2006, 10:59)
Zona unde a aparut rugina NU A FOST REPARATA. Piesa a fost inlocuita cu totul, si service-ul a umblat in mod special pe marginile "ligheanului", inauntru doar la "tepusa" care tine roata de rezerva
*



Acea rugina mie imi pare sa fi pornit de la roata de rezerva...ca prea e rotunda....si exact unde atinge janta "ligheanul".
Asa ca daca janta de la roata de rezerva a fost uda si nitel zgariata se poate sa fi pornit de la ea toate....dar corect....trebuia mai bine vopsit ligheanul ala....
nvasiliu
M-am uitat la roata, aceasta fiind murdara doar pe cauciuc. Janta e perfect curata.

Intr-adevar, am fost lovit in spate de un matiz, dupa cum am mai spus si piesa a fost inlocuita. Am vrut sa postez la topicul dat de tine putin mai sus dar e inchis... din acest motiv am pus post-ul aici. Am zis ca tine de Dacia pt ca indirect service-ul mi-a transmis asta: ca service-ul Meridian Vest "este acoperit din toate punctele de vedere" si indirect ca vina nu se afla la ei ci la Dacia ca nu ar fi fost bine tratata tabla. Consider ca e o problema de care ar trebui sa fie informata lumea, inainte sa ajunga in situatia mea. Acum daca voi considerati ca am facut o greseala ca am postat aici, spuneti unde sa mut respectivele poze si le mut cu draga inima.
liviuiulian
ma ingrozesc de ce citesc aici.chiar azi imi verific masina.peste tot.daca am surprize,va anunt.si mai am 5 ani de credit!!!!!!!!!!!!!
klaus
Ref. la piesele reparate si vopsite:
Recomand cand va duceti in service si vi se mai livreaza texte din astea ca"dacia e de vina ca nu a pregatiti tabla cum trebuie", sa-i intrebati daca ei au folosit metodele de aplicare ale vopselei pe care le mentioneaza Dacia in notele lor tehnice....
Sa va fac o descriere mica:

Vopsitorie piese noi (inlocuite)
1. NU se distruge caataforeza
2. Degresare cu solutie de curatare de suprafata IXELL
3. Egrenare cataforeza prin slefuire P400 orbital sau Tampon abraziv roșu
4. Curatare - Suflare - Degresare
5. Dacă tabla este curatata se aplica imprimarea fosfatanta uscare (Alpha IXELL)
6. Aplicare apret bi-component (Maxima IXELL)
7. Uscare
8. Daca este cazul se aplica masticuri antipietris
9. Slefuire cu apret P600 sau P800 cu apa sau P400 cu mașina de slefuire orbitala
10. Curatare - Suflare - Degresare
11. Stergere cu tampon chimic
12. vopsire cu vopsea IXELL


Daca fondul de aplicare este indoielnic, inainte de a se apuca de pct. 1-12, trebuei facute:
- Verificare fond cu test de umezire (solvent)
- Daca exista reactie se elimina complet fondul, apoi se purcede la pasul 1 de mai sus
- Daca se constata absenta de reactie, se purcede la pasul 1 de mai sus


Ia intrebati-i voi daca au aplicat tehnologia Dacia de vopsitorie.
Dupa care ziceti ceva de bine si la aia de la Dacia. Daca mai e cazul...
avathan
QUOTE(nvasiliu @ 29 Mar 2006, 21:51)
Apropos de rugina, de asta ce ziceti?
*


ce ai tu acolo se curata cu carpa...
eu am gasit o SINGURA DATA apa de 20 de cm acolo(nici pana azi nu stiu de unde) si aveam scule metalice infasurate intr-o carpa ruginite si trecuse si in lacul de deasupra vopselei de la masina
dar s-a curatat cu carpa + apa sau carpa+benzina acum eu ma tot uit dar inca nu am rugina evidenta pe masina si sper sa ramana asa
later edit:
m-am uitat din nou ...intr-adevar acolo e o problema... la mine nu inflorise era superficial
(dar era si intre cauciuc si tabla...)
si scuze ca nu am citit tot de la inceput blush.gif wub.gif unsure.gif
Doctoru
QUOTE(klaus @ 30 Mar 2006, 13:45)
Ref. la piesele reparate si vopsite:
Recomand cand va duceti in service si vi se mai livreaza texte din astea ca"dacia e de vina ca nu a pregatiti tabla cum trebuie", sa-i intrebati daca ei au folosit metodele de aplicare ale vopselei pe care le mentioneaza Dacia in notele lor tehnice....
Sa va fac o descriere mica:

Vopsitorie piese noi (inlocuite)
1. NU se distruge caataforeza
2. Degresare cu solutie de curatare de suprafata IXELL
3. Egrenare cataforeza prin slefuire P400 orbital sau Tampon abraziv roșu
4. Curatare - Suflare - Degresare
5. Dacă tabla este curatata se aplica imprimarea fosfatanta uscare (Alpha IXELL)
6. Aplicare apret bi-component (Maxima IXELL)
7. Uscare
8. Daca este cazul se aplica masticuri antipietris
9. Slefuire cu apret P600 sau P800 cu apa sau P400 cu mașina de slefuire orbitala
10. Curatare - Suflare - Degresare
11. Stergere cu tampon chimic
12. vopsire cu vopsea IXELL
Daca fondul de aplicare este indoielnic, inainte de a se apuca de pct. 1-12, trebuei facute:
- Verificare fond cu test de umezire (solvent)
- Daca exista reactie se elimina complet fondul, apoi se purcede la pasul 1 de mai sus
- Daca se constata absenta de reactie, se purcede la pasul 1 de mai sus
Ia intrebati-i voi daca au aplicat tehnologia Dacia de vopsitorie.
Dupa care ziceti ceva de bine si la aia de la Dacia. Daca mai e cazul...
*



Ce spune klaus este corect, insa pe de alta parte, nu cred ca este obligatia proprietarului, nicaieri in lume, sa stea si sa faca meserie de CTC la service-urile Dacia. Clientul plateste din greu pentru ca masina sa-i fie livrata conform standardelor, nu sa-si piarda timpul certindu-se cu nea' mitica de la scularie si umblind cu tot felul de hirtii de la un service la altul. Se presupune ca daca un service este autorizat, agreat si paraatestat de Dacia-Renault trebuie sa respecte toate normele standard
nvasiliu
Klaus, am dat print si direct la service cu ce mi-ai zis. Oricum multumesc mult de tot.
Later Edit: desi cum sa-i verific eu daca au facut toate astea... pe unde sa fi intrat apa de a ruginit.. condens nu cred ca a fost, ca in portbagaj nu exista incalzire de nici un fel.


Avathan: in portbagaj eu nu car decat trusa medicala, , triunghiurile si laptopul. ATAT. Cand plec in excursii mai iau lada frigorifica si ceva haine... deci... nu avea ce sa curga la mine
klaus
Domnu' doctoru',
multi din cei din presa ar trebui sa stie ce inseamna documentarea la un articol, cum se scrie un articol, ce se pune al inceput, ce la mijloc si ce la sfarsit...
Si se presupune ca daca scrie la un ziar de calibru, e ziarist profesionist...

Asa si cu service-urile...
nvasiliu
Tocmai m-au sunat si mi-au zis ca e de suprafata... le-a luat o zi sa afle asta... tari cei de la Meridian Vest... de unde ii laudam. M-a sunat si VC si am cerut scris sa-mi dea cine e de vina
Doctoru
QUOTE(klaus @ 30 Mar 2006, 14:43)
Domnu' doctoru',
multi din cei din presa ar trebui sa stie ce inseamna documentarea la un articol, cum se scrie un articol, ce se pune al inceput, ce la mijloc si ce la sfarsit...
Si se presupune ca daca scrie la un ziar de calibru, e ziarist profesionist...

Asa si cu service-urile...



Nici un client nu este neaparat obligat sa-si piarda timpul cu verificarea pas cu pas a operatiunilor din service - profesionist sau nu, atelierul este acreditat de Dacia-Renault, deci ca sa fiu mai clar daca nu s-a inteles, se presupune ca firma isi verifica periodic angajatii daca respecta normele standard. Nu vom avea niciodata servicii de calitate daca vom accepta sa facem noi treaba in locul celor pe care ii platim sa faca asta. Ma fac ca n-am citit partea cu presa pt ca nu ma cobor intr-o polemica sterila ce nu face deloc cinste unui "moderator profesionist"
DFA
QUOTE(Doctoru @ 30 Mar 2006, 16:16)
........se presupune ca firma isi verifica periodic angajatii daca respecta normele standard. .........
*


Și noi, clienții, murim cu presupunerea în mână..., că oamenii din service oricum nu se schimbă, oricâte telefoane, note tehnice, cursuri și kilograme de manuale le-ar trimite Dacia-Renault.
Problema majoră nu este sistemul, firma, ci oamenii care trebuie să aplice normele. Iar țărișoara asta e plină de asemenea exemple..., practic trăim zi de zi în acest mod...
ionutctn
Cumparati ceva facut in alta tara pentru ca se pare ca asta e singura solutie. Asa sunt romanii mai destepti decat toti. Asa ne-am crezut mereu un popor inzestrat si rezultatele se vad .......de fapt suntem niste rahati sa ma scuzati de expresie si aici nu fac atac la nimeni.
Avem impresia mereu ca are mereu cineva ceva impotriva noastra dar iata ca ne punem piedica singuri mereu. Ca sa il citez pe Mitica dragomir: "Dom'le rezultatele vorbeste". mad.gif
klaus
ionutctn, iti recomand sa cumperi o masina de la Porche romania, si sa faci service-ul la ei.
Si sa vezi ce parfum si adevaraciune este cu Dacia...
avathan
QUOTE(nvasiliu @ 30 Mar 2006, 15:36)
Klaus, am dat print si direct la service cu ce mi-ai zis. Oricum multumesc mult de tot.
Later Edit: desi cum sa-i verific eu daca au facut toate astea... pe unde sa fi intrat apa de a ruginit.. condens nu cred ca a fost, ca in portbagaj nu exista incalzire de nici un fel.
Avathan: in portbagaj eu nu car decat trusa medicala, , triunghiurile si laptopul. ATAT. Cand plec in excursii mai iau lada frigorifica si ceva haine... deci... nu avea ce sa curga la mine
*


condens se poate face de la diferenta de temperatura habitaclu exterior...dar nu poate avea drept rezultat ce am vazut in pozele alea
nici eu nu am tinut lichide acolo si totusi am avut apa aia o data asta e...(poate am uitat portbagajul deschis la spalatorie sau pe vreo ploaie ...desi...)
la tine chiar au facut o treaba de mantuiala si trebuie taxati si trebuie sa remedieze problema gratis!
nvasiliu
Nu e problema ca nu vor sa remedieze. Remediaza pe garantie, nu ma intelegeti gresit. Dar nu vreau la fiecare 6 luni sa ma duc sa remedieze iei tampeniile pe care le-au facut. Numai directorul vrea sa se faca treaba pe-acolo... restu'...



Ce zice Klaus cu Porsche Romania confirm si eu... vai de el de service. Mai mult nu zic ca sa nu ma abat de la subiect.
MoneyTalks
QUOTE(klaus @ 30 Mar 2006, 14:48)
ionutctn, iti recomand sa cumperi o masina de la Porche romania, si sa faci service-ul la ei.
Si sa vezi ce parfum si adevaraciune este cu Dacia...
*


Pot sa te contrazic din acest punct de vedere... iti spun din experienta proprie ca nu prea ai dreptate. Ai cumva masina cumparata de la Porsche Romania si iti faci service-ul la ei? Sau vorbesti din auzite?
klaus
Vorbesc din experienta personala odata, si din a unei firme cu parc de cca. 20 skode care s-a mutat cu totul la aviamotors dupa vreo 4 reparatii in service la porsche...
nvasiliu
Si tot din experienta unui membru al familiei care la o Octavia a ramas fara blocul de faruri Xenon, fiindu-i inlocuite "accidental" cu unele obisnuite. Avand in vedere ca masina a fost ridicata ziua, evident ca nu s-a obervat. Dupa indelungi scandaluri s-a returnat piesa cu pricina
nvasiliu
Se pare ca de vina este service-ul unde mi-am facut masina ca nu a curatat spann-ul dupa ce au terminat lucrarea. S-a pus roata deasupra si aceasta lucrand a creat anumite zgarieturi pe podea si prin urmare a ruginit. Cei de la service au decis sa o dea si cu lac ca sa nu se mai repete distractia.
AMW
QUOTE(MoneyTalks @ 30 Mar 2006, 17:07)
Pot sa te contrazic din acest punct de vedere... iti spun din experienta proprie ca nu prea ai dreptate. Ai cumva masina cumparata de la Porsche Romania si iti faci service-ul la ei? Sau vorbesti din auzite?
*




Ba pardon, 2 masini , experienta personala: prima accident si reparatie...cica...au schimbat parbrizul cu unul sh care avea urma de rovinieta intr-un colt si s-a crapat la 2 luni dupa inlocurie ( trebuia sa fie nou ) sau luat si scutul de sub motor...dupa un timp mi-a zis cineva ca mi-a schimbat turbina cu una veche ( nu stiam de ce nu mai trage masina) m-am dus in service le-am expus problemele au "recunoscut" au schimbat turbina si parbriz, mi-au pus scutu la loc si toate astea in o luna jumatate...ca de era de munca cik. A doua masina: lovita lateral , reparata cica..la un moment dat trebuia sa tin de usa dreapta ca sa merg cu masina ca de...nu se mai inchidea, dupa care ceea de pe spate s-a blocat. Am vrut sa verific uleiu din motor, ridic capota ma uit io pe acolo ...si ce vad? un far era de un fel si altu de altfel (masina era relativ noua) un far cu o culuare spre alb ca de nou si unu ccu masca din interior prafuita, murdara de ulei etc. M-am dus la porsche bucuresti nord ii arat lu ala problemele, aceiasi persoana caruia i-am aratat si prima masina...vine se uita la farul ala...pune mana pe el sa vada ceva...si surpriza, se rup niste chesti de plastic care sustin oarecum faru...si de aici se repeta istoria de mai sus, iar service, iar reparat etc... scuze de off-topic dar nu ii suport pe cei de la porsche romania si vad negru in fata ochilor cand vad ca cineva le ia apararea...mentionez ca astea sunt experientele personale, cele ale prietenilor cu porsche nu le mai expun pt ca nu mai are rost.
foxxbiker
mi-a ruginit usa dreapta spate,pe interior, la logan preference...fab oct 2005...smile.gif..am fost la service iatsa si...au ridicat din umeri..."se mai intampla..""m-au linistit..am parcurs 12500km..fiind o masina de serviciu...astept prima revizie..!!!!
gheghe
Iatsa din care oras? Ce inseamna a ruginit usa pe interior? In ce zona? Pe ce suprafata? O poza?
Multumesc!
Sony
A fost lovita si reparata?
florinvfd
QUOTE(foxxbiker @ 7 Apr 2006, 16:29)
mi-a ruginit usa dreapta spate,pe interior, la logan preference...fab oct 2005...smile.gif..am fost la service iatsa si...au ridicat din umeri..."se mai intampla..""m-au linistit..am parcurs 12500km..fiind o masina de serviciu...astept prima revizie..!!!!
*



daca tot ai zis ce ai patit...detaliaza si arata-ne si noua sa stim vindem masina repede sau ce facem? dry.gif
daciafan
am un logan laureate de 3 luni si am observat primele pete de rugina smile.gif
la baza lunetei sub capota portbagajului intre luneta si chederul portbagajului este santul pentru scurgerea apei de pe lunete. pe suprafata acestuia sunt 2 linii de sudura puse de-a curmezisul...ce impiedica scurgerea rapida a apei. in jurul acetor linii de sudura au aparut puncte de rugina.
ce ar trebui sa fac? sa o dun in service? nu cred ca s-ar rezolva problema! excl.gif
DFA
Șterge rugina cu o cârpă umedă și apoi cu un uscată - vezi dacă e rugină de suprafață.
O fotografie înainte și după ar fi concludentă.
Alecs_TGA
si eu am avut probleme cu rugina si raspunsul dacia a fost ca e datorita factorilor externi :apa, nisip, pietris la care i-am intrebat ce trebuie sa fac cand vad nisip pe drum sa ma dau jos din masina si sa o iau in carca??
am rezolvat problema in service cu o SPAGA MICA si rezultat uimitor de bun pentru un retus pe vopsea metalizata ........... asa ca eu unu sunt satul de serviciile DACIA
QUASAR78
Sfatul meu !

Dupa ce se termina cu garantia asta , sa se faca o antifonare serioasa a masinei pt a o avea mai mult de 6-7 ani mad.gif

Fara carenaj spate mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif HMMMMM

As vrea sa-i intreb pe cei de la firma , unde sar pietrele de pe carosabil dupa ce se desprind de pe roata , unde lovesc ???

wacko.gif wacko.gif wacko.gif

crisstian
De rugina nu am scapat nici eu.
La revizia de 30.000 km masina fiind ridicata pe elevator am facut si eu un tur in jurul masinii.
Ei am gasit RUGINA pe ambele parti la aripile din spate.
A inceput sa-mi rugineasca aripile exact pe muchie in mai multe locuri pe portiuni de 2-3 cm, iar pe-o parte a inceput sa urce pe tabla pe exterior. Se vedea cum se umfla vopseaua.. Ce sa mai..... rugina in toata regula. Pe interior deja tabla care formeaza ,,cupola" si se ,,lipeste" de aripa pe muchie s-a desprins. Intre timp am incercat sa rezolv problema eu. Cand au vazut cei de la service au zis ca trebuie sa vopsesc ambele aripii . Adica sa le dea jos sa le vopseasca. Nici nu m-am gandit sa mai las masina pe mana lor.
Pe interior unde a inceput sa se desprinda ,,cupola" ........nu mai am ce-i face. De nervi am vrut sa ma asez in fata show-roomului si cum as fi vazut un potential client care ar fi iesit din magazin il invitam se admire rugina.
Am o rugaminte la posesorii de loganuri in special cei care au circulat mult iarna pe drumuri cu sare sa se uite la aripile din spate la terminatia aripii (pe muchie), dar neaparat sa o faca de jos in sus (adica aproximativ de la acelas nivel cu al pragului) si sa-mi spuna daca gasesc rugina. Binenteles sa curatati zona inainte cu o carpa deoarece la o privire in treacat ai crede ca e mizerie aruncata de roata.
Eu pe strada m-am mai uitat si la alte loganuri si nu am vazut la prima vedere rugina dar nu m-am putut apleca sa ma uit mai de aproape..........
ambvision
Ieri dupa spalarea masinii am constatat ca am mai multe puncte (10-15) unde e sarita vopseaua, la unele pana la tabla. Nu stiu de ce, ce pietricele ar fi putut sa sara in halul asta. Cert e ca acolo o sa rugineasca daca nu fac ceva. Intrebare: ma poate sfatui cineva ce e de facut, ca tare ma tem ca nu e nici problema de garantie, nici de casco...
BTW - tare naspa vopseaua asta, eu nu am mai pomenit asa ceva in viata mea... masina mea are numai 4 luni si jumatate. Mi se pare inadmisibil
crisstian
Daca zici ca ai doar niste ,,puncte" le cureti bine si vopsesti zona cu un spray eventual dai si cu lac. Eu asa am rezolvat diversele probleme legate de tablarie. Daca mergi la service o sa-ti zica ca trebuie sa vopsesti componenta respectiva in intregime. Zici ca ai masina de 4 luni. De-abia ti-ai luat masina si deja sa te duci la vopsitorie cu ea.
Eu am ajuns la concluzia ca oricat te-ai agita masina e din fier si trebuie sa rugineasca. E O CHESTIUNE DE TIMP. De aceea nici nu ma gandesc sa dau jos aripile sa mi le vopseasca. Cineva zice ca sunt masini si DACII. Avea dreptate.
Imi pare rau ca nu am observat rugina la aripi mai devreme ...acum nu mai stiu sigur daca am ,,salvat" aripile de la rugina.
Ambvision tie unde ti-a aparut rugina?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.