Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme la evacuarea finala
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
catastyle
salut , am o problema..nu stiu daca e minora sau majora ; las masina sa mearga la relanti si ma duc la toba de esapament finala si pun palma in dreptu ei si simt noxele care ies in gen de rateu. Ma poate lamuri cineva despre ce ar fi vorba?
multumesc
argon
descrie genul "de rateu".
catastyle
pai... sunetu e asemanator cu trasul tunului , dar ceva mai "soft" , un bubuit asa..
argon
AI mai ascultat la alte masini sa compari? face regulat? sau neregulat? seamana cu un tusit?
ionutctn
Ii intrerupe motorul mai; aprinderea e de vina mai exact
catastyle
face destul de regulat si asta ma supara. nu stiu daca ii pot zice tusit , dar ceva in genu.
Ionut , pe la aprindere ce poate sa fie ? bujiile sunt schimbate anu trecut prin octombrie , platina este in regula , avansu mi la facut tata , capacu de delco e schimbat.
argon
Avansul static e dereglat...trepideaza motorul finut asa cand "tuseste"?
ionutctn
Nu stiu mai si la mine e aprinderea brici dar daca ma duc la teava nu evacueaza constant. Eu asa stiu ca e din aprindere de la mecaniciii veci. Bine la mine la ralanti are si o mica intrerupere foarte rara e adevarat dar o are.
Nu mai te agita ca nu prea ai ce sa ii faci. Sa iti mearga bine motorul asta e important.
catastyle
cum a spus si Ionut , are niste intreruperi rare , deh are si el 16 ani de acuma.
motorul merge..nu prea imi face el prob. mari , dar ce mai observ in mers cand bag a 2 si sa zic ca vreau sa accelerez mai tare imi da foarte putin in nas si pe urma pleaca glont ! Eu de cand o am...si de cand a fost ea facuta nu a fost dat carburatorul jos..
diaconuliviu

1.Intreruperile in toba pot fi de la avans static/vacuumatic mare sau de le supape neetanse.
2.Pentru datul in nas, incearca sa deschizi surubul de amestec o jumatate de tura. Daca se rezolva, incearca sa reduci avansul un pic. Acel dat in nas poate fi si de la avans mic, dar atunci, ai supape neetanse, ca s-ar bate cap in cap cu manifestarea de la 1.
amc
Pufaitul ala la relanti este ceva normal,toate il au! mai depinde si de tipul si starea esapamentului
daca ai intreruperi, deschizi capota te uiti, auzi si te lamuresti daca ai intreruperi
catastyle
pai..am schimbat de curand toba de mijloc sa saxofonul , iar finala nare nimik e in stare buna . pai..daca am intreruperi...degeaba deschid yo capoda..daca nu stiu pe unde sa umblu
argon
Pune avansul static cu metoda semnului de pe volanta...la 0 grade..sigur e prea mare avansul si deaia...daca nici asa nu da rezultate e problema de supapa..motorul cum trage?
catastyle
pai,..nu prea inteleg ce zici..ca nu ma prea pricep asa bine , dar zimi cum stau in fata , in stanga sau in dreapta sa mai misc avansu ? pai..motoru..imi trage..nu ma plang.
speedy82
Nu te baga sa umbli la avans, mai ales ca nici ca nu te pricepi si nici nu este cazul! "Problema" ta de rateuri este absolut normala! Toate daciile "respira" asa. In ceea ce priveste datul in nas cand schimbi in treapta a doua se poate sa fie de relanti. Adica sa fie prea mic. Mai poti sa ai si amestecul prea bogat. Incearca sa mirosi gazele de la toba. Daca miros puternic a benzina inseamna ca nu ai suficient aer in amestec. Oricum sfatul meu este sa te duci la cineva care sa pricepe, sa iti regleze carburatorul. Si nu iti mai face probleme in legatura cu "rateurile" de la toba finala.
Numai bine!
catastyle
ms. speedy , nici nu aveam de gand cu avansu, aerul..nu e surubelul ala..cu arc pe el..dedesubt de surubl de reglat relanti ? o sa incerc..cu gazele..ms inca o data sa vad..ce rezolv
speedy82
Surubul de aer este primul de jos in sus, dupa galerie. Cel cu arc pe el, asa cum ai spus si tu.
catastyle
da..la`m gasit la`m deschis o tura chiar si i`am dat o prob , bag talpa in ea in a 2 si nu mai am prob cu dat`ul in nas , dar am obsevat ca motorul nu mai toarce ca inaite...are niste mici trepidatii
torvalds
Asta e din seria "asa face toate" .... io am niste bubuituri in toba finala de zici ca sunt racheta , dar asta pentru ca are o gaura si prinde aer :-)))))))))
catastyle
problema e ca yo na`m nici o gaura.....
calinp
surubelu ala de care ziceti voi ca e "de aer", e de fapt de "imbogatire la mersul in gol" (mondiru) si prin desfacerea lui se imbogateste amestecul, intrucat prin canalele aferente circula amestec carburant (aer+benzina). cantitatea de aer se regleaza din surubul de la clapeta

revenind la rateuri, eu am observat ca apar in cazul unui amestec prea sarac . in caz ca aprinderea este ok, se rezolva prin desfacerea surubului de imbogatire pana merge linistit
catastyle
ms pt sfaturi...am desfacut surubelu..si vad ca sa mai calmat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.