ieri m-am intors dupa o delegatie mult prelungita din cauze meteo
. Limuzina dacia era parcata in fata firmei unde statuse de miercuri. Ma urc, dau cateva sprituri, dau la cheie si nimic. Doar o invaerteala anemica a demaror-ului. Zic ca e bateria. Mai incerc o data, exact la fel, si ma gandesc ca e timpul sa ridic capota. Surpriza, din motor se mai vedeau doar partea superioara a fiselor de la bujii si o jumate de aprindere electronica
. Restul era tot sub zapada. Nu imi explic cum naiba s-a putut umple, dar cred ca la viscolul care a fost e foarte posibil sa fi intrat pe dedesubt. Oricum, am luat o maturica si apoi o perie si m-am apucat sa dau zapada. Am curatat cat de cat delco-ul, bobina, aprinderea, intrarea la filtrul de aer, zona carburatorului. La puntea redresoare nu stiam ce sa fac ca era gheata compacta peste ea. Am mai incercat sa dau o cheie, si, culmea, a pornit la sfert. Nu imi venea sa cred motorul era inca efectiv pe jumatate in zapada. Can am ajuns acasa am ridicat capota si mare parte din zapada ramasa se topise, motorul era curat, in afara de partea dreapta unde de la far pana la amortizor e o calota de gheata prin care se zaresc bidon-ul cu lichid de spalat parbriz-ul, puntea de diode, si jumatate din cric:) . Trecand peste laudele care le aduc unei masini capabile sa porneasca si sa mearga in halul asta de inzapezire, as vrea sa va intreb cam cu ce se soldeaza o asemnea aventura. E posibil sa se fi striicat ceva? Ce operatiuni sa mai fac?