destrug
3 Apr 2006, 19:39
In setul de jiglere pentru carburator se gaseste si un "tub dispersor", un cilindru plin de gauri.
Unde se monteaza ca am cautat 1 ora dar n-am gasit?(dacia1310)
mihai1677
3 Apr 2006, 20:13
Inseamna ca nu ai desfacut un carb?
lasam gluma deoparte . tubul dispersor vine sub jiglerul de aer cel de 170 (dar ca sa-l scoti ai nevoie de un ac cu varvul indoit la 90 de grade cca 2 3 mm de la varf.
QUOTE(mihai1677 @ 3 Apr 2006, 20:13)
Inseamna ca nu ai desfacut un carb?
lasam gluma deoparte . tubul dispersor vine sub jiglerul de aer cel de 170 (dar ca sa-l scoti ai nevoie de un ac cu varvul indoit la 90 de grade cca 2 3 mm de la varf.
Si trebuie dat capacul carbului jos pentru a ajunge acolo...nu ai mentionat..poate omul nu stie...zic si eu..
destrug
3 Apr 2006, 21:15
Era un banc cu doctorul care a demontat-montat un motor prin teava de esapamant!!
Daca pe restul am reusit sa le montez banuiesc ca n-o sa-mi faca probleme dispersorul asta ,prin teava de alimentare il schimb, mama lui, acum ca am aflat unde se ascunde
mihai1677
3 Apr 2006, 21:23
Hai domne sub jiglerul de aer cel pe care scrie 170
gasesti acest dispersor. Glumisi domne.
Dar sincer il poti lasa pe cel vechi.
destrug
3 Apr 2006, 21:34
Raman dator mihai1677 , maine dimineata trec la treaba.
Am zis ca daca tot l-am primit sa-l schimb si p-asta, poate reusesc sa scad cu un litru doi sub consumul actual(20%).
Am schimbat platina, condensator, bujii, pipa, capac delcou ,filtru aer,racorduri aer si acum ultimele jiglerele.Daca nici asa nu scade consumul o vand ca m-a disperat.
vis-a-vis
3 Apr 2006, 23:05
mihai1677
4 Apr 2006, 12:29
Consum de 20% !!!! mare, verifica si returul sa nu fie infundat, cuiul pontou sa inchida perfect, nivel reglat, plutitoru sa nu fie spart.
Spor la treaba.
destrug
4 Apr 2006, 14:07
Am verificat returul, am reglat nivelul, plutitorul e in regula.
Cum verific daca cuiul pontou inchide perfect?
diaconuliviu
4 Apr 2006, 14:43
Una din metode e sa montezi capacul, sa pornesti motorul si imediat sa demontezi capacul, urmarind daca ai benzina pe la inceputul pantei dinspre stutul de alimentare.
O alta, sa scoti furtunul, sa intorci capacul invers(cu plutitorul in sus) si sa "sugi" stutul, apoi sa tii depresiunea cu limba-stiti voi la ce ma refer. Daca depresiunea dispare, cuiul nu inchide.
Alta ar fi un banc de proba cu pompa, manometru si urmarind caderea de presiune in timp.
Acuma, ce motor ai? Acele seturi de jicloare sint diferite de la 1300 la 1400.
destrug
4 Apr 2006, 15:25
Motor de 1400. In sectiunecuiul pontou e patrat sau hexagonal.
einstein1984
4 Apr 2006, 17:15
Dar de ce-i spuneti dispersor cand el e emulsor?
mihai1677
4 Apr 2006, 20:50
"Motor de 1400. In sectiunecuiul pontou e patrat sau hexagonal"
In primul rand jiglerele nu sunt la fel, si cel de aer care spuneam ca este 170 nu este de atat ci 155 parca.
Cuiul pontou este un con, hexagonal este cel mult partea exterioara a scaunului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.