Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Miros ametitor de benzina in Dacia Break
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
burghiu
Am de la firma o Dacia Break in care miroase a benzina mai rau decat la o rafinarie. Dupa ce am parcurs cu ea 45 000 km a inceput dintr-o data sa miroasa ingrozitor a benzina. Am descuiat busonul de la rezervor si atunci a tras aer " cat China". Niste neni mi-au zis ca s-a infundat supapa de la buson si se formeaza vid in rezervor. Nici o schimbare. Apoi mi s-a blocat corpul clapeta de la sistemul de injectie si masina fiind in garantie mi-a fost schimbat imediat. Totul a fost OK pana cand intr-o zi din Militari ( unde lucrez ) pana in Titan ( unde locuiesc ) m-a cam luat ameteala de la acel miros de benzina. Va rog mult spuneti-mi si mie cam ce as putea sa fac sa nu mai miroasaa benzina in masina ca sa nu ajung sa scriu pe masina " WELLCOME TO AUSCHWITZ ". Spun asta dupa ce am verificat inelul de etansare de la rezervor si dupa ce am verificat tot ce inseamna instalatie.

Va rog mult de tot. wacko.gif
Mr.M
salut!
aceeasi problema am avut-o si eu cu o Dacia berlina model 2002.Incearca sa desfaci scutul(cel din portbagaj,deci cel din interior).Sub el vei gasi niste furtunase (tur,retur....) care nu sunt sunt prinse destul de bine.Ataseaza cate un colier nou, pe langa cele vechi, pentru fiecare furtun in parte.
Ar mai putea fi si garnitura de la capacul pompei de benzina.
Sper ca aceste informatii sa iti fie de ajutor.
Succes!
burghiu
QUOTE(Mr.M @ 4 Apr 2006, 22:11)
salut!
aceeasi problema am avut-o si eu cu o Dacia berlina model 2002.Incearca sa desfaci scutul(cel din portbagaj,deci cel din interior).Sub el vei gasi niste furtunase (tur,retur....) care nu sunt sunt prinse destul de bine.Ataseaza cate un colier nou, pe langa cele vechi, pentru fiecare furtun in parte.
Ar mai putea fi si garnitura de la capacul pompei de benzina.
Sper ca aceste informatii sa iti fie de ajutor.
Succes!
*



Multam frumos de informatii numa' ca, cred ca am gasit beleaua. La ultimele modele de Dacii ( mai exact ) cele cu pompa de benzina in rezervor, exista pe partea superioara a rezervorului 2 gauri ( una mai mica in care intra ceva cu un capac albastru, si una mai mare fata de ceea ce era la Dacia lu' mama din '90 unde intra numa' sonda pentru indicatoru de benzina de la bord ). In cea de-a 2 gaura intra un sistem ceva mai complex ( cred ca acolo este si pompa de benzina ). Cand am avut " cazanu' " in service ca m-a lovit " un pusti cu permis de 2 ore si experienta de mare pilot " ( poate la NFS ), cred ca cei din service cand au dat rezervorul jos au luat si ei un pic de benzina ca e buna pe banii lu' altu. Acum vine intrebarea : " In acea gaura exista o singura garnitura de cauciuc mai subtire,asezata pe buza , sau ar mai fi trebuit sa mai existe una stiu eu pt o etansare mai buna ???" Daca raspunsul este da' in secunda 1 m-am suit in masina si am plecat sa le dau multa....................................................... celor de la service-ul respectiv.Multam frumos.
Motreanu Sorin
Eu am o Dacia 1300 din 1980 si nu am avut astfel de probleme niciodata!
vis-a-vis
QUOTE(Sorin Motreanu (D 1300) @ 5 Apr 2006, 17:10)
Eu am o Dacia 1300 din 1980 si nu am avut astfel de probleme niciodata!
*



Macar e break? radmasa.gif
nvp_playboy
POATE-I SPART REZERVORUL...FINUT ASA , DOAR CAT UN VIRF DE AC.....SUFICIENT SA TE-MBETE.
Dedusubt nu-i umed ? sau macar patat?
ionut232
poate sa fie de la pompa de benzina...vezi daca e ud in jurul ei...asta daca e in compartimentul motor...ca din cate am inteles de pe aici,ar fi in portbagaj...
nnaaee
De cand au aparut breakurile a aparut si mirosul. Eu am un break din 1999, la care miroase la fel de tare. Sistemul de aerisire este tampit. Pe langa teava de unplere mai este un furtun de cauciuc pentru aerisire, dar care da in habitaclu datorita proastei etansari. Nu prea ai ce-i face.
burghiu
QUOTE(nvp_playboy @ 5 Apr 2006, 22:17)
POATE-I SPART REZERVORUL...FINUT ASA , DOAR CAT UN VIRF DE AC.....SUFICIENT SA TE-MBETE.
Dedusubt nu-i umed ? sau macar patat?
*


Nu este nici patat si nici umed. Totul este uscat numai ca intrebarea pe care o ridic eu este : La acea gaura in care intra tot ansamblul de pompa cu plutitor exista o singura garnitura subtire care se aseaza pe buza gaurii sau mai exista o alta care sa etanseze rezervorul de habitaclu ? Eu personal am desfacut inelul acela de la rezervor si asta am vazut. In fine nu am reusit numic tot asa e la fiecare plin de benzina in aproximativ primii 50 de km pot sa spun ca stiu cam cum e sa fii gazat. wacko.gif
byte
Salutare,
din pacate am si eu probleme cu mirosul de benzina sad.gif. Weekend-ul asta am fost plecat din localitate si a inceput sa miroase a benzina in masina. Ce am observat este ca miroase numai cand geamul este deschis ... este foarte ciudat. Daca e inchis geamnul si am doar aerisirea deschisa nu miroase. Problema mare nu este acum ci la vara ....
Am verificat la motor si nu exista nici o picatura de benzina, am verificat de asemenea si traseul de la rezervor pana la motor si nimic.
Stie cineva de unde ar putea sa fie? O sa incerc azi sa dau jos scutul sa ved daca nu curge acolo.
Rezervorul este nou ( sa fie de beak? smile.gif )
Dacia mea este o berlina din 90.
Ov
@burghiu
ia spune-mi tu daca nu cumva in pompa de benzina din rezervor intra 2 furtune de benzina. Daca e asa, atunci sa stii ca ar trebui sa fie 3, si anume tur, retur, si recircularea vaporilor. Nu toate berlinele pe injectie au si sistemul de recirculare (a mea nu are), prin urmare romanu' a astupat al 3-lea stut (care e marcat cu V). N-ar fi o problema ca l-a astupat, problema e ca nu a mai pus si buson ventilat la rezervor, prin urmare se creeaza presiune (cu plus, cu minus, nu ma intereseaza) si mai devreme sau mai tarziu rezervorul o sa se cam sparga in dreptul lipiturilor si o sa-ti puta a benzina in masina.

Rezolvarea romaneasca: dai o miiiica gaurica in buson, sau ii tai garnitura (pe raza) vreo 2 mm.

citeste si pe topicul de dacia pe injectie, ca s-ar putea sa fie aceeasi problema si la tine.
byte
dacia mea nu este pe injectie ... pentru cazul asta aveti ceva idei?
burghiu
QUOTE(byte @ 18 Apr 2006, 17:47)
Salutare,
din pacate am si eu probleme cu mirosul de benzina sad.gif. Weekend-ul asta am fost plecat din localitate si a inceput sa miroase a benzina in masina. Ce am observat este ca miroase numai cand geamul este deschis ... este foarte ciudat. Daca e inchis geamnul si am doar aerisirea deschisa nu miroase. Problema mare nu este acum ci la vara ....
Am verificat la motor si nu exista nici o picatura de benzina, am verificat de asemenea si traseul de la rezervor pana la motor si nimic.
Stie cineva de unde ar putea sa fie? O sa incerc azi sa dau jos scutul sa ved daca nu curge acolo.
Rezervorul este nou ( sa fie de beak? smile.gif )
Dacia mea este o berlina din 90.
*


Adevarul este ca ai foarte mare dreptate referitor la miros atunci cand deschizi geamul, dar la mine din pacate nu este nevoie sa dechid geamul ca sa miroasa asta ca sa nu spun ca daca mai dechid si geamul deja o iau razna wacko.gif
burghiu
QUOTE(Ov @ 18 Apr 2006, 17:54)
@burghiu
ia spune-mi tu daca nu cumva in pompa de benzina din rezervor intra 2 furtune de benzina. Daca e asa, atunci sa stii ca ar trebui sa fie 3, si anume tur, retur, si recircularea vaporilor. Nu toate berlinele pe injectie au si sistemul de recirculare (a mea nu are), prin urmare romanu' a astupat al 3-lea stut (care e marcat cu V). N-ar fi o problema ca l-a astupat, problema e ca nu a mai pus si buson ventilat la rezervor, prin urmare se creeaza presiune (cu plus, cu minus, nu ma intereseaza) si mai devreme sau mai tarziu rezervorul o sa se cam sparga in dreptul lipiturilor si o sa-ti puta a benzina in masina.

Rezolvarea romaneasca: dai o miiiica gaurica in buson, sau ii tai garnitura (pe raza) vreo 2 mm.

citeste si pe topicul de dacia pe injectie, ca s-ar putea sa fie aceeasi problema si la tine.
*


Cat se poate de corect, dar la mine la rezervor in afara de cele 2 furtune ( tur, retur ) mai este un cot mic care este astupat. Mai in fata exista un " capac " din care mai iese un furtun iar daca despre acel furtun este vorba atunci inseamna ca este ok daca nu inseamna ca nu e ok.Presiunea ( cu minus ) in rezervor se forma de cand am luat-o eu de la 0 km si spun asta pt ca de fiecare data cand alimentam si desfaceam busonul de la rezervor isi tragea aer "cat China". Am incercat sa fac un mic sant la garnitura de la busonul de la rezervor si surpriza mare la fiecare curba la dreapta pierdeam mai multa benzina dacat as fi consumat si atunci am intors garnitura si nu mai pierd. Cand am fost cu masina in service pentru ca m-a ciocanit o doamna ( asta s-a intamplat atunci cand a nins cel mai rau in Buc ) in spate, cred ca mi-au dat jos rezervorul si au luat si ei un pic de benzina ca de suntem romani si cred ca ori nu au pus toate garniturile ori au pus aiurea garnitura de etansare si " zice mintea mea in gandu' ei" ca odata scoasa o asezi mai greu sau deloc. Azi la ora 5 sunt programat in service si daca se rezolva ceva am sa va anunt ce si cum s-a rezolvat. Va multumesc tuturor pentru ajutor. smile.gif
Ov
amicul care a avut masina mea inainte, a schimbat 2 rezervoare pe tema asta (a depresiunii din rezervor). Intr-adevar e nasol la tine la break ca e posibil sa-ti curga benzina la curbe (daca ai multa, ca daca ai putina, banuiesc ca ti se opreste motorul cum face si a mea 04.gif).

Referitor la stut-ul ala astupat, daca scrie V in dreptul lui, atunci ala e, si tb sa practici o mica "ceva" in buson
burghiu
QUOTE(Ov @ 19 Apr 2006, 14:24)
amicul care a avut masina mea inainte, a schimbat 2 rezervoare pe tema asta (a depresiunii din rezervor). Intr-adevar e nasol la tine la break ca e posibil sa-ti curga benzina la curbe (daca ai multa, ca daca ai putina, banuiesc ca ti se opreste motorul cum face si a mea 04.gif).

Referitor la stut-ul ala astupat, daca scrie V in dreptul lui, atunci ala e, si tb sa practici o mica "ceva" in buson
*


Pana la urma sa inteleg ca acel stut trebuia sa se continue cu un furtun care sa iasa undeva in afara sau in busonul de la rezervor trebuie sa fac o gaurica, sau sa-l schimb cu un model care are supapa sau un sistem de aerisire.
byte
Salutare,

o veste buna, eu am reusit sa rezolv problema. Era de la garnitura de la plutitor. Cei care au schimbat rezervorul nu s-au obosit sa schimbe si garnitura si piulita care fizeaza plutitorul in rezervor.
Le-am schimbat si acum totul este in regula biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.