Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme la franare....
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Abe
Salutare!

Are cineva idee care este solutia problemei mele? Iata o mica descriere: atunci cand pun frana imi scade mult turatia motorului pana acolo incat cateodata mi se opreste motorul. Am o Dacia Nova din '97.


Aveti idee de la ce poate fi?


Va multumesc.
LYM
doar la relanti ?
Incearca sa maresti un pic avansul.
Abe
QUOTE(LYM @ 4 Apr 2006, 21:44)
doar la relanti ?
Incearca sa maresti un pic avansul.
*




Oricand, nu numai la relanti. Si in mers daca pun frana mai tare sa opresc scade turatia foarte mult iar uneori chiar mi se opreste motorul.
argon
Membrana de la servo o fi fisurata, sau trage aer fals pe undeva furtunul.

Am si eu o intrebare, in sonda pompei de frana intra un fir, dar lagga firul ala mai e unul...unul din ele are papucul alb si drept, celalalt il are negru si cotit la 90 de grade. care stiti, sau uitato-va va rog care intra in sonda, ca am descoperit ca la mine nu intra niciunul, atarna amandoua, si nu stiam de ce prinde numai spatele..era pompa in avarie blush.gif
nvp_playboy
Furtunul se leaga de servofrana printr-o piesa de plastic, poate fi rupt sau neetans.
In capatul celalalt datorita tenperaturii mari, furtunul poate fi iarasi neetans pe srut.

Alte cauze pot fi strangerea insuficienta a carburatorului, aspirarea aerului fals pe la gura de aer a carburatorului, un reglaj incorect al aprinderii-carburatiei, ceea ce face motorul foarte sensibil la orice depresiune de aer.
diaconuliviu
Omul afirma ca doar atunci cind frineaza i se opreste motorul. Daca ar fi furtunul, supapa ar avea probleme continuu.
Asta inseamna ca numai traseul de vacuum deschis dupa apasarea pedalei este compromis.

Poate fi, dar mai putin probabil, garnitura fisurata-dar putin, incit la deplasarea ei fisura sa "se caste" sau acea supapa-disc neetansa.

Pt ABE:
Daca are cine-ti demonta servo sa se uite in el, bine, daca nu, mi-e tare teama ca va trebui schimbat.

Fa o proba: scoate supapa din corpul servo, obtureaza-i acel orificiu, porneste motorul - iti recomand sa fii pe o strada slab circulata - si urmareste ce se intimpla. Daca problema dispare atunci cind frinezi, e servo. Daca nu, posibil scurt pe traseul conductorilor electrici de la lampile frinare, care iti scad turatia mult. Asta doar daca e combinata cu sigurante improvizate.
bertro
QUOTE(argon @ 5 Apr 2006, 07:17)
Membrana de la servo o fi fisurata, sau trage aer fals pe undeva furtunul.

Am si eu o intrebare, in sonda pompei de frana intra un fir, dar lagga firul ala mai e unul...unul din ele are papucul alb si drept, celalalt il are negru si cotit la 90 de grade. care stiti, sau uitato-va va rog care intra in sonda, ca am descoperit ca la mine nu intra niciunul, atarna amandoua, si nu stiam de ce prinde numai spatele..era pompa in avarie blush.gif
*



La sonda ICP pune-l pe ala cu papucul drept. facand analogie cu situatia de la Nova mea, celalalt e pt sonda din capacul borcanasului de frana (daca ai asa capac cu sonda).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.