Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme mari
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Bejenaru Ionut
Slutare baieti.Am iar probleme cu harbul meu sad.gif din aceasta cauza am tras masina pe dreapta.Am p[robleme cu , cutia de viteze.Am fost acum o saptamana la tara cu ai mei.Pna acum nimic neobisnuit dar de acum in colo incepea patrea "buna".Dupa o trecere la nivel cu calea ferata mi s-au bocat rotile asa din senin.Am reusit sa o trag pana la bunica in curte unde am desfacut cutia de viteze constatand cu stupoare ca mi se sparsese satelitii.Am cumparat grupul cu totul (nu era nou), l-am schimbat , am montat cutia pe motor dat cand sa bag in viteza nu mai vroia decat in titezele 1,2 si masalier, iar cand reuseam sa bag intr-una din aceste viteze cand incercam sa dau drumul la ambreiaj murea motorul iar rotile nu se invarteau.Culmea e ca atunci cand am capacul din spate dat jos si trag de tije imi intra in toate vitezele si daca invart de arborele primar cutia functioneaza si atunci cand o montez pe masina nu mai vrea.Va rog ajutati-ma ca nu mai stiu ce sa-i fac.Nu imi mai ramane de facut decat sa torn pe ea u bidon de benzina si sa-i dau foc.
george_fusneica
salut. acum vreo jumatate de an am auzit de la cineva pe care il transportam in daciutza mea din 82 ca nu e bine sa schimbi viteza atunci cand treci peste caile ferate sau liniile de tramvai ca se blocheaza cutia de viteze... tu ai fi primul caz care poate asocia cele doua intamplari intre ele..... in rest, cu reparatia nu ma pricep.... cel mai bine, daca e vorba de cutie, e sa mergi la un mecanic.....
amc
Ca fapt divers cand ai schimbat diferentialu ai pus si pinionul original al coroanei?
Poate ai uitat sa pui, rondelele de reglaj de pe arborele primar, secundar
riderontornadoes
rezolvarea poate fi ceva mai simpla. iti dau eu o cutie in 4 cu 500 de mii. in buc.
Ford_V6
nu ai strans cumva piulitele de reglaj de la grup ( alea cu semeringurile pe ele ) foarte tare ????
Bejenaru Ionut
QUOTE(riderontornadoes @ 8 Apr 2006, 11:58)
rezolvarea poate fi ceva mai simpla. iti dau eu o cutie in 4 cu 500 de mii. in buc.
*



Nu mersi.Din cate stiu eu sistemul de prindere pe sasiu la cutiile cu 4 trepte e diferit de cel de la cutiile cu 5 si in plus daca as schimba cutia mea cu una cu 4 trepte trebuie sa schimb si placa de presiune cu discul de ambreiaj ca la cutiile cu 5 trepte cele doua componente sun mai mari.
Bejenaru Ionut
QUOTE(amc @ 8 Apr 2006, 11:06)
Ca fapt divers cand ai schimbat diferentialu ai pus si pinionul original al coroanei?
Poate ai uitat sa pui, rondelele de reglaj de pe arborele primar, secundar
*




Grupul pr care il cimparasem nu era nou si de aceea am schimbat numai oala pe care se prinde coroana si unde se gasesc satelitii.Deci nu are de ce sa nu se potriveasca pinionul cu coroana.

diaconuliviu
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 7 Apr 2006, 19:11)
[...] 1,2 si masalier, iar cand reuseam sa bag intr-una din aceste viteze cand incercam sa dau drumul la ambreiaj murea motorul iar rotile nu se invarteau.[...]

Ia zi matale, dai drumul la ambreiaj cu motorul turat sau mai neturat?
Daca si cu el turat face asa, posibil blocaj. Daca cu el turat pleaca greoi, apasa matale pe schimbator, ca si cum ai vrea marsarier, muta putin stinga si baga treapta 1. Daca gasesti treapta 1 acolo, timoneria dereglata(de cind ai pus cutia) sau acea bieleta cu tampoane pusa cumva invers?
Bejenaru Ionut
QUOTE(diaconuliviu @ 8 Apr 2006, 19:56)
Ia zi matale, dai drumul la ambreiaj cu motorul turat sau mai neturat?
Daca si cu el turat face asa, posibil blocaj. Daca cu el turat pleaca greoi, apasa matale pe schimbator, ca si cum ai vrea marsarier, muta putin stinga si baga treapta 1. Daca gasesti treapta 1 acolo, timoneria dereglata(de cind ai pus cutia) sau acea bieleta cu tampoane pusa cumva invers?
*




Si cu motorul turat moare.Am uitat sa mentionez ca atunci cand e pe liber rotile se invart.
diaconuliviu
Rotile se invirt si cu capacul cutiei demontat?
Eu cred ca atunci cind montezi capacul iti intra intr-o treapta si permite si cuplarea altei trepte, ceea ce ma duce cu gindul la mecanismul de zavorire.
Sau, poate ai montat ceva gresit, incit un sincron atinge permanent un pinion.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.