nu e nici 14 nici 10 ci vre-o 7
nu-l ataca ci-l "otraveste" adica plumbul face nu stiu ce reactie cu metalele "nobile" din catalizator si acesta nu mai face reactiile normale cu noxele. In nici un caz nu se "infunda".
pe langa catalizator, cica se mai trosneste si sonda lambda.
"injectoarele", defapt unul singur ca d'aia-i zice monopunct nu se infunda cu plumb ca doar benzina cu plumb nu-i aditivata cu alice
si ideea ca masinile pe injectie trebuie alimentate cu benzina fara plumb nu e corect expusa. Corect ar fi: masinile dotate cu CATALIZATOR trebuie alimentate cu benzina FPB.
Am exemple de masini pe carburator care au catalizator (renault 25 -> exista varianta pe carburator care are catalizator, exista intr-adevar si injectie pe 25 dar am vazut/mers cu 25 cu carb si catalizator) cum am exemple de masini pe injectie fara catalizator (primele cielo-uri si espero-uri care mergeau cu benzina fix normala aka cu plumb)
oricum s-a zis destul pe aici, initiatoarea e rugata sa foloseasca pompa (in general) verde, sau sa intrebe pe careva de pe acolo care e benzina FARA plumb.
in cazul in care a bagat cu plumb, o sa vada la ITP ca n-o sa-i mai iasa noxele in parametrii (Euro 2 la berlina pe injectie) si o sa faca topic nou sa intrebe ce poate sa faca in acest caz.
noapte buna.