sorin43
30 Jan 2004, 08:50
Poate sa ma ajute si pe mine cineva in aceasta problema?
mi se intampla ca dupa 150 km parcursi motorul sa mearga in 3.
se afuma o singura bujie cea de la cilindrul 3. celelalte sunt curate si merg perfect.
de la bujie nu este pentru ca am incercat si cu alte bujii si se intampla la fel.
Fisa, capac, rotor :wink:
sorin43
30 Jan 2004, 09:07
da mananca si un pic de ulei dar nu exagerat.
de la fise capac nu e ca am schimbat fisele intre ele, am vreo 2 capace de rezerva si tot acelasi lucru. aceeasi bujie
Supapa busita ????
Cind incepe sa-ti mearga-n 3, incearca sa scoti bujia respectiva sa vezi daca-ti mai da scinteie. Daca-ti da scinteie...... nasol moment. Ulei s-ar putea sa-ti manince din cauza semeringurilor de supapa (daca ai asa ceva)..... Incearca si da amanunte!
Dea Domnu sa nu fie vreo supapa :? .
Din pacate rezolvarea e doar pe vazute (masurat compresia, verificat aprinderea, deci service)
Succes
Cati kilometri are motorul?
Maverik
30 Jan 2004, 09:15
Întreb și io, poate că rezolvă și problemele altora:
Cum se concluzionează că bobina este defectă?
Pai, benzineste, invirteste, da nu scinteieste. Asa cind e moarta-moarta.
Daca e doar la metastaza, atunci intrerupe (dar nu doar pe un singur cilindru :wink: ) dupa ce se incalzeste :!:
sorin43
30 Jan 2004, 09:46
e motor de tip vechi fara garnituri la supape. din cate am vazut eu ca si pseudospecialist nu pare a fi nimic neregula cu supapele uitandu-ma la culbutori si tacheti.
motorul e relativ nou adica vreo 10000km facut set . stie cineva daca poate fi impuscata garnitura de chiuloasa numai in dreptul uni cilindru? a auzit cineva de asa ceva?
Maverik
30 Jan 2004, 09:47
QUOTE
...benzineste, invirteste, da nu scinteieste. ....
Mulțam tare !!!
Tare dragă mi-o fost expresia asta de câte ori am auzit-o !!!
fion98
30 Jan 2004, 11:51
ieu o stiam altfel:
benzineste, scanteieste dar nu porneste.
Da aia nu e bobina
:wink:
bogdan_o
30 Jan 2004, 15:42
QUOTE
benzineste, scanteieste dar nu porneste.
Vezi poate ai frana de mana trasa.
nu porneste
nu ca nu pleaca de pe loc
adumitrachy
2 Feb 2004, 12:09
Eu am avut exact aceeasi problema shi era o supapa dusa. Nu e nici o problema. Te sfatui sa te duci la daewoo (eu am fost la daewoo in is shi mi-au facut treaba baietii de nota 10 ++++; ) , pt ca nu e nici scump , iti lucreaza bine shi repede .
Adumitrachy, tu vorbesti de Comat Service de la BJATM sau de ala din Pacurari?!
Omu' e la Bucuresti :wink:
Sorine daca ii dai de cap sa scrii aici ce ai gasit ca si a mea face la fel....eu, deocamdata, m-am limitat la a schimba bujia in cauza. Da' sa stii ca si la motoarele mai vechi ai "garnituri" la supapa. Numai ca nu sunt garnituri ci neste bucsi. Si poate sa pape ulei pe acolo.
adumitrachy
2 Feb 2004, 17:14
Ma refeream la Daewoo din Pacurari.
Serediuc
3 Feb 2004, 11:04
vezi ca am avut si eu o problema de genul asta si spre surprinderea mea mecanicul a umblat la servofrana :)). A spus omul ca aveam un furtun si capacul de la servo crapat si cica din cauza asta aveam si eu motor in 3 bujii. Cica este o pb. tipica pt daciile cu servofrana .
Maverik
3 Feb 2004, 11:16
QUOTE
........... A spus omul ca aveam un furtun si capacul de la servo crapat si cica din cauza asta aveam si eu motor in 3 bujii. .............. .
:shock: :shock:
Apăi mai auzât-o oarecine așe ceva ???
Explicații aveți la treaba asta ? De ce numa o bujie o fost afectată ? Rogu-vă mă lămuriți și pe mine !!!
Serediuc
3 Feb 2004, 14:40
man si eu am facut tot asa :roll: da.....
daca asa a zis nea' meseriasu ....
Este si normal sa mearga neregulat cind ai asa ceva - furtun sau membrana fisurata - pentru ca trage aer fals pe acolo in cilindri.
Maverik
3 Feb 2004, 14:55
ok, pricep chestia cu aerul fals, dar cum se explică faptul că afectează un singur cilindru ?
Se manifestă la fel și în cazul în care membrana de la servofrână este pe ducă/fisurată ?
sorin43
5 Feb 2004, 12:12
solutie nu sa gasit. Umblu cu o bujie curata si o schimb din cand in cand. Parca acum de cand s-a mai incalzit un pic afara am "autonomie mai mare"
in rest toate bune. oi vedea cand desfac prima oara motorul bucati.
Incearca sa faci urmatoarea smecherie (eu am facut-o).
1)De capatul fisei care se introduce pe bvujia defecta leaga niste litze (10-15) dintr-un cablu dezizolat, formand in acest fel un fir de ~5 cm
2) de capatul acestui fir legi un nasture de plastic cu 2 sau 3-4 gauri.
3)de gaura opusa legi iar un fir din litze...pe cre in final il atasezi la bujie.
in acest mument vei ontine o scanteie mai puternica si problema ta s-ar putea rezolva.
Maverik
8 Feb 2004, 19:29
:shock: :shock: :shock:
Păi în felul ăsta, sub capotă o să fie un adevărat foc de artificii !!! Nu ?
Asta nu afectează inductanța fișei, care știu că este f bine calculată ?
r@zvan
12 Feb 2004, 16:21
e posibil sa fie de la servo, dar in cazul acesta se afuma bujia 2 (este cea mai aproape de stutul unde vine montat furtunul de la servo ) :!:
ai o supapa uzata sau scaunul de pe chiulasa este uzat ari admisie ,ori evacuare,nu lua supapa noua caci nu faci nimic daca nui faci scaunu,exista o [terapie]se da chiulasa jos se scoate supapa care este uzata[se verifica turnand benzina ,si vezi pe la care pierde]iei un tub de pasta de facut scaun la supape se scoate arcul si cu un furtun se face legatura antre coada supapei si spiralul bormasinei se da cu pasta de slefuit pe scaunul chiulasei si supapa si se anvarte cu bormasina vreo 15 min cu miscari de fata spate [si altfel ai facut supapa]ai putea sa te duci la freza da dai cam 800000 lei si tile face pe toate 8)
Vezi cum sta cu compresia cilindrul 3 ...
Daca e OK, atunci verifica garnitura de etansare galerie admisie - chiulasa !
chestia cu nasturele se fac la motoarele moarte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.