Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: smantana peste tot
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ionutz_ro23
in capacul pe unde se baga ulei am de 2 degete o substanta ca si smantana. la fel si in T-ul de la carburator si in furtunele ce intra in T.
am schimabat de 0 luna uleiul ( am pus mobil) si tot asa aimi apare substanta aia.
ce poate fi si ce se poate face in cazu asta?
argon
Sa faci drumuri mai lungi, sa mergi cu motorul la regimul normal de temperatura.
Cand simti ca nu mai sta la relanti, baga o frana de motor.
madcos
condensul,bata-l vina.nu este nimic nou si anormal.asa se intampla cand este rece.
ionutz_ro23
o fi si condensul dar cineva mi-a zis ca-i dusa garnitura de chiuloasa. ulei nu am in borcanu de expansiune si nici nu sufla aer in el.
prea mult condens intr-o saptamana -2. ii adevarat ca fac drumuri scurte cu masina dimineata cand ii mai rece ( maxim 2 km)
argon
QUOTE(ionutz_ro23 @ 16 Apr 2006, 12:21)
ii adevarat ca fac drumuri scurte cu masina dimineata cand ii mai rece ( maxim 2 km)
*




asa se explica, ti-am zis, e condens, lasa garnitura de chiulasa daca nu scade apa in borcan.
Dreamer
Condensul apare de la drumurile foarte scurte cand motorul nu are timp sa se incalzeasca la temperatura normala de functionare si sa ramana o perioada destul de indelungata in acel regim termic, pentru disparitia condensului.
Recomandarea mea, este ca odata pe saptamana sa faci cel putin un drum lung pentru a scoate acel condens din motor.
Acea smantana este normala din motivele explicate mai sus, sa sti ca nu ai probleme cu garnitura de chiuloasa ... cei care zic ca ... acesta ar fii motivul, sunt doar prost informati. Acea smantana este un fenomen care apare la toate masinile care sunt folosite in conditiile mai sus mentionate.
aldo75
aceeasi problema o am si eu....de cand am schimbat uleiul.inainte aveam lubrifin super 4 (multumit ce sa zic : presiune ok, consum de ulei scazut).am schimbat cu elf 20w50 - azi e doua oara in 4 zile cand face smantana de nu mai tine relantiul de nici o culoare (parca si presiunea era mai buna la lubrifin cand era motorul incins) mad.gif
argon
QUOTE(aldo75 @ 17 Apr 2006, 08:46)
aceeasi problema o am si eu....de cand am schimbat uleiul.inainte aveam lubrifin super 4 (multumit ce sa zic : presiune ok, consum de ulei scazut).am schimbat cu elf 20w50 - azi e doua oara in 4 zile cand face smantana de nu mai tine relantiul de nici o culoare (parca si presiunea era mai buna la lubrifin cand era motorul incins) mad.gif
*




relantiul nu tine, pentru ca se infunda furtunul de recuperare al vaporilor, baga o frana de motor, si se va desfunda.
Asta e solutia..frana de motor cand nu mai tine relantiul..succes garantat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.