Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Repriza slaba la accelerare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
EUROPE_
Am deschis topicul acesta in speranta ca imi ve-ti da sfaturi care sa-mi fie de ajutor. Porblema mea este ca, pornesc motorul, si daca vreu sa accelerez brusc, motorul isi mentine turatia de relantiu, ba chiar mai mult da sa se opreasca... dry.gif .
Asta se intampla la rece, la cald, parca mai are tragere, se accelereaza.
Si chiar si la cald, da sa se opreasca daca deschid clapeta de acceleratie la maxim brusc... stiti voi... dry.gif. Va rog ajutati-ma, credeti ca ar putea fi avansul vacuumatic???
marius-gabriel
e normal sa iti faca asa cu motorul rece.
daca ii tragi socul mai face?
argon
nu e de la avansul vacumatic, eventual cel static, dar mai degraba suna a plutitor carburator intepenit/nivel mic.
Dyda
QUOTE(argon @ 17 Apr 2006, 06:40)
nu e de la avansul vacumatic, eventual cel static, dar mai degraba suna a plutitor carburator intepenit/nivel mic.
*



Sau/si membrana pompa sprit fisurata, sau /si giscan infundat
EUROPE_
Pai cred ca ar trebui sa mentionez, ca, pompa de sprit functioneaza, avansul static este la 0 grade ( in limitele normale ), iar nivelul in camera de nivel constant nu este la 7 mm, cred ca este pe la vreo 8-9, poate chiar 10mm.... sad.gif
Deci ce credeti ca ar putea fi???
A si inca ceva, cand pornesc motorul, scot furtunelul acela de la avansul vacuumatic, motorul nu isi schimba mersul.... asta ma cam pune pe ganduri ca ar putea fi avansul vacuumatic... deci voi ce credeti?
argon
QUOTE(EUROPE_ @ 17 Apr 2006, 10:10)
Pai cred ca ar trebui sa mentionez, ca, pompa de sprit functioneaza, avansul static este la 0 grade ( in limitele normale ), iar nivelul in camera de nivel constant nu este la 7 mm, cred ca este pe la vreo 8-9, poate chiar 10mm.... sad.gif
Deci ce credeti ca ar putea fi???
A si inca ceva, cand pornesc motorul, scot furtunelul acela de la avansul vacuumatic, motorul nu isi schimba mersul.... asta ma cam pune pe ganduri ca ar putea fi avansul vacuumatic... deci voi ce credeti?
*




Scoti furtunul de la vacum cu motorul cald, la rece nu se vede, si turatia nu scade mult.
Cel mai bine trage aer pe furtun si vezi daca se misca in delco platoul platinii mobile. Cand nu mai tragi trebuie sa revina in pozitia initiala,
Dar oricum nu are legatura ala cu problema ta, vacumaticu e pentru altceva, eu am mers mult si bine fara furtunu ala, si nici macar nu mi-am dat seama biggrin.gif , dar a consumat putin mai mult masina.
bertro
QUOTE(EUROPE_ @ 17 Apr 2006, 10:10)
iar nivelul in camera de nivel constant nu este la 7 mm, cred ca este pe la vreo 8-9, poate chiar 10mm....
*

ai grija ca nivelul in CNC e cu atat mai mic cu cat distanta la plutitor e mai mare. daca ai pus 10 mm, inseamna ca ai miscorat nivelul in CNC! ergo problemele de care spui.
EUROPE_
Nu stiu ce sa mai fac, am inlocuit bujiile, capacul de la delcou, platinile, trebuie sa spun ca merge si neregulat la relantiu, trepideaza ( nu am turometru ), dar primul lucru pe care il voi face e sa relgez CNC, si apoi (iar....) avansul static...Sper sa mearga huh.gif
Cand pornesc motorul, nu se aude nici o bataie, dar pe masura ce se incalzeste, incepe sa bata culbutorii... ma gandesc ca de aici ar putea sa mearga neregulat.
Oricum multam pt sfaturi biggrin.gif
EUROPE_
Am controlat CNC, si era exact asa cum scrie in carte, am re-reglat, tot, si iar avansul static. Cand am pornit, tot asa facea , nu se accelera, dupa ce s-a mai incalzit motorul, reuseam sa o accelerez, dar dupa ce o acceleram se oprea si motorul, am rezolvat problema, am curatat jiclorul de mers la relantiu, si nu mai facea asa. Astept sa se raceasca motorul, sa vad daca mai face asa si la rece mad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.