Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se opreste motorul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
zax
Iata cum sta treaba:
Pornesc motorul dimineata, dupa rutina cunoscuta: trag shocul, dau la cheie, motorul porneste (nu la sfert dar multumitor) dupa care imping shocul pana aduc turatia la 900-950. Plec de pe loc iar cand incep sa intru in trafic incepe nebunia; motorul s-a incalzit un pic (acul este undeva intre 0 si prima linie - cred ca 40gr), iar acum nu mai vrea sa stea la ralanti nici batut. Cum iau piciorul de pe acceleratie sa franez, cum se opreste. daca trag shocul mai tare fie creste turatia spre 1500 (daca stau pe loc) fie se simte in acceleratie ca e innecata. Practic, ca sa stea pornita trebuie sa o tin din acceleratie. Dupa ce se incalzeste nu mai am probleme. Oace ce-o fi? Sa sun si eu la Dacia Asistenta? blink.gif
danelu
introduci socu treptat pe masura ce se incalzeste motoru,
argon
Mai foloseste cineva socul acum???
Eu il folosesc cand e mai frig de -5 grade, in nici un caz pe vremea asta ca omor motorul, oricum porneste perfect fara.
zax
QUOTE(danelu @ 17 Apr 2006, 15:11)
introduci socu treptat pe masura ce se incalzeste motoru,
*



Pai crezi ca il imping pe tot odata? Am masina asta de trei ani dar face asa de vreun an jumate. Stiu cum trebuie inmpins si cat. Treaba e ca dupa ce incepe sa se incalzeasca eu trebuie sa il trag. La inceput am crezut ca din cauza acceleratiei si a vacuumului se deschide clapeta de shoc dar nu e asa, si iata de ce: stau pe loc si reusesc sa reglez din shoc turatia de ralanti la 900. Dupa cateva secunde (fara sa ii fac nimic) incepe sa se accelereze si trebuie sa imping shocul; si surpriza: daca nu accelerez motorul se opreste. Am relat si turatia de ralanti din surubul de acceleratie dar cand se incalzeste trebuie sa trag pe dreapta si sa il desfac.
argon
furtunul de recuperare a vaporilor e infundat cu pasta alba, curata-l , inclusiv duza si vezi atunci.
Dyda
Acelasi fenomen la-m avut ( si-l mai am ). Dupa ce am suflat carburatorul, am schimbat membrana sprit, desfundat giscan ( parca avea prostata , asa imprastia jetul cind sprituiam),reglat nivel, si alte reglaje, fix 3 luni a mers brici dupa care iar a aprut saracia. Nu mai am chef sa mai surubaresc la carburator caci astept REMAT-ul si apoi loganul
In concluzie ai bube la carburator + aprindere. Daca te pricepi fa-l singur , daca nu, ia un priceput sa-ti faca cele de mai sus si mai povesteti...
danelu
eu si acum o pornesc cu socul tras, porneste si fara soc dar trebue sa o tin din pedala
mastertech
verifica furtunul ala ce iese din "T-ul" de la carburator spre galerie si vezi daca cumva nu a disparut diuza de acolo(a fost aspirata sau eu stiu ce..mie mi s-a intamplat). Daca e asta schimba-l cu unul nou cu tot cu diuza(1,6 RON).
FLP
QUOTE(danelu @ 17 Apr 2006, 16:03)
eu si acum o pornesc cu socul tras, porneste si fara soc dar trebue sa o tin din pedala
*




Aceeasi problema si eu ... what should I do ?
EUROPE_
QUOTE(danelu @ 17 Apr 2006, 14:03)
eu si acum o pornesc cu socul tras, porneste si fara soc dar trebue sa o tin din pedala
*


pai tot aceeasi problema o am si eu.... mad.gif , este foarte enervant, sa stai sa o spritui mereu pana se incalzeste putin, ca daca nu fac asta se opreste, foarte neplacut...
FLP
Chiar nu stie nimeni ? Renuntam la carburatie ???
zax
QUOTE(mastertech @ 17 Apr 2006, 20:37)
verifica furtunul ala ce iese din "T-ul" de la carburator spre galerie si vezi daca cumva nu a disparut diuza de acolo(a fost aspirata sau eu stiu ce..mie mi s-a intamplat). Daca e asta schimba-l cu unul nou cu tot cu diuza(1,6 RON).
*



S-a facut! Adica am schimbat furtunul in cauza cu tot cu duza pentru ca am ceva apa in ulei (de la alta problema) si in consecinta spume in capacul de chiulasa si implicit si pe furtunul despre care vb. A facut la fel. Atunci l-am tras afara si am mers asa o perioada; desi scade turatia destul de mult cel putin nu s-a mai oprit. Am sperat ca s-a rezolvat dar azi si ieri (a fost ceva mai frig) s-a oprit iar. Asa ca desi spumele alea care ajung in galerie au o oarecare influenta, nu e numai asta. Asa ca, precum spunea si Dyda, trebuie schimbata.
In legatura cu shocul, nici nu-mi pun problema sa plec fara el. Seara, cand plec spre casa porneste dar tot trebuie sa-l trag ca da in nas la fiecare accelerare, insa dimineata nici prin cap nu-i da sa porneasca fara. Iar de consum nu mai vb. De pe 13 aprilie si pana ieri - consum mediu 10.8%, in conditiile in care merg dimineata si seara cand traficul nu e chiar f aglomerat. Plus de asta ultima saptamana a fost chiar foarte liber.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.