Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator dublucorp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
MECCA
@tmkrf- multumesc pentru sfat, daca imi poti spune si cum pot gasi un kit de reparatie pentru el...sau macar ce model de SOLEX este, m-ai ajuta foarte mult
iuliano_smile
Acela este Solex 32 eisa. Mai multe informatii gasesti aici http://www.daciaclub.ro/Carburator-Solex-32-EI-t58057.html wink.gif

Am si eu o intrabare. Am facut rost de un carb Weber 32 DARA 38. Sa il pastrez pe aceasta, sau imi recomandati ceva mai bun.
Mentionez ca, carbul este complet.
DannY_SmekeruL
buna seara baieti.am si eu o mica/ mare problema.de curand am facut rost de doua carburatoare incomplete un weber 32 dara 38 si de un weber 32/36 dara 6.weber-ul 32 dara 38 avea gaura pentru GPL data in corp,garnitura de la capac lipsa si partea cu socul nu o avea,iar weber-ul 32/36 dara 6 nu avea garnitura de la capac,capacul de la pompa de sprit, membrana de la pompa de sprit,arcul si cateva suruburi de la capac.Ce ma gandesc eu acum sa fac din doua unul bun.iau pompa de sprit impreuna cu membrana si arc de pe 32dara 38 si pun pe 32/36 dara 6, garnitura o fac din carton,apoi strang surburile si ma duc si il pun pe masina.Dupa ce am terminat de montat dau la pompa sa bage benzina in carburator dau cateva sprituri si pornesc.Masina porneste dar sta la 2500 rpm, iar daca incerc sa ii micsorez relantiul moare motorul.de la ce poate sa fie.
Atasez si cateva poze.
Multumesc
PS: in una din poze este incercuit un stut.acela unde il leg?
ydaniel
QUOTE(Minel @ 10 Nov 2009, 09:03)
Trebuie neaparat sa intru in posesia acestei piese , fara de care nu are rost sa il montez ....  daca este cineva si ma poate ajuta ..... unsure.gif
*


am avut si eu unu.
acuma este la tiberiu.

aia parca e capsula de dezinecare.nu mai stiu exact.
iuliano_smile
ydaniel esti pe aproape. Am intrat in posesia carbului weber si a unuia carfil. Carfilu avea o supapa vacumatica, care in momentul in care ai tras socu si tu ii dai blana, deschide socul ca sa intre mai mult aer.
mesteru surubel
foarte bune weberu 32 DARA am fost foarte multuminit cu motor de 1.6 peste 6.5 afara si 9 in oras nu sarea, il am de 2 ani pe masina dar anul acesta cum a venit frigul cum s-a dereglat sau nu stiu ce a patit dar a inceput sa consume in prostie sub 16 in oras nu ma lasa si ce am mai observat ca nu il influenteaza mersu in exterior sau in oras consumu e identic. Socu am observat ca lucreaza corect , ce pot sa spun e ca am observat garnitura de la capac putin ciupita dar nu cred ca ar fi din cauza ei , se pricepe cineva la modelul acesta de carburator si ce s-ar putea face sa nu mai consume chiar atat de mult
iuliano_smile
Teai jucat cumva cu surubul de deschidere a clapetei de pe corpul 2 nedumerire.gif ?
mesteru surubel
nu n-am umblat la nici un reglaj al lui , sa zic a avut o perioada de cateza saptamani in care a stationat masina si dupa ce am reluat-o la circulat zilnic au inceput si problemele cu consumul si nu stiu ce poate fi
iuliano_smile
Bagal la curatat.
ROBY 06-TFA
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 1 Jan 2010, 22:08)
buna seara baieti.am si eu o mica/ mare problema.de curand am facut rost de doua carburatoare incomplete un weber 32 dara 38 si de un weber 32/36 dara 6.weber-ul 32 dara 38 avea gaura pentru GPL data in corp,garnitura de la capac lipsa si partea cu socul nu o avea,iar weber-ul 32/36 dara 6 nu avea garnitura de la capac,capacul de la pompa de sprit, membrana de la pompa de sprit,arcul si cateva suruburi de la capac.Ce ma gandesc eu acum sa fac din doua unul bun.iau pompa de sprit impreuna cu membrana si arc de pe 32dara 38 si pun pe 32/36 dara 6, garnitura o fac din carton,apoi strang surburile si ma duc si il pun pe masina.Dupa ce am terminat de montat dau la pompa sa bage benzina in carburator dau cateva sprituri si pornesc.Masina porneste dar sta la 2500 rpm, iar daca incerc sa ii micsorez relantiul moare motorul.de la ce poate sa fie.
Atasez si cateva poze.
Multumesc
PS: in una din poze este incercuit un stut.acela unde il leg?
*


Se leaga la evacuare gaze carter.Furtunul ce iti iese din capacul culbutorilor.Iti spun maine mai sigur,ca nu mai stiu care si cum vin.

Poate vor fi utile cuiva pozele.
payty
QUOTE(mesteru surubel @ 2 Jan 2010, 00:22)
nu n-am umblat la nici un reglaj al lui , sa zic a avut o perioada de cateza saptamani in care a stationat masina si dupa ce am reluat-o la circulat zilnic au inceput si problemele cu consumul si nu stiu ce poate fi
*



ai avut noroc ca nu ti-a consumat mult din start. am avut si eu unul pe masina. era de pe fuego 2.0 litri. - mare atentie la dimensiunea difuzoarelor pt ca weberele 32 DARA sunt in multe variante - la mine erau 26/26 cu clapete de 32. conteaza mult deoarece difuzoarele originale de pe motorul de 1600 sunt 22 si 23. evident pot fi alese carburatoare cu difuzoare mai mari, dar cum era la mine cred ca era cam mare. eventual un 23-24 sau 24-24.

intr-adevar, sunt facute bine carburatoarele astea, dar greu de reglat. suruburile clasice de amestec si deschidere clapeta, teoretic trebuiesc lasate in pace pt ca sunt sigilate din fabrica. ma exista si un al treilea surub de reglaj, ceva combinat intre aer si amestec. adica daca il deschizi, da si aer mai mult dar si benzina. daca mai umbli si la celelalte, atunci chiar l-ai dereglat de tot si incepe sa consume la greu.

in cazul lor nu cred ca se poate face un reglaj corect decat cu analizor de gaze.

@danny -
exista un circuit de by-pass in corpul I si practic oricat ai inchide clapeta de acceleratie, motorul tot trage aer pe acolo, doar ca e aer fals, neamestecat cu benzina, doar gaze din carter. e facut ca la relanti, sa traga pe acolo gazele din carter si sa nu mai faca ulei in carburator. orificiul are un jiclor calibrat si cred ca depinde de capacitatea motorului. daca orificiul e prea mare, trage prea mult aer pe acolo deci e imposibil de reglat relantiul. asa pateam si eu, pornea si statea la o turatie imensa - pe la 2000.

eu as astupa acel orificiu si as incerca sa fac clasic reglajul apoi.

pe urma, vezi ca priza vacuumatica a carburatorului (cea pt delcou) e la nivelul clapetei, deci la relanti nu ai vacuum la delcou. efectul e similar cu a scoate furtunelul la o dacie cu carburator carfil - merge mai prost la relanti. trebuie sa legi furtunelul de la delcou in alta parte, de exemplu faci un T la furtunul servofranei si il legi acolo, sau daca ai galerie de papuc, la unul din cele 2 stuturi de acolo. in plus trebuie astupat intr-un fel stutul de vacuum din carburator pt ca pe acolo va trage aer fals la turatii medii/mari.

mai era deranjant si modul de actionare a lui. este ca si WEBER 32 dir, adica trebuie modificat cablul de acceleratie in asa fel incat sa impinga, nu sa traga clapeta. eu nu am avut pe vremea aia dispozitivul cu parghie care se monta pe capacul culbutori asa ca am pus cablul in asa fel incat sa traga cumva din partea opusa. rezultatul a fost ca arcul de revenire trebuia sa fie foarte tare pt ca altfel ramanea clapeta de acceleratie deschisa. ajunsese acceleratia sa fie aproape la fel de tare ca un ambreiaj de masina mai noua.

Ce am facut eu e cam asa: in poza atasata, unde e sageata rosie se afla o gaura. la montajul original al acestui carburator, cablul vine pe undeva pe sus si se prinde de canalul de langa gaura. in cazul de fata e imposibil de facut asa ceva pt ca acel cablu vine din alta directie. eu l-am bagat direct in gaura aia si l-am prins cu un surub. problema e acel arc de revenire de care ziceam care trebuie sa fie foarte tare si faptul ca acceleratia e foarte brusca, adica apesi putin pe acceleratie si se deschide mult clapeta. nu e ceva liniar cum ar fi in cazul in care carburatorul s-ar monta asa cum e pe fuego de exemplu.

cam de asta m-am lovit eu cand am avut weberul asta pe masina. in final l-am scos, ca sub 13% nu consuma. nu am facut test in afara, doar in oras. bujiile erau vesnic afumate desi motorul era nou si in perfecta stare de functionare.
DannY_SmekeruL
mersi payty.carburatorul este pus pe un ALPINE nu este pus pe motor de dacie.acum ma duc in garaj sa vad ce ii pot face, in cel mai rau caz ii schimb jiglerele cu unele de la 32dara 38 care sunt in stare buna de functionare.Multumesc pentru sfaturi.dupa ce vin din garaj va spun ce am rezolvat.
gaby-cta-ro
@ DannY_SmekeruL si payty : cum faceti sa ajungeti de aici
[attachmentid=1627580460]


la curatenia si luciul de aici
[attachmentid=1627580461]

???!!!
payty
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 2 Jan 2010, 11:13)
mersi payty.carburatorul este pus pe un ALPINE nu este pus pe motor de dacie.acum ma duc in garaj sa vad ce ii pot face, in cel mai rau caz ii schimb jiglerele cu unele de la 32dara 38 care sunt in stare buna de functionare.Multumesc pentru sfaturi.dupa ce vin din garaj va spun ce am rezolvat.
*




am vazut ulterior pozele si am vazut ca e pe alpine. deci s-a rezolvat din start problema cu cablul de acceleratie. legat de astupatul circuitului by-pass, eu as zice sa faci ceva reversibil, adica sa nu pui vreun lipici sau alta chestie acolo care sa nu se mai poata scoate. eu reusisem sa il fac sa aiba relantiul mai jos fara a astupa orificiul ala, dar nu era multumitor consumul.

carburatorul are doua stuturi in corpul superior. unul e pentru reciclarea vaporilor de benzina din camera de nivel constant, deci trebuie pus in legatura cu gatul care vine de la filtrul de aer (daca ai), si e destul de neimportant.

celalalt e pt recircularea gazelor si daca ii urmaresti traseul ai sa vezi ca ajunge undeva sub carburator. eu am folosit un furtun cu duza ca la dacie pe care l-am legat acolo printr-un T.

repet, in final problema cea mai importanta a fost consumul mare.
Minel
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 2 Jan 2010, 01:23)
Se leaga la evacuare gaze carter.Furtunul ce iti iese din capacul culbutorilor.Iti spun maine mai sigur,ca nu mai stiu care si cum vin.

Poate vor fi utile cuiva pozele.
*



Observ ca aveti documentatie foare buna ..... rolleyes.gif ( ma refer la acel manual ) , sper ca daca se poate si nu cer prea mult ... blush.gif sa postati documentatia pt WEBER 32 DRT .

Cu multumirile de rigoare , va salut ! smile.gif
DannY_SmekeruL
deci am reusit sa il fac sa mearga. era o mica greseala de montaj si anume am pus jiglerul de aer de la camera a doua la camera 1 si invers,apoi am pornit-o din nou si am realizat ca relantiul e la 2000,deci mai scazuse,urmatoarea schimbare a fost inlocuirea jiglerului de relanti cu unul ceva mai mic(32/36dara6 avea jiglerul de 47 si l-am inlocuit cu unul de 42)dupa aceasta schimbare relantiul a scazut 1200,iar dupa cateva ore de reglaj am ajuns cu relantiul la 900 fara ca bujiile sa fie afumate si fara fum negru pe evacuare singurele care au ramas sunt cateva rateuri puternice pe evacuare la decelerare de la 7000 la 900 biggrin.gif .
Mentionez ca a trebuit sa mut furtunasul care vine de la la capsula vacumatica din talpa carburatorului pe furtunul care duce la servo,astupand orificiul cu un furtun cu surub in cap.
Atasez si cateva poze poate sunt cuiva de ajutor.
Era sa uit.Payty eu am decat un stut in corpul superior (intr-o poza e ceva cu albastru ) si acolo am bagat reciclarea gazelor. E bine?Daca nu e bine atunci unde bag reciclarea gazelor ca sa nu stea in gol furtunul ala.
PS:gaby-cta-ro carburatorul l-am curatat la inceput cu o solutie adusa de cumnatamiu cu care curata instalatia de spumat(spuma poliedrica),apoi a fost spalat cu motorina si apoi cu benzina si lasat la uscat.
payty
daca nu intentionezi sa pui capac de legatura cu filtrul de aer, oricum nu prea conteaza reciclarea gazelor. nu stiu exact care dintre cele doua stuturi era pt gaze si care pt vapori de benzina. oricum cred ca il ai pe cel de gaze acolo. felicitari daca iti merge cum trebuie.
DannY_SmekeruL
o sa ii pun si capac pt filtru de aer dar cand ajung in buc.am gasit la magazinele de piese auto de pe pantelimon cotul acela de legatura intre filtru si carburator si o sa il pun deoarece eu merg mult cu masina pe la tara si intra mizerie in motor.acum sa vad si ce consum are masina cu carburatorul.cred ca mai trebuie reglat deoarece eu nu am putut scoate masina din garaj din cauza drumului impracticabil (noroaie ).
Iti multumesc foarte mult pt sfaturile acordate.
PS:prin ce zona e orificiul circuitului by-pass,nu de alta dar in caz ca consuma prea mult sa stiu unde sa mai umblu in caz ca poate se schimba ceva.ar fi ideal daca ai putea modifica o poza sa imi arati exact.
payty
am sa pun maine o poza ca sa te lamuresti mai bine. e cam complicat de explicat si o poza te lamureste cum trebuie. cu socul cum faci? il legi la circuitul de apa, sau il blochezi pe pozitia deschis?

ai fi bine sa ii poti pune si o priza de aer cald desi la alpine e mai complicat. pe mine ma ajuta iarna la carburatorul asta. fara priza asta si fara soc (eu ii demontasem si clapetele si mecanismul de actionare si astupasem cu ceva gaura pe unde ar fi trebuit sa fie circuitul de imbogatire a amestecului) era destul de greu pana se incalzea motorul.
mesteru surubel
socu se poate anula dar trebuie umblat si la bimetalul din interior daca nu ma insel ala inchide si deschide un canal de aer
aveti cumva idee daca se pot schimba difuzoarele cu cel din cel de 12ts ?

am o intrebare toate au avut electrovalva aceea pe ele ?
DannY_SmekeruL
socul este legat la sistemul de racire(apa)(se vede in una din poze ca este legat) si functioneaza foarte bine momentan vad maine dimineata cum se comporta.M-am gandit azi sa ii montez un contact (ca cel de la pedala de frana) pentru a ma atentiona atunci cand este socul "tras".parerea mea e ca ar fi binevenit.
Priza de aer cald as vrea sa ii montez si eu dar exista o problema si anume eu am galeria de evacuare imbracata in material termoizolant.
ROBY 06-TFA
Minel,are un prieten documentatie pt R11 si am sa-l intreb daca are ceva si despre carburator.Daca sunt,cu cea mai mare placere le postez.
payty
Danny, ce fel de material ai folosit pt izolarea evacuarii? si de unde l-ai luat?
DannY_SmekeruL
materialul folosit e luat de la racing nick, nu stiu ce are in componenta,dar stiu ca nu are azbest.a costat in jur de 1 mil acum jumate de an, si mi-a ajuns sa invelesc toata galeria si coborarea pana in toba de mijloc.
ROBY 06-TFA
DannY_SmekeruL ,sper sa te lamureasca aceasta poza ,referitor la montarea stuturilor.Este cea mai relevanta.
sriw
Salutare baieti.Astazi am dat jos carburatorul de pe un Ford Escort,cu intentia de a mi-l pune pe dacie.Am o dacie break din 97.Carburatorul este un Weber 28-30 DFTM .Ce parere aveti,merge montat acest carburator pe dacie,pe motor de 1.4?Fordul avea motor de 1.6 si mergea bine pe el.Ce parere aveti de carbu asta?Pun si niste poze imediat.Mersi fain.

5 Feb 2010, 19:33:
Uite si pozele:
Minel
Azi mi-a terminat si eu Weber-ul 32 DRT ,spalat, curatat, suflat ,reglat dupa carte intr-un cuvant boboc .... happy.gif [attachmentid=1627590801] [attachmentid=1627590802] [attachmentid=1627590805] [attachmentid=1627590803] [attachmentid=1627590804]

Mi-am facut si o flansa adaptoare pt galeria de mono-corp ...[attachmentid=1627590806]

Ce mi-a dat niste batai de cap au fost suruburile de prindere ale carburatorului M7 ... wacko.gif , neavand tarod de 7 si nici suruburi asa lungi de M8 .. am facut o mica inginerie prin gaurire si apoi lamare a gaurilor , introduse presat si asigurate cu Loctite piulite de M7 ...[attachmentid=1627590807]

Dupa toate prelucrarile flansei , a fost rectificata frontal curat ambele parti si acum asteapta vreme buna pt montarea pe masina ... rolleyes.gif , pana atunci ......

-se lucreaza intens pt a adapta filtrul de aer existent la adimisia carburatorului prin fabricarea unui capac din Al. .

Aaaa si inca un amanunt , mai am un 32 DRT care il folosesc pt piese , dar acesta este cu soc automat pe apa .

Am posibilitatea sa montez tot ansamblul de pe unu pe altu ( practic schimb doar capacul carbului si gata ) ... dar ma gandesc , care o fi mai okey .. huh.gif :

-soc automat ( ar tine mai mult timp socul "activ ",dar te-ai scapa de tras de cabluri , practic o tentativa de injectie ... happy.gif )

-soc manual , il introduci mai devreme , consum mai redus pana la ajungerea la temperatura de functionare etc ....


P.S.

Oare s-or lua astia de mine daca ma duc la ITP cu carbul dublu ?... unsure.gif
SB04AKI
minel arata super, mai ales flansa e bine conceputa acuma stiu si eu cum sa imi fac flansa (fur modelul smile.gif )
deabea astept sa il vad montat pe masinuta ta

la itp mai bine cu monocorp ca o sa comenteze pt ca fac si poze si ar fi pacat sa te cheme inca o data din cauza carbului,
payty
@minel:

de ce nu ai incercat sa pui galerie de papuc? e pacat pt atata munca de curatat, aranjat carburatorul, sa-l pui pe galeria de monocorp.

mad toz
De ce va chinuiti sa faceti tot felul de flanse? Se gasesc galerii de papuc sau nova peste tot si la preturi mici. Si la galeria de papuc se dau 4 gauri pentru noul carburator.
Plus ca admisia galeriei de papuc este din aluminiu si se poate slefui la interior.
Doar cu o galerie pentru dublucorp o sa va bucurati pe deplin de avantajele carburatorului dublu.

LE : a fost mai rapid payty tongue.gif
Minel
QUOTE(payty @ 6 Feb 2010, 21:53)
@minel:

de ce nu ai incercat sa pui galerie de papuc?  e pacat pt atata munca de curatat, aranjat carburatorul, sa-l pui pe galeria de monocorp.
*




QUOTE(mad toz @ 6 Feb 2010, 21:56)
De ce va chinuiti sa faceti tot felul de flanse? Se gasesc galerii de papuc sau nova peste tot si la preturi mici. Si la galeria de papuc se dau 4 gauri pentru noul carburator.
Plus ca admisia galeriei de papuc este din aluminiu si se poate slefui la interior.
Doar cu o galerie pentru dublucorp o sa va bucurati pe deplin de avantajele carburatorului dublu.

LE : a fost mai rapid payty tongue.gif
*



Sa va dau quote pe ambii , nu am gasit niciunde in zona o galerie de papuc sad.gif , fiti siguri ca aceea ar fi si fost planul A , dar neconcretizandu-se planul A , am trecut la planul B si anume, acea flansa ...
Cand o sa gasesc o sa o montez fara dar si poate ! smile.gif

Totusi ce parere aveti , soc automat sau manual ?
mad toz
Fa un topic la bursa, imposibil sa nu apara cineva care sa vanda.
ment
Acum daca tot te-ai chinuit sa faci flansa aia poti sa o incerci sa vezi cum merge. Sincer, arata cam dubios intr-un fel designul cu "scobitura" aia, adica nu executarea care e foarte buna, ci s-ar putea sa afecteze intr-un mod ciudat functionarea.. Dar poate merge ok smile.gif.

Daca nu merge bine si vrei sa incerci cu galeria si tot nu gasesti, am eu una dar doar partea de admisie, nu si evacuarea.. CRED ca se poate taia evacuarea de pe cea originala, Muttley parca a facut asta..

E cea prinsa la chiulasa.

[attachmentid=1627590916]

Legat de soc, manual biggrin.gif. Mai simplu, mai putine lucruri sa se strice.. Plus ca Dacie fara soc, n-are farmec tongue.gif.
tmkrf
DE CE NU TI AI LUAT O GALERIE DE PAPUC ? GALERIA DE PAPUC NECESITA 4 GAURI (+FILET) SI NU MI TREBUIA SA FACI FLANSE SI ALTE MINUNATII
Minel
QUOTE(ment @ 6 Feb 2010, 22:33)
Acum daca tot te-ai chinuit sa faci flansa aia poti sa o incerci sa vezi cum merge. Sincer, arata cam dubios intr-un fel designul cu "scobitura" aia, adica nu executarea care e foarte buna, ci s-ar putea sa afecteze intr-un mod ciudat functionarea.. Dar poate merge ok smile.gif.

Legat de soc, manual biggrin.gif. Mai simplu, mai putine lucruri sa se strice.. Plus ca Dacie fara soc, n-are farmec tongue.gif.
*



Sa o luam pe rand , scobitura respectiva de fapt este o raza executata la o freza cu comanda numerica pt a crea o curgere cat mai lina a amestecului din cele 2 difuzoare ale carburatorului dublu in cea simpla a galeriei mono-corp ......daca nu ar fi fost acea "scobitura " atunci ar functiona mai ciudat , parere strict personala .

Sincer sa fiu as inclina din ce in ce mai mult spre soc automat ,parca ar fi mai secsi stiind ca numai trebe sa tragi de nimic , doar dai cheie si atat... icon_mrgreen.gif ( asta dupa ce o sa fie reglat si testat cu socul manual ,( in ralanti , in sarcina , consumul , etc )

Ce imi este la socul automat ca mi-ar tine prea mult timp socul "tras " ( consum mai mare , bujii afumate pe distante scurte ) pe cand la cel manual , maxim 1 minut si am plecat .....

P.S.

Multumesc tare mult pt. ajutor si mai mult ca sigur o sa discutam pe privat detaliile !
ment
Cum am zis, executarea pare foarte ok smile.gif! Si inteleg cum asta era cea mai buna modalitate, e cel mai ok probabil asa cum ai gandit-o pentru galeria normala - in nici un caz nu zic ca ar fi trebuit sa fie plana biggrin.gif, atunci chiar ca ar fi ciudat, da.

Doar ca ce vreau sa zic tine de "miscarea" amestecului carburant la viteza, mai greu de prevazut ce o sa se intample, poate nimic. Sper sa mearga bine biggrin.gif.
Muttley
Acu' 2-3 ani, o galerie de papuc era 1 mil in magazin. Eu zic ca merita sa cumperi una.
Minel
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 2 Jan 2010, 23:11)
socul este legat la sistemul de racire(apa)(se vede in una din poze ca este legat) si functioneaza foarte bine momentan vad maine dimineata cum se comporta.M-am gandit azi sa ii montez un contact (ca cel de la pedala de frana) pentru a ma atentiona atunci cand este socul "tras".parerea mea e ca ar fi binevenit.



Ai verificat vreun consum , bujiile cum se prezinta , ca eu mi-s intr-o dilema mare ...( oricum sa verific ambele tipuri de soc ) si nu stiu ce anume o sa las pe masina .... .. nedumerire.gif

-soc manual ..........[attachmentid=1627591112]

-soc automat pe apa ....[attachmentid=1627591113] [attachmentid=1627591114]
tmkrf
eu las lasa pe cel manual ... am avut un carb cu soc automat si intradevar pornirea era sfert mereu dar dupa ce se incalzea motoru nu se comporta cum trebe
Minel
QUOTE(tmkrf @ 7 Feb 2010, 18:30)
eu las lasa pe cel manual ... am avut un carb cu soc automat si intradevar pornirea era sfert mereu dar dupa ce se incalzea motoru nu se comporta cum trebe
*



Si referitor la consum ce poti spune , s-a marit , s-a pastrat ....ceva detalii te rog .


Corpul inferior al carburatorului este acelasi , difera doar capacul superior cu sistemul de soc ....

Cred ca o sa il incerc prima data pe soc manual si apoi , daca se dovedeste ca este in regula , il trec pe soc automat , sa vedem ce zice... happy.gif
iuliano_smile
Daca mergi cum mergi zi de zi, iti va consuma mai putin. Daca ii frigi talpalau-> consum mai mare cu un demaraj mai mare tongue.gif .
Minel
Gataaaa.....am terminat si ultimul ansablu al carburatorului ....

-flansa adaptoare la filtrul de aer existent .....[attachmentid=1627592757] [attachmentid=1627592758]

Practic am confectionat-o de la 0 ( zero ) din tabla de Al , manufacturare , potrivire, ajustare, gaurire, etc , in afara de sudura de Al cu WIG ... ..... blush.gif

Dupa toate operatiile ,s-a rectificat frontal pe partea de asezare pe carburator si cam atat
Si cum da pe carburator ....[attachmentid=1627592759] [attachmentid=1627592760] [attachmentid=1627592761]

Vreme sa fie maine si il montez sus ..... wub.gif
tmkrf
QUOTE(Minel @ 7 Feb 2010, 18:39)
Si referitor la consum ce poti spune , s-a marit , s-a pastrat ....ceva detalii te rog .
Corpul inferior al carburatorului este acelasi , difera doar capacul superior cu sistemul de soc ....

Cred ca o sa il incerc prima data pe soc manual si apoi , daca se dovedeste ca este in regula , il trec pe soc automat , sa vedem ce zice... happy.gif
*


eu am avut pe un simplu-corp soc automat ... cred ca is cateva poze si mai in spate tot pe topicu asta ... sincer nici acum nu stiu cat imi consuma masina ... eu is genu bag benzina cand vad ca se aprinde becu, nu calculez radmasa.gif
Minel
QUOTE(Minel @ 12 Feb 2010, 22:33)

Vreme sa fie maine si il montez sus ..... wub.gif
*



Cica vreme sa fie .... , lapovita & ninsoare la greu , mai vreo ploaie si ii gata combinatia .... laugh.gif
SB04AKI
QUOTE(Minel @ 12 Feb 2010, 22:33)
Gataaaa.....am terminat si ultimul ansablu al carburatorului ....

-flansa adaptoare la filtrul de aer existent .....[attachmentid=1627592757] [attachmentid=1627592758]

Practic am confectionat-o  de la 0 ( zero ) din tabla de Al , manufacturare  , potrivire, ajustare, gaurire, etc  , in afara de sudura de Al cu WIG ... ..... blush.gif

Dupa toate operatiile ,s-a rectificat frontal pe partea de asezare pe carburator si cam atat
Si cum da pe carburator ....[attachmentid=1627592759] [attachmentid=1627592760] [attachmentid=1627592761]

Vreme sa fie maine si il montez sus ..... wub.gif
*




Minele numai vorbe de lauda am pt tine, imi place super mult cum a iesit, acuma stiu de unde sa fur idei pt confectionare tongue.gif sa ne tii la curent is curios cum merge dupa ce lai pus sus.
G I M
Minel, ce diametru are gaura de la flansa pentru filtrul de aer? Mie mi se pare ca ai cam "sufocat" carburatorul tinand cont ca e un dublu corp. Nota 10+ pentru executie.
Minel
QUOTE(Neagu Ionut @ 13 Feb 2010, 10:58)
Minel, ce diametru are gaura de la flansa pentru filtrul de aer? Mie mi se pare ca ai cam "sufocat" carburatorul tinand cont ca e un dublu corp. Nota 10+ pentru executie.
*




Diametrul gaurii este identic cu cel al carburatorului Carfil si anume , phi 52 exterior si phi 48 interior. ( In cazul meu am reusit sa obtin doar exteriorul , interiorul este undeva la phi 46 )

Executia nu este gata in proportie de 100 % , urmeaza a mai fi bibilita , smirgheluita cu granulatie mai mica si apoi lustruita cu pasla , in cele din urma se va aplica un lac pe exterior si gata !
Minel
Azi am avut ceva timp si l-am probat pe masina ....

Reglajul a fost facut "la ochi " cat sa o pornesc si apoi sa il reglez ,masina nu statea la ralanti nici cum , si prima data cand a pornit s-a dus undeva la 5000 rpm .... wacko.gif

Bun , mai desfac surubul de la clapeta si ii dau din nou , pornea ( pornea greu de tot ,dupa vreo 3-4 invarteli ) , o tineam din sprituri dar cand o tineam sa zic la 2000 din pedala , murea .... nedumerire.gif ( dupa aceea m-a lovit ce ar putea avea... )

Furtunul cu diuza calibrata din pata calda a carburatorului ( phi 1,5 mm ) Weber pe care nu l-am putut introduce cum trebuie datorita capacului culbutorilor . Am zis hai sa ii dau asa sa vad ce si cum ....

Tocmai de aceea il puteam tine din acceleratie cat de cat, amestecul se imbogatea prin "sprituire" ( el fiind foarte sarac din cauza respectivului furtun cu diuza ... mad.gif ) iar cand doream sa il pastrez sa zic asa la 2000 rpm ,amestecul fiind sarac ,( aer fals pe la furtunul cu diuza ... dry.gif ) murea ..

Tinand cont ca nori negrii se adunau deasupra capului ( la propriu ) nu am mai experimentat nimic si am montat la loc Carfilu '

Destul pt prima zi de teste ... mellow.gif

Editat .... blush.gif

ment
Acelasi lucru mi se intamplase si mie pe monocorp cand am uitat sa pun diuza aia in furtun, de statea pe la 2000 biggrin.gif..

Nu inteleg pentru ce sa faci stut in talpa sau in flansa, problema care e de fapt din cauza caruia nu poti mentine sistemul original de recirculare al gazelor unsure.gif ? Adica ai deja stut in galerie, in care vine furtunul cu diuza care ajuta cu vacuumul din galerie la "sugerea" biggrin.gif gazelor de carter, care le "deversezi" inaintea carburatorului.. Deci nu vad ce alte legaturi mai iti trebuie unsure.gif.
Minel
QUOTE(ment @ 16 Feb 2010, 19:19)
Nu inteleg pentru ce sa faci stut in talpa sau in flansa, problema care e de fapt  din cauza caruia nu poti mentine sistemul original de recirculare al gazelor  unsure.gif ? Adica ai deja stut in galerie, in care vine furtunul cu diuza care ajuta cu vacuumul din galerie la "sugerea" biggrin.gif gazelor de carter, care le "deversezi" inaintea carburatorului.. Deci nu vad ce alte legaturi mai iti trebuie  unsure.gif.
*



De ce am gandit asa , hmm , buna idee ... blush.gif ... pai la mine acel stut din galerie ii astupat cu un dop filetat ..... si nici macar nu l-am luat in calcul ... deoarece nu se vedea ....wacko.gif

Sigur o sa il folosesc acela, in cazul acesta, o sa astup actualul stut din flansa de preincazire si gata ...

Multumesc tare mult ..... m-ai scapat de niste munci in plus , desfund stutul din galerie si asta e ....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.