Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator dublucorp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
ksi_id
ceau
Ce carburator(de preferinta dublucorp) se potriveste pe dacia cu motor de 1300 si daca trebuie si galerie?
P.S:Am cautat in alte topicuri dar nu am priceput exact cum sta treaba.
marius-gabriel
ii poti pune cam orice carburator gasesti provenind de la o masina care sa aiba cat de cat aceasi capacitate cilindrica.
cel dublu corp de dacie(olcit) e cam pacatos si se regleaza extrem de greu.
galerie trebuie neaparat alta+flansa pt tipul de carb care il alegi.
ksi_id
QUOTE(marius-gabriel @ 22 Apr 2006, 12:50)
ii poti pune cam orice carburator gasesti provenind de la o masina care sa aiba cat de cat aceasi capacitate cilindrica.
cel dublu corp de dacie(olcit) e cam pacatos si se regleaza extrem de greu.
galerie trebuie neaparat alta+flansa pt tipul de carb care il alegi.
*



Imi trebuie doar flansa cu galeria mea sau si flansa si galerie(de ce model imi trebuie?)
danS22
da iti tre o flansa la galeria ta , pt alt carburator
marianrec
Trebuie sa schimbi si galeria. De 1600...
amc
user posted image
pe galeria de 1600 pui doua weber DCOE 40 cu flanse
si jicloare aferente unei capacitati de 1300! tongue.gif
marianrec
...
ksi_id
Doar galerie imi trebuie de 1600 sau si esapamentul complet?
Si apropo eu am GPL si vreau sa-l tin si in continuare. La carb meu am o gaura unde este bagat furtunul de GPL, pot si la un carb dublucorp sa fac acelasi lucru? Si cam cat voi avea consumul? Pe benzina nu ma intereseaza poate sa consume si 16% dar pe gaz nu vreau sa sara de 11, max 12%.
marius-gabriel
neaparat trebuie alta galerie(de 1600, renault 18, etc) ca sa te poti bucura de noul carburator daca ai sa pui dublucorp.
nu trebuie sa schimbi si restul esapamentului!
flansa se face in functie de tipul de carburator ales.
poate nici nu e cazul de flansa, depinde ce carb alegi!
danS22
AMC , smechere carburatoare , cunosc un tip care are un unchi cu un motor de r12 g pe dacia ,dar carburatoarele nu le are montate din cauza consumului foarte mare,poate ca le vinde ,cam ce pret ii pot oferii pe ele? aproximativ?(cam de 10 ani nu au fost folosite dar sunt complete)
payty
QUOTE(ksi_id @ 22 Apr 2006, 12:28)
ceau
Ce carburator(de preferinta dublucorp) se potriveste pe dacia cu motor de 1300 si daca trebuie si galerie?
P.S:Am cautat in alte topicuri dar nu am priceput exact cum sta treaba.
*




Poti pune de renault 18. Ar trebui sa mearga pe dacie. Pui galerie de 1600 cu flansa. Daca ai gpl cu stut din ala in carburator, o sa fie nasol pentru ca atunci cand se deschide treapta 2 a carburatorului o sa iti moara motorul.
payty
QUOTE(ksi_id @ 22 Apr 2006, 15:41)
Doar galerie imi trebuie de 1600 sau si esapamentul complet?
Si apropo eu am GPL si vreau sa-l tin si in continuare. La carb meu am o gaura unde este bagat furtunul de GPL, pot si la un carb dublucorp sa fac acelasi lucru? Si cam cat voi avea consumul? Pe benzina nu ma intereseaza poate sa consume si 16% dar pe gaz nu vreau sa sara de 11, max 12%.
*




la un motor de 1.3 ar trebui si acum sa iti ia mai putin de 12% pe gaz. Daca vrei sa mergi doar pe gaz, eu zic ca e inutil sa investesti intr-un carburator.
amc
QUOTE(danS22 @ 22 Apr 2006, 19:01)
AMC , smechere carburatoare  ,  cunosc un tip care are un unchi  cu un motor de r12 g  pe dacia ,dar carburatoarele nu le are montate din cauza consumului  foarte mare,poate ca le vinde ,cam ce pret ii pot oferii pe ele? aproximativ?(cam de 10 ani nu au fost folosite dar sunt complete)
*


maxim 100euro!

referitor la subiect:
Omu vrea performante pe gaz wacko.gif mai bine lasa!
cristigeo69
amc nu ai inteles...vrea sa mearga si el la economie(gaz) cand se duce la scoala...etc unde nu necesita forja...si cand vrea sa simta si el ceva acolo sa o dea pe benzina...sper sa am dreptate blush.gif
si ca sa nu fiu off topic galerie de papuc si carb.de oltcit(dus la reglat pe banc)daca vrei sa faci ceva...daca nu consuma mult si degeaba...
era sa uit...PASTEti FERICITi biggrin.gif
payty
pe gaz, carburatorul nu are utilitate decat prin clapeta de acceleratie. Nu mai este folosit la absolut nimic altceva( pompa de sprit, circuit de relanti, etc, etc) .Amestecul se regleaza din vaporizator si robinetul de pe furtunul care vine de la vaporizator la carburator. Deci daca vrei sa mergi pe gaz, nu prea mai conteaza ce carburator ai.


Siconi
payty, ai dreptate. stiu asta de la un amic care si-a montat el singur GPL pe berlina lui... carbul il mai are doar pentru clapeta de la acceleratie, ca sa dozeze nivelul de gas in admisie. In rest sta degeaba.
ksi_id
QUOTE(cristigeo69 @ 22 Apr 2006, 22:15)
amc nu ai inteles...vrea sa mearga si el la economie(gaz) cand se duce la scoala...etc unde nu necesita forja...si cand vrea sa simta si el ceva acolo sa o dea pe benzina...sper sa am dreptate blush.gif
si ca sa nu fiu off topic galerie de papuc si carb.de oltcit(dus la reglat pe banc)daca vrei sa faci ceva...daca nu consuma mult si degeaba...
era sa uit...PASTEti FERICITi  biggrin.gif
*



Omu' are dreptate. pe gaz vreau economie(acuma am 8,5 consum dar chiar si 11 nu ma deranjeaza daca noul carb va influenta consumu') si tocmai de aia am spus ca nu ma intereseaza consumu' pe benzina ca vreau doar sa ma pot si eu incorda din cand in cand(sau chiar mai des tongue.gif ). Furtunul de la GPL ii bagat undeva in partea de jos a carb.
Si chiar, am citit ca sunt doua tipuri de carb dublucorp unul pt demaraj si altu mai slab la demaraj dar viteza max mai mare, e adevarat?
Pe mine ma intereseaza ala pt demaraj ca de viteza max sunt multumit icon_mrgreen.gif
Paste fericit! tuturor,
tonicelli
Am vazut eu la cineva un carburator dublucorp si vreau sa spun ca masina merge super smile.gif . Am inteles ca e de la Ford si consumul este relativ la fel wacko.gif
Sper sa-mi dea voie sa fac niste poze blush.gif
payty
QUOTE(ksi_id @ 24 Apr 2006, 22:56)
Omu' are dreptate. pe gaz vreau economie(acuma am 8,5 consum dar chiar si 11 nu ma deranjeaza daca noul carb va influenta consumu') si tocmai de aia am spus ca nu ma intereseaza consumu' pe benzina ca vreau doar sa ma pot si eu incorda din cand in cand(sau chiar mai des tongue.gif ). Furtunul de la GPL ii bagat undeva in partea de jos a carb.
            Si chiar, am citit ca sunt doua tipuri de carb dublucorp unul pt demaraj si altu mai slab la demaraj dar viteza max mai mare, e adevarat?
              Pe mine ma intereseaza ala pt demaraj ca de viteza max sunt multumit icon_mrgreen.gif
Paste fericit! tuturor,
*




exista carburatoare sincrone, la care ambele trepte ale carburatorului se deschid simultan si carburatorare progresive la care intai se deschide prima treapta si apoi a doua, la turatie mai mare. Norma, cel sincron iti asigura un demaraj mai puternic decat cel progresiv, dar si un consum ceva mai mare.
anndi
Si la cele progresive se deschid amandoua corpurile daca ii dai talpa! Daca corpul 2 se deschide pe vacuum numai atunci are influenta turatia. Asa am eu pe nova si oricat as apasa de tare accel corpul 2 nu se deschide decat de la 3250-3400 rpm in sus. Pe loc la fel, numai in sarcina functioneaza.
mc_maxx
eu zic daca ai pune un carburator de renault 12 ar fi okey si consum si putere am mers cu cineva care avea astefel de carburator si consuma in oras 6l
StefanT
QUOTE(mc_maxx @ 30 Apr 2006, 02:28)
am mers cu cineva care avea astefel de carburator si consuma in oras 6l
*


Si in afara 3,5 nu?
cristigeo69
QUOTE(Steffyx @ 29 Apr 2006, 14:00)
Si in afara 3,5 nu?
*


il batem pe ticolino cool.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
ksi_id
Faza e ca eu vreau sa scot cat mai multa putere, la demaraj doar, indiferent de consumul de benzina, ca eu deobicei merg pe gpl smile.gif
mc_maxx
pe bune... asta era consumul..
cristigeo69
hai mosuleeee ai pus carbelitorul ??? ca am gasit si eu o galerie pentru dublu corp de nova si as vrea sa-ti citesc parerea despre demaraj etc...ca as vrea sa-mi iau si eu.
bafta! biggrin.gif
ksi_id
QUOTE(cristigeo69 @ 1 May 2006, 15:16)
hai mosuleeee ai pus carbelitorul ??? ca am gasit si eu o galerie pentru dublu corp de nova si as vrea sa-ti citesc parerea despre demaraj etc...ca as vrea sa-mi iau si eu.
bafta! biggrin.gif
*


"mosuleeee" sa-mi fac directia intai si alte gume ca imi pica rotile sad.gif
ydaniel
e faine pozele:))vad ca se poarta teava cu termocupla
ksi_id
A chiar si in afara de solex si weber ce alte "firme" mai sunt bune si de care sa ma feresc?
ksi_id
Daca un dublucorp deschide a doua clapeta la 3250 de ture ce pot sa-i fac ca sa deschida pe la 2500 de ex?
kta
Doar niste idei ...

Bineinteles ca cel mai bine se preteaza un carb dublu vertical, dar apar probleme la inchiderea capotei, mai ales daca si filtrul de aer e mai inalt. Un avantaj e usurinta in montare (doar flansa).

Eu m-am gandit asa:

Cum ar fi cu un carb dublu orizontal (Weber DCOE, DellOrto DHLA) ?

BMW 2002

A incercat cineva acest setup ? Stiu ca ar fi probleme la modificarea galeriei, dar pur si simplu mi se pare mai "cool" asa. Nu stiu ce sa zic de performante.

Am vazut odata o pagina cu un kit de performanta de R12 care folosea doar un carb
orizontal ... Dar nu o mai gasesc sad.gif


V-am zis, doar niste idei ... unsure.gif
einstein1984
Ideea e buna, dar daca galeria arata ca cea din link, mai bine nu. Ideea e ca traseul de admisiune sa fie relativ egal pentru toti cilindri, ori la aceea, cilindrii 1 si 4 au trasee de 2 ori mai lungi decat 2 si3. Dar la un singur carb e destul de greu sa faci altfel.
Daca-l cumperi de nou, un DCOE sau DHLA te duce lejer la 500$.
kta
QUOTE(einstein1984 @ 3 May 2006, 19:37)
Ideea e buna, dar daca galeria arata ca cea din link, mai bine nu. Ideea e ca traseul de admisiune sa fie relativ egal pentru toti cilindri, ori la aceea, cilindrii 1 si 4 au trasee de 2 ori mai lungi decat 2 si3. Dar la un singur carb e destul de greu sa faci altfel.
  Daca-l cumperi de nou, un DCOE sau DHLA te duce lejer la 500$.
*



Carburi am, nu e problema ... problema e galeria.
einstein1984
Poti incerca sa tai flansele (din tabla groasa) si sa le sudezi pe niste bucati de teava taiate la unghiurile potrivite (otel moale la ambele). Dar parca nu e cea mai buna realizare.
payty
de facut flansele nu e mare lucru. Problema mai mare e sa tai tevile in unghiul care trebuie. A, inca ceva, pentru chiulasa de dacie teava trebuie sa fie in forma de trunchi de con. Eu m-am apucat sa fac asa ceva si am facut flansele, pentru cele 4 conducte am folosit reductii de sudura. In bucuresti le gasiti la obor in piata, acolo unde se vand diverse fiare.

Cel mai bine ar fi din aluminiu, dar eu nu am cum sa sudez asa ceva.
kta
Eu m-am gandit sa modific galeria de Dacie, adica sa tai bucata care se duce la carbul original si acolo sa montez flansa. Trebuie doar sudura in fonta sau Al (daca e de la papuc).
ksi_id
mie de ex a 2-a urca pana la 5500 de ture sar de la 4000 in sus nu mai accelereaza masina sad.gif , daca pun dublucorp o sa accelereze si peste 4000 sau nu?
Sau daca se poate ca la un carb progresiv la care carb 2 se descide la 3250 de ture sa-l fac sa se deschida mai repede, pe la 2500 sau aprox smile.gif
ksi_id
mie de ex a 2-a urca pana la 5500 de ture sar de la 4000 in sus nu mai accelereaza masina sad.gif , daca pun dublucorp o sa accelereze si peste 4000 sau nu?
Sau daca se poate ca la un carb progresiv la care carb 2 se descide la 3250 de ture sa-l fac sa se deschida mai repede, pe la 2500 sau aprox smile.gif
ksi_id
sad.gif scuze netu
madcos
hai sa lamurim ceva:
1. carb de oltcit este dif prin constructie de cel de nova.este adev ca seamana...dar nu rasare.
2. eu am pe nova gaz-nici o problema(cu stut in carb).
3. se poate regla ca cea de-a doua camera sa deschida mai devreme;de fapt sa fie deja deschisa-are un surub ca la relanti.
4.da,se va tura mai tare.cam pana in 6000(in sarcina).cu a treia m-am dus la 110 kph(motor de 1600)vedeti sa nu spargeti motorul.eu am topit intai un piston,si dupa ce l-am facut nou,l-am facut bucati. sad.gif
recomand carb de nova(reglat pe banc).
marius-gabriel
eu din cate stiu carb de nova si cel de olcit sunt aproape identice, adica difera la ele numai sensul de deschidere al clapetei, ca la olcit vine invers.
poate ma insel dar asa stiam..
anndi
QUOTE(madcos @ 5 May 2006, 01:21)
hai sa lamurim ceva:
1. carb de oltcit este dif prin constructie de cel de nova.este adev ca seamana...dar nu rasare.
2. eu am pe nova gaz-nici o problema(cu stut in carb).
3. se poate regla ca cea de-a doua camera sa deschida mai devreme;de fapt sa fie deja deschisa-are un surub ca la relanti.
4.da,se va tura mai tare.cam pana in 6000(in sarcina).cu a treia m-am dus la 110 kph(motor de 1600)vedeti sa nu spargeti motorul.eu am topit intai un piston,si dupa ce l-am facut nou,l-am facut bucati. sad.gif
recomand carb de nova(reglat pe banc).
*


eu am dus nova in 7800 de ture in sarcina in vit 2. si nu am topit nici pistoane si nici motorul nu lam spart. pistoanele nu se topesc din cauza amestecului sarac?
in schimb cu carbul de nova am avut numai porbleme!
madcos
QUOTE(marius-gabriel @ 5 May 2006, 20:16)
eu din cate stiu carb de nova si cel de olcit sunt aproape identice, adica difera la ele numai sensul de deschidere al clapetei,  ca la olcit vine invers.
poate ma insel dar asa stiam..
*


nu,difera niste gaurele prin el.eu le-am avut pe amandoua in maini si am facut comparatia intre ele.
eu cu carb de nova nu am avut probleme in afara de gunoaie in benzina.
sa nu se inteleaga ca daca am turat-o mai tare,mi s-a topit pistonul,si s-a spart motorul...acestea s-au intamplat la intervale de cca 20.000km intre ele(1 an)
marius-gabriel
ok, te cred atunci.niciodata nu le-am comparat unul langa altul
mihai1677
Pt madcos: pe Oltcit au fost montate 3 carburi diferite:
1) Oltcit special
2) Oltcit club 11R motor 1100
3) Oltcit club 12trs motor1300
Ei acest din urma carb de pe motorul de 1300 este cel de pe nova, difera jiglerele, normal doar motorul este de 1,6 L
madmaxtata
sal.
am auzit pe undeva ca se mai poate monta carburator de alfa-romeo 33( tot dublu corp parca e).

Si acum o intrebare: carburtor sa zicem ca gasesti dar ca sa schimbi un jiglor ceva, cum mai faci, de unde il gasesti?
Buyaka
Am un carb de alfa 33, de fapt doua, insa m-am hotarat sa incerc cu unul singur.

Carb-ul este vertical (Weber), poate cineva sa-mi spuna unde pot face o galerie pt el? un atelier de prelucrari mecanice... ceva...
Multumesc, numai bine!
ydaniel
pai aR fi bine sa le montezi pe amandoua.un carb ajunge cam pt 900 cmc:)
de galerie mai intreaba si u pe veteranii de pe aici cu dacii tari:)
alexblondul
QUOTE(amc @ 22 Apr 2006, 15:11)
user posted image
pe galeria de 1600 pui doua weber DCOE 40 cu flanse
si jicloare aferente unei capacitati de 1300! tongue.gif
*




si de unde se poate face rost de asa ceva ??? sunt interesat ???
B-34-SGM
Daca ai noroc, poate gasesti pe la batrani o galerie pt dacie.

Cea din poza nu este pt chiulasa de dacie, are gaurile prea departate. Posibil sa mearga pe chiulasa de gtt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.