QUOTE(micutu82 @ 25 Apr 2006, 03:23)
Dar eu care nu ma pricep deloc la mecanica si electrica masinii as putea sa-l schimb singur? presupun ca se da jos masca de la volan...si apoi..scot cate un fir si-l leg pe cel bun..adica in capul meu..ar fi ceva simplu..ca toate legaturile sunt.cu papuci, nu de alta dar sa dau si 300.000 pe manopera....
( dar daca voi ziceti ca e greu..mai bine platesc pe cineva care stie
Blocul are un snop de cabluri de vreo 30-40 centimetri,terminate cu un conector. Cand cumperi blocul nou (sau de la dezmembrari) il iei cu tot cu conector. Si mie mi s-a paradit blocul, nu e chiar imposibil de reparat, dar trebuie sa ai, in ordinea asta: un pic de curaj, un pic de indemanare si ceva scule si materiale (sigur vei inlocui niste nituri cu suruburi, s-ar putea sa-i confectionezi vreo piesusoara(!!)..) Solutia cu dezmembrarile e mai simpla, se inlocuieste si gata (Riscul sa nu mearga e ceva mai mare ca la nou, dar nu cu mult!...)
Un alt aspect e acela ca reparatia ar putea imobiliza masina cateva zile; daca e imperios necesar sa se poata circula... dai un ban dar ai masina!
Bafta!!