vali78vali
26 Apr 2006, 20:24
salutare!!! sunt nou in clubul vostru si bineinteles ca am si eu o problema: Cand dau la automat imi invarte foarte greu motorul. Bateria e schimbata: noua nouta de 73 amperi. Electromotorul e si el schimbat dar nu cu unul nou dar bun (luat de pe alta masina) de la avans nu e ca s-a uitat cineva si mi-a zis ca avansul e bun. De la ce sa fie oare? Va rog mult daca ma puteti ajuta....
Scuze... Vali sunt si sunt din Bucuresti. M o Dacie 1310 L din 1993 motor de 1397
EUROPE_
26 Apr 2006, 20:35
Pai verifica legaturile electrice, pot fi oxidate, sau slabite. Bafta !!!
didosdoru
26 Apr 2006, 20:48
In primul rand verifica avansul (s-ar putea ca pozitia delcoului sa nu fie chear standard), incearca sa actionezi demarorul fara sa calci pedala de acceleratie sau sa tragi socul, ar trebui sa invarta normal.Apoi verifica daca sunt stranse bine firul gros care duce la electromotor (ala de +).Daca astea sunt in regula s-ar putea ca elecromotorul sa fie problema (statorul "fura curent").
vali78vali
26 Apr 2006, 21:01
QUOTE(didosdoru @ 26 Apr 2006, 21:48)
In primul rand verifica avansul (s-ar putea ca pozitia delcoului sa nu fie chear standard), incearca sa actionezi demarorul fara sa calci pedala de acceleratie sau sa tragi socul, ar trebui sa invarta normal.Apoi verifica daca sunt stranse bine firul gros care duce la electromotor (ala de +).Daca astea sunt in regula s-ar putea ca elecromotorul sa fie problema (statorul "fura curent").
vali78vali
26 Apr 2006, 21:03
va multumesc, maine voi verifica tot ce mi-ati spus
EUROPE_
27 Apr 2006, 08:07
QUOTE(didosdoru @ 26 Apr 2006, 21:48)
In primul rand verifica avansul
Ce treaba are avansul cu rotirea usoara a arborelui de catre electromotor?
diaconuliviu
27 Apr 2006, 08:31
In cazul unui avans mare, la turatia mica generata de electromotor, arderea rapida tinde sa impinga pistonul in jos inainte ca el sa ajunga la pmi (interior!), deci arborele are o tendinta de rotire "invers" care se opune electromotorului. Daca electromotorul mai e si putin "obosit", fenomenul se observa foarte bine.
EUROPE_
27 Apr 2006, 09:35
Da, absolut normal, dar nu cred ca asta e principala cauza. Si poate vrei sa spui ca si bateria poate fi obosita. Explicatii sunt multe..., dar in principal se controleaza bateria, electromotorul, legaturile electrice, si dupa aceea avansul...cred...
Zaheiu
27 Apr 2006, 09:43
Am patit si eu ceva asemanator. La repararea electromotorului s-au inlocuit doar carbunii, nu si bucsele. Daca sunt duse, fura curent.
Important ca si toate legaturile electrice de pe traseu sa fie perfecte, electromotorul este cel mai mare consumator de pe masina (pana la 1kW).
Giurisici Fabian
28 Apr 2006, 22:29
eu am patit o treba deasta cu carbunii care erau de proasta calitate si furau curent de ziceai ca e bateria moarta dupa ce i-am schimbat invartea de zici cei aia
Dute la un magazin de piese auto si cere un set de bucse(cateva zeci de mii)si daca le schimbi vezi si care e starea carbunilor.Ca sa schimbi carbunii ai nevoie de un letcon mai puternic(nu merge cu pistol de lipit).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.