Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme la pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vali78vali
salutare!!! sunt nou in clubul vostru si bineinteles ca am si eu o problema: Cand dau la automat imi invarte foarte greu motorul. Bateria e schimbata: noua nouta de 73 amperi. Electromotorul e si el schimbat dar nu cu unul nou dar bun (luat de pe alta masina) de la avans nu e ca s-a uitat cineva si mi-a zis ca avansul e bun. De la ce sa fie oare? Va rog mult daca ma puteti ajuta....
Scuze... Vali sunt si sunt din Bucuresti. M o Dacie 1310 L din 1993 motor de 1397 sad.gif
EUROPE_
Pai verifica legaturile electrice, pot fi oxidate, sau slabite. Bafta !!! biggrin.gif
didosdoru
In primul rand verifica avansul (s-ar putea ca pozitia delcoului sa nu fie chear standard), incearca sa actionezi demarorul fara sa calci pedala de acceleratie sau sa tragi socul, ar trebui sa invarta normal.Apoi verifica daca sunt stranse bine firul gros care duce la electromotor (ala de +).Daca astea sunt in regula s-ar putea ca elecromotorul sa fie problema (statorul "fura curent").
vali78vali
QUOTE(didosdoru @ 26 Apr 2006, 21:48)
In primul rand verifica avansul (s-ar putea ca pozitia delcoului sa nu fie chear standard), incearca sa actionezi demarorul fara sa calci pedala de acceleratie sau sa tragi socul, ar trebui sa invarta normal.Apoi verifica daca sunt stranse bine firul gros care duce la electromotor (ala de +).Daca astea sunt in regula s-ar putea ca elecromotorul sa fie problema (statorul "fura curent").
*


vali78vali
va multumesc, maine voi verifica tot ce mi-ati spus
EUROPE_
QUOTE(didosdoru @ 26 Apr 2006, 21:48)
In primul rand verifica avansul
*


Ce treaba are avansul cu rotirea usoara a arborelui de catre electromotor? wacko.gif
diaconuliviu
In cazul unui avans mare, la turatia mica generata de electromotor, arderea rapida tinde sa impinga pistonul in jos inainte ca el sa ajunga la pmi (interior!), deci arborele are o tendinta de rotire "invers" care se opune electromotorului. Daca electromotorul mai e si putin "obosit", fenomenul se observa foarte bine.
EUROPE_
Da, absolut normal, dar nu cred ca asta e principala cauza. Si poate vrei sa spui ca si bateria poate fi obosita. Explicatii sunt multe..., dar in principal se controleaza bateria, electromotorul, legaturile electrice, si dupa aceea avansul...cred...
Zaheiu
Am patit si eu ceva asemanator. La repararea electromotorului s-au inlocuit doar carbunii, nu si bucsele. Daca sunt duse, fura curent.
Important ca si toate legaturile electrice de pe traseu sa fie perfecte, electromotorul este cel mai mare consumator de pe masina (pana la 1kW).
Giurisici Fabian
eu am patit o treba deasta cu carbunii care erau de proasta calitate si furau curent de ziceai ca e bateria moarta dupa ce i-am schimbat invartea de zici cei aia
gabi1
Dute la un magazin de piese auto si cere un set de bucse(cateva zeci de mii)si daca le schimbi vezi si care e starea carbunilor.Ca sa schimbi carbunii ai nevoie de un letcon mai puternic(nu merge cu pistol de lipit).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.