Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: consum ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
byte
Salut,

poate cineva sa-mi zica care sunt cauzele consumului de ulei?
La mine papa cam 300-400 g la 1000 km, dar setul motor a fost schimbat recent (aprox 10 000 km) ... se poate sa pierd pe la baia de ulei asa mult? sub masina dimineata nu gasesc ulei dar baia e umeda.
Uleiul pe care il folosesc acum e Esso 15W40 si se cam apropie schimbul de ulei. Presiunea de la ulei este intre repere la relanti (900-1000 rotatii/min).

Mersi
argon
e normal consumul tau...normal dupa manuale, ca mie nu imi consuma decat vreo 200 g la 8000 km...am 10w40
EUROPE_
Normal consumul, nu cred ca este, ca doar nu o fi trabant, mai ales daca zici ca ai setul motor nou. Probabil ca iti curge ulei pe la garniturile carterului inferior, sau chiar la buson, verifica etanseitatiile... toate, si dupa vezi consumul de ulei. Uitate pe la capacul lantului de distributie, mie pe acolo imi curge ulei. Sau in cel mai rau caz nu ai facut rodajul bine...
argon
QUOTE
Normal consumul, nu cred ca este


Nu zau?!

user posted image
EUROPE_
Da, stiu acest lucru, dar in cartea Automobile Dacia de Mondiru scrie clar, ca'' daca la 1000 km rulati, completarea de ulei ajunge in jurul valorii de 900 - 1000 grame, motorul prezinta sigur defectiuni'', o intebare pentru tine argon, ca sincer nu vrea sa ne certam, tu completezi 200 g la 8000km? eu unu singur, daca as completa 1l la 1000 km, as schimba seul motor fara discutii. Asa ca, cred ca este mult si 300 -400g la 1000 km. Parerea mea.
argon
nu completez, ca nu e nevoie, motorul ar merge perfect si cu 2,5 litri
Cand pun ulei pun 3 litri si dupa 8-9000 km cand il scot il masor, si nu e mai putin de 2,7-2,8 litri.

QUOTE
dar in cartea Automobile Dacia de Mondiru scrie clar, ca'' daca la 1000 km rulati, completarea de ulei ajunge in jurul valorii de 900 - 1000 grame, motorul prezinta sigur defectiuni'',


asa e, asa am zis si eu, la el e vorba de 3-4 sute de grame, nu de un litru, asa ca e perfect normal dpdv al oricarui manual, si al oricarui mecanic.
EUROPE_
Normal ar fi sa consume putin, sa nu se observe, cand faci schimbul, cum ar fi sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine, sa completezi 1 litru la 1000km, ar fi radmasa.gif . 1000 de km, ii poti face si in 2 zile. Oricum, nici nu ma gandesc, sa adaug ulei intre perioadele de schimb.
andutzu
Si mie mi-a consumat ulei (500ml)/1000km.Am schimbat setul dar degeaba, am luat toate marcile de segmenti dar nu s-a schimbat nimic, asta pana cand mi-am montat simeringuri pe ghidurile supapelor (am schimbat si ghidurile).Acum am segmenti de uzina care mi s-au parut cei mai buni dintre toti, chiar mai buni ca goetze (aici ma vor contrazice multi).Am vreo 3k km si nivelul uleiului a scazut ff putin, cred ca mai putin de un milimetru pe joja.
cristigeo69
du-te si fa chiuloasa e 1mil si o face cap coada inclusiv planat(multi s-au plans ca le consuma ulei inclusiv dupa ce au schimbat setul au facut si chiuloasa si totul a fost bine)
radud5
QUOTE(cristigeo69 @ 27 Apr 2006, 23:45)
du-te si fa chiuloasa e 1mil si o face cap coada inclusiv planat(multi s-au plans ca le consuma ulei inclusiv dupa ce au schimbat setul au facut si chiuloasa si totul a fost bine)
*


Unde se face cu un milion? include toata manopera, dau garantie? sad.gif
einstein1984
Consuma pe langa ghidurile supapelor. Si ele se uzeaza. Nu e chiar mare consumul, dar nici sanatos nu e, cu poluarea & stuff.
Psycho
Fericitilor....
Eu am facut un Iasi-Bucuresti-Iasi (deci cam 900-1000km) si am bagat 3 litri de ulei... Sau un alt drum de 200km m-a costat o jumatate de litru de ulei... Faza care ma nedumereste insa e ca in oras nu consuma deloc....
andutzu
Am patit si eu chestia asta dar mie imi sarise simeringul de la palier. smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.