Salut,
xyronebun!
1.De unde stii ca trage aer fals?
2.Cum ai verificat nivelul in CNC? Sunt cateva reglaje de facut acolo: a). distanta intre capac si plutitor in pozitia de inchidere a cuiului (capacul tinut vertical, =7-8mm);

. distanta intre capac si plutitor in pozitia de deschidere a cuiului (capacul tinut orizontal, in pozitia de functionare, =13mm); c). nivelul benzinei in CNC dupa ce dai la cama pana vezi ca nu mai intra in carburator (trebuie sa fie la baza-inceputul micului plan inclinat se se vede dupa ce scoti capacul carburatorului).
3.Ce fel de plutitor folosesti? Esti sigur ca e etans? (verifica daca are benzina in el scotandu-l de pe axul lui si scuturand-ul) Plutitoarele din alama sunt mai mari si mai grele, astfel ca de obicei iti dau un nivel mai mare in carburator. Eu am avut surpriza sa pun unul nou-nout despre care am descoperit ca era spart. Dupa o zi de functionare era plin de benzina. Iti dai seama cum mergea motorul?
4. Ce fel de cui poantou ai? Etanseaza bine? Nu cumva se blocheaza pe sediul lui si impiedica patrunderea benzinei? Cat de tare e arcul care tine bila din capul lui? Cele cu arcul moale poti sa le arunci la gunoi
Verifica bujiile dupa ce se opreste motorul si vezi daca sunt ude de benzina pe ciocul izolatorului. Daca da, probabil ceva nu merge in CNC si amestecul e prea bogat.
5. Verifica jicloarele sa nu fie decalibrate, chiar daca sunt noi (eu am patit-o). Baga varful unei scobitori din alea ascutite in jiclor, roteste un pic pana lemnul ia forma gaurii, apoi masoara diametrul scobitorii cu un subler fara sa presezi prea tare pe lemn. Operatiunea se face cu jicloarele demontate cate unul, apoi puse la loc, pt a nu le incurca. La jiclorul de relanti nu merge, ca e prea mica gaura si risti sa-l infunzi, asa ca doar il verifici uitandu-te "in zare" prin el, dupa ce i-ai suflat benzina.
6. "Scanteieste"?
Verifica amanuntit. Succes!