Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu sta la relanti...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
xyronebun
Am o dacie sport care a mers foarte bine, dupa multe proble care mi lea adus, unul din ele e consumul.Inainte de a patzi asta, imi consuma 20%.Acum nu vrea sa mai stea nici la relanti. Aduc aminte ca am schimbat bloc carburator nou, set jigloare noi de carfil.Am izolat cu silicon toate garniturile carburatorului, pentru o buna etansare, am verificat pompa de benzina, delcoul.In prima faza la pornire ca sa imi porneasca trebuie sa trag socul.Sta cateva secunde dupa care moare subit. Am incercat n` metode.Is disperat.Daca ma putetzi ajuta, va rog sa o facetzi.Multumesc anticipat.
marius-gabriel
pai intai vezi daca se opreste ca e amestecul pre sarac ori ca se ineaca si e prea bogat.
daca ai sistemul de ventilatie al gazelor din carter cu duza pe furtun, si in cazul asta verifica daca mai ai duza.
EUROPE_
Explicatii sunt multe. Nivel in camera de nivel constant incorect reglat, sau poate jocloare infundate ( in special cel de relantiu ). Regleaza-ti avansul la 0-1-2 grade. Presupun ca stii?sau pompa de benzina debiteaza insuficient.
xyronebun
QUOTE(marius-gabriel @ 29 Apr 2006, 19:30)
pai intai vezi daca se opreste  ca e amestecul pre sarac ori ca se ineaca si e prea bogat.
daca ai sistemul de ventilatie al gazelor din carter cu duza pe furtun, si in cazul asta verifica daca mai ai duza.
*


Duza este pe furtun, am verificat si varianta cu sau fara filtru de aer.
xyronebun
QUOTE(EUROPE_ @ 29 Apr 2006, 19:30)
Explicatii sunt multe. Nivel in camera de nivel constant incorect reglat, sau poate jocloare infundate ( in special cel de relantiu ). Regleaza-ti avansul la 0-1-2 grade. Presupun ca stii?sau pompa de benzina debiteaza insuficient.
*



Nivelul de benzina , care, cred ca la el te referi, este reglat la precizie.Jicloarele, au fost schimbate cap-coada, cu altele de productie carfil.Am reglat avansul in fel si chip.E posibil sa fie pompa de benzina.Maine am sa verific chiar. Dar azi am gasit alta buba.Trage aer fals.pe la carburator nu e, ca e izolata fiecare garnitura cu pasta siliconica.Am auzit ca e posibil sa traga aer fals pe la garnitura de la galerie.E posibil?Mentionez ca am indoiat o supapa, bineinteles a fost reparata, dar a mers ceva timp, dupa care am intrat in colaps cu asa zisu` relanti:(
EUROPE_
QUOTE(xyronebun @ 29 Apr 2006, 22:33)
.Am auzit ca e posibil sa traga aer fals pe la garnitura de la galerie
*


Da este foarte posibil! dry.gif
xyronebun
am dat jos garnitura si o montez, tot azi, duminica, asta e. E foarte posibil sa nu fie asta ca nu prezinta nici o urma.
Kinetix
Salut, xyronebun!
1.De unde stii ca trage aer fals?
2.Cum ai verificat nivelul in CNC? Sunt cateva reglaje de facut acolo: a). distanta intre capac si plutitor in pozitia de inchidere a cuiului (capacul tinut vertical, =7-8mm); cool.gif. distanta intre capac si plutitor in pozitia de deschidere a cuiului (capacul tinut orizontal, in pozitia de functionare, =13mm); c). nivelul benzinei in CNC dupa ce dai la cama pana vezi ca nu mai intra in carburator (trebuie sa fie la baza-inceputul micului plan inclinat se se vede dupa ce scoti capacul carburatorului).
3.Ce fel de plutitor folosesti? Esti sigur ca e etans? (verifica daca are benzina in el scotandu-l de pe axul lui si scuturand-ul) Plutitoarele din alama sunt mai mari si mai grele, astfel ca de obicei iti dau un nivel mai mare in carburator. Eu am avut surpriza sa pun unul nou-nout despre care am descoperit ca era spart. Dupa o zi de functionare era plin de benzina. Iti dai seama cum mergea motorul? mad.gif
4. Ce fel de cui poantou ai? Etanseaza bine? Nu cumva se blocheaza pe sediul lui si impiedica patrunderea benzinei? Cat de tare e arcul care tine bila din capul lui? Cele cu arcul moale poti sa le arunci la gunoi excl.gif
Verifica bujiile dupa ce se opreste motorul si vezi daca sunt ude de benzina pe ciocul izolatorului. Daca da, probabil ceva nu merge in CNC si amestecul e prea bogat.
5. Verifica jicloarele sa nu fie decalibrate, chiar daca sunt noi (eu am patit-o). Baga varful unei scobitori din alea ascutite in jiclor, roteste un pic pana lemnul ia forma gaurii, apoi masoara diametrul scobitorii cu un subler fara sa presezi prea tare pe lemn. Operatiunea se face cu jicloarele demontate cate unul, apoi puse la loc, pt a nu le incurca. La jiclorul de relanti nu merge, ca e prea mica gaura si risti sa-l infunzi, asa ca doar il verifici uitandu-te "in zare" prin el, dupa ce i-ai suflat benzina.
6. "Scanteieste"? smile.gif

Verifica amanuntit. Succes!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.