amihaita
3 May 2006, 12:28
BUNA
ARE CINEVA SCHEMA ELECTRICA DE LA PRIZA REMORCARE?
AM NEVOIE URGENTA DE EA.
MULTUMESC MULT.
ALEXANDRU
electric
3 May 2006, 22:30
problema este ca nu prea se mai respecta de mult un standard pentru priza de remorca. cel mai bine este sa legi firele in functie de remorca pe care o folosesti. ps nu mai scrie cu litere mari ca inseamna ca tipi la noi.
diaconuliviu
4 May 2006, 06:47
Daca nu uit, miine ti-o aduc eu si refaci conexiunile la ambele "mufe".
Intr-adevar, la Mirsa cind se montau cuplele se faceau legaturile "cum pica", desi aveau schema-de acolo o am eu.
amihaita
5 May 2006, 01:19
sorry, nu tipam la voi, scriam doar cu caps.
QUOTE(electric @ 4 May 2006, 00:30)
problema este ca nu prea se mai respecta de mult un standard pentru priza de remorca. cel mai bine este sa legi firele in functie de remorca pe care o folosesti. ps nu mai scrie cu litere mari ca inseamna ca tipi la noi.
amihaita
5 May 2006, 01:23
Mersi mult, sper sa nu uiti.
QUOTE(diaconuliviu @ 4 May 2006, 08:47)
Daca nu uit, miine ti-o aduc eu si refaci conexiunile la ambele "mufe".
Intr-adevar, la Mirsa cind se montau cuplele se faceau legaturile "cum pica", desi aveau schema-de acolo o am eu.
diaconuliviu
5 May 2006, 07:17
QUOTE(amihaita @ 5 May 2006, 02:23)
Mersi mult, sper sa nu uiti.
Ma ierti azi?
Da, am uitat...
Luni promit ca aduc..
amihaita
5 May 2006, 07:25
Azi te iert...
Astept pe luni atunci. Multumesc mult. Weekend placut!
QUOTE(diaconuliviu @ 5 May 2006, 09:17)
Ma ierti azi?
Da, am uitat...
Luni promit ca aduc..
diaconuliviu
8 May 2006, 07:03
Gata, am adus:
Priza: e cea de pe masina, are "ploturile" tip "tata", din care 3 crestate. La cupla de pe remorca, totul invers..
Ai:
1- Semnalizare stg
2 - Rezerva
3 - Masa
4 - Semnalizare dreapta
5 - Pozitie dreapta *)
6 -Frina
7 - Pozitie stinga *)
*) priza se leaga in regim international, iar "afara" pozitiile sint legate independent, putind fi aprinse independent, doar pe partea cu carosabilul pentru a proteja acumulatorul.
amihaita
11 May 2006, 20:49
Iti multumesc mult pentru schema. Scuze ca o fac asa de tarziu dar am avut ceva probleme cu netul. Raman dator!
diaconuliviu
12 May 2006, 08:29
Nu ramii. Acuma, acea "rezerva" e posibil ca intre timp sa fi fost "ocupata", de exemplu, daca acum pe remorcuta se pune si lampa marsarier, posibil ca acolo sa fie legata. La vremea aia nu se punea LMI.
alamicntfs
27 Jun 2011, 20:11
poate topicul este cam foarte vechi, dar zilele trecute am cautat o schema pt a lega remorca si gogu mi-a gasit schema asta, asa ca revin cu o completare
fire de minim d=1.3mm(3.97A)
adica
frana 42w= 3.5A
semnaliz st/dr 21w = 1.8A
pozitie dr/stg = 5w/10w (cu lampa de la numar) = 0.4A/ 0.84A sau invers
ceata 21w
mstaniloiu
7 Sep 2012, 10:54
Ca adaugare am vazut la unele masini/remorci ca pinul 2 este folosit pentru lampa suplimentara de ceata (tot optional).
La RAR au spus ca nu e nevoie de lampa de mers inapoi.
PH-06-BOA
7 Sep 2012, 13:40
Dar tu ce crezi, e? Ei spun asta, cand sunt la ei in curte. Cand ies pe drum, nici dracu nu-i mai imblanzeste!
Eu am construit remorca, pe care am omologat-o la RAR, si m-a pus sa montez tot ce are si masina, adica mers inapoi si ceata (una pe stanga, alta pe dreapta). Deci, nu e acelasi RAR? Profita de nestiinta noastra in legislatie, ca si la omologari GPL.
mstaniloiu
10 Sep 2012, 11:45
Eu nu am citit personal (ca nu stiu unde) - dar din auzite (si pe la ei) stiu ca lampile de mers inapoi si cea de ceata sunt optionale.
Eventual putem sa ii intrebam unde sa cautam - dar da ideea e ca ei fac legea si noi trebuie sa ne supunem pentru ca altfel nu luam hartia de la ei ... doar sunt singura autoritate in domeniu...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.