Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: miros de benzina si se ineaca la plecari cu demara
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
marady
Salut,

Am cateva probleme si v-as fi recunoscator daca mi-ati raspunde....

1. de cand am cumparat masina, din 2000, miroase a benzina; in special cand e cald si o ambalez mai tare. Nimeni n-a fost in stare sa-mi dea un raspuns sau o idee... De la c credeti c-ar putea fii?

2. Cand plec de la semafor cu demaraj, da sa plece, dupa care se ineaca(aproape ca ma da cu capu de volan)...
Daca plec incet nu-i nici o problema, dar altadata pleca bine... Care-i problema?

3. In ultimul timp imi consuma cam mult fatza de cum consuma in urma cu 6 luni...
De la ce-ar putea fi? Ce influenteaza consumul ridicat?

ilikecheese
verifica furtunu de la pompa de benzina,ala care vine din rezervor.s-ar putea sa fie un pic infundat, cred ca de aia se ineaca la turatie mare.iei o pompa, scoti futunu,bagi pompa,defaci in spate la rezervor capacu sa nu faca pot, si dai la pompa putin.asa am vazut la mai multi facand,tare ciudat oricum.restu problemelor nu stiu.e posibil sa fie si altceva.
EUROPE_
Pai aici ai probleme cu carburatorul, daca zici ca se opreste atunci cand vrei sa pleci cu demaraj. Amestec sarac... si motorul da sa se opreasca, presupun ca ai motorul pe carburatie. Cat despre mirosul de benzina, verifica si tu rezervorul... NU STIU. blink.gif
ct03nut
eu zic sa verifici pompa de benzina, sa nu fie membrana rupta si sa tasneasca pe undeva smile.gif da`i in gura si fi atent la pompa si vezi daca iese ceva
diaconuliviu

1. ai scos vreodata sonda litrometrica? de regula de la garnitura ei sau de la sistemul de fixare a ei scapa miros de benzina in portbagaj care - mai ales cu geamul deschis - apare in habitaclu.
2+3 carburator mizerabil si dereglat, cui poantou neetans, nivel mare in CNC (de aici poate fi si consumul mare), coliere nestrinse, membrana pompa benzina putin fisurata, retur infundat.
sddragos
Cu mirosul de benzina am avut si eu probleme. "Mustea" pe la sonda, asa ca am schimbat garnitura. Nu s-a rezolvat, garnitura cea noua nu era de calitate, cand am demontat-o din nou era mai mare in diametru. Am decupat o garnitura dintr-o bucata de cauciuc (cam de aceeasi grosime) folosita la etansarea butoaielor cu solventi si nu mai sunt probleme.
Uncle-Sam
pai stati ma asa, nu e pe injectie masina?
marady
QUOTE(Uncle-Sam @ 10 May 2006, 14:24)
pai stati ma asa, nu e pe injectie masina?
*



Ba da
EUROPE_
Hai ca ne-a facut-o... radmasa.gif Daca e pe injectie nu ai ce sa reglezi. Eu unu habar nu am. E foarte complicat pe injectie. Trebuie sa reseteze calculatorul, ... si/sau soft.
diaconuliviu
Mda, pai in cazul asta, miros de benzina, mers inecat, nu e de la sistemul de recuperare vapori? Canistra aia?
axabrt
perfect adevarat... de la canistra de recuperare vapori
klaus stie ceva de astea...
marady
QUOTE(diaconuliviu @ 11 May 2006, 10:11)
Mda, pai in cazul asta, miros de benzina, mers inecat, nu e de la sistemul de recuperare vapori? Canistra aia?
*


Am o nelamurire, daciile pe injectie au carburator?
marady
QUOTE(diaconuliviu @ 11 May 2006, 10:11)
Mda, pai in cazul asta, miros de benzina, mers inecat, nu e de la sistemul de recuperare vapori? Canistra aia?
*


Nu stiu nimic de nici o canistra... Unde o gasesc si ce tre sa-i fac?
marady
QUOTE(axabrt @ 11 May 2006, 10:30)
perfect adevarat... de la canistra de recuperare vapori
klaus stie ceva de astea...
*


Si nu-nteleg, daca e pe injectie, nu poate fii mirosul de la pompa de benzina, (membrana rupta) sau de la sonda litrometrica???
Sau consumul nu poate fii influentat de faptul ca e injectorul infundat sau murdar?
diaconuliviu
QUOTE(marady @ 11 May 2006, 22:55)
[...] nu poate fii mirosul de la pompa de benzina, (membrana rupta) [...]

Pai ai pompa cu membrana? La injectie stiam ca pompele is electrice plasate in rezervor.

Da, consumul poate fi de la mai multe, dar spui ca miroase a benzina de cind ai luat-o si ca are mers inecat. De aia incercam sa coroborez si ma ducea gindul la acea canistra cu carbune activ.

Cauzele pot fi si diferite-injector prost pentru consum mare si furtun neetans pentru miros, dar, am spus, incercam o cauza comuna.
Klaus, il poti lamuri mai bine pe om?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.