Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme instalatie electrica sau GPL?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
unikat45
mi se intampla cateodata sa raman fara alimentare sau mai exact fara tensiunela LED-urile de la urmatorul dispozitiv..

http://www.ultragaz.ro/poze/as_indic_sm.jpg

problema este ca nu pot porni nici pe benzina nici pe gaz.. am verificat contacte etc.. sugestii?? MUltumiri anticipate!
ilikecheese
am patit si eu ceva de genu, si ramasesem si intr-o mocirla(asa sa fie mai frumos).eu patisem ca nu mai lua pe gaz.dau pe benzina... nimic.ledurile mergeau. am facut pe direct la benzina cum era inainte sa pun instalatia de gaz am iesit din mocirla(multumesc lu tata), si am ajuns la firma de unde am pus instalatia.se arsese intrerupatoru de la releul masinii ca cica incarca prea mult.vezi sa nu fie vre-un contact prost p e undeva.verifica mufa care intra in intrerupatoru ala pe care l-ai aratat in poza.inpinge-o mai atre inauntru.si dute unde ai pus instalatia.ei tre sa stie. bafta
unikat45

am desfacut cutiuta din poza.. e plina de electonice, dar inauntru era destul de curat singura problema poate fi de la intrerupator da ala nu pre il pot schimba eu ca e destul de putin spatiu pe placuta respectiva de care e prins prin cositorire, ca si celelalte componente electronice de altfel

Treaba e ca la mine spre deosebire de tine Led-urile nu se aprind..
exista vre-o posibilitate de a achizitiona numai cutiuta respectiva.. cea din poza??

chestia ca la mine mai des a facut cand era in panta....instaltia GPL nu am pus-o eu ci fostul proprietar.. probabil va trebui sa merg la un service
apropos releul asta unde este situat??
madcos
si eu am patit asa si era intrerupatorul din cutie de vina.verifica totusi si siguranta de gpl(poate face contact imperfect).mie mi-a reparat intrerupatorul si am scapat doar cu 50.000
unikat45
unde anume e localizata aceasta siguranta..??
in panoul normal de sigurante nu ar mai fi avut loc..deci trebuie sa fie in alta parte..
sddragos
E pe undeva pe la motor. La mine e langa bobina de inductie. E o siguranta plata. Si releul meu incarca mult si mi-au zis cei de la service ca daca se prajeste comutatorul GPL-benzina nu intra in acoperirea garantiei si costa aprox. 100 RON.
ilikecheese
da siguranta e langa bobina.dute la orice service auto ca se rezolva.si nici nu cred ca o sa te coste mult.daca face asa din cand in cand inseamna ca e un contact slab undeva.
unikat45
aha..pai ma gandeam eu ca aia este da u eram chiar sigur..de schimbat nu pare a fi o problema..dar idea e ca vreau sa fiu cat mai sigur ce este..inainte de a ajunge la un service unde sa vina nenea x si nenea y si sa ma trezesc ca imi iau banii pt niste lucruri simple.... multumesc pt ajutor!
sddragos ce poate insemna faptul ca releul incarca mult?? cum imi dau seama si daca o face cum se poate proteja comutatorul GPL??
sddragos
QUOTE(unikat45 @ 11 May 2006, 08:02)
aha..pai ma gandeam eu ca aia este da u eram chiar sigur..de schimbat nu pare a fi o problema..dar idea e ca vreau sa fiu cat mai sigur ce este..inainte de a ajunge la un service unde sa vina nenea x si nenea y si sa ma trezesc ca imi iau banii pt niste lucruri simple.... multumesc pt ajutor!
sddragos ce poate insemna faptul ca releul incarca mult?? cum imi dau seama si daca o face cum se poate proteja comutatorul GPL??
*



Eu obisnuiesc sa masor din cand in cand tensiunea la bornele bateriei (la ralenti, la 2000 rpm, cu/fara consumatori). Folosesc pentru asta un voltmetru electronic. Cu ocazia asta vad daca alternatorul incaraca bin si daca releul isi face treaba. Nu stiu cum se protejeaza comutatorul, eu il incerc din cand in cand (in special la drumuri mai lungi) cu mana, daca e foarte cald inseamna ca ceva nu e in regula.
cristi74
Si mie mi s-a ars un comutator (de fapt s-a dus un integrat din el). Un comutator nou costa 600k, dar vezi sa nu patesti ca mine: era alt model(Milano) dar au zis ca e compatibil cu cel vechi(Bigas) insa nu au spus si faptul ca cel nou nu are un senzor care iti indica prin leduri cat gaz mai ai in rezorvor. Asa ca acum verific la ceasul din portbagaj (de la butelie) cantitatea de gaz care o mai am.
unikat45
QUOTE(cristi74 @ 11 May 2006, 22:45)
Si mie mi s-a ars un comutator (de fapt s-a dus un integrat din el). Un comutator nou costa 600k, dar vezi sa nu patesti ca mine: era alt model(Milano) dar au zis ca e compatibil cu cel vechi(Bigas) insa nu au spus si faptul ca cel nou nu are un senzor care iti indica prin leduri cat gaz mai ai in rezorvor. Asa ca acum verific la ceasul din portbagaj (de la butelie) cantitatea de gaz care o mai am.
*



Oricum nu prea indica ele prea exact. La mine chestiunea are vreo 5 leduri verzi pt gaz... am mers cam 130 km cu un singur led aprins..acul de la rezervorul de gaz era la capatul de inceput al benzii galbene... si mie mi se pare ca acela e mai degraba ca un manometru indica presiunea (care poate fi variabila) nu si cantitatea reala de gaz..
in fine .. e cam neclara treaba
de cand am luat masina nu am apucat sa ii fac consumul asa ca am sa merg pe gaz pana nu mai merge..adica se termina gazul..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.