vasilache
15 May 2006, 15:38
Salutare la toata lumea si multumesc pentru raspunsurile pe care le-am primit legate de repararea circuitului electric al aerotermei. Mai am o rugaminte, cum pot sa repar beculetul din bord pentru semnalizare ????
carmechanic
15 May 2006, 16:33
Vrei sa "repari beculetul" ? Mai bine schimba-l cu unul nou. (0,5 W/12V)
QUOTE(carmechanic @ 16 May 2006, 03:33)
Vrei sa "repari beculetul" ? Mai bine schimba-l cu unul nou. (0,5 W/12V)
Impresia mea e ca beculetul de control nu clipoceste (problema dezbatuta in alt post) Becu' ala se arde foarte rar; s-a descris modul de sensibilizare al contactorului auxiliar care alimenteaza beculetul...Mai cauta (nu stiu cum, dar sunt alti colegi mai priceputi si saritori care te vor ajuta) Bafta!
bygy007
15 May 2006, 21:50
nu semnalizeaza becu la bord?? Ai verificat becu ? e bun? daca da atunci semnalizarea clipoceste adica merge? daca releu se aude vezi daca nu ai vre-un bec ars.De obicei cind e ars el clipoceste dar nu semnalizeaza in bord releul de semnalizare e calculat pt minim 2 becuri de 21w el verifica acea putere prin curentul consumat 3,4 A si in functie de model care are un releu reed care are deasupra 10-12spire bobinate peste el sau un releu cu sirma mai groasa si acesta aprinde becu la bord
QUOTE(gti98 @ 15 May 2006, 21:42)
.... s-a descris modul de sensibilizare al contactorului auxiliar care alimenteaza beculetul...
UNDE s-a descris ?
QUOTE(argon @ 21 May 2006, 19:08)
Multumesc, numai ca postul cu pricina nu m-a lamurit catusi de putin, mai ales ca problema mea este alta decat cele descrise acolo: la mine martorul merge (se aprinde si se stinge), dar se aprinde atat de slab incat abia se vede seara tarziu ori noaptea cand dau iluminatul din bord la minim; ziua nici gand sa se vada ca se aprinde... desi, repet, el se aprinde, doar ca intensitatea luminoasa este jalnica.
Chiar nu a mai intalnit nimeni problema descrisa in postul anterior ?... M-as mira sa fie un unicat !...
wolfin
31 May 2006, 14:10
s-a marit secventialitatea semnalizarii? sau semnalizeaza ca inainte. sa nu fure curent undeva
QUOTE(wolfin @ 31 May 2006, 17:10)
s-a marit secventialitatea semnalizarii? sau semnalizeaza ca inainte. sa nu fure curent undeva
Semnalizarea este la fel ca inainte
mike2madalin
1 Jun 2006, 22:08
scuze ca intervin si eu dar sincer tot am cautat si nu am gasit si nu am vrut sa deschid un nou topic pe chestia asta cum as putea da jos sticla aia de la bord plexiglasul ala?
n-ai cautat destul
ca sa dai jos sticla, trebuie sa demontezi ceasurile cu totul (exista topic de de montat ceasurile, da cu search). Dupa ce ai ceasurile in mana, o sa vezi ca sunt niste cleme pe marginile geamului si daca le apesi, o sa iasa.
vasilache
7 Jun 2006, 14:53
Da se pare ca beculetzul ii problema ca am schimbat releul si am verificat toate becurile de semnalizare si merg toate, Suspect pentru ca becul de la martorul de semnalizare s-a ars dupa ce am schimbat releul, metionez ca este unul electronic(mai multe detalii nu stiu). As dori cum pot ajunge la el(la beculetzul martorului) sa il schimb cat de dificila poate fi partea asta , trebuie desfacut oare bordul?
marius-gabriel
7 Jun 2006, 17:28
ce tip de bord ai?
beculetul nu de la releu s-a ars..
i-a venit si lui randul.
vasilache
8 Jun 2006, 17:12
Vasilache, ti-am sters ce ai scris pentru ca mesajul tau era bolnav de limbaj mirc.
Citeste regulamentul apoi posteaza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.