Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Furtun Capac Culbutori
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mariufs
Problema se prezinta cam in felul urmator : Am 160.000 Km shi stiu ca motorul trebe facut.. da mai e pana la vara sad.gif ... asha ca am tras un furtun sub mashina din capacul culbutorilor .... shi ce sa vezi .... in loc sa scada presiune ... ea creste .... daca las furtunul sub mashina imi arunca tot uleiul pe la bushon (2L-300Km).... daca bag furtunul in T-ul de la carburator nu ... in schimb e plin carburatorul shi diuza de ulei. Care ar putea fi explicatia logica ? (furtunul scos sub mashina sigur nu era infundat shi nici gatuit prin deformare). Mentionez ca am incercat de mai multe ori shi cu mai multe diametre de furtune shi de fiecare data se intampla la fel.
diaconuliviu
Ca sa-ti arunce atita ulei prin furtun, ai setul uzat rau.
Faptul ca iti trage mai bine cu el scos arata prezenta gazelor arse in baie, care nu pot scapa decit pe linga grupul cilindru-piston-segmenti.

Acuma nu inteleg de care presiune vorbesti. Daca e cea de ulei, te referi la relanti? Daca da, relantiul scade in conditii de gaze reziduale, deci ungere slaba. In plus, ardere proasta e echivalent si cu o temperatura a motorului mai mare, ulei subtiat, presiune [mai] slaba.
vali1971ro
compresia motorului se cam duce in baie... repararea motorului e cea mai buna solutie ... totusi incearca sa bagi niste aditiv in ulei , cine stie....
argon
Daca ar fi adevarat ce se zice despre duralube, acum ar fi momentul sa incerci..asa ca daca ai un milion de esperimentat da-i bataie , si sa ne anunti si pe noi de rezultat..desi eu personal cred ca este o sarlatanie duralubul asta..
mariufs
1. nu arunca ulei pe furtun ... uleiul il arunca pe la bushon(pe unde se pune ulei)in conditia in care trag furtun.
2. cu el scos e mai stabil relanti-ul (da foarte putin) da de tras trage la fel
3. decat sa dau bani pe duralube mai bine merg cu furtunul in T (shi nu mai arunca ulei)
shi tin banii pt reparatie ... ca nu mai e mult pana la vara.

Pate nu m-am facut inteles:
-Mentionez ca uleiul nu il arunca pe furtun ci pe la bushonul de ulei (pe unde se pune ulei) ... pe furtun iese fum de culoare alba ... aburi de ulei cred, care daca le bag in teul de la carburator se transforma in ulei propriu zis ... intrebarea e DE CE arunca ulei pe la bushon ... meseriasul la care am fost mi-a zis sa trag furtun ... shi cand i-am zis ca cu furtunul scos arunca uleiul pe la bushon nu a stiut ce sa imi raspunda decat ca garnitura bushonului nu e buna ... sa incerc sa strang bushonul sau sa ii mai pun o garnitura suplimentara .... am facut-o shi pe asta ... da cu furtun scos afara arunca ulei in draci, cu el la locul lui mashina merge bine .
-Care ar putea fi explicatia ... am vazut pe forum ca toata lumea recomanda scoaterea furtunului sub mahina ... sa inteleg ca dacia mea are personalitatea ei shi vrea neaparat sa fie mai ecologica ? blush.gif
R8<1100>
O posibila explicatie:
- cu furtunul scos sub masina evacuarea gazelor din carter (prin capacul culbutorilor) este naturala (mai lenta) presiunea fiind mai mare in carter,
- cu furtunul montat in carburator gazele sunt aspirate datorita depresiunii create de functionarea motorului, deci presiunea este mai mica.
Oricum se impune o verificare a presiunii din cilindrii cu un compresmetru si daca rezultatele obtinute nu sunt corespunzatoare trebuie inlocuit setul motor.
mariufs
Partea cu depresiunea mi se parea o explicatie foarte plauzibila , MULTUMESC MULT. Se pare ca raman ecologist !
bygy007
CRED CA AI GARNITURA DE LA BUSONU DE ULEI SAU SITA PE UNDE IES GAZELE SA FIE INFUNDATA ACOLO IN CAPAC E O SITA. CIND PUI LA CARBURATOR FURTUNU SI CID MERGE MOTORU TRAGE FORTAT GAZELE INAPOI IAR CIND E AFARA IES SINGURE VEZI GARNITURA AIA
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.