Shosetu
18 May 2006, 13:25
Am dat de un break care se incadreaza in suma de care dispun. Problema e ca pragul si stalpul fata sant mancate de rugina si necesita schimbare obligatorie. Cam cat costa schimbarea ( materiale + mana de lucru ) la mecanici de "cartieri" ?
driverx
18 May 2006, 13:55
Nu mai bine cauti alta masina? Daca aia deja cere neaparat stalp + prag, probabil in scurt timp o sa mai ceara si restul tablariei, sau tot asa, bucati din ea. NU mai merita in ziua de azi sa te bagi la prostii de genu asta. Mai scoti un ban si eventual accepti o masina cu alte probleme tehnice dar macar ai siguranta.
Shosetu
18 May 2006, 20:31
alte opinii va rog , cifre de preferat
pastrama
18 May 2006, 20:40
QUOTE(Shosetu @ 18 May 2006, 21:31)
Subscriu la ce a zis Driverx.
ce-mi plac mie oamenii care isi dau cu parerea pew bani altora
Shosetu - din pacate nu stiu sa-ti recomand pe cineva, dar sfatul meu este sa teduci tu cu masina la cate un nene desta te sta cu bomba (tuburile de Oxigen) prin garaje si sa-l intrebi de ce si cum. nu te hotarasti decat dupa ce intrebi la 4-5 "meseriasi"
un prieten a avut de "ales" intre 15 si 6 milioane ptr manopera (dar are mult mai multe de facut)
driverx
19 May 2006, 08:23
Asa...si la 6 milioane sa zicem, nu mai bine ii pune intr-o masina la care castiga mai mult decat un prag si un stalp? Mai ales ca eu inca nu am vazut masina la care sa in conditiile in care un prag, stalp, aripa necesita reparatii urgent, alte elemente de caroserie sa fie in stare mult mai buna. Urmeaza pedaliere, poate chiar lonjeroane, aripi. E o diferenta MARE intra a da banii pe rugina sau pe tabla. MAAARE. Si la o Dracie diferenta e de cateva milioane.
Faine sfaturi dai tu pe banii altora.
QUOTE(driverx @ 19 May 2006, 09:23)
Asa...si la 6 milioane sa zicem, nu mai bine ii pune intr-o masina la care castiga mai mult decat un prag si un stalp? Mai ales ca eu inca nu am vazut masina la care sa in conditiile in care un prag, stalp, aripa necesita reparatii urgent, alte elemente de caroserie sa fie in stare mult mai buna. Urmeaza pedaliere, poate chiar lonjeroane, aripi. E o diferenta MARE intra a da banii pe rugina sau pe tabla. MAAARE. Si la o Dracie diferenta e de cateva milioane.
Faine sfaturi dai tu pe banii altora.
cred ca nu ai inteles bine
in aia 6 milioane intra manopera ptr mult mai multe chestii decat prag si stailp
prin exemplificarea acelor preturi am vrut doar sa arat ca exista diferente mari intre preturile cerute de meseriasi ptr fix aceeasi treaba.
Shosetu
19 May 2006, 12:38
tarzy ... iti multumesc ca ai spus sume. Cu aproximatie sa zicem ca m-ar costa 300RoN manopera si vreo 200RoN "piesele" La banii astia urmez sfatul lui Driverix, mai bine pun banii astia peste ce am si cumpar ceva mai "intreg"
Aveam o oferta la un break care valora 9mil dar erea mancat de rugina foarte vizibil pe partea stanga ... si puncte mai peste tot. Cu toate ca motorul si cutia inca mai functioneaza parca tablaria m-ar duce cam mult ca sa o fac pe placul meu.
Va multumesc.
shosetu, si eu zic sa cauti alta masina.
nu de alta, dar de regula rugina care nu se vede e mai multa decit cea sesizabila "la ochi".
Sociopatul Tandru
22 May 2006, 12:07
Daca pui autogenul pe ea aia nu mai e masina!
Subscriu la ce au zis colegii.
vezi de treaba ta, e toata dusa! acolo s-a vazut insa! daca ai putea sa o sablezi (ceea ce nu-si are rostul) ai vedea ca este burete toata!
O sa te coste destul de mult manopera, e o problema delicata, plus ca ar trebui sa o vopsesti toata pentru a nu se sesiza diferenta.
vezi-ti de treaba!
mai astepti, mai strangi un 300-500 euro si-ti iei ceva mult mai bun.
Am observat o chestie la preturile masinilor
1.rable sa zicem 1600 de euro
2.mai pui 400 faci 2000 ei o masina buna
3.daca ai lua rabla de 1600 de euro, nu ti-ar ajunge cei 400 sa o faci plus stress bataie de cap si nervi. (plus ca nu mai iese cum era)
salutari
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.