vi_escu
22 May 2006, 12:43
M-am trezit mergand cu lampile de "mers inapoi" aprinse. Am suspectat sonda (care are un contact normal inchis) dar surpriza: este buna, daca imping bila se deschide contactul. Inseamna ca chestia aia din cutie care tine bila sondei apasata nu-si mai face treaba. E complicata problema?
diaconuliviu
22 May 2006, 12:58
Stai; sonda aia nu lucreaza exact pe dos? cind apesi bila face contact? Ca parca bila e impinsa de axul balador de marsarier.
vi_escu
23 May 2006, 09:40
Nu, lucreaza cum am spus! Bila sta apasata (lampi stinse) si este eliberata la mersul inapoi (lampi aprinse). Sonda este buna, sa ma astept sa crape ceva prin cutie? Si mai ales dece pana acum a functionat si acum a luat-o razna.
Daniel M.
23 May 2006, 12:10
de curand am schimbat-o si eu. cea veche facea contact aiurea, dar am uitat s-o verific pe cea noua. tot ce vreau sa-ti spun e ca m-a costat cam 6 ron. roaga pe cineva la un magazin de piese, sa te lase sa testezi una noua.
Daniel M.
23 May 2006, 14:11
sonda e infiletata pe partea dreapta, in cutia de viteze.
vi_escu
23 May 2006, 14:38
QUOTE(Daniel M. @ 23 May 2006, 13:10)
de curand am schimbat-o si eu. cea veche facea contact aiurea, dar am uitat s-o verific pe cea noua. tot ce vreau sa-ti spun e ca m-a costat cam 6 ron. roaga pe cineva la un magazin de piese, sa te lase sa testezi una noua.
Nu este vorba de contacte, si nici de testat! Intrebarea este alta: CE TINE BILA PRESATA SI O ELIBEREAZA LA ANGAJAREA MERSULUI INAPOI SI DACA POATE CRAPA CEVA IN CUTIA DE VITEZE?
diaconuliviu
23 May 2006, 14:48
Indiferent ca lucreaza cum spui sau invers, ea e actionata de axul pinionului de mers inapoi. Axul are o degajare care intr-una din situatii elibereaza bila in cealalta tinind-o apasata.
La mine se aprindeau dimineata lampila dar iarna, cind uleiul era tare viscos. "Mestecam in benzina" de citeva ori si se stingeau, dupa ce uleiul era barbotat si incalzit un pic.
Daca la tine face acum, vara, ori pe la furca de selectie marsarier (corectat), ori la ax ai ceva uzura.
vi_escu
23 May 2006, 15:35
Cum nu au aparut si alte sintome (caraieli, huruieli, etc) o mai las. Acum nu am timp/bani sa dau cutia jos. Am trecut lampile printr-un intrerupator liber din bord ca nu vreau sa incurc lumea.
de cateva zile m-am trezit si eu fara lampi de mers inapoi.. ieri la un moment dat mergeau, azi nu mai vor, cum testez daca traseul cabului pana la becuri e OK?
Ma gandesc ca scot papucii aia doi din sonda sai ii ating...daca traseul e bun trebuie sa se aprinda. Am dreptate? Ajung cumva sub niste fire de la lampile respective sub bord? de unde se alimenteaza?
Giurisici Fabian
15 Jul 2006, 17:18
scoti papucii din sonda ii cuplezi si pui contactul sau pornesti masina trebuie sa se aprinda becurile.
daca ai un aparat de masura ,cand pui contactul pe unul din papuci trebuie sa ai 12V iar celalalt se duce spre cupla de sub bord care se cupleaza cu instalatia ce duce spre spate
Am cuplat firele intre ele, becurile se aprind, prin urmare o sa scot sonda sa o schimb. Oare a ramas bila apasata?
O sa curga ulei? nu m-am uitat la ce nivel e fata de busonul de pe partea cealalta..
Giurisici Fabian
16 Jul 2006, 21:32
pai parcheaza si tu cu partea dreapta mai sus ca sa nu ai vreo surpriza eventual pe o bordura si dupa aia desfaci sonda
Problema rezolvata, sonda schimbata, 14 Roni una noua, de origine, ulei nu a curs, si acum merge perfect.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.