Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reglarea socului la carb 1300
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
eek
Eu sunt ala cu carburator de dacia 1300 montat pe TRS.

A meritat carburatorul, e usor de intretinut si consum cam 10 urban cu masina pe distante de circa 6-7 km o data, motorul fiind racit cu aer e ok la distantele astea.

Bujiile arata bine reglate corect.

Treba e ca o ia un pic mai greu la rece, dupa 4-5 chei.



Intrebarea mea este cat sa indoi tija care la actionarea socului deschide si clapeta de acceleratie? La mine tija e dreapta, deci presupun ca inchide socul insa nu deschide aerul de la clapeta asa ca depresiunea incearca sa traga benzina mai mult prin jiclorul de relanti, insuficient. Cu soc la maxim turatia e la aproape 2000, iar cand dau drumul la ambreiaj scade pe moment la aproape 1500. Spuneti-mi ce repere sa iau la indoirea tijei?
paulp
EEK! din ce ai scris, inteleg doar ca tija aia, care in mod normal e indoita, la tine e dreapta. Asta inseamna ca ai joc in pirghie si nu-ti actioneaza socul cum trebuie.

Daca o indoi nu rezolvi nimic, dimpotriva.

Singura solutie e sa schimbi pirghia sau axul (depinde care e uzat) cu unul de la alt carb. In comert nu gasesti asa ceva (am cautat eu de am ametit si pina la urma am cumparat alt carburator) icon_evil.gif
Marty
Paul, macar ai fi putut sa-l intrebi ce carb are: Webber sau Solex.
eek
Cand tragi socul e o parghie de sarma care deschide clapeta de acceleratie. La mine parghia e dreapta, asa ca eu cred ca aerul desi obturat, clapeta de acceleratie nefiind deschisa mai deloc, de aia porneste mai greu. Nu am chef sa indoi aia prea mult ca ma gandesc ca daca fac asta depresiunea va trage o gramada de benzina prin jicloare si inec motorul.



PS - daca ai chef, lasa-mi pe privat id-ul tau de ym, suntem cativa care intram in conferinta aproape in fiecare dimineata laugh.gif



marty... am monocorp, nu am auzit de dublucorp de dacia 1300, oricum daca imi bagam dublucorp preferam un 28CIC5 original si nu unul luat de pe conserva de Colibasi laugh.gif laugh.gif laugh.gif



paul, tu ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
paulp
Cred ca e un "menage a trois" aici icon_twisted.gif

EEK cine? Eu sau Marty :wink:



Marty, :oops: , scuze, din descriere am presupus ca e un Carfil. Un Solex n-am mai vazut de ani buni icon_mrgreen.gif
eek
Despre tine e vorba paulp laugh.gif
eek
mama da repede raspundeti... de-ar fi asa si pe oltcit.ro..... sad.gif
Marty
EEK, pe Dacia 1300 fabricat la Colibasi intre 1968 si 1974, s-au montat carburatoare aduse din Franta, marca Solex (monocorp). Din 1974 pina in 1978, s-au montat carburatoare Webber, nemtesti, tot monocorp. Din 1978, Carfil a inceput sa produca copii ale carburatoarelor Webber. Toate astea sunt monocorp, dublucorpurile aparind pe masinile cu motor de 1,6 , fabricate dupa '90.
paulp
Asa sintem noi, harnici (pe forum, ca la serviciu icon_twisted.gif )



Hai ca incerc sa-mi fac si eu minunea aia de YM (n-am folosit niciodata, dar vad ca tot mai multa lume imi solicita ID-ul)
eek
E beton da la mine nu merge, adica acasa biggrin.gif

Asa ca id ul lui marty nu-l pot baga, insa stiu care e...

Adica sper sa va pot invita maine dimineata pe amandoi la conferinta, adica "operativa de dimineata " icon_mrgreen.gif
eek
Marty, e Weber monocorp... nu stiam sa scap mai repede de dublucorpu ala cu imbogatitor, progresiuni, econostate... si alte coclendere care se puteau infunda si care ma duceau la un consum de 20...
eek
QUOTE
Asa sintem noi, harnici (pe forum, ca la serviciu icon_twisted.gif )



(n-am folosit niciodata, dar vad ca tot mai multa lume imi solicita ID-ul)


Pai vezi daca lumea te iubeste ? laugh.gif

Azi ID-ul maine cine stie... ce manifestari licentioase... laugh.gif



Marty, habar nu aveam de treaba cu Solex monocorp... nu credeam ca dacia a avut vreodata carb Solex. Weberu nu e german, cica e italian, scrie pe el licenta italia. In general cand lumea zice solex se gandeste la dublucorp, asa ca normal am cazut in aceeasi greseala si io ca tot poporu
eek
Da cu tija mea cum ramane ? :shock:
GIC
Pt carburator Carfil 32 IRM-A la inchiderea completa a clapetei de aer (soc) clapeta de acceleratie trebuie sa se deschida 1mm. Reglarea se face prin indreptarea / indoirea tijei dintre sistemul de actionare clapeta de soc si clapeta de acceleratie.
paulp
..ti-ar manifestarile de cap icon_twisted.gif

Na, am facut Yim. Acu sa vad cum merge chestia asta :wink:



Tija, din pacate ramine cum am stabilit. Dar fa o proba. Ia un patent si indoaie-o la mijloc cam 45 grd. Vezi cum mere, si mai vorbim.



A, eu am avut la Oltcit dublucorp, reglat pe banc (din pacate bancu s-a dus o data cu Oltcitu meu) si consuma 7 % la 120/h constant icon_mrgreen.gif
Marty
Se prea poate sa fie italienesc, nu neg.



Paul, daca tot ti-ai facut cont de YM, poate si pornesti YM-ul....
paulp
Marty, ia-ma-ncet ca abia ma descalt ce e cu minunea asta icon_twisted.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.