Dragii mei,
Aventura a inceput ieri dimineata cand am plecat voios cu masina la serviciu. Toate bune si frumoase (facand abstractie de traficul infernal catre centru). Ajung la serviciu, parchez, si imi vad de treaba.
Seara, vine vremea sa ma duc catre casa. Ma urc in masina, trag socul, dau 2-3 sprituri, si cheie... acum incepe nebunia...
Masinuta mea se comporta de parca nu ar fi avut bujii... apoi de parca ar fi avut vin in rezervor...mergea in 2 pistoane, sau doar in demaror...
Dupa vre-o 6 incercari nereusite, cobor cu concluzia: condens in capacul de delcou, apa in benzina, inecata... Colac peste pupaza, se si intunecase...Scot bujiile, le sterg cu o carpa uscata (2 erau umede), scot capacul de delcou, repet operatiunea, il pun la loc si reiau incercarile. Dupa inca vre-o patru incercari soldate cu zgaltaieli si rateuri in carburator decid resemnat sa nu omor acumulatorul si sa ma intorc acasa cu tramvaiul.
In dimineata asta revin cu forte proaspete si intariri (un mecanic al cladirii de birouri unde lucrez), plus un flacon de aditiv pentru apa din benzina.
Omul, posesor de Dacia, desface capacul la delcou, il sterge si el, regleaza distanta la platini, verifica, ca vine benzina de la pompa, dupa care ii da 3 sprituri (fara soc) si cheie... MINUNE! masina porneste la sfert...
Daca puteti trage vre-o invatatura din asta, ma bucur sa va fiu de ajutor. Simteam totusi nevoia imperioasa sa impartasesc experienta mea alaturi de cea mai vanduta masina din Romania.