QUOTE(SGN_1310 @ 5 Mar 2004, 10:11)
Mi'a cedat o punte de la rugina shi am mers in service pt fashaia roata insa in service am vazut puntea .
Nu'i chip sa zboare roata. Poate sa se dezechilibreze masina. Insa daca aia la indreptari fac treaba buna, e imposibil sa nu mearga bine in continuare.
Am punte noua fracturata in acelashi fel ca vulpoiul de mai sus, shi de noua ce era shi de buna la fel s'a facut muci intr'un derapaj cu 30 km la ora in santz. Sa fim serioshi. Ma f*t pe piesele de origine de la dacia renault group.
Calitate carrefour - preturi harrod's.
Aici trebuie sa te contrazic (din pacate era sa o patesc).Mergand din Oradea spre atelierul situat in localitatea Nojorid (spre Salonta-nu prea conteaza locul, doar ca drumul pe o portiune de ~ 3-4 km e ca si peisajul selenar-cratere dupa cratere) si obisnuit oarecum cu "asezarea" fiecarei gropi imi permit sa ma deplasez cu o viteza de aproximativ 10-20 km/h mai mare ca si cei care merg prima data pe acolo (este vorba de drum european) facand slalomuri.In fine ajung in apropiere de localitatea susmentionata si reduc viteza pana pe la ~ 40-50 km/h cand dintr-o data simt un soc in spate(parca as fi trecut peste o denivelare) si simt ca trage dreapta ,huruind,frecand in caroserie.Opresc imediat si evaluand paguba am ajuns la urmatoarea concluzie:
-am una bucata rulment spate dreapta facut praf (muci,varza,etc)
-daca nu am cheie de roti la mine nu e o problema deoarece daca trag mai tare de roata iese afara
-cand acest rulment sa spart (e vorba de acel rulment exterior mai mic in diametru), au ramas din el doar acele inele (rolele fiind imprastiate),iar tamburul tot exercitand presiuni asupra saibei care tine rulmentul, acesta din urma a cedat si sa indoit spre piulita (piulita respectiva a trebuit sa o tai jos ,fiind imposibil de desurubat).
Nu doresc la nimeni sa treaca prin ce am trecut eu(nu a fost ceva foarte grav - nu am avut accident sau ceva - dar se putea intampla cu cativa km mai repede cand mergeam cu 70-80 si atunci doamne fereste), asa ca fiti fooarte atenti la toate organele/mecanismele masinii.Orice suieratura,scartait,zumzait,mormait,etc poate prevesti un potential dezastru( ma gandesc in primul rand la suspensii,directie&co.).