Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Izolara fonica
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
bogdan_o
Citind ce a scris Liviu pe topicul care se referea la DSN m-am hotarat si eu sa imi izolez fonic masina.



Pana acum am incercat sa vad daca pot sa demontez toate de pe masina (plafon, fete usi, mocheta) si ce am constatat:

- plafonul se scoate foarte foarte usor, nefiind prins decat in chederele de pe la usi si in plasticele alea de pe montantii centrali si parbrizului. In plus, trebuie scoase plafoniera si manerele de viraj.

- fetele de la usi sa-r da jos destul de usor daca se desfac manetele pentru geamuri. Am tras de ele dar degeaba. Stiu ca nu au nici o siguranta dar sunt intepenite bine de tot. Mai incerc.

- pentru mocheta se scot scaunele si bancheta din spate si se mai scos si bradutii aia care fixeaza mocheta pe praguri. Problema vine la partea cu schimbatorul care are si mufa pentru calculator si la care mi-e cam frica sa ma bag. Nu am vazut decat un surub in spatele ei, dar mai incerc.



Cu ocazia asta desfac si bordul si strang toate pe acolo sa nu inceapa sa zdrangane.



Intrebarea mea e

- merita sa ma chinui?

- pentru cine a desfacut fatele de usi de la DSN: clantele alea se pun usor la loc? Trebuie sa fiu atent la ceva?
AlexV
daca nu ai ce face merita. clantele se pun la loc foarte bine si manetele se trag cu forta dar sa incerci sa tragi drept ca ies mai usor.



am vazut in targ la unu cu vopsele de dupa ala cu prelata galbena niste covorase izolante fonic facute in italia, dar destul de scumpe 300k 50x50 cm. din cate am citit de net astfel de covorase ar trebui sa fie super.
Marty
bogdan_o, io-ti doresc sa nu-ti vad masina plina de vaselina, impachetata in plastice si legata cu sfoara (cum faceau unii mai demult pentru a estompa actiunea iernii)!!!

Clantele se pun usor; mai greu iti va fi prima data (iti va lua cca. 3 minute) dar a doua oara in 2 secunde e pusa la loc. Vezi ca incuietoarea are o ureche prin care trece o sirma indoita. Tragi de sirma aia spra spatele masinii si apoi scoti clanta. La montare, operatia e oarecum inversa: scoti sirma si pe urma bagi clanta.
bogdan_o
Stai linistit Marty, ca nu am ajuns pana acolo cu disperarea (desi am avut plastice puse in spate pentru ca erau prea mici covorasele alea de cauciuc si se uda mocheta).



Eu vreau sa nu mai aud toate troncanelile. Izolarea fonica o s-o fac cu folie de parchet pusa in 3 straturi sau cu minet (daca mai gasesc). Covorasele alea sunt prea scumpe. Ma tenteaza si o blana de motor. Am vazut una de DSN, dupa care am analizat capotele de DSN si SLZ si nu difera (singura diferenta e ca la DSN e o gaura pentru aerisre inspre parbriz), deci cred ca se poate pune asa ceva si pe SLZ.



P.S. Sper sa tina si vremea cu mine ca nu ma apuc la 0 grade sa fac bucati masina.
irinel75
zi-mi te rog despre ce folie de parchet este vorba?

unde se gaseste??merci...
Ov
folie parchet PEE, pt mai multe detalii, da un search pt izolare fonica (metoda Liviu)
irinel75
PAUL te rog in Iasi pe unde gasesc si io Minet sau folie PEE pt izolare fonica?ce magazine imi recomanzi??

Merci fain..
Liviu
irinel75, eu mi-am cumparat folia din Iasi de la Metro smile.gif ...

A costat 150Klei 15mp (10/1.5).
bogdan_o
Liviule, mai am si eu o intrebare pt. tine. Bradutii aia cu care e fixat plafonul si mocheta pe la praguri se rup daca incerci sa-i scoti. Ma intereseaza pentru ca daca stiu ca se rup macar sa imi iau o punga sa nu ma trezesc dupa aia ca nu am cum sa pun la loc plafonul sau mocheta. M-ar mai intersa cum ai scos plafonul in dreptul montantilor centrali (aia pe care sunt centurile din fata) ca am vazut ca plasticele alea care acopera centurile nu sunt prinse in cheder ci sunt intepenite cumva iar plafonul e prins si de alea si altfel nu pot sa il scot.
bogdan_o
Am fost azi in Vitan si am vazut la Ovidiu (standul cu prelta galbena pentru cine nu cunoaste) ca a adus capitonaje pentru portbagaj. Pentru cei interesati, setul costa 300k. De asemenea, o blana de motor, care e facuta pentru DSN dar se potriveste la fix si la SLZ (singura diferenta e ca are o gaura unde venea gura de aersire din capota pentru DSN) costa 1200k.
bogdan_o
Astazi am facut etapa 1 din izolarea fonica, mai bine zis demontarea partii superioare a bordului si eliminarea zgomotelor suspecte. Ca atare, am strans toate suruburile pe acolo si am prins cablurile cu banda izolatoare de plasticul bordului. Zgomte mari fac cablul antenei si papucii de la bricheta.



Pentru demontarea bordului va trebuie o surubelnita cu cap torx subtire (pentru suruburile cochiliilor volanului), o cheie tubulara cu clichet de 13 si o surubelnita cu cap torx flexibila (sa se indoaie la 75 sau 90 de grade). Pentru demontare, intai se scoate casetofonul si mufa butonului de inchidere centralizata. Apoi se desface prin desurubare cochilia superioara a volanului, cea inferioara putand ramane la locul ei. Se desfac suruburile de sub ceasurile de bord si se desfac suruburile din lateralele bordului. Se trage cu incredere de bord inspre spatele masinii, cate putin din fiecare parte. Partea superioara a bordului se ridica putin in sus, se lasa pe spate si se scoate pe la ajutor. Se strang toate suruburile de pe acolo si se lipesc cablurile de partile din plastic (mai putin cablurile casetofonului si cel al inchiderii care se leaga dupa ce se pune bordul la loc prin gaura casetofonului). Atentie mare la suruburi ca au un fel e agrafe metalice (similare cu cele de prindere ale suruburilor boxelor) care au prostul obicei sa mai cada. Pentru remontare se procedeaza in ordine inversa, cu mentiunea ca la fixare bordul trebuie sa intre in trei cleme din fata parbrizului si in niste catari laterale. Se strang intai suruburile din fata ceasurilor si dupa aia cele din laterale. Se pune semicochilia inferioara la loc si se baga suruburile din fata in locasurile lor (asta pentru ca e foarte greu sa le nimeresti dupa ce ai pus la loc si semicochilia superioara). Se pune semicochilia superioara si se apasa pentru a intra la locul ei. Se strang suruburile si asta e tot.



Am facut azi operatiunea de 2 ori (la mine si la Florinc) si nu dureaza mai mult de 45 de minute.



Ca o nota personala, cand am scos RCS-ul am vazut ca are in spate ca un fel de tamburus din cauciuc care era indoit. In spatele bordului exista o gaura in care trebuie sa intre tamburusul ala si cei de la Dacia au dat pe langa si ca sa intre au fortat rau de tot. Cauciucul ala e indoit bine si nu am reusit sa-l indrept. Cei carora nu le intra cass-urile e din cauza plasticului ala care insa se poate scoate

(prin rupere ce-i drept)



Bricheta nu am putut de nici o culoare sa o scot chiar daca aveam acces direct la ea. Nici la mine si nici la Florin. Au strans astia corpul ala de zici ca nu-i adevarat. Singura modalitate e sa o rup si sa cumpar alta. Eu nu stiu cum ati reusit voi sa scoateti bricheta cu mana pe sub bord ca eu am tras de ea ca animalul si degeaba. Tot respectul.



In conculzie: marea parte a suruburilor erau slabite rau, plus cablurile care atarnau. Dupa operatiune s-a instalat linistea. Asta chiar daca uneori hayonul imi da semne ca e si el pe acolo si scaunul din dreapta ii tine isonul. Dar asta e alta poveste.
tarzy
da ptr CLT credeti ca se mai poate face ceva?
bogdan_o
Pai se poate si pentru CLT, in afara de faza cu bordul ca la CLT nu se mai desface ca la SLZ. Dai fetele usilor jos, pui niste folie de parchet, dai mocheta, aceeasi rezolvare. Sa nu te apuci sa scoti plafonul ca nu o sa il mai pui la loc in veci si o sa arate ca naiba. Pentru plafon mai bine du-te la un mecanic care se pricepe.



Pentru fete usi: scoti manerele de la macarale (le desfaci usor cu o surubenita finuta si scoti surubul), scoti maciulia aia de plastic de la maneta de deschidere a usilor, desfaci alea 2 suruburi si scoti si aparatoare de caron. Dupa aia scori suruburile de la manerul ala de pe usa si de la buzunarul de jos al portierelor din fata. La usile din spate trebuie sa scoti si scrumiera. Dupa care bagi mana prin lateral intre vinilinul ala si usa si tragi usor spre tine. Dupa ce ai pus folia trebuie sa indoi putin cu patentul partea de sus a fatei usii (aia cu buretelul ala) ca sa intre la loc.



Pentru mocheta: scoti pragurile desfacand suruburile, scoti scaunele si bancheta din spate, inclusiv partea cu spatarul ca sa ai acces si la mocheta de pe contraaripi. Mai trebuie sa dai jos si consola franei de mana. Pentru mocheta din partea din fata de la picioarele soferului si ale ajutorul tragi pur si simplu de ea si iese. Cand pui toate la loc, ai grija la suruburile de la praguri sa nu stangi prea tare sa nu crapi plasticul.
tarzy
pai CLT-ul meu este din 90, deci nu are mocheta si praguri de plastic, in schimb are cauciuc si aluminiu.

ideea era daca se merita, adica daca are efect
bogdan_o
De meritat eu zic ca se merita altfel nu m-as mai fi bagat la asa ceva. Daca la DSN a functinat (care este mai silentioasa decat berlina) la berlina cred ca va avea un efect si mai bun. Daca i-ai putea adapta si blana de motor de pe pick-up-urile diesel cared ca ar fi alta masina.



diesel ar Insa eu la break am de gand sa-i fac altfel. La vara cand ii fac tinichigeria (mici puncte de rugina plus ca vreau sa ii dau si alta vopsea ca asta nu mai arata asa de bine) o sa ii dau cu antifon cauciucat peste tot, inclusiv in usi, pe podea, pe tavan, pe dedesubt, dar si pe capota si in compartimentul motor. Am vazut cateva masini cu antifon in compartimetul motor peste care s-a dat cu vopsea. E adevarat ca vopseaua de pe tabla nu mai avea aspectul ala de lin, dar erau silentioase rau pentru niste Dacii. Cred ca au venit si din fabrica cateva astfel de loturi (primele loturi cu injectie).
Tudorica
super izolare fonica pe care am testat-o pe un oltcit care tre sa recunosc ca facea ceva zgomot ,a fost un strat gros de vaselina shi peste ea o pisla de 0.8 mm grosime! (de fapt vaelina am folosit-o anti rugina ,dupa aia am vazut ca e shi antifonica) succes pentru cei care au rabdare sa faca solnitza bucati
bogdan_o
Pai si ce te faci cand da caldura si incepe sa curga vaselina peste tot? Ca banuiesc ca pasla aia nu etanseaza chiar atat de bine toate locurile pe unde ar putea curge.
asarban
O metoda super este izolarea prin pulverizare de parafina fierbinte.

Pe langa avantajul protectiei anticorozive, asigura si izolare fonica.

parafina se intareste si nu curge decat daca pui aparatul de sudura pe masina.
bogdan_o
Parafina nu este chestia aia galbuie din capota/hayon si usi care daca pui mana pe ea e lipicioasa?
SYL
Aia cred ca e vaselina. Parafina e cea din care se fac lumanarile.
bogdan_o
Vaselina nu e sigur ca e prea tare si nu curge deloc (nici macar nu poti sa o intizi cu mana). Iar faptul ca e bagata in capota si ca nici cu capota super-incinsa nu se intinde ma face sa cred ca e parafina, dar nu bag mana in foc. De-aia am intrebat.
SYL
QUOTE


Vaselina nu e sigur ca e prea tare si nu curge deloc (nici macar nu poti sa o intizi cu mana).  

Aaa, asa o fi la SLZ. La Nova pot sa o intinzi cu mana, e ca vaselina (bine eu cred ca e chiar vaselina).
asarban
Cea mai buna e parafina

Dar trebuie scula speciala de aplicat
bogdan_o
SLZ are deja parafina bagata prin usi, prin capota si prin hayon. Nu stiu daca are si pe acoperis insa nu cred ca mai poti sa-i bagi parafina. Cea mai buna solutie cred ca ramana in continuare materialul fono-izolator (folie parchet, minet, blana motor, etc).
SGN_1310
Eu pe merlina mea am folosit antifon comun-3 litri pt podea. rezultatul.....fine.

Folie de celofan, dar nu varianta comuna de 3 lei ci unul folosit special pt ambalarea de utilaje shi echipamente, deosebit de rezistent shi la taiere. Rezultatul doar deosebit : mai putin frig iar boxele se aud mai tare in afara masinii cand am inchise ushile shi ridicate geamurile. Dovada clara ca ceva izolare fonica s'a realizat. O alta chestie pus un carton imbracat tot in acelasi celebru deja celofan, intre bancheta din spate shi portbagaj-rezultat satisfacator, nu mai pot numara suruburile ca zdrangane in porbagaj.

Urmeaza etansare serioasa a compartimentului motor, dar asta dupa ce opresc toate scurgerile de apa in habitaclu. Se mai intampla din cnd in cand. Insa inainte nici furtune de scurgere nu aveam, nu ma mira ca am luat masina impreuna cu vreo 20 de kg de noroi in aripi+ catziva litrii imbibati in podeaua capitonata cu canepa a masinii mele dacia merlina!

Fixat indicatoare de bord, strans shi legat cabluri in bord, imobilizat ceasurile-rezultat acum aud mai tare motorul shi zgomotul pe care il fac arcurile masinii cand trec peste hopuri....adica ceva ce nu auzi prea des in berlina.

Scaunele de asemnea au shi ele suruburi care se pot strange, sine care se pot unge.....facuta shi treaba asta.

Mai trebuie sa fixez bancheta in surururi, nu sta bine agatzata in tablele alea. Sper astfel la un scor bun!

Oricum la mine e destul de liniste, doar motorul face zgomot serios! ii vine shi lui randul.

Insa ...insa nu trebuie sa deveniti maniaci la fiecare zgomot aparut....nu uitati ca e metal...de fapt tabla chioara!
bogdan_o
Gata! Am facut-o. In fine, cel putin partial, adica am bagat trei straturi de folie PEE de parchet de 2 mm in usi. Au mai ramas plafonul si mocheta de sub bancheta din spate.



Cum se face:



Ca scule va trebuie un cutter, o foarfeca, o surubelnita cu cap torx de 20, o surubelnita cu cap in cruce, scotch mai lat (eu am folosit din ala maro cu care se sigileaza cutiile de carton).



Pentru a desface un panou de usa fata: scoateti boxa desfacand cele 4 suruburi cap torx si scoateti clanta de deschidere a usii prin desurubarea surubului ala negru, dupa care trageti putin de clanta inspre voi si o rotiti in sus. Iese destul de usor. Dupa aia scoateti manerul ala negru de care trageti ca sa inchideti usa prin scoaterea surubului de pe fundul lui (torx 20). Apoi desfaceti cele doua suruburi care prind fata de usa in partea cu oglinda retrovizoare (primul de sus e imposibil de scos daca nu aveti o surubelnita mai scurta sau una care sa se indoaie la 90 de grade). Mai raman de scos doua suruburi din partea de jos a fetei de usa, tot torx 20. Dupa care trageti usor de panou si iese. El mai este prins in niste cleme albe de plastic dintre care unele mai mult ca sigur se vor rupe. Eu le-am inlocuit pe cele care s-au rupt cu unele cumparate din targ (3500/buc), verzi si care au profil de romb, prinzand mult mai bine fata de usa. Am lasat la sfarsit marea bucurie de a scoate manerele macaralelor geamurilor. Teoaretic si practic se scot prin tragere, dar nu strica sa aveti si o surubelnita mai finuta invelita in scotch cu care sa incercati sa departati cumva ghearele de prindere sa va fie mai usor sa le scoateti. Oricum eu m-am zgariat ca naiba facand treaba asta.



Pentru panoul usii spate se fac cam aceleasi operatii descrise mai sus, cu mentinunea ca nu mai exista cele doua suruburi pe lateral ci numai suruburile de jos.



La remontare, atentie la clanta de eschidere a usii sa intre bine sarma aia care duce la actuator la ochiul clantei. Eu v-as sfatui sa aveti mare grija la folia aia alba prinsa pe usa sa nu o perforati sau sa nu se dezlipeasca de acolo sa nu va ploua in masina dupa aia.



Folia am pus-o in 3 straturi pe fiecare fata de usa. Am prins-o de panoul usii cu clemele cu care panoul urma sa se prinda de usa. Dupa ce am pus fata usii la loc, am taiat cu cutter-ul o mica fanta pe unde avea sa vina tija de deschidere a usii si surubul de prindere al clantei si deasemenbea am mai facut o fanta in dreptul bucatii alea de tabla care iese din usa si in care vine prinsa chestia de care tragi ca sa inchizi usa. Tot dupa ce am pus fata usii la loc dar inainte sa bag chestia aia de care tragi la loc am mai indesat pe acolo folie.



Pe langa usi am mai bagat folie si in bord (in dreptul torpedoului, prin spatele consolei centrale si pe dupa ceasuri. Cum sa desfaci bordul am scris intr-un post anterior.



Acum, dupa ce am facut treaba asta va spun ca merita cateva ore de chin. Se aude nemaipomenit de bine in masina, bass-ul parca e mai clar si mai lung si zgomotele exterioare s-au mai redus un pic. Va spun ce rezultate am si dupa ce montez sub plafon si sub mocheta din spate.
laurh
In bord ai bagat doar desfacand partea superioara a bordului sau totul ? Eu mai mult de partea superioara nu prea am tupeu sa ma bag sa desfac.
bogdan_o
Am desfacut numai partea superioara. Nu are rost sa-l desfaci de tot pentru ca poti baga cam in toate coltisoarele daca te stradui un pic.



A, era sa uit. Nu am pus folie in dreptul casetofonului pentru ca se incinge rau de tot si nu imi arde sa inceapa sa miroasa a plastic topit prin masina sau ma iasa Doamne-fereste fum din bord sau mai rau.
SirAvalon
Ma, acum revino si tu cu un post dupa ce finalizezi operatiunea, si eventual sa descri chiar si bordul cum se desface, chiar daca ai mai facut-o. Chiar mi-ar place sa izolez masina ca la mine se aude ca si cum ar fi un geam deschis cateodata. A, si eventual, sa spui ce folie se pune, de unde si cu cat laugh.gif .



P.S. :idea: Si poate editam pe viitor un ghid al posesorilor pentru remedierea si ameliorarea diferitelor probleme specifice dacia.
costi
Sir da o cautare cu folie PEE sau cauta mesaje Liviu si te lamuresti
laurh
Bogdane, cu ce ai lipit folia aia prin bord ? Cum ai prins-o ? Tare bine ar fi sa ne arati si noua.

PS: in leg cu filtrul de hota ma ajuti si pe mine ? (ti-am dat un mp, cica am primt rasuns dar e tot mesajul meu, ma gandesc sa nu fie vreo eroare pe udneva)
bogdan_o
Laur, folia nu am prins-o cu nimic in bord, pur si simplu am indesat-o pe acolo. Ma gandesc ca daca as fi pus scotch ar fi inceput sa scartaie. Asa sta destul de indesata acolo si nu se misca, nu scartaie, nu nimic.



In legatura cu mp-ul, eu am avut ceva probleme de conetarea, vreo cateva zile neputand sa mai intru pe site. A mers o perioada daciaclub.uniques.ro dupa care a crapat si ala, in fine, imi cer scuze, dar vina nu imi apartine, mai mult ca sigur a fost vreo eroare pe server. Te ajut cu cea mai mare placere, poate reusesc sa ajung joi la intalnire si rezolvam problema atunci.



Pentru SirAvalon, folia am luat-o din Bricostore (ala din incinta Cora), are 2 mm grosime, 25 mp rola si a costat aproximativ 320.000. Cum desfaci bordul am postat tot pe acest topic, dar in pagina 1.
laurh
Am auzit ca exista folie de 4 sau de 5 mm si ar fi mai buna in acest scop. In primul rand nu mai tre sa te chinui sa pui 3 straturi, sau dc te chinui iti faci masina studio de inregistrari.

Apropos de filtru, sa imi spui ce imi mai tre in dotare in afata de respectivul filtru.
bogdan_o
Am mai vazut e adevarat mai multe feluri de folie de parchet, dar PEE nu aveau atunci decat de 2 mm. Am preferat asa pentru ca am un control mai bun al grosimii prin diverse locuri. Adica am taiat doar dintr-un strat pe la imbinari, lucru pe care nu as fi putut sa-l fac asa de usor cu o folie mai grosa. Am mai vazut modele care aveau pe spate folie de aluminiu si erau negre si mai groase dar foarte scumpe, ceva in genul a 600 mii pe 2-3 mp.



Pentru filtru, in afara de obiectul in sine iti mai trebuie doar niste elastic mai lat si mai rezistent. Asta e tot. Ti-am spus, poate vin joi si daca vii rezolvam problema pe loc. Daca nu gasesti elastic, caut eu pe la mine, ca mi-a mai ramas.
laurh
Ar fi super daca ai gasi elastic pe la tine ca eu habar n-am de unde sa cumpar asa ceva. Si daca vii sigur joi vin sigur si eu.
bogdan_o
Gata, am gasit elasticul. O sa vin 99% maine sa vedeti (de fapt auziti) cum este la mine in masina dupa tratamentul cu folia de parchet. O singura chestie ar fi: am realizat ca maine e Inaltarea si nu prea m-as baga la mesterit. Mai vad.
laurh
Da, ai dreptate cu sarbatoarea de maine, nici eu nu te-as lasa sa mestereste la masinuta mea. O lasam pe joia viitoare atunci.
Marty
Bogdan, daca vii , am 2 clipsuri pentru bara de la capota
SirAvalon
Ma baieti, cred ca o sa fac si eu o deplasare ca sa ne cunoastem. biggrin.gif
Marty
Esti binevenit!
nvmirel
Vedeti ca pentru izolare se mai poate folosi cu si mai mare succes asa numitul cauciuc elastometric care se prezinta sub mai multe forme gen tuburi sau "folie" dar este mai gros decat PEE (de la 3 mm la 60 mm). Rezista la temperaturi inalte si foarte joase, este anti UV, poate avea una din suprafete invelita cu folie de aluminiu (foarte bun de pus la motor), este autoadeziv, are aspect placut, exista vopsea speciala pentru el etc. si este folosit pentru izolatii termice si fonice. Exista un loc in care se poate gasi (eu inca n-am fost acolo dar poate ajungeti voi) in cadrul vamii Romtrans din Chitila (sos Chitilei 230), firma se cheama Enid Impex. Din pacate nu am avut acces la preturi si in consecinta nu le cunosc, dar cat de scump poate fi un material asa folositor. :wink:

Aaa, mi-am adus aminte. Din acest material se fac tuburile acelea care invelesc tevile de cupru de la sistemele de aer conditionat pentru apartamente. Mie mi se pare O.K. De altfel, cu ajutorul acelor tuburi poti face o gramada de izolatii: pe la usi (ca un dublu al chederului), pe la portbagaj etc.



Uitat-va putin aici



http://www.lisolantek-flex.com/info.asp?ac...=0&idProdotto=1
bogdan_o
Merci Marty de clipsuri. O sa vin. Laurh, daca vrei vino si tu azi, vezi cum e in a mea si sambata (ca vineri iar e sarbatoare) 100% iti montez si tie filtrul ala de hota.
SirAvalon
Site-ul firmei e http://www.izolatii.ro . Dar am vorbit si nu e bun materialul pt asa ceva. Izoleaza foarte putin fonic, mai mult termic. Si din cate am inteles nu e foarte rezistent pe masina (in ce sens nu stiu sa va spun).
bogdan_o
SirAvalon, un fel de izolație fonică am vazut pe site-ul Oma Alarm unde arătau niște poze cu izolarea fonică a unei DSN. E un fel de chit care se pune direct pe tabla usii peste care se pune un alt strat de material fono-absorbant. Cred că e cea mai bună soluție dar costă foarte mult și dacă trebuie să umbli în ușă trebuie să strici stratul ala și să pui unul nou.
laurh
QUOTE
Merci Marty de clipsuri. O sa vin. Laurh, daca vrei vino si tu azi, vezi cum e in a mea si sambata (ca vineri iar e sarbatoare) 100% iti montez si tie filtrul ala de hota.


Bogdan nu am mai venit joi, am avut ceva treana, si in plus era oricum si sarbatoare.

Ramane sa facem joia viitoare, sau dc nu, ne intalnim intr-un week-end pe undeva dc ai timp.

Merci.
bogdan_o
OK Laurh, ne vedem joia asta. Nu am putut sa raspund mai devreme ca mi s-a busit compul.
Tudor B
Cu sprijinul lui aviasol am ajuns in posesia mochetei de pe lateral din portbagaj, se ajusteaza putin la stopuri, in rest vine la fix, iar sub bancheta (sezut) spate am pus provizoriu o mocheta (provizoriu ca ii gri si trebuie neagra) care acopera toata tabla descoperita de unde se termina mocheta de pe jos pana la spatar (superdesteptii care au proiectat mocheta de pe jos puteau sa o prelungeasca pana la spatar spate dar s-au multumit sa vopsesca cu negru pe laterale sa nu ne sara in ochi tabla goala). Concluzia e ca s-a lasat o liniste confortabila in spate de m-am mirat, acum pot auzi mai clarconcertul de zgomote, scartaili de pe fata.
bogdan_o
Tudore, am vazut si eu mocheta din aia. Dar ai lipit-o cu ceva sau sta pur si simplu. Ca eu as mai avea de facut niste modificari prin portbagaj si nu as vrea s-o lipesc.
Tudor B
Pe partea cu cricul am pus-o numai asa si sta fara nici o problema, o mai tine si cricul, pe partea cealalta am lipit-o cu silicon si mocheta are 2 gauri pt braduleti, am dat 2 gauri in contraaripa si am prins si 2 braduti, probabil ca ar sta si nelipita, celalalta nu am lipit-o din cauza ca nu mi-a placut rezultatul lipirii cu silicon (putin miroase si se dezlipeste usor de pe tabla) probabil o sa o lipesc cu ceva profesional sau moare asa.
bogdan_o
Aha, ok am baat la cap. Cred totusi ca o sa-o iau si o s-o fixez provizoriu. Definitiv cred ca o s-o lipesc cu Moment (e un fel de prenadez) ca s-o mai pot da jos in caz de ceva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.