Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: TCM Turbo - OBD Chiptuning
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Anunturi - Oferte Permanente
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
voinea
salutare

Am aparatele necesare in realizarea chiptuningului prin remapare OBD pentru motoarele diesel 1.9 de la grupul RENAULT


Renault
Espace 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Espace 2.2 dCi Bosch EDC15C2
Kangoo 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Laguna 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Megane 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Scenic 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Scenic 1.9 dTi Bosch EDC15C2
Trafic 1.9 dCi Bosch EDC15C2


trebuie sa fie dupa 2000 fabricata masina .

Nu se dezlipeste nimic. Toata remaparea se face software. Se citeste masina , este trimisa in germania la TCM / SKN si modificata (intr-un stage 1 usor care nu prezinta nici o problemna sau un stage 2 foarte agresiv care poate creste uzura daca nu este exploatat corespunzator motorul)

Pret pentru motoare turbo pretul este de 350 EURO (pret final TVA inclus )

Motoarele aspirate sub 2000cmc costa 310EURO (pret final cu TVA inclus)

Primii 5 de pe forum.reno.ro (deci motare diesel 1.9) primesc pret promo de 290EURO / remapare.

Contact Voinea - 0722.764.706

La ora actuala am la activ multe VWAG modificate, BMWuri si doar un Laguna 1 din 2000 si un Megane 1 Classic din 2003.
Astept cu interes si alti doritori.
Contact pe email sau telefon.
AlexV
TCM Turbo - OBD Chiptuning
reducere pentru membrii forumului 20%

Persoana de contact: ing. Dragos Voinea
Telefon: 0722.764.706
Email: TCMturbo@gmail.com
Web: www.tcmturbo.com
User pe forum.reno.ro : Voinea

Conditii de acordare reducere: membru reno.ro cu cel putin 2 luni vechime si cel putin 5 posturi pe forum.

Intrebari despre flash chiptuning pe aceast topic
voinea
TCM Turbo se ocupa in procent foarte mare doar de masini cu motoare turbodiesel. Motoare aspirate pe benzina fara turbo nu sunt o prioritate momentan.

Masini doar dupa 1999/2000 fabricate.

De la Renault se pot flash-ui doar urmatoarele motoare

Modele : Laguna (1.9 120CP , 2.2 150CP) , Megane 1(1.9 dCI 100CP) , Scenic (1.9 102CP) , Trafic (1.9 100CP, Master (1.9 dci 100CP, 2.2dCI 90CP ), KANGOO (1.9 80CP)

NU INCA: Megane 2 , Clio 2 (motorul 1.5 dCI cu ECU DELPHI este aproape spart protocolul pentru a face toata operatiunea prin OBD )

Pana la inceputul lui 2006 o sa fie completata oferta cu toate dieselurile noi.
mbc
ok, spune-mi ce se poate face pentru clio II extreme 1.5 dCi 80cp.
cum afecteaza asta garantia?
si binenteles cat costa.
astept...
merci
eddie33
Ti-a scris mai sus ca pentru Clio 2, 1,5 Dci inca nu....Extrem-ul are tot motorul ala,nu crezi?
sorin
Adica sa inteleg ca 1.9 dci,120 cp de pe Laguna merge si acelasi motor de pe Megane,nu.
Ce difera de fapt?
google
Nu, eu inteleg ca nu merg motoarele de 1.5dCi cu ECU Delphi. Practic nu are spart protocolul pt. acestea dar cand am vorbit cu el zicea ca undeva prin ianuarie, februarie crede ca poate sa le rezolve si pe astea.
voinea
exact cum ti-a zis si google este vorba de protocolul de comunicatie cu ECU.
La mine toata operatiunea se face pe mufa de diagnoza si partea cea mai grea este spartul protocolului de citit continutul ECUului dar si mai greu este sa-i faci erase si sa-l scri pe mufa.

Important este ca sunt oameni ce pentru asta muncesc si tot timpul se sparg aceste comunicatii aparand lunar noi modele de tunat.

Laguna de 120CP are ECU BOSCH cu protocol comunicatie EDC15 . Tot EDC15 gasim si in ECU motarelor de 100CP ( r&d de aici are pe laguna acest motor si l-am modificat).

Firma TCM Germania (furnizorul meu de soft modificat) poate sa-mi ofere fisier tunat la orice masina. Tot ce trebuie sa fac este sa le dau fisierul original. Cum ajung sa-l am este partea cea mai scumpa a afacerii dar important este ca afacerea a crescut.
claus
dragos.. stii ca sunt nerabdator sa ii dai de cap cu jucaria pt masina mea ... nu ?
bobbomih
deci pana la urma ce se poate face ptr 1.9 dci 75Kw????
care va fii diferenta??? si va afecta cumva motorul??? unsure.gif
eddie33
Pacat,am vrut si eu la Zafira 2.0 tdi-2003 un chip tuning si nu a mers,Voinea stie de ce !!!! wink.gif
voinea
@bobbomih

motorul asta iese foarte bine. 135CP.
Megane Clasic din 2002 cu acest motor conduce cumnatul meu. L-am tunat de asta vara si am facut si un drum cu el in Germania. A consumat 5.6% mediu pe drumul germania-romania (mergand 100% legal in afara si mai peste viteza legala in romania)

Este foarte mare diferenta intre standard si tunat. In perioada sarbatorilor de iarna ofer pentru tine pret special de 270 EURO la OBD Chiptuning pentru megan clasic 1.9 - 102CP

suna-ma daca esti interesat.
voinea
Cu ocazia sarbatorilor de iarna
user posted image
George
sa imi spui si mie cand ai o solutie pentru subaru smile.gif ty
d3m3ntzial
daca se gaseste vreo solutie si pt extreme-ul mei 1.4 16V 98CP , va rog sa o specificati aici.
Multumesc !
Sarbatori fericite !
google
Pt. 1.4/16v fiind motor pe benzina nu se merita ciptuning-ul, nici nu stiu daca are tot ce-i trebuie ca sa-l faca, dar nu castigi mai nimic in putere si cuplu.
d3m3ntzial
ok,mersi.n-aveam de unde sa stiu.
La multi ani/2006 !
voinea
eu (TCM Turbo) prefer sa ma dedic in mare parte modificarii motoarelor turbo diesel.. poate o sa fie si suport pentru chiptuning la benzinare... dar nu ca activitate principala.
unknown_web
Pacat... Pentru un oarecare motor ( 2.0 16v, 136CP ) ce performante obtineam dupa modificare ?
sorin
Eu zic sa nu intrebi ca vei fi dezamagit sad.gif 10 cp e destul?Dezavantajul motorului aspirat.
__________
1.9 dCI
andreicri
Asteptam cu nerabdare sa mearga si pe 1,9 Dci 120 cai.Doamne Ajuta!
themadman
cand se aude ceva si de 1.5 dci 80cp vreau si eu un buzz
thx
rolleyes.gif
kebbius
dar pentru 1.6 16v exista ceva? stiu ca mai demult nu avea scule petru asta...
stiu ca se castiga putin..dar tot vreau sa fac...
saptamana asta ies din garantie...si cam cat ar costa cu reducere?
voinea
absolut nici un membru reno.ro nu a venit sa beneficieze de acest discount sad.gif . Azi am avut un mail de la cineva care nici nu stia de forum (are Megane 1 1.9). L-am indrumat spre acest forum si i-am spus si de reducere.
voinea
in aprilie plec in germania la niste cursuri si vin cu mai multe aparate. O sa fie si renault benzina (nu prin OBD) cu ECU pe masa. Pretul va fi jos pentru membrii forumului fata de liste
google
E nu!? Ia vezi tu ce am la semnatura. Chiar trebuia sa-ti cer discount dublu wink.gif biggrin.gif .
voinea
pai tu ai venit cu polo ma... si ai luat discount de vwForum.ro ...
cand o sa facem si Clio o sa fie pret f.bun si acolo . Multumesc pentru ca ma ti la semnatura wub.gif
google
Dai un semn cand rezolvi partea tehnica pt. Clio si cine stie...
diesel_power
Atunci cand se tuneaza un motor prin chip, chiar nu mai trebuie facuta nici o modificare? Daca un 1.9dCi de 102cp se poate duce la 135cp ambreiajul nu va avea de suferit? Ma gandesc ca ar trebui unul mai mare sa reziste la cuplul sporit. De asemenea sistemul de racire face fata? Mai stiu ca prin chip-tuning se realizeaza overspeed la turbina, adica creste turatia acesteia. De aceea la un motor aspirat nu se obtine mare plus de putere. Si deci iar vine o intrebare, se scurteaza viata turbinei crescandu-i turatia?
voinea
cu tuning normal (dus motorul de 102CP la 130CP si 200Nm->270Nm) nu se uzeaza nimic. este doar o crestere de 0,15bar in turbina si multe alte ghidusii facute in fisierul masinii. Ambreiajul nu are de suferit (vezi cazul lui r&d de aici care are laguna din 1999 chiputita de aproape un an si masina din cate stiu este in zona de 200.000km. )
Revenind la intrebare: softul este facut in asa fel in cat ambreiajul nu are de suferit la turatii joase (sub 2000rpm este el sensibil sa-l "prajesti" )
ccristian
Am citit intreg threadul si nu sunt lamurit:

1. Se pierde garantia?
2. Se poate face switch intre modul tunat si cel standard (am vazut ca la chip tuning pt Skode se ofera aceasta posibilitate optional printr-o telecomada sau ceva de genul)?
3. Un pret estimativ pt 1.5 dCi 60kW si o crestere aproximativa in putere si cuplu daca se poate pana la aparitia fisierului si spargerea protocolului.

renonino
Bun, am inteles ca inca nu exista protocolul de acces pentru dci de 1,5 si 100cp. Ma intereseaza in mod clar. In momentul in care il capeti vreau si eu un semnal. Cam la cat cresc performantele? Tot ca la cel de pe megane 1 de 1,9 adica 130cp si 270nm?
voinea
salutare. Pentru RENAULT in februarie am update pentru a face masini EDC16-C3
Asta inseamna Megane 2 1.9 120HP (pe Laguna se facea deja pentru ca este EDC15C3 )
Cresterea la Megane 2 este la 150CP si 325Nm.


Pentru motoarele de 1.5dCI (nu le pot face momentan dar poate aparea oricand protocolul de comunicatie prin mufa OBD) cresterile din Germania sunt astfel
1.5 65CP->86CP 200Nm->250Nm
1.5 82CP->101CP 200Nm->255Nm
1.5 101CP->120CP 200Nm-> 255Nm

O sa fac o lista actualizata cu toate modelele si motoarele turbo-diesel Renault ce pot sa le fac in acest moment.
google
Asa crestere mare de cuplu? La 1.4TDI-PD te-ai dus de la 80CP->105CP si 195Nm->245Nm iar la 1.5dCi de la 80CP->101CP dar cuplu de la 185Nm->255Nm? Pe ambreiaj il mai "tin" muschii pt. o crestere de 75Nm?
andreicri
@Voinea ;deci se poate si la tine acum? rolleyes.gif La cati bani?Numai 25 Nm spor? blink.gif
voinea
repet ce am zis mai sus: NU fac inca 1.5dCI . Va fi in curand. Acum a aparut doar 1.9 dCI de pe Megane 2 (si 1.6HDI de la PSA dar nu va intereseaza pe voi)
Legat de 1.5 dCI astea sunt valorile care le-au furnizat nemtii , astea le zic si eu. Dupa cum am promis o sa incropesc o lista cu toate masinile Renault ce le pot modifica la ora actuala.
andreicri
Man,eu am 1,9 dci nu 1,5!! blink.gif
voinea
ups.. nu am observat

Deci acum se face masina ta prin OBD.
Urca de la 120CP la 150CP si cuplul de la 270Nm la 325Nm

Curba dyno arata cam asa
[attachmentid=26389]
andreicri
Nu ne intelegem.Eu am motorul cu 300nm..deci ar veni 355 nu?
voinea
uite nu stiam ca e de 300Nm al tau. Cam 55-65Nm se castiga dupa chiptuning.

andreicri
la ce bani vine toata distractia?Orientativ ...
voinea
scuze de intarziere dar nu-mi vin notificari de la forum (desi am facut subscribe to thread)

Cum am spus 20% reducere pentru membrii reno.ro . De la 360 EURO pret de lista tu platesti doar 288 EURO.
andreicri
Ok.Cand ma hotarasc iti dau un tel,ok?
voinea
ok
MDD
Chiar daca am citit ce faceti pt. moment , intrebarea mea este daca aveti posibilitatea { cu specificatii} ce inseamna asta pt. un Safrane 2.2 dt dt 1998 -B54G cod motor g8t w7 , 83 kw. Va multumesc !
sebi
Pentru Megane II 2005 1.6 16v aveti vrun plan in viitor?? Se poate face ceva ??
MDD
Macar un raspuns ?!
google
Deocamdata nu este in tara, o sa-ti raspunda cu siguranta.
voinea
am revenit dupa scolarizare smile.gif

o sa fie si 1.5 DCI prin OBD in maxim 3 saptamani. Deja cel ce a facut aparatura de programare testeaza.
http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=39803&#entry74689
claus
dragos .. nu ma uiti wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.