Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Echipa Renault F1 -2006-
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2
cmandrei
31.01.2006 la Monaco se prezinta R26 ... si obiectivele Renault F1 pentru 2006

(sursa: www.renault.com)
dil
Adica ieri (31 ianuarie 2006) s-a facut prezentarea oficiala pentru R26. Asa reiese si din link-ul postat.

Aceleasi informatii se gasesc si la: http://www.formula1.com/news/3957.html
Solon
Eu zic ca anul asta o sa le fie foarte greu sa-si apere titlurile!
EL_BGD
daca au investit in cercetare si au piloti buni smile.gif , au sanse, dar nu cred ca vor reusi, desi orice e posibil smile.gif
dil
Eu vad campionatul din 2006 echilibrat, cu cel putin 5 echipe care se vor bate pentru titlu. De-abia astept sa inceapa campionatul. smile.gif Uf! Nu mai am rabdare.

Ceva istorie despre Renault F1 Team
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_F1

Si situl oficial Renault F1 Team:
http://www.renaultf1.com/en/
Aici gasiti si informatii despre lansarea oficiala a monopostului R26.
dadu
din sezonul viitor, alonso va pleca la mclaren. mad.gif au dat spaga, nu gluma
ssilviu
vor avea un sezon mai usor ca cel care tocmai a trecut
coocky
am citit ca este posibil ca Renault sa zica pas la F1 dupa 2006, sau cel putin ca si echipa independenta, sa ramana doar cu motoare preparate de clienti..., lucru care se spune asr justifica si cedarea lui Alonso la McLaren. Pana una alta Briattore ramane impresarul lui, deci ceva este la mijloc. Alonso intrebat de aceasta chestiune ar fi spus ca stie cand se retrage Renault dar nu poate sa spuna. Vom vedea cat este adevarat din asta.
pe de alta parte se pare ca R26 este un adevarat hit.isi surclaseaza adversarii la timp pe circuit si in acelasi timp pilotii renault au fost vazuti cel mai des pe pista, un semn bun legat de fiabilitate...
cred ca va fi chiar interesant...(desi daca Renault a ajuns la competentele de la inceput anilor 90- cand motoarele lor echipau cele mai bune 2 echipe si dominau intrecerea, vom avea un nou an in stilul 2004 doar ca acum vor fi alti protagonisti...
dil
Imagini de la lansare - R26
cmandrei
Si in romana:

Renault si-a dezvaluit noul monopost F1 si ambitiile pentru 2006

Renault si-a dezvaluit astazi, la Monaco, noul F1 R26, echipat cu un motor inedit, RS26 - un V8 2.4 litri - conceput pentru a se adapta noului regulament. Aceasta zi marcheaza debutul noului sezon pentru Renault, al carui obiectiv este clar: pastrarea celor doua titluri mondiale cucerite anul trecut.


« Incepem sezonul cu o structura neschimbata la nivel de management, piloti si echipa tehnica. Cu totii, la Viry si Enstone, am lucrat intens pentru a realiza un package care sa ne permita mentinerea in top. Nu ne multumim doar cu succesul obtinut in 2005. Vrem sa il repetam si in 2006.», a declarat Presedintele Renault F1 Team, Patrick Faure.

Pentru 2006, Renault F1 Team s-a adaptat schimbarilor semnificative impuse de regulamentul tehnic. Acum, echipele trebuie sa utilizeze o motorizare V8 2.4 litri (in loc de V10 3.0 litri utilizata pana in prezent), care a fost introdusa cu scopul de a limita performantele si a duce la o pierdere a puterii initiale de aproximativ 20% fata de 2005. Aceasta reglementare a fost facuta cu intentia de a limita potentialul de dezvoltare pe termen mediu si lung, ducand astfel la mentinerea unor costuri limitate. Aceasta schimbare a necesitat conceperea si dezvoltarea unui motor in intregime nou - RS26 - de catre echipa de la Viry-Chatillon. Proiectul a fost inceput inca din septembrie 2004 de catre Léon Taillieu sub directa indrumare a Directorului Tehnic Rob White.

« RS26 este un motor nou, conceput pentru a exploata la maximum noile reglementari.», explica Rob White, «Prevederile impun foarte multi parametri motor, cum ar fi o limita minima de greutate, o arhitectura fixa, chiar si centrul de gravitate. Dialogul cu colegii nostri de la Enstone a fost unul deschis si amplu, ceea ce ne-a permis producerea celui mai bun package global. Am investit proiectul V8 cu ambitii foarte mari.»

Sasiul pentru R26 a fost conceput plecand de la motorul V8. Proiectul a fost condus de Tim Densham, designer sef, sub indrumarea lui Bob Bell, director tehnic sasiu. Noul monopost este rodul unei evolutii importante bazate pe R25, monopostul care a castigat titlul in 2005. Reglementarile in privinta aerodinamicii au ramas aceleasi, dar, pentru a optimiza performanta sasiului, echipa a conceput un package complet nou.

«Am lucrat la toate aspectele.», explica Bob Bell, « Am luat in considereare constrangerile rezultate din aparitia lui V8 si ne-am urmat dorinta de dezvoltare. Principalele diferente vizibile sunt la pontoanele acum cu dimensiuni mai reduse, dar tot ansamblul aerodinamic este nou. In plus, utilizam o cutie de viteze cu 7 rapoarte pentru o mai buna exploatare a noilor caracteristici de putere si cuplu ale motorului. Desigur, am cautat sa pastram caracteristicile pozitive de comporament ale lui R25, care a fost foarte usor de condus. Asa cum este conceput, R26 reprezinta un mesaj clar pentru echipa: vrem sa ramanem in top si anul acesta.»

Pe 10 ianuarie, R26 a fost testat pentru prima data la Jerez, in Spania. Intre timp, cei doi piloti titulari au parcurs 2700 km, iar primele informatii privitoare la performanta si fiabilitate sunt foarte incurajatoare.

Echipa de piloti Renault F1 va fi neschimbata in 2006. Tandemul Fernando Alonso - Giancarlo Fisichella va fi unul dintre cele mai competitive din acest sezon, fiind sustinuta de Heikki Kovalainen, pilot de incercari si cel de-al treilea pilot.
Finlandezul s-a clasat pe locul II in campionatul GP2 in 2005.

Campionul mondial en titre, Fernando Alonso, va fi actorul principal. Dupa ce in 2005, s-a consacrat ca cel mai tanar campion din istorie, spera sa-si apere titlul cu aceeasi perseverenta si precizie de care a dat dovada anul trecut. Cu toate ca isi disputa ultimul sezon la Renault F1 Team, spaniolul se concentreaza asupra provocarilor care il asteapta in 2006.

« Acest an reprezinta o noua provocare pentru mine. », spune el. « Se incepe totul de la zero. In acest moment, a spune ca vrem sa obtinem titlul mondial nu inseamna prea mult, dar ma voi bate pentru aceasta. Renault are potential sa castige, iar echipa stie acest lucru inca de anul trecut. Primele mele impresii, dupa ce am condus noul monopost, sunt foarte pozitive. Se pare ca suntem la fel de competitivi ca si celelalte echipe. Ambitia mea este sa-mi apar titlul cu R26.»

Pentru coechipierul sau, Giancarlo Fisichella, 2006 va fi anul anul confirmarii. Dupa ce s-a clasat pe locul 5 in sezonul trecut si a jucat un rol determinant in obtinerea titlului la constructori pentru Renault, italianul are un cuvant de spus si se bate direct pentru titlul mondial.

« In ceea ce ma priveste, este simplu : tintesc titlul. », spune el, « Echipa isi va apara titlul mondial, si pentru aceasta va munci intens. Ma astept, deci, sa am un sezon bun. Va fi o competitie fair-play intre Fernando si mine. Vreau sa acumulez puncte, sa castig curse si sa ma bat pentru titlu.»

Ultima piesa din acest joc, este constituita de o palteta neschimbata de parteneri si furnizori. In 2005, Renault F1 Team, prin rezultatul obtinut, a oferit celor care l-au investit cu incredere o importanta carte castigatoare, chestiune pe care tine sa o sublinieze directorul general al echipei, Flavio Briatore, la acest inceput de sezon.

« Regula noastra este simlpa: prioritatea este data de ceea ce face ca monopostul sa mearga cat mai repede.», spune el, « Suntem mandri de eficienta echipei. Anul trecut Renault a castigat campionatul cu un buget de 3 ori mai mic decat al unora dintre rivalii sai. In acelasi timp, exista o anume presiune in momentul inceperii unui nou sezon, nu putem ascunde. Pentru noi anul 2005 a fost exceptional si speram ca 2006 sa fie la fel.»

sursa: www.renault.ro
semit
VICTORIE ALONSO!!!!

1. Alonso
2. M. Schumacher
3.Raikkonen


Si-a cam revenit Ferrari.... smile.gif
sylvester
o cursa de nota 10!!!pacat ca nu am prins-o de la inceput!mi-a placut cum il tinea pe schumi in spate...cred ca turba acolo rolleyes.gif
TRANCA
URA RENAULT...MAI TARE DECAT FERRARI, MERCEDES SI BMW...S-AU VAZUT IN OGLINDA LUI ALONSO...BRAVO!
ncristi
Felicitari renault & alonso smile.gif !!...superba cursa

RCS
Desi sunt fan McLaren Mercedes..ma bucur si pt Renault...mai ales ca i-a dat lectii la neamt si la martoaga aia rosie italiana...iar Miki mai putin si il apuca plansul ca nu a castigat neamtul cu gloaba lui... laugh.gif !!! Bravo Renault..bravo Kimi..de pe ultimul loc a ajuns pe locul 3 wink.gif .
Solon
A fost cam aproape nemernicul ala de Schumacher.Abia ma obisnuisem cu ideea ca e terminat cand vad ca imi da emotii.
Multe aplauze pentru echipa mea de suflet Williams-locurile 6 si 7.Excelent Rosberg!Stie pustiul sa alerge.
DigitalScribe
Cum zice o zicala: "o batalie castigata e cu atat mai placut gustata cu cat e mai aproape de limita castigata".
In sezonul anterior Renault a reusit sa-mi cucereasca inima iar Alonso a fost aproape impecabil (cu atat mai mult cu cat Renault au fost cei care i-am descoperit valoarea).
Nu imi pare rau ca Ferari a reintrat in carti si Shumacher era cat pe ce sa castige cursa. Cu atat mai dulce victoria lui Alonso si Renault cu un Shumacher pe o masina despre care sa nu se poata zice ca nu mai reprezinta un pericol.

Rosberg desi a terminat parca pe 7 a facut show. Si James Button s-a manifestat interesant pe cursa iar Kimi a dovedit inca odata ca are ambitie de oþel. O adevarata colectie de valori de toate felurile s-a manifestat ieri pe circuitul ala super adevarat de la Bahrain.

Cred ca 2006 va fi cu adevarat glorios pentru Formula 1.
sqryn
Cred ca ferrari si schumacher isi vor reveni. Deja sunt destul de competitivi. Oricum e doar prima cursa, ramane de vazut ce va mai fi. A fost o cursa frumoasa si specatculoasa. Sper ca si restul sezonului sa fie la fel.
pablo
Ce n-am priceput e de ce nu i-au pus si lui Montoya la prima iesire benzina cit sa-i ajunga pina la fanal si sa nu mai iasa la standuri cu 12-13 ture inainte de final.
coocky
@pablo probabil pentru ca nu mai incapea smile.gif nu mai situ exact cat este rezervorul dar 13 tururi e undeva la 40l. Luandu-ne dupa Raikonnen care a mers 30 de tururi cu un plin deci undeva la 90l... ii mai trebuia ceva spatiu

In sfarsit o cursa!!!
Si se pare ca vor mai fi si altele anul acesta... Pana una alta multitudinea de modificari isi face simta prezenta... A fost spectacol, a fost roata la roata pentru primul loc... distanta intra primii 2 nu a fost niciodata mai mare de 6 secunde...

Din pacate pentru Renault, Fisico nu este ceea ce ar trebui sa fie... sad.gif
Massa a avut un start fantastic si a aratat ca este cu adevarat un locotenent de nadejde, pacat ca lipsa de experienta l-a facut sa greseasca...

Jos palaria in fata lui Raikonen

De fapt in cursa asta au existat 4 invingatori!!!
Alonso - a demonstrat ca merita cu prisosinta titlul de anul trecut
Schummie - desi multi il credeau depasit si iesit din calculele,lucru aplicabil si la Ferrari, iata ca a fost la 1 secunda de victorie(totusi departe, dar comparativ cu anul trecut...)
Raikonnen - care a depasit 19!!! piloti
Rosberg - un debut cu 2 puncte intr-o masina ca este departe de varful ierarhiei, la o distanta relativ mica de coechipierul sau care are 4 ani in F1 si depasind in ultimele 15 ture 2 piloti printre care Couldthart...

Va fi frumos...
pablo
Nu e asta coocky.In "sagetile argintii" intra 110-115 litri de combustibil
M-a mirat pentru ca si anul trecut au mai repetat figura asta cei de la boxe iar dupa cursa toata lumea il injura pe Montoya si-l ridica in slavi pe Kimi.
Cit despre Fisichella ... pai daca crapa sub el masina ce sa mai faca?
Problema e ca a crapat un Renault in curse.Asa ceva nu s-a intimplat anul trecut.Renault a cistigat anul trecut tocmai pentru ca ajungeau la final cu masina.
EL_BGD
si mai vorbeste lumea ca Renault-ul nu e fiabil laugh.gif
scuze de off
coocky
Referitor la Fisico: acum are o scuza, dar pe intreg sezonul trecut nu a fost capabil sa faca saltul de la un pilot bun la un castigator, sper ca intelegi.

referitor la benzina: sa zicem ca intra 110 deci Raikonen a facut 30 de tururi cu 110 L(sunt ferm convins ca rezervorul a fost plin ochi). Daca nu ma insel Montoya a schimbat prima data cam in turul 23 deci ii mai ramaneau vreo 34 de tururi si nu cred ca ar fi reusit sa le faca cu un singur plin... pentru ca cele 4 tururi sunt cam 15 de litri.
Ce nu am inteles eu a fost altceva: daca tot urma sa faca 2 opriri la boxe de ce a facut a doua oprire cu 17-18 ture inainte de final? asa ar fi avut masina mai usoara pe parcursul celui de-al doilea schimb, adica exact cand mi se pare ca a cam pierdut cursa, sau cel putin a pierdut mult timp/tur fata de Button
MeganeCC
Referitor la Fisichella... tineti minte ca anul trecut a oprit motorul in 3 curse la iesirea de la boxe... parerea mea este ca el nu poate face fata din punct de vedere psihic la stresul si la presiunea care este pusa asupra pilotilor care sunt bine cotati, a clacat. Este un pilot talentat dar nu se poate bate cu pilotii fruntasi, asta-i dezavantajul lui.
N-ar fi nici o problema daca Alonso ar castiga cursele si Fisichella sa iasa pe locul 4-5 sa prinda si el cateva puncte, chiar si in cazul asta Reno ar fi campion mondial la constructori, la piloti... o sa fie lupta mare intre shumi, alonso si kimi.

In sfarsit dupa multi ani incepe sa-mi placa iarasi F1 si sa astept cu interes urmatoarele curse. Hai Renault!
cri123
Ba eu cred ca ar fi o problema faptul ca Fisico nu e in stare sa faca puncte calumea. Anul trecut, McLaren erau cat pe-aci sa ii bata pe Reno, tocmai fiindca Montoya a obtinut puncte mai multe ca si Fisico.

Solon
Fisichella oricum nu a fost niciodata cine stie ce pilot.Mi se pare ca e sub mediocru!
semit
e in cei mai buni 20 de piloti din lume.... a facut si curse bune....dar la el psihicul e de vina ca talent are cu carul..dar clacheaza in momentele cruciale sad.gif
dil
Daca era sub mediocru nu ajungea sa castige vreo cursa. Pana acum are 2 castigate, iar in total are 13 clasari pe podium.
Are talent insa si ghinion. Insa degeaba ai talent si esti bun daca nu ai si noroc.

@semit: Sunt si mari piloti care au clacat din cauza presiunii psihice. Eu zic ca o sa-si revina, insa trebuie cat mai repede sa mai guste o victorie.
coocky
Hai sa spunem ca a castigat 1 si jumate.

Poti sa spui ca norocul este cel care face diferenta intre campioni si piloti foarte buni, dar tre' sa fii al naibii de norocos sa castigi cu aceeasi masina 5-6 curse in timp ce colegul tau a castiga doar una.

Nimeni nu sune ca Fisico nu este un pilot bun, doar ca ii lipseste acel ceva care sa il faca "fuoriclasse" cum spun italienii.

Dintre concurentii actuali doar Schummie, Alonso, si Raikkonen au acel ceva. Cu regret spun ca nici Villeneuve nici Montoya nu au acea stofa de campion pe care o au cei trei... Stii cine avea dupa parerea mea stofa de campion? dar nu a castigat? Irvine, a fost unul dintre favoritii mei dar probabil ca lui i-a lipsit altceva...
dil
QUOTE(coocky @ Mar 16 2006, 02:28 PM)
Hai sa spunem ca a castigat 1 si jumate.
Pai daca a castigat 2... Nu umblam cu jumatati de masura.
QUOTE(coocky @ Mar 16 2006, 02:28 PM)
Poti sa spui ca norocul este cel care face diferenta intre campioni si piloti foarte buni, dar tre' sa fii al naibii de norocos sa castigi cu aceeasi masina 5-6 curse in timp ce colegul tau a castiga doar una.
Este impropriu spus ca este aceeasi masina intrucat este configurata dupa pilot (dupa stilul sau de pilotaj). In mare este aceeasi. Si chiar daca sunt motoare identice de exemplu, unul poate sa crape. Plus ca depinde si de cursa, sau mai bine zis de ceilalti participanti. Daca esti scos din cursa sau defavorizat din cauza unui accident de care nu esti vinovat. In cursa trecuta Alonso a fost norocos ca nu s-a acrosat cu Massa la inceputul cursei.
QUOTE(coocky @ Mar 16 2006, 02:28 PM)
Nimeni nu sune ca Fisico nu este un pilot bun, doar ca ii lipseste acel ceva care sa il faca "fuoriclasse" cum spun italienii.
Poate ii lipseste momentan. Cel putin eu asa sper.
QUOTE(coocky @ Mar 16 2006, 02:28 PM)
Dintre concurentii actuali doar Schummie, Alonso, si Raikkonen au acel ceva. Cu regret spun ca nici Villeneuve nici Montoya nu au acea stofa de campion pe care o au cei trei... Stii cine avea dupa parerea mea stofa de campion? dar nu a castigat? Irvine, a fost unul dintre favoritii mei dar probabil ca lui i-a lipsit altceva...
Spui asta pentru ca a fost favoritul tau. Poate ca si Button are, doar ca trebuie sa demonstreze. Plus ca Villeneuve a castigat o data campionatul, poate i s-a ros stofa de campion.
bogdan1978buc
Cine se ocupa de captura? Pentru ca anul asta nu mai vreau sa pierd nici o cursa! Daca nu o cere nimeni timp de cateva saptamani se poate rade de pe hdd wink.gif
coocky
off topic:

@dil: modul de setare al masinii tine tot de stofa de campion... pe Villeneuve si pe Hill jr i-a facut campioni Williams-ul, care in perioada aia nu avea rival...
Irvine nu era favoritul meu, sunt "fan" Schummie din 91 de la prima lui cursa de la Spa. dar irlandezul a fost singurul care mental i-a rezistat(nici macar marele Piquet nu a facut-o)

revenind on topic: masina superba acest Renault de F1, victoria de duminica au confirmat-o ca i campioana mondiala, a demonsttrat ca nu a fost o intamplare. Alonso este un adevarat campion, Fisico nu, nu inca...
pablo
coocky Posted Today, 10:10 AM
QUOTE
Irvine nu era favoritul meu, sunt "fan" Schummie din 91 de la prima lui cursa de la Spa. dar irlandezul a fost singurul care mental i-a rezistat(nici macar marele Piquet nu a facut-o)

Nu numai Ervine i-a rezistat.A mai fost Villeneuve sau Hakkinen.Chiar si Barichello a incercat una alta in sezonul trecut.
Mie mi se pare de-a dreptul stupid sa-ti strige in ureche seful de echipa sa o calci mai tare.Fisichella a patit-o si acum si anul trecut (chiar de mai multe ori).
coocky
ma refeream la colegi de echipa...
FISICHELU
Fisichella e in pole-position!
cri123
Eu am DVD majoritatea curselor de anul trecut, exceptie primele 4 (din pacate, si nici nu le gasesc... daca le are cineva, chiar si DivX, facem cumva sa le completam). Fiecare cursa este 1 DVD + 0.5 DVD calificarile.

Sezonul asta o sa am totul DVD, sper, daca nu se intampla ceva smile.gif Deocamdata am Bahrain (cursa + calif) si Sepang (calif, maine cursa biggrin.gif ).
sqryn
A castigat Fisichella laugh.gif .
cri123
Dubla Renault !!!! Bravo pentru ambii piloti. Cred ca daca il lasau, Alonso ar fi fortat victoria. Plus ce a facut la start ... smile.gif Super.
FISICHELU
VICTORIE!!!!! Bravo Fisico! Era si timpul!
sorin
Sunt curios cine si unde sunt concurentii Renault anul acesta?
Poate VW biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
semit
ON topic: cine ce zicea de Fisico?...iata ca a reusit.. smile.gif
OFF topic: @sorin..lasa ca pun ei pe monopost motoru` de 130 de cai cu TDi rosu... laugh.gif
FISICHELU
Poate o sa par o baba superstitioasa.... Fisico a castigat detasat. Sa fie oare de vina faptul ca mi-am luat sapca Renault F1 Team cu Fisichella, si am purtat-o toata cursa?!?! HA, HA, HA, HA , HA! Bravo! Ai fost tare! Iar peste toate echipa a dovedit si un Team Spirit (ca sa folosesc un termen de-al lor), rezolvand multe probleme prin strategia de intrat la boxe...La Bahrein Fisico a avut ghinion, iar Alonso a avut timp de pitstop mai bun...Ce inseamna cei 800 oameni din echipa... Bravo!... Mi-ar place sa se construiasca o pista si in Romania... Ce ziceti?
Solon
Daca va zic ca am impresia ca a fost manevra ma faceti nebun?
Zilele trecute echipa Renault si-a cerut scuze in fata lui Fisichella ca nu i-au oferit un pachet de cursa competitiv.Oare acum au facut asta in dauna lui Alonso?
Mai ales ca spaniolul se cara la sfarsitul lui 2006 la McLaren?
FISICHELU
E foarte posibil sa fie asa...Probabil baietii pedaleaza pe Fisico, avand in vedere ca Alonsa si-a semnat si parafat contractul... Ramane de vazut.
Oricum, Fisichella a facut o cursa super-curata!
Solon
Oricum, Renault pot sa ia o mare teapa.Nu cred ca Fisichella e in stare sa obtina un titlu mondial.Fara suparare!
pablo
Si inca o chestie stranie din ultima cursa:Montoya a plecat din start cu probleme la motor !!! (nu stiu daca au spus-o si la TVR)
Echipa a decis sa-l limiteze decit sa-l schimbe si sa piarda 10 pozitii pe grila de start.
Cu atit mai ciudat deoarece Ferrari a schimbat motoarele de pe ambele masini.
coocky
Eu ziceam de Fisico ca nu este un campion...
Si imi pastrez parerea...
adevarul este ca Reno a fost la cursa asta cu un cap peste toti...

Felicitati ambilor piloti si in primul rand echipei...

Referitor la schimbatul motoarelor... depinde de strategia pe termen mediu a echipei...

din tura a 4-a se revine in Europa, si se stie ca majoritatea echipelor fac multe schimbari cu aceasta ocazie. Este posibil ca Ferrari sa schimbe inclusiv motorul pentru San Marino, asa ca au ales sa piardda locuri pe grila in Malayesia.
FISICHELU
Sa le uram bafta la calificari maine si pot pentru ca sa ma pronunt cu un prognostic pentru cursa: Alonso, Kimi, Fisico. (Cred?...)
bogdan1978buc
Calificarile sunt la ora 6, si cursa la 7 ( sambata si duminica ) ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.