Rostogol
16 Mar 2004, 19:49
Care este problema ???
Problema este ca atunci cand desfac capacul rezervorului se aude un ''fasss'' :shock: :shock: nu stiu sigur daca trage aer sau ies vapori de benzina cand deschid.
Este normal sa faca asa :?: :?: :?:
Daca este ceva anormal ce trebuie sa fac ?
MoneyTalks
16 Mar 2004, 19:54
Vezi ca s-a mai discutat pe forum despre fisiit. Da o cautare.
Rostogol
16 Mar 2004, 20:03
Da ai dreptate CAUTAREA a gasit 295 de Rezulate sunt convins ca prin unu din ele e raspunsul la intrebarea mea dar chiar nu pot sa pierd atata timp cautand prin atatea nu ca nu as vrea dar chiar nu pot :roll:
Multumesc
xix1319
16 Mar 2004, 21:17
Daca e pe injectie cica e normal ,eu mi-am schimbat garnitura de la capac cu cuna mai subtire,dar multi zic ca nu e bine ,dar am scos-o de vreo 2 ani si n-am avut nici o problema
mosoru
16 Mar 2004, 21:18
Daca masina este cu carburator,busonul trebuie sa permita legatura dintre rezervor si exterior,daca este infundat acel orificiu in rezervor se creaza depresiune(pompa de alimentare trage si volumul de benzina care iese din rezervor ar trebui sa fie ocupat de aer prin acel orificiu),cind scoti busonul atunci rezervorul "respira".
Daca masina este cu injectie rezervorul nu comunica cu exteriorul prin buson ci printr-un circuit care neutralizeaza vaporii de benzina din rezervor.
In concluzie si intr-un caz si in altul nu este normal ca atunci cind scoti busonul sa fisiituri.
Rostogol
16 Mar 2004, 21:26
E cu carburator
unde ar trebui se fie orificiul ala poate oi fi infundat???
Nu e bine deloc. Daca nu-l desfaci un timp o sa ai simptomele unei pene de benzina. Ori il cureti bine sau ii mai dai o gaura
, ori cumperi unul nou.
adumitrachy
17 Mar 2004, 17:10
Tu de obicei tii rezervorul peste jumatate cu benzima, sau mergi la limita(ca mine)?
QUOTE
Tu de obicei tii rezervorul peste jumatate cu benzima, sau mergi la limita(ca mine)?
Pe cine intrebi? :?
Eu am patit-o mai demult (sa tot fie vreo 5 ani) la masina lui tata
Chiar am umblat cu o sticla prin satul respectiv sa caut benzina...
La a mea i-am pus buson nou... se invartea fff greu si aproape mi-am rupt cheile cand era gerul mai puternic! Asa ca...
Al Cap0nE
17 Mar 2004, 19:02
pe al meu buson am un "V". Inseamna ca e ventilat ?
Rostogol
17 Mar 2004, 20:58
QUOTE
Tu de obicei tii rezervorul peste jumatate cu benzima, sau mergi la limita(ca mine)?
Daca ma intrebi pe mine raspunsul ar fi ca
Merg la limita 5-6 litri
Am dunga in rezervor la 6 litri
creca am rezolvat problema astazi am dat 4 gauri mici in capac sper sa mearga
Slider
18 Mar 2004, 11:02
Nu-i buna treaba cu gaurile date in buson. Astfel benzina se va evapora mai repede si pierzi ce ii mai bun in ea....acu' daca mergi ca mine cu 5 litri....nu pierzi mare lucru...
Al Cap0nE
18 Mar 2004, 15:30
Cum o fac sa-mi arate ca am plinul la 8 L ?
Rostogol
18 Mar 2004, 20:50
probabil ca trebuie sa umbli la plutitor
ce o trebui facut nu am idee
adumitrachy
19 Mar 2004, 00:11
Cand ai plecat la drum lung, banuiesc ca aveai plinul facut.Gazele ti le face din cauza capacului care vine etans.Nu iti fa probleme .Este normal.Benzina se agita si gazele produse din agitatia ei nu au unde sa iasa(este acelasi principiu ca si la o sticla de apa minerala;daca nu o agiti deloc si ii scoti dopul, atunci nu va fasai , dar, daca o agiti , fasaie de o iau toti dracii).Gaurile din capac , dupa parerea mea nu erau necesare.Eu te sfatui sa-ti iei un capac nou, care e 130k in Iasi si e si impotriva inghetului.
Slider
19 Mar 2004, 08:51
Eiii se fac gaze din cauza agitatiei....gazele (vaporii) de benzina de produc din cauza evaporarii benzinei. Comparatia cu apa minerala.... :shock: Iar supapa din buson are rolul de a permite patrunderea aerului in rezervor impiedicindu-se astfel aparitia fenomenului de vidare a acestuia.
SLIDER vad ca a anteles tot restul....................................nimic.
Slider
22 Mar 2004, 14:53
Pai Tika....eu am cam termenat liceul ca ....hm... :oops: ..mecanic motoare combustie interna....hi, hi....da' de profesat am profesat numa' vreo 2 anisori si asta prin 85-87....asa ca ceva ceva mai stiu da' am uitat multe....mde batrinetile (oare?) sau alta-i cauza.... :roll:
forrolaci
3 Jul 2004, 15:40
apropo de fisiit. Am fost la service cu alte probleme, era caldura mare, reyervor plin si la plecare de-abia am ajuns la primul stop s-a si oprit motorul si nu mai vroia sa plece. M-am intors cu greu la Service unde mecanicul a scos busonul si a plecat cu el, am inteles ca a mai taiat din garnitura pentru ca din cauza ei se facea suprapresiune si impungea benzina in sistemul de injectie pina o ineca
forrolaci nu cred ca ai facut bine. Si eu am patit asa, dar am deschis busonul si a pornit motorul.
Vezi daca ai circuitul de recuperare vapori, daca-l ai cumpara-ti alt buson etans. Ce ai patit se intampla numai la mersul in oras din cauza opririlor (respectiv demarajelor) dese, la drum intins nu vei avea nici o problema. Circuitul de recuperare vapori functioneaza numai in anumite conditii de sarcina (in special turatia peste o anumita valoare si numai dupa un timp relativ indelungat pt conditiile de mers in oras).
In cazul in care refaci etansietatea rezervorului ai grija sa nu faci plinul pana in "buza" pt ca risti sa-ti ajunga benzina pana in canistra cu carbon (are rolul de condensare a vaporilor de benzina din rezervor).
... si daca nu ai circuitul de recuperare al vaporilor (cum nici eu nu-l am), atunci singura solutie ramane ->
http://b67cgc.home.ro/My_Homepage_Files/Page6.html
intelu
14 Sep 2004, 08:21
nelu, si eu am dacie din 2003 , pe injectie, si la fel imi fisie busonul de la rezervor cind il deschid - unde naiba este localizata canistra de carbon pentru condensarea vaporilor de benzina ??
ca habarnistii astia de la dealer nu stiu nimic, i-am intrebat de ce fisie busonu' si au ridicat din umeri !
nici la service (ala unde fac revizia obligatorie ) nu prea cunosc, asa ca da-mi , te rog niste detalii...
personal , nu cred ca este normal ca rezervorul sa mearga sub presiune , nu se deformeaza, crapa ?
Nu se deformeaza rezervorul, mai ales ca la o presiune mai mare are o supapa (nu stiu unde este localizata) care atunci cand se deschide scoate un sunet asemanator cu un muget. La mine acest muget s-a auzit cam dupa 4-6 luni de cand am luat masina (intre timp, dupa un plin pana in "buza" mi-a murit motorul cand asteptam la semafor).
Canistra cu carbon este fixata pe contraaripa dreapta, dupa calculator in sensul spre habitaclu. Are forma cilindrica si este din plastic negru. In ea vine un furtun de la rezervor (racordat la capacul superior al rezervorului, aproape de sonda) si un altul pleaca din ea spre o electrovalva si de acolo in ansamblul corp injector. Electrovalva inchide cand are tensiune aplicata.
viulian
14 Sep 2004, 11:13
Eu am berlina cu motor clasic, carburatie, si apropos de capacul rezervorului vreau sa zic ca la un moment dat incepuse sa-mi miroasa rau de tot a benzina in masina.
Am cautat in draci sursa, n-am dat de nimic.. faza e ca aveam un antifurt de benzina (strans bine pe capota) si pana nu l-am dat jos n-am scapat de miros.
Asta se intampla doar vara cand era foarte cald afara.. acum vad ca nu mai miroase chiar daca il am pus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.