Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merge bine doar cu socul tras putin!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
MH16GMT
Salut!

Ma numesc Gabi si sunt din timisoara!

Am o problema cu berlina mea de 1995 care ma enerveaza la culme de circa 2 saptamani!

Draguta de ea merge bine in sarcina doar cu socul foarte putin tras.

Prin soc foarte putin tras ma refer la faptul ca doar clapeta de aer se inchide cu 1/3 din cursa iar turatia este aceeasi. Numai in aceste conditii motorul functioneaza bine in sarcina.

la ralanti merge normal si fara soc.

ce e de facut in afara de a-i da foc?
SGN_1310
Reglat amestecul....imbogatzit poate . Verificat avansurile in primul rand. Incalzit motorul bine inainte de plecare chiar shi la temp peste 10 grade.
MH16GMT
Avansul zic eu ca e reglat bine, daca incerc sa il modific foarte putin apar detonatii in evacuare si ralantiul nu mai merge linistit.

motorul nu il incalzesc niciodata, cum porneste si presiunea e sus am plecat, dupa aprox 5 secunde.

o sa incerc cu amestecul!

motorul merge asa si cald si rece, da semne ca s-ar ineca!
Ov
pai daca nu iti merge decat cu clapeta trasa 1/3 inseamna ca are prea mult aer. Umbla la amestec (mai desfa nitel surubul)
marius-gabriel
Ov, eu zic ca trebuie sa mai infileteze nitel surubul de aer
Ov
cre' ca le-am incurcat icon_mrgreen.gif , oricum, trebuie sa surubareasca la ala :!:
viulian
Parerea mea e ca ai carburatorul infundat..

Benzina e din ce in ce mai proasta si fara filtre risti big time.

Deci desfa carburatoru si sufla macar in jigloru de relanti..



Eu am patit-o zilele trecute. Daca ambalam in sarcina se inneca si dadea rateuri. Am un spray din ala de curata carburatorul, am curatat jigloru de relanti si am bagat tevulica aia de plastic de la spray si pe canalul jiglorului de relanti si am shpreiat si pe acolo. A luat-o mai greu dar am mers normal dupa aia.
MoGas
Suruburile da la carburator au treaba cu circuitul de mers in gol si cu regimurile de sarcini mici. Daca la regim normal nu merge bine decat cu socul partial tras, inseamna ca ori trage aer fals, ori are jiclorul de benzina infundat, ori nu-l mai are pe ala de aer. Desfa carburatorul, verifica planeitatea corpului, capacului si talpii carbului, verifica (sau mai bine) schimba jicloarele. Regleaza din nou plutitorul in CNC la 6 mm (ca la carte) sau 7 mm (experienta mea zice ca nu pierzi putere, in schimb castigi ceva economie).

Edit: ar mai putea fi şuşuroiul care duce gaze de carter sub carburator (ala pe care e furtunul cu diuza) desfacut, existand posibilitatea de a trage er fals.
Gusti
Curata carburatoru!

Nu e de la reglaje.

Alea ai sa le faci dupa ce il cureti si il ansamblezi la loc.

Iti recomand sa folosesti decarburol.Este excelent pt treaba asta.

Apropo, daca folosesti asa ceva sa nu dai pe plastic! Il topeste instant!

Daca nu gasesti,cu foarte mult succes poti sa folosesti niste benzina.
MoGas
De cand spala benzina din sticla mizeriile pe care nu le spala benzina din rezervor? Decarbusolv are ceva solventi mai tari, care dizolva gumele depuse de benzina.
dragos763
Nu stiu cit de bune sint chestiile astea de curatat carburatoarele. Cred totusi ca au niste chestii super corosive in compozitie si pina la urma iti freaca si jigloarele si corpul carburatorului. :?

Pe vremea lui Ceasca exisia asa numitul MEC. Mai stie cineva ceva de el?

La masina mea merg pe metoda clasica. Benzina, cirpa si un fir de sirma din peria de sirma pentru jigloare. Merge de sfiriie. icon_mrgreen.gif
MoGas
Sarma de perie de sarma e foarte dura si zgarie interiorul jiglorului. Cum acesta e (ar trebui sa fie) foarte bine calibrat, orige zgarietura ii modifica proprietatile de curgere, nu neaparat prin modificarea diametrului ci prin alterarea modului de curgere laminar. Teoria e lunga si n-o pot face c-am mai uitat-o. Decarbusolv nu e coroziv de loc. poti lasa carbul in el cu zilele ca nu pateste nimic. Decanolul e alta treaba. Asta e un fel de David Copperfield. In cateva zile risti sa nu mai gasesti carbul. Glumesc, nu e chiar asa, dar e coroziv tare. Cand eram mic am diluat f putina vopsea cu decanol ca sa acopar o zgarietura de pe cadrul bicicletei. Dupa o saptamana de la vopsire, inflorise rugina sub vopsea. :!:
Gusti
QUOTE
De cand spala benzina din sticla mizeriile pe care nu le spala benzina din rezervor?

Din momentul cind incepi sa o folosesti tongue.gif

Iti zic chestia asta din experienta.

Acum folosesc Decarburol deoarece se comporta mai bine ca benzina dar in lipsa cu foarte mult succes poti folosi si benzina
stoian
Verifica alimentarea ,daca nu are pierderi de benzina.Acelasi lucru am patit si eu .

Aveam pierderi de benzina foarte mici si nu se alimenta cum trebuie de asta mergeam cu socul putin tras ,era o garnitura piscata.

VERIFICA SI APRINDEREA.

DACA REZOLVI ZI SI TU CE A AVUT.

ORICUM ASTA ESTE DAVCIA ,TREBUIE "GADILUITA" .
adumitrachy
Ia verifica tu oleaca vacumul.
marius-gabriel
si eu am patit-o azi, cand la drum lung si cu motorul cald a trebuit sa merg cu socul tras aproape de tot ca sa nu mai dea in nas.

parerea mea e ca benzina de azi e foarte foarte prosta la cat costa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.